انواع مانتو در طرح‌های مختلف در فروشگاه ایران لاکچری
انواع مانتو در طرح‌های مختلف در فروشگاه ایران لاکچری

خرید تکی و عمده لباس ارزان قیمت مردانه و زنانه

برای خرید لباس ارزان قیمت کدام یک از فروشگاه‌های تبریز را پیشنهاد می‌کنید؟ آیا در تبریز مغازه‌ای را می‌شناسید که بتوان در آن لباس‌های ارزان قیمت را بصورت تکی و عمده خریداری کرد؟ در راستای پاسخ به این سوالات که در این شرایط اقتصادی نه چندان خوب برای بسیاری از مردم اهمیت دارد، سعی کرده‌ایم تا یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه‌های لباس ارزان قیمت زنانه و مردانه با قیمتی بسیار ارزان را در تبریز به شما عزیزان معرفی کنیم. این فروشگاه بسیار معروف در تبریز ایران لاکچری نام دارد و دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی در سطح شهر است. در ادامه به معرفی کامل این فروشگاه، اجناس موجود در آن و همچنین موقعیت دقیق جغرافیایی فروشگاه ایران لاکچری پرداخته خواهد شد.

امروزه در تمامی شهرهای کشور چیزی که زیاد است، تعداد فروشگاه‌هایی می‌باشد که در زمینه فروش لباس زنانه و مردانه فعالیت می‌کنند. در سطح شهر بزرگ تبریز نیز بسیاری از فروشگاه‌های پوشاک را می‌توان نام برد که هر یک دارای جنس و سبک مخصوص به خود هستند و مشتریان ثابت خود را دارند. در میان تعداد بسیار زیاد فروشگاه‌هایی که در در زمینه فروش لباس‌های متنوع زنانه و مردانه فعالیت دارند، انتخاب یک محل مناسب برای خرید بسیار مهم است.

معرفی کامل و جامع فروشگاه ایران لاکچری در تبریز

بسیاری از مردم در هنگام خرید اجناس متنوع ب به سراغ فروشگاه‌هایی می‌روند که در آن طیف گسترده‌ای از لباس ارزان قیمت زنانه و یا مردانه را بتوان یافت. برای مثال سخت و وقت‌گیر است که برای خرید یک تی‌شرت و شلوار به دو مغازه مختلف رفت و هر یک را از فروشگاه جداگانه‌ای تهیه کرد. اکثر مردم ترجیح می‌دهند تا فروشگاهی را پیدا کنند که در آن تمامی اجناس مرتبط با بانوان وجود داشته باشد. با اینکار هم در وقت افراد صرفه‌جویی می‌شود و هم خرید راحت‌تر صورت می‌گیرد.

اکنون تصور کنید که یک فروشگاهی وجود داشته باشد که هم دارای اجناس زنانه در طرح و مدل‌های مختلف و هم دارای اجناس مردانه بسیار متنوع باشد. خب قطعا این فروشگاه برای بسیاری از خانواده‌ها و زوج‌ها که همراه باهم به خرید می‌روند بسیار بصرفه است. این فرصت فوق‌العاده که خانم و آقا بتوانند همراه با یکدیگر و بصورت همزمان باهم از یک فروشگاه معتبر خرید کنند، کم پیش می‌آید. خبر خوش این است که فروشگاه ایران لاکچری این نیاز را برای همشریان خود در تبریز رفع کرده است و فرصتی را بوجود آورده که هم بانوان و هم آقایان با مراجعه به این فروشگاه بزرگ بتوانند به راحتی تمامی خرید خود را انجام دهند.

مجموعه پوشاک ایران لاکچری در زمینه فروش انواع لباس‌های مورد نیاز بانوان و آقایان فعالیت دارد. این فروشگاه یکی از کامل‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های پوشاک در تبریز محسوب می‌شود و دارای مشتریان ثابت زیادی است. یکی از مزیت‌های پوشاک ایران لاکچری در تبریز ا که تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری و فروش بیشتر این فروشگاه در مدت زمان کوتاه داشته، این است که قیمت اجناس این فروشگاه بسیار مناسب و لباس ارزان قیمت است. داشتن اجناسی با قیمت ارزان تاثیر مثبت زیادی در نظر و دیدگاه مشتریان دارد.

شناخت موقعیت جغرافیایی مجموعه پوشاک ایران لاکچری در تبریز

فروشگاه ایران لاکچری در موقعیت جغرافیایی تبریز، بلوار باغمیشه، روبروی قنادی پاک واقع شده است و آدرس سر راستی دارد. این فروشگاه بزرگ پوشاک مردانه و زنانه تمامی اجناس خود را هم بصورت تکی و هم بصورت عمده به سایر فروشگاه‌ها و یا مشتریان به فروش می‌رساند. در صورتی که قصد دارید در زمینه فروش پوشاک مردانه و زنانه در تبریز فعالیت کنید، می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را با قیمت مناسبی از فروشگاه ایران لاکچری تهیه و خریداری کنید. فروشگاه ایران لاکچری هم دارای خرید حضوری و هم غیر حضوری است.

آشنایی با پیج اینستاگرام مجموعه پوشاک ایران لاکچری

برای خرید حضوری می‌توانید به راحتی به آدرس ذکر شده بروید. از نزدیک اجناس و کیفیت کار را مشاهده و خرید خود را انجام دهید. از طرفی ساکنین سایر شهرهای ایران نیز در صورت نیاز می‌توانند خرید غیر حضوری خود را از این فروشگاه انجام دهند. فروشگاه ایران لاکچری در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای یک حساب کاربری فعال می‌باشد. در صورتی که در اینستاگرام عضو هستید می‌توانید آیدی iran.luxxury را جستجو کرده و این پیج را دنبال کنید. در این صفحه تصاویر و ویدیوهای مختلفی از انواع لباس‌های مردانه و زنانه در قالب پست منتشر شده است. با انتخاب لباس مورد نظر و دلخواهتان از داخل پیج می توانید برای خرید از طریق دایرکت اینستاگرام اقدام کنید.

خرید پوشاک مردانه با کیفیت

با ارسال تصویری از لباس به ادمین پیج و انتخاب سایز و رنگ دلخواه، لازم است تا اقدام به پرداخت هزینه لباس و پست پیشتاز کنید. سپس با ارائه اطلاعات و آدرس خود می‌توانید اجناس خود را طی چند روز درب منزل تحویل بگیرید. در بیوی پیج اینستاگرام فروشگاه ایران لاکچری نیز یک شماره تلفن ذکر شده است که در صورت نیاز می‌توانید با 09144168664 تماس حاصل کنید.

پیج اینستاگرام فروشگاه ایران لاکچری در تبریز
پیج اینستاگرام فروشگاه ایران لاکچری در تبریز

لینک url اینستاگرام فروشگاه ایران لاکچری در تبریز:

https://instagram.com/iran.luxxury?utm_medium=copy_link

معرفی اجناس فروشگاه ایران لاکچری در تبریز

در فروشگاه ایران لاکچری همه رقم لباس مردانه و زنانه در قیمت‌های ارزان وجود دارد. کیفیت اجناس این مجموعه بسیار خوب است. با یکبار خرید خودتان به این موضوع پی می‌برید. برای مثال انواع تی‌شرت‌های دخترانه و زنانه در طرح و مدل‌های مختلف با سایزهای مختلفی در فروشگاه ایران لاکچری موجود است. اکثر این تی‌شرت‌ها دارای قیمتی زیر 100 هزار تومان می‌باشند.

انواع تی‌شرت راحتی دخترانه در فروشگاه ایران لاکچری
انواع تی‌شرت راحتی دخترانه در فروشگاه ایران لاکچری

شلوارهای جین، کتان، پارچه‌ای گشاد و خنک برای تابستان، شلوارهای بگ بصورت اسپورت و مجلسی در این فروشگاه وجود دارد که نمونه‌ای از آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

انواع شلوارهای ابرو بادی در فروشگاه ایران لاکچری
انواع شلوارهای ابرو بادی در فروشگاه ایران لاکچری

پیراهن ساحلی، شومیزهای فانتزی، لباس راحتی خانگی بانوان، مانتو، کیف، دامن در طرح‌های شاد و گلدار برای خانم‌ها موجود است.

انواع کیف در فروشگاه ایران لاکچری
انواع کیف در فروشگاه ایران لاکچری

از سری لباس‌های مردانه که در این فروشگاه وجود دارد انواع پیراهن‌های ساده و تک‌رنگ یقه مردانه و دکمه‌دار، انواع پیراهن هاوایی اسپورت با قیمت 145 هزار تومان، تی‌شرت اسپورت فانتزی در مدل و رنگ‌بندی طبق ژورنال و شلوارهای مردانه در مدل‌ و جنس مختلف می‌باشد.

انواع پیراهن فانتزی مردانه در فروشگاه ایران لاکچری
انواع پیراهن فانتزی مردانه در فروشگاه ایران لاکچری

از فروشگاه ایران لاکچری یک خرید مطمئن و باکیفیت انجام دهید. اطمینان داشته باشید که از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 5]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *