قوی ترین چسب های ناخن
قوی ترین چسب های ناخن

بهترین چسب ناخن و قوی ترین ها

آرایش ناخن ها می‌تواند جذابیت دست‌های شما را افزایش دهد. امروزه بعضی افراد به دنبال کاشت ناخن دائمی هستند و بعضی دیگر فقط هنگام مراسم‌های خاص ناخن مصنوعی می‌گذارند. برای گذاشتن ناخن مصنوعی باید از بهترین چسب ناخن و مرغوب ترین آن استفاده کنید. در صورت استفاده از چسب‌های فاسد ناخن های شما دچار عفونت خواهند شد. استفاده موقت از ناخن مصنوعی هم باعث می‌شود ناخن های شما دچار آسیب نشود. هم این امکان را به شما خواهد داد که هروقت دلتان خواست ناخن مصنوعی را بردارید و به کارهایتان رسیدگی کنید. برای آن که بدانید کدام چسب ها بهترین چسب های ناخن هستند تا آخر این مقاله را مطالعه کنید.

طرز استفاده از چسب ناخن

برای نگه داشتن ناخن مصنوعی از چسب ناخن استفاده می‌کنند. چسب ناخن دارای مواد سیانواکریلات است. برای شروع، یک نقطه از چسب را روی ناخن خود و یک نقطه روی ناخن مصنوعی بریزید. دقت کنید مقدار چسب زیاد نباشد زیرا هم از کنار ناخن ها به بیرون می‌ریزد، هم ظاهر ناخن هایتان خراب می‌شود. حال ناخن مصنوعی را روی ناخن هایتان قرار دهید و به مدت 10 ثانیه فشار دهید. مطمئن شوید که حبابی بین آن ها نیست.

معرفی بهترین چسب های ناخن

در بازار برند های متفاوتی از چسب ناخن موجود است. که هرکدام از آنها ویژگی های خاص خودش را دارد. در انتخاب بهترین چسب ناخن باید دقت کنید. یکی از راهای تشخیص بهترین چسب ناخن سریع خشک شدن آن است. در ادامه شما را با بهترین چسب ها از نظر مخاطبان آشنا خوهیم کرد.

معرفی بهترین چسب ناخن
معرفی بهترین چسب ناخن

1.چسب کاشت ناخن سمافیکس

چسب کاشت ناخن سمافیکس، قدرتمند ترین چسب از نظر مخاطبان می‌باشد. چسبی شفاف و بدون رنگ است. آرایش گر ها به دلیل سرعت گیرش بسیار بالای این چسب، آن را انتخاب می کنند.

2.چسب ناخن کلاریا

ماندگاری ناخن مصنوعی به کیفیت چسب بستگی دارد. بهترین چسب ناخن، چسب کلاریا است به طوری که می‌تواند ناخن مصنوعی را 24 ساعت در دست های شما نگه دارد. چسب ناخن کلاریا در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. بهترین ویژگی این چسب راحت جدا شدن آن است به طوری که با لاک پاکن به آسانی پاک می‌شود. کیفیت مرغوب و مقاومت بالا از ویژگی های دیگر آن است.

چسب ناخن کلاریا
چسب ناخن کلاریا

3. چسب ناخن نایس لیدی

چسب ناخن نایس لیدی با مقاومت بسیار قوی و ماندگاری بالای خود، می‌تواند 12 ساعت روی ناخن شما باقی بماند. ضمن اینکه سطح ناخن شما را پوسته پوسته نمی‌کند.

چسب ناخن نایس لیدی
چسب ناخن نایس لیدی

4. چسب ناخن مصنوعی جویل

یکی دیگر از بهترین چسب های ناخن چسب ناخن جویل است. بهترین ویژگی این چسب سرعت خشک شدن آن است که در کمتر از 3 ثانیه خشک می‌شود. از این چسب برای ترمیم ناخن نیز استفاده می‌کنند. تنها با یک قطره می‌توان محکم ترین اتصال را بین ناخن طبیعی و ناخن مصنوعی ایجاد کرد.

چسب ناخن مصنوعی جویل
چسب ناخن مصنوعی جویل

5. چسب ناخن دان بیوتی

این چسب برای ناخن های حساس به کار می رود. بهترین چسب ناخن، چسبی است که بتواند در طول روز ناخن های شما را نگه دارد. این چسب با قدرت ماندگاری که دارد، باعث می‌شود شما علاوه بر لذت بردن از زیبایی دستان خود، به کارهایتان رسیدگی کنید. مزیت چسب دان بیوتی این است که داخل خود یک قلم دارد که از هدر رفتن چسب جلوگیری می‌کند.

چسب ناخن دان بیوتی
چسب ناخن دان بیوتی

6. چسب ناخن مصنوعی الیتو

چسب ناخن الیتو چسبندگی بسیار قوی ای دارد. میتوان آن را در سالن آرایشی یا خانه استفاده کرد. چسب الیتو به ناخن های شما آسیب نمی‌زند. علاوه براینکه در چسب یک فرچه جهت سهولت کار شما قرار داده شده است.

چسب ناخن دان بیوتی
چسب ناخن الیتو

7. چسب ناخن گریماس

شما را با قوی ترین چسب، یعنی چسب ناخن گریماس آشنا می‌کنیم. این چسب در گریم سینمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمن اینکه چسب ناخن گریماس دارای قلم مو می‌باشد که به آسانی میتوان از آن استفاده کرد. کافی است به راحتی مانند لاک، چسب را به ناخن بزنید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواهتان برسید.

چسب ناخن قوی گریماس
چسب ناخن قوی گریماس

چند راه برای برداشتن چسب ناخن

هیچ وقت سعی نکنید ناخن مصنوعی را به زور از ناخن هایتان جدا کنید، زیرا این کار باعث جدا کردن ناخن طبیعی دست می‌شود و ممکن است ناخن هایتان دچار خون ریزی شود. در اولین مرحله ناخن های مصنوعی خود را کوتاه کنید. این کار، جدا شدن ناخن مصنوعی را تسریع می‌بخشد.

1. استفاده از سوهان

با استفاده از یک سوهان، سعی کنید لاک روی ناخن را پاک کنید. این کار را تا موقعی که به چسب برسید ادامه دهید. سپس می‌توانید اضافه چسب را با کمک روغن زیتون و استون از بین ببرید.

2. استفاده کردن از روغن زیتون

برای آن که بدون تحریک پوست یا انگشتان خود، باقی مانده چسب را پاک کنید از روغن زیتون استفاده کنید. بعد از آن که چند تکه پنبه را در روغن زیتون اغشته کردید، روی ناخن هایتان قرار دهید و با آلومینیوم بپوشانید. بعد از 10 دقیقه با حرکتی آرام چسب ها را جدا کنید.

3. استفاده از آب و صابون

برای ناخن های نازک آب و صابون کارساز است. کافی است 10 دقیقه دستان خود را داخل محلول آب و صابون قرار دهید.

4. استفاده از جوش شیرین

برای درست کردن محلول جوش شیرین، ابتدا در کاسه‌ای مقداری جوش شیرین را با آب حل کنید تا کرم غلیظی ساخته شود. این محلول را 5 دقیقه روی ناخن مصنوعی خود بگذارید. ناخن مصنوعی را از ناخن هایتان جدا کنید و ناخن های خود را با آب و صابون بشویید. پس ازاین مرحله بهتر است مقداری وازلین به ناخن های طبیعی خود بزنید.

5. به سراغ سالن های زیبایی بروید!

اگر نمی‌توانید ناخن مصنوعی را از دستان خود جدا کنید به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید. به طور کلی می توانید کار را به کارشناسان مربوطه بسپارید. آن ها تجربه زیادی در این زمینه دارند و به ناخن‌های شما آسیب نمی‌زنند.

چند نکته را به خاطر بسپارید:

  1. به مدت طولانی از ناخن مصنوعی استفاده نکنید و به ناخن های خود اجازه دهید استراحت کنند. زیر ناخن مصنوعی محل مناسبی برای تجمع قارچ و باکتری است.
  2. همیشه بعد از استفاده کردن از ناخن مصنوعی دستان خود را به روغن آغشته کنید.
  3. هنگام استفاده کردن کردن از استون مواظب باشید، چون این ماده اشتعال پذیر است.

کلام پایانی

کاشت ناخن و ناخن مصنوعی در کشور ما از اهمیت بسیاری برخوردار است. چون افراد زیادی به جذابیت دستان خود اهمیت می‌دهند. هنگام استفاده از ناخن یا چسب سعی کنید بهترین مواد را انتخاب کنید، زیرا ممکن است سلامت شما را به خطر اندازد. مسلما مهم ترین چیز سلامتی شماست. همان طور که گفتیم بهترین چسب ناخن باید با کیفیت و مقاوم در برابر رطوبت باشد. امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین چسب ناخن یاری کنیم. اگر شما جزو افراد علاقه مند به کاشت ناخن در منزل هستید، بهتر است مقاله كاشت ناخن ژلی و ريمو آن در منزل مطالعه کنید. همچنین می‌توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

برای ماندگاری آرایش چه کنیم

برای ماندگاری آرایش چه کنیم؟

برای ماندگاری آرایش چه کنیم؟ یکی از مشکلات بسیار مهمی که بسیاری از بانوان بخصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *