اصول بستن دکمه کت
اصول بستن دکمه کت

نحوه بستن دکمه کت

اصول بستن دکمه کت

در این‌جا می‌خواهیم به صورت خیلی ساده به « اصول بستن دکمه کت » بپردازیم.

در کت ها، عموما تعداد دکمه ها 1 و 2 و 3 عدد می‌شوند. که گاهی این دکمه ها فقط نقش زیبایی را ایفا می کنند و کاربرد دیگری ندارند. یا بهتر بگم نباید از کاربردی که دارند استفاده کرد، خصوصا در کت های چند دکمه ای. البته برخی از این دکمه ها هم حتما باید بسته بشوند، خصوصا در مکان های رسمی. اما این دکمه ها کدوم ها هستند؟ در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

کت های تک دکمه ای

کت هایی که تنها دارای یک دکمه هستند، جزو کت های پر طرفدار مردانه به حساب می آیند. اگر شما هم همچین کتی دارید، دقت کنید که هنگامی که ایستاده اید یا در حال راه رفتن هستید، همان یک دکمه نیز باید بسته باشد. این کار به شیک بودن، خوب دیده شدن و خوش استایلی شما کمک شایانی خواهد کرد.

کت های تک دکمه ای
کت های تک دکمه ای

کت های دو دکمه ای

هنگامی که کت 2دکمه ای دارید، هیچ زمانی هر دو دکمه را با هم نبندید. این کار شما باعث می شود که کسی که شما را می بیند احساس کند، لباس شما برایتان تنگ است. حتی اگر با این کار احساس خوش تیپی و رسمی بودن کنید، این کار اشتباه است.

کت های دو دکمه ای
کت های دو دکمه ای

شیوه بستن دکمه های کت در کت های دو دکمه ای به این ترتیب هست که دکمه بالایی حتما و همیشه باید بسته باشد و دکمه پایینی به هیچ وجه و در هیچ وقت نباید بسته باشد. همانند شکل زیر :

کت دو دکمه
کت دو دکمه

نکته ای که باید مورد توجه قرار بدید این هست که این قانون، چه برای کت های رسمی و چه برای کت های اسپرت، صدق می کنه و در هر دو حالت شما باید برای شیک دیده شدن، دکمه بالایی رو ببندید و دکمه پایینی رو باز نگه دارید.

کتهای دو دکمه ای
کتهای دو دکمه ای

البته این نکته رو هم در نظر بگیرید که باز کردن دکمه کتتون در هنگاهی که نشستید (مثلا در ماشین یا برای غذا خوردن و ..) اشکالی ندارد. در اصل بهتر استکه موقع نشستن دکمه کت را باز کنید تا هم راحت تر باشید و هم بر روی کتتان چروک نیفتد.

کت های سه دکمه ای

منظور از کت های سه دکمه ای، کت هایی هستند که هر سه دکمه ی آن ها قابل استفاده است. نه مثل تصویر بالا که فقط دو دکمه اش بسته می شود. در این دسته از کت ها، دکمه وسط همواره باید بسته باشد و پایین ترین دکمه همواره باید باز باشد. در مورد بالاترین دکمه، تصمیم با شماست که می خواهید آن را باز نگه دارید یا ببندید.

خلاصه مطالب

در شکل زیر اصول بستن دکمه در کت ها را در یک تصویر مشاهده می‌فرمایید. کافی است که این تصویر را همیشه در ذهن خود داشته باشید.

نحوه بستن دکمه کت
نحوه بستن دکمه کت

 


منبع: BRIGHTSIDE@

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه مدل 2022

در این مقاله بطور کامل با بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه که ترند سال 2022 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *