چگونه تیپ بزنیم
چگونه تیپ بزنیم

چگونه تیپ آبی بزنیم

چگونه تیپ آبی رنگ بزنیم ؟

این بار می خواهیم بریم سراغ این موضوع که ” چگونه تیپ بزنیم ؟” و البته رنگ تیپ مورد نظرمون هم “آبی” هست. مقاله و آموزش های زیادی هست که براتون آماده شده. از انواع تیپ با کت و شلوار بگیر تا تیپ های خاصی که می تونید با شلوارک ست کنید. متاسفانه به خاطر ویروس کرونا که این روزا به شدت فراگیر شده (تاریخ نوشتن این مطلب: اسفند 98) دیگه کم تر کسی رمق کار و خرید و تیپ زدن و این حرفا رو داره! اما الان بهترین زمان برای یادگیری هست.

برای همین تصمیم گرفتم پست های آموزشی، خوش تیپی، نکات خوش پوشی و ایده های الهام بخش رو از سر بگیرم. اینجوری هم روحیه هامون عوض میشه و هم یه چیزایی باهم یاد می گیریم و انتخاب های لباس هامون درست تر انجام میشه.

خب خب خب …

بریم سراغ تحلیل لباس های پوشیده شده توسط این آقایون خوش تیپ ولی قبلش تصمیم دارم دلیل انتخاب این عکس رو بهتون بگم:

به رنگ لباس ها دقت کنید

همه لباس ها تناژ آبی رو دارند و این رنگ مورد علاقه و منتخب اکثر آقایون خصوصا آقایون ایرانی هست. خیلی از آقایون ناخداگاه موقع انتخاب و خریدن لباس، به رنگ آبی روو میارند.

در اینجا سعی شده تیپ های زیبایی با رنگ آبی نشون داده بشه که هم خوش تیپ و خوش استایل به نظر برسید و هم تیپ یکنواختی نداشته باشید.

بریم سراغ مرد خوش تیپ اول که یه پیرهن آبی نفتی با یه شلوارک آبی روشن پوشیده. به این لباس ها، کمربند مشکی، ساعت بند چرمی و کفش توسی رو هم اضافه کنید! دقیقا میشه یه استایل ناب و خاص مخصوص شمال گردی، دورهمی های تابستونی، سفر های ترکیه و مالزی و هر جایی که فکر می کنید بتونید با شلوارک برید.

تیپ اسپرت مردانه
تیپ اسپرت مردانه

اما مرد خوش تیپ دوم دست به انتخابی زده که کمتر میبینیم! یه ریسک خوب، بجا و درست و حسابی با رنگ آبی روشن و یه تیشرت سرمه ای ساده! این تیپ هم اسپرت هست هم رسمی، هم مختص جوون هاست و هم برای هرجایی مناسب هست. یکم جسارت و یکم اعتماد بنفس کافیه تا شما رو خاص نشون بده. رنگ کفش و کمربند رو خیلی نمیشه تشخیص داد ولی چیزی که من حدس میزنم قهوه ای سرخ یا مشکی این تیپ رو معرکه می کنه.

چگونه تیپ اسپرت مردانه بزنیم
چگونه تیپ اسپرت مردانه بزنیم

 خاص بودن تیپ مرد سوم رو مدیون رنگ خاص کتی هستیم که پوشیده. البته به نظرم حتی اگر اون کت رو حذف هم کنیم بازم میشه لقب خوش تیپی رو به این آقا داد و این دقیقا به خاطر انتخاب بجا و درست در مدل و رنگ کفششون هست. با اینکه کمربند مشکی هست و هم رنگ کفش انتخاب نشده، بازم تیپ درستی به نظر میاد! اگر که کمربند هم سرمه ای بود، رنگ بندی یکنواخت می شد و خیلی دل رو میزد.

چگونه تیپ رسمی مردانه بزنیم
چگونه تیپ رسمی مردانه بزنیم

مرد خوش تیپ چهارم از سر تا پاش سرمه ای هست. از کفش و شلوار بگیر تا پیرهن اندامی و بند ساعت همه رو رنگ سرمه ای انتخاب کرده و با این حال نه دل رو میزنه نه بد به نظر میرشه که برعکس خوش تیپ هم هست. با این حال یه حسی به من میگه این فرد یا کمربند نداره یا هم کمربدش رنگی غر از رنگ سرمه ای هست.

چگونه تیپ دانشجویی مردانه بزنیم
چگونه تیپ دانشجویی مردانه بزنیم

خوش تیپ پنجم توو انتخاب رنگ لباس هاش فوق العاده عمل کرده. یه کفش کالج سیاه که با کمربند و کراوات و بند ساعت ست شده با یه شلوار سرمه ای خیلی تیره و پیرهنی که رنگش آبی-طوسی هست. به نظر من تا به اینجا مرد شماره یک در بین این آقایون، ایشون هستند.

تیپ رسمی مردانه
تیپ رسمی مردانه

مرد خوش استایل شماره 6 ما انگار که داره با شلوارک کنار خیابون قدم میزنه. شلوارک آبی روشن رو با یه رویه سرمه ای و بلوز طوسی ست کرده و این ترکیب رو با انتخاب کفش هم رنگ کاپشن بدون آستینش تکمیل کرده. چیزی که من همیشه با دیدن این جور تیپ ها نمیفهمم اینه که این آقا ذاتا خوش تیپ هست؟ یا شانسی لباس ها رو پوشیده و خوش تیپ شده؟!

چگونه تیپ پسرانه بزنیم
چگونه تیپ پسرانه بزنیم

مرد خوش ذوق شماره 7 شلواری رو انتخاب کرده که هرکسی نمی پوشه و برای متفاوت دیده شدن از بقیه جسارت زیادی به خرج داده. این جور تیپ ها دو حالت دارند. کسی که شما رو با این لباس ها ببینه یا به خاطر تیپ خاصتون، فوق العاده تحسینتون می کنه یا کلا شما رو جزو آدم های بد تیپ قرار میده! حد وسطش اینه که بگه شما رپر یا دی جی یا هنرمند هستین که بتونه تیپتون رو توجیه کنه برای خودش.

چگونه تیپ هنری بزنیم
چگونه تیپ هنری بزنیم

مرد خوش تیپ شماره 8 ما به نظر یه دانشجو یا کارمند میاد! کفش قهوه ای درست ترین انتخابی هست که می تونست داشته باشه و اینجوری خودش رو خاص و خوش تیپ جلوه داده. الحق که از زیبایی شلوار این استایل هم نمیشه گذشت.

چگونه تیپ دختر کش بزنیم
چگونه تیپ دختر کش بزنیم

اما آخرین مرد خوش تیپمون با یه رویه لی همه رو مجذوب خودش می کنه. چیزی که این تیپ رو کامل کرده شلوار آبی رنگ روشنی هست که انتخاب کرده. چون اکثرا با سوئیشرت های لی، شلوار لی هم رنگ خودش یا تیره تر از اون رو می پوشند، و خب همین انتخاب متفاوت هست که این آقا رو شیک پوش کرده. کفش سفید هم که زیبایی استایل رو دو چندان کرده. به نظر من میتونه تیشرت، پیرهن یا هر بلوزی با هر رنگی رو از زیر اون سوئیشرت لی بپوشه و مطمئن باشه که بازم خوش تیپ به نظر میاد.

چگونه تیپ خفن بزنیم
چگونه تیپ خفن بزنیم

من که نظرم رو در مورد خوش تیپ ترین این افراد گفتم. حالا نوبت شماست که بهم بگید:

از نظر شما کدوم یک از این آقایون از بقیه خوش تیپ تر هستند؟

اینم بدونید که نظر شما خیلی مهمه و به کیفیت کار ما کمک شایانی خواهد کرد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه مدل 2022

در این مقاله بطور کامل با بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه که ترند سال 2022 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *