آرایش مناسب با رنگ موی عسلی
آرایش مناسب با رنگ موی عسلی

آرایش مناسب با رنگ موی عسلی چیست؟

درباره آرایش مناسب با رنگ موی عسلی تا چه حد اطلاعات دارید؟ آیا آرایش و رنگ مو باید باهم هماهنگ باشند یا بهم مرتبط نیستند؟ در مقاله زیر سعی شده است سبک آرایش مناسب با رنگ موی عسلی را به شما عزیزان آموزش دهیم. تمامی بانوانی که عادت به آرایش کردن دارند، به خوبی می‌دانند که هر فردی آرایش مخصوص خود را دارد. منظور از جمله قبلی این است که حتما در برخی مواقع آرایشی را زده‌اید و متوجه شده‌اید که اصلا به شما نمی‌آید. خب طبیعی است و قرار نیست تمامی سبک‌های آرایشی بر روی صورت شما جلوه‌ای زیبا داشته باشد. برخی از آرایش‌ها کمتر و برخی بیشتر به فرد می‌آید. ولی مسئله‌ای که در این میان اهمیت دارد و بانوان اصلا به آن توجهی نمی‌کنند، این است که رنگ پوست و یا حتی رنگ موی شما نیز می‌تواند در زیبا بودن یا نبودن آرایش شما تاثیرگذار باشد.

شناخت آرایش مناسب با رنگ موی عسلی
شناخت آرایش مناسب با رنگ موی عسلی

راهنمای کامل خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بهترین مقاله برای انتخاب لوازم آرایشی مناسب.

بله رنگ مو می‌تواند نوع و رنگ آرایشی شما را تحت تاثیر قرار دهد. با هربار تغییر رنگ مو، رنگ آرایشی که قبلا برای صورت شما مناسب بود، دیگر جوابگو نخواهد بود. یکی از آرایشگران هنرمند و محبوب که در زمینه آرایشی کتاب‌های ارزشمند زیادی نوشته است و بسیار با تجربه است، در این باره سخنی گفته است. بابی براون راه حل جالبی را در این زمینه ارائه کرده است. وی می‌گوید هر سال در فصل تابستان بانوان زیادی به عنوان مشتری به ایشان مراجعه می‌کنند که تمایل دارند روی موهای طبیعی و قهوه‌ای خود که تیره هستند، های لایت‌های بلوند بزنند. وی در بررسی نتیجه اکثر کارها به این نکته رسید که هماهنگی رنگ آرایش با رنگ مو نکتۀ مهمی است.

آرایش مناسب با رنگ موی عسلی چگونه است؟

همانطور که در قسمت قبلی نیز ذکر شد هر رنگ مویی می‌تواند به همراه رنگ پوست فرد، آرایش مخصوص خود را داشته باشد. بسیاری از افراد بخصوص در ایران علاقمند به رنگ موی عسلی هستند. در صورتی که شما نیز جزو این دسته از بانوان هستید که عادت به رنگ موی عسلی دارید، بهتر است با سبک آرایش متناسب با رنگ موی عسلی نیز آشنا شوید. آرایش خوب می‌تواند چهره را زیباتر کند، نواقص یا عیب‌ها آن را بپوشاند و رنگ پوست را زیبا کند! هرچند برای انجام آرایش عالی نباید فقط کورکورانه از رنگ‌های مد روز استفاده کنید بلکه به جای اینکار باید آرایش و رنگی را انتخاب کنید که بهترین هارمونی را با موهای شما دارد.

لطفا مطالعه بفرمایید لیست کامل لوازم آرایشی عروس را بشناسید.

همانطور که می‌دانید رنگ موی عسلی روشن است و می‌تواند از آرایش نود و یا براق نیز برای این رنگ مو استفاده کنید. البته به دلیل روشن بودن این رنگ مو، میکاپ تیره و اسموکی نیز می‌تواند زیبا به نظر بیاید.

سایه چشم متناسب با رنگ موی عسلی

اگر اصرار دارید که چهره شما پس از آرایش نیز طبیعی جلوه کند، بهتر است از سایه طلایی براق بر روی پشت پلک خود استفاده کنید. اینکار باعث می‌شود که چشم شما زیبا و درخشان به نظر برسد و جلوه خاصی پیدا کند.

استفاده از سایه چشم طلایی در پشت پلک
استفاده از سایه چشم طلایی در پشت پلک

رژ گونه و رژ لب مناسب با رنگ موی عسلی

توجه به این نکته ضروری است که هم پوست سفید و روشن و هم پوست برنزه می‌توانند از این آرایش به همراه رنگ موی عسلی استفاده کنند. سعی کنید از کرم پودری استفاده کنید که متناسب با رنگ پوست شما باشد و تفاوت زیادی با رنگ پوست طبیعی شما نداشته باشد. در انتخاب رژ گونه باید حساس باشید و توصیه می‌شود از رژ گونه‌های پودری به رنگ هلویی بیشتر استفاده کنید، زیرا طبیعی‌تر هستند. در هنگام تصمیم‌گیری درباره خط چشم می‌توانید از خط چشم‌های به رنگ قهوه‌ای، بنوفش و یا سبز تیره استفاده کنید. با اینکار توجه همه به چشمان شما جلب می‌شود و چشمانتان به شدت چشم‌گیر خواهند بود. همچنین با استفاده از خط چشم رنگی و روشن چشمان شما به رنگ روشنی دیده می‌شوند. استفاده از خط چشم مشکی در این نوع آرایش در مقایسه با سایر رنگ‌ها چندان جالب نیست.

در گوشه خارجی چشم، خط چشم را بالای خط مژه بزنید و دو لایه ریمل بزنید تا آرایش شما کامل شود. از دیگر جزئیاتی که در هنگام انتخاب آرایش متناسب با رنگ موی عسلی باید به آن توجه کنید و حساسیت زیادی به خرج دهید، انتخاب صحیح رنگ رژ لب است. توصیه می‌شود که از رژ لب‌های با رنگ‌های نود و صورتی استفاده کنید. همچنین برای جلوه بیشتر دادن به لب‌ها می‌توانید از برق لب بر روی رژ خود استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید آرایشتان را عوض کنید و از رنگ‌های زنده‌تر برای شب استفاده کنید. کمی رنگ فیروزه‌ای با پوست برنزه و موی روشن خیلی به یکدیگر می‌آیند. ممکن است برخی افراد تمایل به استفاده از آرایش تیره و اسموکی داشته باشند. ولی مثلا اگر سایه براق و طلایی به چشم شما نمی‌آید، مطابق با سلیقه خود آرایش کنید.

استفاده از آرایش تیره متناسب با رنگ موی عسلی

همانطور که در بالا نیز ذکر شد، اگر علاقمند به آرایش اسموکی هستید، نگران تناسب رنگ مو و آرایش خود نباشید. به تصویر زیر توجه کنید.

آرایش مناسب با رنگ موی عسلی
آرایش مناسب با رنگ موی عسلی

اگر به عکس بالا دقت کنید متوجه می‌شوید که چشم این خانم بیشتر از سایر قسمت‌های صورتش جلب توجه می‌کند، زیرا برای چشمان این فرد از آرایش غلیظ و اسموکی استفاده شده است. اگر از این نوع سایه اسموکی و تیره برای چشمان خود استفاده کردید، دقت داشته باشید که رنگ رژ گونه شما باید بسیار ملایم باشد، یعنی فقط در حد یک سایه باشد. همچنین اگر این سبک آرایشی را دوست دارید، به هیچ عنوان از رژ لب‌های با رنگ تیره بخصوص قرمز استفاده نکنید. رنگ رژ لبی که برای این آرایش و این رنگ مو مناسب است، رنگ‌های ملایم و نود هستند. رنگ صورتی بسیار ملایم یا رنگ کرم می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای رژ لب به همراه یک برق لب باشد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 1]

همچنین ببینید

برای ماندگاری آرایش چه کنیم

برای ماندگاری آرایش چه کنیم؟

برای ماندگاری آرایش چه کنیم؟ یکی از مشکلات بسیار مهمی که بسیاری از بانوان بخصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *