لباس مناسب قرار عاشقانه در ولنتاین

با چندین مدل لباس مردانه برای ولنتاین آشنا شوید.

در صورتی که قصد دارید با انواع مدل لباس مردانه برای ولنتاین آشنا شوید، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید. از آنجایی که تا ولنتاین زمان زیادی باقی نمانده و بسیاری از مردان و زنان در حال برنامه‌ریزی برای سپری کردن بهترین روز با عشق خود هستند و سعی دارند در تمامی موارد از جمله استایل خود، رزرو بهترین محل قرار و یک کادوی مناسب سنگ تمام بگذارند. در این میان جالب است بدانید که مردان فکر تمامی برنامه‌ریزی‌های ولنتاین را می‌کنند جز تیپ و استایل خودشان که از همه مهم‌تر است. لذا سعی شده است در ادامه این مردان عاشق پیشه را با بهترین استایل‌های ولنتاین آشنا کنیم.

آقایان بهتر است بدانید که چه قرار عاشقانه در یک رستوران بسیار شیک و مجلل داشته باشید چه در یک شهر بازی یا پارک قرار گذاشته باشید، باید اطمینان حاصل کنید که لباس انتخابی شما هم باید مناسب محل قرار باشد و هم کاملا در تناسب با استایل و شخصیت شما باشد.

لباس مناسب قرار عاشقانه در ولنتاین

لباس مناسب مردان برای یک قرار شام در شب ولنتاین

در صورتی که به یک قرار عاشقانه در شب ولنتاین می‌روید و یک رستوران شیک را برای این قرار انتخاب کردید، بهتر است بدانید که این قرار یک مصاحبه شغلی نیست. لازم نیست استایل شما بسیار رسمی باشد و به طرف مقابل این احساس را بدهد که با یک رئیس قرار گذاشته است. در ولنتاین مردان بهتر است به سراغ کت و شلوار ست بروند تا شیک به نظر برسند، ولی لازم نیست از پیراهن رسمی استفاده کنید. کت و شلوار را می‌توان به همراه یک پلیور یا یقه اسکی پوشید. رنگ‌های مکمل و خنثی را فراموش نکنید همچنین از لباس‌هایی با طرح‌های ظریف بهره بگیرید. در صورتی که علاقمند به استایل‌های رسمی و شیک هستید می‌توانید یک دستمال جیبی یا شال گردن را به استایل خود اضافه کنید.

مدل لباس مردانه برای ولنتاین

استایل مناسب برای گشت و گذار در روز ولنتاین

حواستان باشد حتی اگر برای یک ساعت هم با شخصی که دوستش دارید، در موزه، پارک یا مکان‌های تفریحی قرار بگذارید، باید از انتخاب بهترین لباس که متناسب با آب و هوا باشد اطمینان داشته باشید. به همین دلیل برای این سبک قرارهای ولنتاین بهتر است به سراغ کت‌های سبک وزن یا ژاکت‌ها بروید. مثلا از یک بافت یقه اسکی به همراه شلوار جین یا کتان اندامی به رنگ نیلی بروید که بهترین انتخاب برای لباس مردانه برای ولنتاین است.

به انتخاب کفش خود نیز به اندازه لباس توجه کنید. در انتخاب کفش مناسب باید اول راحتی و کاربردی بودن کفش و در وهله دوم جذابیت ظاهری کفش را در نظر بگیرید. بوت‌ها و کفش‌های کتانی چرم می‌توانند بهترین انتخاب باشند. در استایل ولنتاین خصوصا وقتی در رستوران یا یک مکان سر بسته نیستید بهتر است دستکش چرمی و یا شال گردن را فراموش نکنید. این دو آیتم استایل شما را جذاب و لوکس نشان می‌دهند و حس ظرافت و کمال به استایل شما می‌بخشند.

استایل مناسب گشت و گذار در هوای آزاد در ولنتاین

استایل مناسب سینما یا مهمانی در روز ولنتاین برای آقایان

در صورتی که به دنبال لباس مردانه برای ولنتاین هستید و قرار است با عشق خود به سینما، کنسرت و یا میهمانی بروید باید استایل متفاوتی را انتخاب کنید. در این موارد علاوه بر این که لباس خود را باید مطابق با آب و هوا انتخاب کنید، بلکه باید استایل شما به گونه‌ای باشد که بیشتر دیده شوید و استایل شما در جمع بدرخشد. بهتر است از یک پیراهن طرح‌دار یا یک بافت سبک طرح‌دار استفاده کنید. به علاوه انتخاب یک کت جیر زیبا به همراه یک شلوار جین تیره بهترین انتخاب است.

برای این گونه قرارها شما برای انتخاب کفش محدودیتی نداشته و هرچه را دوست داشته باشید می‌توانید بپوشید از چکمه‌های چلسی گرفته تا کفش‌های راحتی. توصیه ما به شما این است که، پالت رنگی استایل خود را تیره نگه دارید تا بیشترین تاثیر را بگذارید.

استایل سینما و مهمانی در ولنتاین

استایل مناسب قرار عاشقانه بعد از کار

در صورتی که در روز ولنتاین مجبور به کار کردن هستید و باید قرار عاشقانه خود را بعد از کار بگذارید و فرصت رفتن به رستوران و … نیست، بهتر است هوشمندانه عمل کنید و ابتدا به سراغ انتخاب بهترین شلوار بروید. شلوارهای تیره با بافت‌های زمستانی همچون شلوار جین با پاچه‌های تا شده، شلوار کتان یا فلانل انتخاب خوبی می‌توانند باشند. برای تکمیل استایل خود می‌توانید به سراغ یک پیراهن نخی ساده یا پیراهن دکمه باز و همچنین یک پلیور یقه گرد به رنگ روشن بروید. از آنجایی که در زمستان هوا سرد است می‌توانید از یک ژاکت نیز استفاده کنید. البته در صورتی که هوا برفی و بسیار سرد باشد، ژاکت گزینه مناسبی نیست و بهتر است به سراغ پالتوی بلند به همراه شال گردن بروید. سپس از یک جفت بوت قهوه‌ای رنگ یا مشکی استفاده کنید. در صورتی که به دنبال استایل شیک و رسمی هستید بهتر است از رنگ‌های سرمه‌ای، خاکستری و یا شتری در استایل خود استفاده کنید.

استایل مناسب ولنتاین بعد از یک روز کاری
تیپ جذاب مردانه

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

شستن شورت مردانه - کادای

شستن شورت مردانه

آیا به دنبال یادگیری نحوه شستن شورت مردانه هستید؟ در این مقاله به بررسی روش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *