نمای بیرونی فروشگاه ژاکوب در تهران
نمای بیرونی فروشگاه ژاکوب در تهران

خرید مانتو اسپرت و مجلسی همراه شلوار و شال ست آن

برای خرید مانتو اسپرت و مجلسی به کدام یک از فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه می‌کنید؟ آیا امکان خرید مانتو اسپرت و مجلسی بصورت غیر حضوری و از طریق اینترنت وجود دارد؟ همانطور که می‌دانید مهم‌ترین بخش در استایل بانوان، مانتو می‌باشد. مانتوی هر شخص بیشتر از سایر لباس‌های وی به چشم عموم مردم می‌آید و انتخاب یک مانتوی مناسب هر موقعیت امری بسیار مهم است. قطعا خودتان بهتر می‌دانید که یک مانتو را نمی‌توان در هر مراسمی استفاده کرد. مانتو‌ها در شکل‌ها و مدل‌های مختلف دوخته می‌شوند و برای مراسمات مختلف مانند عروسی، پیاده‌روی، عزاداری و … مدل‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارند که هر خانم باید با آن به خوبی آشنا باشد. برخی از مانتوها اسپرت و برخی دیگر مجلسی نامیده می‌شوند که کاملا از یکدیگر متمایز هستند و هر یک کارایی خاص خود را دارند.

از گذشته تا کنون مدل مانتوها دستخوش تغییرات زیادی شده است. مانتو به عنوان یکی از پرکاربردترین لباس‌هایی است که خانم‌ها روزانه با آن سر و کار دارند و نقش مهمی در کاربری‌های مختلف روزانه، لباس فرم، میهمانی‌ها و مجالس ایفا می‌کند. مانتوهایی که کاربری روزانه دارند و افراد بصورت مکرر از آن‌ها استفاده می‌کنند باید دارای تن خور بسیار مناسبی باشند، جیب، دکمه و یا زیپ مناسبی داشته باشند که به خوبی به لباس دوخته شده باشد.

همچنین مانتوها باید دست و پاگیر نبوده و از لحاظ رنگ هم مناسب باشد تا بتوان همه جا از آن استفاده کرد. همه این موارد باید در کنار زیبایی که به شما می‌دهد بتواند با نزدیک شدن فصل گرما، لباس مناسبی هم برای بهار و تابستان‌تان باشد. در مقاله زیر به منظور آشنایی شما عزیزان با یکی از بهترین پیج‌های خرید مانتو به معرفی کامل فروشگاه اینترنتی ژاکوب و نحوه خرید از آن پرداخته شده است.

معرفی فروشگاه اینترنتی خرید مانتو اسپرت و مجلسی ژاکوب و موقعیت جغرافیایی آن

یکی از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های موجود در تهران که دارای مشتریان بسیار زیاد و طرفداران ثابتی می‌باشد، فروشگاه مانتوی ژاکوب نام دارد. این فروشگاه هم بصورت اینترنتی و آنلاین و هم بصورت حضوری آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. در صورتی که ساکن تهران هستید و به دنبال یک مانتو فروشی خوب می‌گردید توصیه می‌شود حتما سری به فروشگاه ژاکوب بزنید. این فروشگاه کاملا مناسب خاص پسندان می‌باشد و با قطعیت می‌توان گفت که نمونه کارهای این فروشگاه را در جای دیگری نمی‌توان یافت. در صورتی که ساکن شهرهای دیگر ایران هستید و نمی‌توانید بصورت حضوری به فروشگاه ژاکوب بروید، نگران نباشید. فروشگاه مانتوی ژاکوب برای افرادی که ساکن سایر شهرهای ایران هستند این امکان را فراهم کرده تا بتوانند بصورت غیر حضوری و از طریق اینترنت و شبکه مجازی اینستاگرام خرید راحت و مطمئنی را از فروشگاه ژاکوب تجربه کنند.

ساکنین تهران به خوبی فروشگاه ژاکوب را می‌شناسند. این فروشگاه در مدت زمان 6 سال که از آغاز افتتاحیه و شروع به کارش می‌گذرد توانسته است به خوبی پیشرفت کرده و در زمینه جذب مشتری و افزایش فروش موفقیت زیادی را کسب کند. فروشگاه ژاکوب در موقعیت دقیق جغرافیایی تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ونک، زیر پل همت، ساختمان ژاکوب واقع شده است. علاقمندان به خرید حضوری و دیدن نمونه کارهای این فروشگاه از نزدیک می‌توانند به این مکان مراجعه کنند. این فروشگاه در بر خیابان واقع شده و دارای موقعیت بسیار خوبی می‌باشد.

خرید پوشاک مردانه با کیفیت

فروشگاه ژاکوب علاوه بر فروش حضوری مانتو، شال و … از طریق پیج اینستاگرام خود نیز فعالیت دارد و توانسته است با موفقیت بصورت اینترنتی نیز کسب و کار خود را رونق دهد. در ادامه با پیج اینستاگرام این فروشگاه و نحوه خرید از آن بصورت اینترنتی آشنا می‌شوید.

ست کامل تابستانه در فروشگاه ژاکوب
ست کامل تابستانه در فروشگاه ژاکوب

معرفی  اجناس موجود در فروشگاه ژاکوب

فروشگاه ژاکوب اجناس خود را که شامل لباس‌های زنانه می‌باشد هم بصورت تکی و هم بصورت عمده به فروش می‌رساند. در این فروشگاه هرآنچه که یک خانم نیاز داشته باشد، وجود دارد. فروشگاه مانتوی ژاکوب همواره آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها و ارگان‌های خصوصی و دولتی، مزون‌ها و خریداران عمده در سرتاسر کشور می‌باشد. در این فروشگاه انواع مختلف مانتو، شال و روسری، ست اداری، مانتوهای اسپرت و مجلسی کوتاه و بلند در طرح‌های مختلف وجود دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارد.

اجناس متنوع با رنگبندی زیبا در فروشگاه ژاکوب
اجناس متنوع با رنگبندی زیبا در فروشگاه ژاکوب

در صورتی که به دنبال خرید یک ست کامل مانتو و شال و شلوار هستید بهتر است به فروشگاه ژاکوب در تهران مراجعه کنید و از دیدن نمونه‌ کارهای این فروشگاه لذت ببرید. دوخت تمامی اجناس فروشگاه بی‌نظیر بوده و کیفیت اجناس فوق‌العاده است. با یکبار خرید کردن از این فروشگاه به مشتری ثابت و دائمی آن تبدیل می‌شوید.

مانتوی مجلسی در فروشگاه ژاکوب
مانتوی مجلسی در فروشگاه ژاکوب

معرفی پیج اینستاگرام فروشگاه مانتوی ژاکوب در تهران

علاقمندان به خرید از فروشگاه ژاکوب که در سایر شهرهای ایران هستند می‌توانند از طریق اینستاگرام و دنبال کردن پیج پابلیک این فروشگاه نسبت به خرید جنس دلخواه خود اقدام کنند. خرید از طریق اینستاگرام امروزه بسیار رایج و پر طرفدار است، زیرا هم در وقت صرفه جویی می‌شود و هم راحت‌تر است. در صورتی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو هستید می‌توانید نام و یا آیدی Jacob_shopping را جستجو کرده و این پیج را دنبال کنید. پیج ذکر شده دارای 243 هزار نفر دنبال‌کننده می‌باشد و خدودا 764 عدد عکس از اجناس فروشگاه در قالب پست منتشر شده است.

با مشاهده هر یک از پست‌های این پیج می‌توانید تصویر مانتو، شال و روسری، شلوار و … را به خوبی بررسی کرده و تمامی جزئیات مربوط به اجناس را بطور کامل مطالعه کنید. در صورت پسند یکی از اجناس نیاز است تا استعلام موجودی را با ارسال پیام به شماره 09123228890 در واتساپ پیگیری کنید. در صورت موجود بودن جنس مورد نظرتان می‌توانید مدل، رنگ و سایز دلخواه خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش نیاز است تا نسبت به پرداخت هزینه اجناس و هزینه پست اقدام کنید.

ساعات کاری فروشگاه ژاکوب همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب بصورت یکسره می باشد. در صورت لزوم می‌توانید با شماره تلفن فروشگاه 88882361 و جهت فروش عمده می‌توانید با شماره تلفن 88850419 تماس حاصل کنید.

لینک url اینستاگرام فروشگاه ژاکوب:

https://instagram.com/jacob_shopping?utm_medium=copy_link

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 5]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *