لباس ولنتاین بچه گانه

مدل لباس ولنتاین بچه گانه و نکات مهم در انتخاب لباس

اگر شما نیز به دنبال شناخت انواع مدل لباس ولنتاین بچه گانه هستید، بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید. در حالت کلی دختر بچه‌ها در اکثر موراد سعی دارند شبیه به بزرگترها لباس بپوشند و این علاقمندی زمانی به اوج خودش می‌رسد که بچه‌ها قصد شرکت در مراسمات عروسی، نامزدی و یا جشن ولنتاین را داشته باشند. جالب است بدانید که روانشناسان کودک تشویق کودکان به سبک مد و لباس بزرگسالان را نهی می‌کنند و آن را عاملی برای بلوغ زودرس می‌دانند. ولی با این حال جذابیتی که لباس عروس یا پیراهن‌های پف دار برای بچه‌ها دارند، غیر قابل انکار است و باعث می‌شود کودکان در برخی مراسمات و جشن‌ها به سراغ لباس عروس با دامن پفی بروند.

پیراهن با دامن پفی

یکی از مدل لباس ولنتاین بچه گانه که طرفداران زیادی نیز دارد، پیراهن‌های کوتاه یا بلند با دامن پف دار است. در صورتی که به سراغ پیراهن پف دار برای فرزندان خود می‌روید این نکته را در نظر داشته باشید که لباس زیاد تنگ نباشد. زیرا در طول مدت مراسم فرزند شما را اذیت کرده و او درخواست تعویض لباس را می‌دهد. پیراهن پفی بهتر است دارای دامن کوتاه باشد تا جلوی حرکت و دست و پای فرزند شما را نگیرد. هر چقدر لباس راحت و گشاد باشد بهتر است. از رنگ‌های سفید یا قرمز برای لباس ولنتاین فرزند خود استفاده کنید.

انتخاب جنس لباس امری کاملا سلیقه‌ای است. معمولا پیراهن‌های دخترانه دامنی از جنس تور دارد و در برخی موارد نیز کل لباس از جنس ساتن است. در حالت کلی لباس‌های با دامن توری پفی برای بچه‌ها جذاب‌تر و زیباتر است ولی باز هم انتخاب این مورد بستگی به والدین دارد. یکی از نکاتی که باید در خرید لباس ولنتاین بچه گانه در نظر داشته باشید این است که اگر فرزند شما چند ماه است بهتر است به سراغ لباسی بروید که تا دو سال نیز قابل استفاده باشد. لذا لباس‌هایی را برای فرزند خود بخرید که مدل آن قابلیت تنظیم داشته باشد و بتوان آن را بزرگ یا کوچک کرد. برای مثال پیراهن‌هایی که دارای زیپ یا کش در دسترس هستند برای فرزند شما بهتر است و باعث می‌شود در مدت زمان بیشتری بتوان از لباس استفاده کرد.

لباس ولنتاین بچه گانه

لباس عروس بچه گانه

بسیاری از مادرانی که به دنبال لباس مناسب ولنتاین برای فرزندان خود هستند، اولویت اولشان لباس عروس است. در صورتی که این مدل لباس را برای فرزند خود خریداری می‌کنید، حتما سن فرزند خود را در نظر بگیرید. قطعا می‌دانید که لباس عروس کودک 2 ساله با لباس عروس دختر بچه 10 ساله فرق دارد. هم مدل استایل و هم سبک این لباس کاملا بستگی به سن فرزند شما دارد.

لباس عروس بچه گانه معمولا مدلی ساده و شیک دارد که برای طرح دادن به این لباس می‌توان از کمربند طرح‌دار صورتی با طرح پاپیون استفاده کرد. استفاده از این مدل پاپیون شکست رنگی خوبی را در استایل فرزند شما ایجاد خواهد کرد.

در صورتی که فرزند شما زیر یک سال دارد بهتر است لباس عروسش از جنس حریر یا گیپور با تورهای رنگارنگ باشد. از آنجایی که کودکان زیر یک سال به صورت چهار دست و پا حرکت می‌کنند لذا لباس باید به گونه‌ای انتخاب شود که روی زانوی بچه را بپوشاند تا پای فرزند شما در اثر اصطکاک کف زمین آسیب جدی نبیند. برای این که لباس عروس از حالت سادگی خارج شود بهتر است لباس را با هد بلند گل دار و موی فرزند خود را با تاج عروس و یا اکسسوری‌های ریز و فانتزی دیزاین کنید.

لباس عروس بچه گانه

لباس‌های فانتزی بچه گانه

در انتخاب لباس ولنتاین بچه گانه حتما لازم نیست به سراغ لباس‌های ساده بروید. می‌توانید در این جشن مخصوص از لباس با طرح‌های فانتزی مانند میکی ماوس یا کلاه قرمزی یا حتی شخصیت های کارتونی دیگر مورد نظر کودک شما مثل باب اسفنجی استفاده کنید.

لباس‌های فانتزی بچه گانه

سرهمی یا تاپ و شلوارک بچه گانه

از دیگر گزینه‌های موجود برای جشن ولنتاین بچه گانه انتخاب سرهمی پیشبند دار قرمز رنگ است که با یک تیشرت سفید زیبایی خاصی به فرزند شما می‌دهد. همچنین در صورتی که فرزند شما علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن مجلسی ندارد و راحتی را ترجیح می‌دهد، می‌توانید از ست تاپ و دامن و یا تاپ و شلوارک برای دختر بچه خود استفاده کنید.

سرهمی دخترانه
ست تاپ و شلوارک دخترانه
استایل دخترانه
مدل لباس بچه گانه مجلسی
پیراهن بچه گانه مخمل کبریتی
پیراهن فانتزی بچه گانه

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 1]

همچنین ببینید

ایده لباس ولنتاین

انواع ایده لباس ولنتاین

آیا شما نیز به دنبال انواع ایده لباس ولنتاین برای این روز خاص هستید؟ در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *