ست‌های بسیار زیبا در فروشگاه مدمن در تهران
ست‌های بسیار زیبا در فروشگاه مدمن در تهران

خرید پوشاک مردانه با کیفیت

برای خرید پوشاک مردانه با کیفیت کدام یک از فروشگاه‌ها را پیشنهاد می‌کنید؟ آیا بوتیکی را می‌شناسید که انواع لباس مردانه با کیفیت و متنوع را از آنجا خریداری کرد؟ در این مقاله سعی شده است تا در راستای رفع نیاز مشتریان، یکی از بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های موجود در تهران به نام فروشگاه مدمن به شما عزیزان معرفی شود. همچنین موقعیت جغرافیایی این فروشگاه و انواع لباس‌های مردانه و زنانه موجود در آن بطور کامل در ادامه شرح داده شده است.

امروزه بسیاری از مردم بیشتر به دنبال فروشگاه‌هایی هستند که بزرگ باشد، به طوری که بتوانند با مراجعه به آن فروشگاه بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را اعم از لباس، کفش، اکسسوری و … خریداری کنند. معمولا تعداد چنین مجموعه‌های بزرگی زیاد نیست و تعداد آن‌ها انگشت شمار است. در شهر تهران پاساژها و بوتیک‌های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند که دارای اجناس با برندهای مختلف و مخصوص به خود هستند. در این میان فقط برخی از این فروشگاه‌ها را می‌توان یافت که هم دارای اجناس و لباس زنانه و هم دارای لباس مردانه باشد.

از طرفی با توجه به توسعه روز افزون اینترنت، روش‌های خرید نیز بطور کامل تغییر یافته است و جامعه به سمت خرید اینترنتی سوق پیدا کرده که صد البته این موضوع مزیت‌های بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. خرید اینترنتی لباس و سایر اکسسوری‌های مورد نیاز مشتریان باعث می‌شود هم در وقت بسیار صرفه جویی شود و هم سرعت خرید بالاتر برود. در راستای هماهنگی با این تغییر چشم‌گیر، بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه‌های مختلف فروش دارای وبسایت و یا صفحه‌ای در اینستاگرام هستند تا مشتریان بتوانند خرید خود را بصورت غیر حضوری نیز انجام دهند.

معرفی فروشگاه مدمن در تهران و موقعیت جغرافیایی آن

اگر ساکن شهر تهران هستید و در انتخاب فروشگاه و لباس خود بسیار حساس هستید، حتما نام فروشگاه مدمن را بارها شنیده‌اید. این فروشگاه فوق‌العاده در تهران یکی از بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های بزرگ است که در زمینه فروش لباس مردانه و زنانه با کیفیت فعالیت دارد. پس بانوان و آقایان اگر به دنبال فروشگاهی هستید که بتوانید انواع لباس برند و بسیار با کیفیت را از آنجا خریداری کنید، سری به فروشگاه مدمن بزنید و اطمینان داشته باشید که پشیمان نخواهید شد. فروشگاه مدمن امکان خرید اینترنتی را نیز با ایجاد یک وبسایت مطمئن برای مشتریان خود فراهم کرده است که در ادامه به شرح آن پرداخته‌ شده است.

خرید آنلاین لباس و اکسسوری مردانه با تخفیف ویژه

فروشگاه پوشاک مدمن در موقعیت جغرافیایی تهران، بلوار میرداماد، خیابان آزیتا، پلاک 4 واقع شده است. به 4 روش سفارش از واتساپ، دایرکت اینستاگرام، تماس با فروشگاه و از طریق سایت می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به این فروشگاه سفارش دهید. برای سفارش از طریق واتساپ می‌توانید پیام خود را به شماره 09220263181 در واتساپ ارسال کنید. برای سفارش تلفنی نیز می‌توانید با شماره تلفن 02122924632 تماس بگیرید.

خرید از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه مدمن

مرکز خرید اینترنتی زیورآلات ، ساعت ، لباس و … مدمن حاصل تلفیقی از تجربیات تیم مدمن در ایران است. فکر اولیه راه اندازی محیطی برای خرید آنلاین انواع پوشاک و زیور آلات به سال‌ها پیش بر می‌گردد که به دلیل مهیا نبودن زیرساخت لازم در کشور برای خرید اینترنتی پوشاک این امر مسکوت ماند. پس از مطالعات کارشناسی در مورد خرید اینترنتی پوشاک مردانه، زیور آلات و … و همچنین تحلیل بازار فروش اینترنتی این قبیل محصولات، فروشگاه اینترنتی مدمن تاسیس شد. فروشگاه اینترنتی مدمن اولین سایت تخصصی مد و خرید آنلاین لباس و زیورآلات در ایران است که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصر به فرد را ارائه می‌دهد که امکان مشاهده و مقایسه محصولات و ست کردن پوشاک و زیورآلات از مزیت‌های این فروشگاه آنلاین می‌باشد. اطلاعات تمامی محصولاتی که در سایت قرار دارد دقیق و کاملا واقعی و بدون بزرگ نمایی می‌باشد.

کالج‌های چرم مردانه در فروشگاه مدمن
کالج‌های چرم مردانه در فروشگاه مدمن

برای مراجعه به وبسایت این فروشگاه و خرید اینترنتی محصولات مختلف می‌توانید به آدرس www.modman.com مراجعه کنید. مدمن جلب رضایت حداکثری خریداران را نه شعار خود بلکه باور واعتقاد قلبی خود می‌داند و تمامی پرسنل آن تنها با هدف ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب در تلاشند تا همه مشتریان از تمامی مراحل خرید اینترنتی خود از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشند . مدیریت محترم فروشگاه مدمن اعتقاد دارند که موفقیت تنها در سایه رضایتمندی خریداران حاصل می‌شود.

نمای کلی وبسایت فروشگاه مدمن
نمای کلی وبسایت فروشگاه مدمن

خرید از طریق پیج اینستاگرام فروشگاه مدمن در تهران

علاوه بر وبسایت تخصصی فروشگاه مدمن، امکان خرید از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز برای مشتریان این فروشگاه وجود دارد. فروشگاه مدمن در اینستاگرام دارای یک پیج عمومی با 348 هزار نفر فالوور می‌باشد که این رقم نشان‌دهنده میزان محبوبیت زیاد فروشگاه مدمن می‌باشد. در صورتی که در اینستاگرام عضو هستید می‌توانید نام و یا آیدی modman را جستجو کرده و این پیج را دنبال کنید. در این پیج تصاویر مختلفی از انواع محصولات مردانه و زنانه و اکسسوری‌های مختلف و بسیار زیبا منتشر شده است. برای سفارش محصول مورد نظر خود از طریق دایرکت اینستاگرام اقدام کنید.

انواع تیشرت در پیج اینستاگرام فروشگاه مدمن
انواع تیشرت در پیج اینستاگرام فروشگاه مدمن

لینک url اینستاگرام فروشگاه مدمن:

https://instagram.com/modman?utm_medium=copy_link

معرفی انواع پوشاک موجود در فروشگاه مدمن در تهران

آقایان و بانوان عزیز هرآنچه که به فکرتان برسد، در فروشگاه مدمن در طیف گسترده‌ای از مدل، سایز و رنگ موجود است. در این فروشگاه برای آقایان انواع لباس شامل کاپشن، پالتو، بارانی، ژاکت و پلیور، سویشرت و هودی، پیراهن، کت و شلوار، کت تک و جلیقه، تیشرت و پولوشرت، شلوار، جین، شلوارک، لباس ورزشی، جوراب و انواع ست مردانه موجود است.

ست سویشرت و شلوار در فروشگاه مدمن
ست سویشرت و شلوار در فروشگاه مدمن

همچنین کیف و کفش‌های بسیار متنوع در مدل‌های بسیار زیبا برای آقایان موجود است که نمونه‌ای از آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. انواع اکسسوری شامل کراوات، کمربند و … نیز برای آقایان در مدل‌های مختلف موجود است.

انواع کفش و کتانی در فروشگاه مدمنانواع کفش و کتانی در فروشگاه مدمن
انواع کفش و کتانی در فروشگاه مدمن

از سایر محصولاتی که برای بانوان موجود است می‌توان به لباس شامل پالتو، بارانی و کاپشن، پانچو و بافت، مانتو، ژاکت و پلیور، سویشرت، تاپ و تونیک، تیشرت و پولوشرت، بلوز و شومیز، کت و جلیقه، شلوار، لگ، جین، پیراهن و لباس مجلسی، سرهمی و سارافون، دامن، شلوارک، لباس ورزشی، لباس زیر و راحتی، جوراب، شال و روسری اشاره کرد.

انواع شومیز دخترانه در فروشگاه مدمن
انواع شومیز دخترانه در فروشگاه مدمن

همچنین کیف‌های متنوع برای بانوان در انواع کیف دستی و دوشی، کیف و کوله ورزشی، کوله پشتی، کیف سفری و چمدان، کیف پول و کارت، کیف نگهدارنده شارژر و کیف کمری نیز موجود است. انواع بوت، پاشنه بلند، تخت، کتانی، ورزشی، صندل و دمپایی روفرشی نیز در طرح‌های متنوع و باکیفیت موجود است.

انواع بوت و نیم بوت در فروشگاه مدمن
انواع بوت و نیم بوت در فروشگاه مدمن

همچنین انواع اکسسوری برای بانوان شامل کلاه، کمربند، دستکش، ساعت، زیورآلات، عینک، جاکلیدی، دستبند، زیورآلات مو، کیف لوازم آرایشی، دستماه سر و گردن، ساق دست، ساس بند نیز موجود است که بانوان می‌توانند در سایت جزئیات آن را مشاهده کرده و خریداری کنند.

انواع اکسسوری زیبای زنانه در فروشگاه مدمن
انواع اکسسوری زیبای زنانه در فروشگاه مدمن

انواع اکسسوری زیبای زنانه در فروشگاه مدمن ساعات کاری فروشگاه مدمن شنبه تا پنجشنبه ساعت 9:00 الی 20:00 می‌باشد

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 5]

همچنین ببینید

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه مدل 2022

در این مقاله بطور کامل با بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه که ترند سال 2022 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *