خرید لباس بچگانه در تهران
خرید لباس بچگانه در تهران

معرفی بازار لباس بچگانه تهران + آدرس

در مقاله زیر بهترین بازار لباس بچگانه تهران به همراه جزئیات و آدرس دقیق برای شما فراهم شده است. در صورتی که به دنبال مرکز خرید لباس بچگانه در تهران برای فرزندان خود هستید، توصیه می‌شود حتما مقاله زیر را مطالعه کنید. همانطور که می‌دانید خرید لباس بچگانه، لباس کودک و حتی لباس نوزادی کمی دشوار است. معمولا در اکثر مراکز خرید فروشگاه‌هایی برای لباس مردانه و زنانه بزرگسال وجود دارد. ولی امکان دارد شما به مرکز خریدی بروید که در میان چندین فروشگاه لباس بزرگسال هیچ مغازه‌ای در زمینه فروش لباس بچگانه و سیسمونی کودک فعالیتی نداشته باشد. در نتیجه بسیار مهم است که در شهر وسیعی مانند تهران، قبل از رفتن به سراغ بازارهای مختلف، مرکز خریدی را بشناسید که دارای اجناس مورد نظر شما باشد و زیاد معطل نشوید. در ادامه لیستی از بازارهای لباس بچگانه تهران بطور کامل برای شما تهیه شده است تا کار دشوار خرید را برای شما آسان کند.

اگر برای خانوم باردار قصد خرید هدیه را دارید می توانتید مقاله خرید هدیه برای زنان باردار + معرفی فروشگاه را مطالعه بفرمایید.

بازارچه کودک گاندی

یکی از بازار لباس بچگانه تهران که مرکز خرید لباس کودک در تهران شناخته می‌شود، بازارچه کودک گاندی می‌باشد. در این مرکز خرید 25 باب مغازه تجاری وجود دارد که لباس‌های بچگانه خارجی و برند را به فروش می‌رسانند. اجناس این مرکز خرید قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر مراکزخرید لباس بچگانه دارا می‌باشند، ولی در عوض کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. در مرکز خرید گاندی انواع لباس‌های بچگانه از نوزادی تا نوجوانی برای فرزندان شما وجود دارد. مرکز خرید گاندی در تهران فقط مخصوص لباس کودکان است و علاوه بر لباس، اکسسوری‌های متعدد و زیبایی مثل کلاه، کمربند، شال گردن، کروات و … نیز در آن وجود دارد.

آدرس بازارچه کودک گاندی: خيابان گاندي، روبروي نهم، بازارچه کودک گاندي

مرکز خرید گاندی در تهران
مرکز خرید گاندی در تهران

مجتمع تجاری شاپرک در تهران

یکی از مراکز خرید لباس بچگانه در تهران که مخصوص لباس کودکان است، مجتمع تجاری شاپرک نام دارد. این مجتمع تجاری بزرگ یکی از معروف‌ترین مراکز خریدی است که به تنهایی می‌تواند تمامی نیازهای کودک شما را تامین کند. با ورود به این مرکز دیگر خانواده‌ها مجبور به گشت و گذار بی نتیجه برای کودکانشان نخواهند بود. در مرکز خرید شاپرک امکانات زیادی مانند وسایل کامل سیسمونی، مرکز روانشناسی، آموزشگاه بازیگری کودکان، باشگاه ورزشی مادر و کودک، شهربازی مهارتی حرکتی و مکانیکی، مرکز استعدادیابی و تندرستی، اتاق شیردهی مادر و کودک و فودکورت با غذاها و نوشیدنی‌های سالم وجود دارد. مجتمع شاپرک با ساختمانی ۹ طبقه، پارکینگ اختصاصی در زیرزمین هم دارد که کار پارک خودرو را برای والدین بسیار راحت کرده است.

آدرس مجتمع تجاری شاپرک: بزرگراه رسالت، مسیر غرب به شرق، بعد از ایستگاه متروی علم و صنعت، نرسیده به بزرگراه باقری

مرکز خرید شاپرک در تهران
مرکز خرید شاپرک در تهران

 

خیابان بهار، بورس خرید لباس کودک در تهران از قدیم

خیابان بهار به مدت چندین سال است که به بورس اصلی لباس بچگانه در تهران تبدیل شده است. این خیابان که یکی از معروف‌ترین بازار لباس بچگانه تهران محسوب می‌شود، دارای لباس کودک با تنوع و کیفیت بسیار خوب است. قیمت تمامی لباس‌های بچگانه در فروشگاه‌های این بازار بسیار مناسب است. در این راستا انواع لباس‌های فوق‌العاده با برند خارجی و برند داخلی و ایرانی نیز موجود است که بسته به بودجه می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. مغازه‌های لباس کودک واقع در خیابان بهار، از تقاطع خیابان بهار و خیابان انقلاب آغاز می‌شود تا خیابان سمیه نیز ادامه دارد. ولی علاوه بر مغازه‌های لباس بچگانه که در این راستا وجود دارند، برخی فروشگاه‌های لباس دیگری نیز در خیابان‌های اطراف این راستا مانند طالقانی وجود دارد که دارای فروشگاه‌ لباس کودک هستند.

آدرس: خیابان بهار، تقاطع خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان طالقانی و سمیه

بازار بزرگ تهران

یکی از مراکز خرید لباس بچگانه در تهران، بازار بزرگ تهران است که بی‌شک با مراجعه به این مرکز رخید هیچ‌وقت از خرید خود نا امید نمی‌شوید. در بخشی که بورس لباس کودک و سیسمونی است می‌توان اجناس داخلی و خارجی را با قیمت‌های متفاوت مشاهده کرد. در صورتی که صرفا به دنبال قسمت مرتبط با لباس بچگانه در بازار بزرگ تهران هستید، باید به بین الحرمین در پاساژ مهتاش بروید. طبقه دوم این پاساژ مختص به لوازم سیسمونی است.

بروزترین مدل کت و شلوار زنانه شیک 2021 را اینجا ببینید.

بازار بزرگ تهران
بازار بزرگ تهران

خیابان ولیعصر در تهران

از دیگر بازار لباس بچگانه در تهران که بخشی از آن در زمینه فروش لباس کودک فعالیت دارد، خیابان ولیعصر تهران است که روبروی پارک ساعی در خیابان ولیعصر واقع شده‌اند. در این بخش از خیابان ولیعصر فروشگاه‌های متعدد مخصوص سیسمونی و لباس کودک موجود است که کامل بوده و تمامی نیازهای موجود برای خرید وسایل کودک را برطرف می‌کنند. در این مغازه‌ها علاوه بر لباس، انواع اسباب بازی و میز و تخت نیز وجود دارد.  قیمت‌های اجناس این فروشگاه‌ها متوسط و رو به بالاست. اما کیفیت اجناس آنها نیز بسیار مناسب است و اکثر اجناس از برندهای معروف خارجی هستند. برای رفتن به این فروشگاه‌های لباس کودک در تهران باید به خیابان ولیعصر و رو به روی پارک ساعی بروید.

خرید لباس بچگانه در خیابان ولیعصر تهران
خرید لباس بچگانه در خیابان ولیعصر تهران

پاساژ جمهوری در تهران

در صورتی که به دنبال لباس بچگانه با قیمت مناسب در تهران هستید، می‌توانید به پاساژ جمهوری واقع در خیابان جمهوری تهران نیز مراجعه کنید. در این خیابان، در کنار پاساژ شانزلیزه دو پاساژ دیگر وجود دارد که می‌توانید هم لباس کودک و هم سیسمونی را با قیمت خیلی مناسب خریداری کنید. به طور کلی خیابان جمهوری بورس خرید انواع لباس برای بازه‌های سنی متفاوت با قیمت‌های مناسب است. اگر هم برای خودتان هم کودکتان قصد خرید داشته باشید، در این خیابان با یک تیر دو نشان بزنید.

میدان سنایی در تهران

از دیگر بازار لباس بچگانه در تهران، میدان سنایی است که دارای فروشگاه‌هایی متنوعی در زمینه فروش انواع لباس‌های بچگانه با برندهای داخلی و خارجی در آن‌ها وجود دارد که دارای قیمت‌های مناسبی هستند. قیمت اجناس این فروشگاه‌ها بسیار شبیه به مغازه‌های خیابان بهار است. اگر نمی‌خواهید خیلی در بازارها به دنبال لباس و سیسمونی بگردید، فروشگاه‌های لباس کودک سنایی می‌توانند گزینه‌های خوب و متنوعی باشند.

آدرس: خیابان کریمخان، خیابان سنایی، میدان سنایی

خرید لباس مجلسی بچگانه از فروشگاه آوای کودک در تهران

اگر به دنبال لباس مجلسی شیک و درجه یک برای کودکتان هستید، کافی است به فروشگاه لباس آوای کودک رو به روی پارک ملت سر بزنید. این فروشگاه تمام اجناسش درجه یک و اکثرا خارجی هستند. همچنین برای کودکان دختر و پسر لباس‌های مجلسی خاص دارند که می‌توانید خریداری کنید. آدرس: خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، فروشگاه آوای کودک

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 35 میانگین: 3.8]

همچنین ببینید

یکی از انواع کفش تبریز

معرفی بازار کفش تبریز + آدرس

در این مقاله به معرفی بازار کفش تبریز و موقعیت جغرافیایی هر یک از کارخانجات، …

یک نظر

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    ماسک پارچه‌ای بچگانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *