یکی از انواع کفش تبریز
یکی از انواع کفش تبریز

معرفی بازار کفش تبریز + آدرس

در این مقاله به معرفی بازار کفش تبریز و موقعیت جغرافیایی هر یک از کارخانجات، تولیدی‌ها و پاساژهای فعال در زمینه فروش انواع کفش پرداخته شده است. همانطور که می‌دانید تبریز مهم‌ترین قطب صنعت چرم کشور شناخته می‌شود. در واقع ساکنیک سایر شهرهای ایران، شهر تبریز را با کفش‌های چرم و بسیار باکیفیتش می‌شناسند. در تبریز تولیدی‌ها و بازارهای زیادی وجود دارند که در زمینه تولید و یا فروش کفش فعالیت می‌کنند و سهم زیادی در عرصه چرم و کفش کشور و شناساندن آن به بازارهای جهانی را ایفا می‌کنند. سه ویژگی بسیار مهم کفش تبریز، دوام و کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسب و دباغی منحصر به فرد چرم تبریز است. این ویژگی سبب شده تا کفش تبریز به عنوان یک نماد قدرتمند از این شهر در تمام دنیا شناخته شود. کفش تبریز نماد اصالت و معرف زیبایی و هنر دست صنعتگران شمال غرب کشور است. 

در صورتی که قصد خرید عمده کفش چرم طبیعی را داشته باشید. باید بدانید که تبریز اصلی‌ترین و بهترین مرکز تولید و نمایندگی فروش فوق‌العاده در ایران محسوب می‌شود. در طراحی و دوخت کفش تبریز چنان ظرافتی بکار رفته است که در کنار مرغوبیت کفش سبب دو برابر شدن محبوبیت آن در بین مشتریان داخل و خارج کشور می‌شود. با سر زدن به بازار کفش تبریز و خرید از انواع کفش تبریز می‌توانید هم از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوید. محصول مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. شهر تبریز دارای بزرگترین بازار کفش چرم است. ولی با این حال برخی از کلاهبرداران در این شهر وجود دارند که به فروش اجناس تقلبی در قالب کفش چرم فعالیت دارند. در نتیجه این امر و جلوگیری از اتفاق ناگوار، نیاز است تا با تولیدی‌های اصیل و قدیمی شهر تبریز آشنا شوید.

شناخت انواع بازار کفش در تبریز

در تبریز مراکز فروش عمده و خرده متنوعی فعالیت می‌کنند. از قدیمی‌ترین آن‌ها می‌توان به مراکز باشماقچی بازار یا به اصطلاح راسته بازار کفاشان اشاره کرد. اگر به ویترین فروشگاه‌های کفش در راسته بازار کفاشان که در بزرگترین بازار سرپوشیده جهان واقع شده است. نگاهی بیاندازید متوجه هنر دست صنعتگران این ناحیه می‌شوید. تولیدی کفش تبریز در طی چندین سال با عرضه محصولات مرغوب خود به بازارهای داخل و خارج موفق شده‌اند تا رضایت مشتریان زیادی را جلب کنند.

خرید اینترنتی کیف و کفش از تبریز

تولیدی کفش مهرگام

در بازار قدیمی از معروف‌ترین تولیدی‌های کفش چرم تبریز می‌توان به صنایع کفش مهرگام اشاره کرد. این فروشگاه بزرگ در زمینه تولید کفش چرم با کیفیت در مدل‌های خاص و متنوع فعالیت می‌کند. در صورتی که قصد دارید بصورت عمده از کفش‌های این تولیدی خرید کنید. دو راه خرید حضوری و آنلاین برای شما وجود دارد که این مسئله برای خرده‌فروشان یک مزیت محسوب می‌شود. زیرا افرادی نیز وجود دارند که امکان خرید حضوری برای آن‌ها میسر نیست و بصورت اینترنتی می‌توانند از اجناس باکیفیت این تولیدی خریداری کنند.  

کفش زنانه موجود در تولیدی کفش مهرگام
کفش زنانه موجود در تولیدی کفش مهرگام

در تولیدی کفش مهرگام انواع کفش چرم مردانه، زنانه در انواع مدل‌های رسمی و پرسنلی، مجلسی، تابستانی و صندل، راحتی و طبی، بوت و نیم‌بوت وجود دارد. جنس رویه کفش‌های تولید شده در این تولیدی از نوع چرم اشبالت، نابوک و چرم ساده هستند . در زیره‌های پی یو، پی وی سی، ترمو و تی پی یو تولید می‌شوند.

تولیدی تب شوز در تبریز

تولیدی کفش تب شوز با نیم قرن سابقه تولید و با بهره‌گیری از دانش فنی، تکنولوژی روز، کادر مجرب، کیفیت بالای محصولات و طراحی با توجه به مدل‌های روز، توانسته است پیشرفت بسیار خوبی در این عرصه داشته باشد‏.‏ از جمله مزیت‌های این تولیدی واقع شدن در شهر تبریز بوده که به عنوان قطب صنعتی کفش ایران و حتی دنیا می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که برند کفش تبریز مورد پسند خاص و عام از دیر باز بوده و هست. این مجموعه دارای واحد تولیدی در حومه شهر تبریز و دفتر فروش واقع در بازار کفاشان تبریز می‌باشد.

تولیدی کفش همگام در تبریز

این تولیدی از سال 1372 فعالیت خود را در زمینی به مساحت 1300 متر مربع واقع در شهرک صنعتی شاهین شهر تبریز آغاز کرده است. این تولیدی از تکنولوژی روز و کارکنان ماهر استفاده کرد تا ظرفیت تولیدش را افزایش دهد و کیفیت قابل قبول در بازارهای جهانی را کسب کند. در حال حاضر تولیدات کارخانه کفش همگام، علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای آسیای میانه و اروپای شرقی از جمله روسیه و اوکراین صادر می‌شود .کلیه تولیدات کفش همگام دارای شناسنامه تولید و آنالیز مصرفی می‌باشند. در بدست آوردن بازار مصرف خارج از کشور به عنوان اصلی‌ترین عامل فروش محسوب می‌گردد.

تولیدی کفش دست دوز سی سی

کفش سی سی با بیش از نیم قرن سابقه در تولید کفش دست دوز و ممتاز تبریز توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بازار چرم و کفش تبریز به خود اختصاص دهد. عمری که حاصل آن نه فقط تولید صدها طرح اصیل ایرانی و نه فقط تربیت ده‌ها شاگرد و استاد، بلکه برپا نگه داشتن صنعتی به نام کفش دست دوز تبریز است. کفش سی سی فعالیت مستقل خود را در سال ۱۳۳۸ در شهر تبریز، آغاز کرد و نام سی سی را برای تولیدات خود انتخاب نمود.

کفش سی سی با استفاده از طرح‌های اصیل ایرانی در تولید کفش‌ها، کیفیت بالا در دوخت و استفاده از چرم ۱۰۰٪ طبیعی در تمام تولیدات خود، توانسته به عنوان اصلی‌ترین کسانی باشد که اصالت و کیفیت را سرلوحه معیارهای انتخاب خود می‌دانند.

تولیدی کفش فرزین

کفش فرزین با نام تجاری کفش علی فرزین با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه تولید انواع کفش از سال 1367 با اخذ مجوزهای لازمه از مراجع ذیصلاح و با تاسیس کارخانه تولید انبوه و مکانیزه کفش را دستور کار خود قرار داده و هم اکنون در کارخانه‌ای مجهز با استفاده از ماشین آلات مدرن و بهره‌مندی از تکنولوژی و فن آوری‌های روز دنیا در صنعت کفش در راستای دستیابی به بالاترین فن آوری‌های جهان در این صنعت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در حال حاضر محصولات این برند در داخل کشور با شبکه توزیع وسیعی پخش و بدست مصرف کنندگان عزیز می‌رسد . همچنین این محصولات از طریق بنگاه‌های واسطه به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس و همچنان کشورهای همسایه صادر می‌گردد.

کفش تولیدی فرزین در تبریز
کفش تولیدی فرزین در تبریز

کفش فرزین بهترین محصولات را با کمک مشتریان خود با جدیدترین فن آوری‌های روز دنیا تولید و عرضه می‌نماید . مشتریان محصولات این برند را با ضمانت دریافت می‌نمایند که همگی در راستای تقاضای مصرف شده‌اند. بهترین نوع چرم گاوی درجه یک صادراتی در رویه و چرم بزی صادراتی درجه یک در آستری و کف یک تکه چرم تزریقی پفکی و زیره تزریقی با خاصیت ایر کاندیشن و آنتی میکروبیال با انواع مواد PU و TPU و LASTIC از نوع بهترین برندهای اروپایی این برند را از سایر برندهای کشور متمایز نموده است.

تولیدی کفش آداک

یکی از تولیدی‌های کفش تبریز که از سال 1368 فعالیت خود را در زمینه تولید کفش‌های زنانه شروع کرده است، تولیدی آداک می‌باشد. این تولیدی بیشتر از 24 سال سابقه تولید دارد و در حدود 15 سال سابقه صادرات کفش را به سایر کشورها دارد. این تولیدی که دارای برندهای برتر کشور را به خود اختصاص داده است از به روز‌ترین تکنولوژی‌ها و نیروهای ماهر استفاده کرده است. انواع کفش‌ها را در مدل‌های مجلسی، راحتی، انواع صندل خارپاشنه مطابق با آناتومی پای ایرانی و کاملا چرمی تولید می‌کند.

پروسه تولید کاملا” تخصصی بوده و همچنین تجزیه و تحلیل دقیق محصول مورد نیاز و خدمات پس از فروش از دیگر شاخصه‌های گروه صنعتی آداک می‌باشد. به جهت پیشبرد اهداف کمی و کیفی خود اقدام به اخذ گواهی نامه بین المللی ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۰ از شرکت توف نورد آلمان گردید. نیروهای متخصص شرکت همواره با اعتقاد به واحد آر اند دی جهت دستیابی به بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت برای مشتریان شرکت هستند و تک تک مشتریان خود را جزء خانواده آداک می‌داند. نگاه به آینده و احترام به مصرف کننده به دور از هرگونه شعار هدف این تولیدی بزرگ است.

تولیدی کفش آفاق

کفش آفاق در سال ۱۳۷۱ تاسیس و در سال ۱۳۷۷ به بهره‌برداری و تولید انبوه رسید. این گروه از ابتدا با توجه به شرایط بازار در زمینه تولید انواع کفش‌های چرمی اسپورت، راحتی و مجلسی با استفاده از جدیدترین مدل‌های روز و همچنین با بکارگیری ماشین آلات و کادر مجرب و همکاری متخصصین شرکت‌های ایتالیایی و ترکیه فعالیت و توان کیفی واحد را به سطح برون مرزی رسانیده است. به جهت پیشبرد اهداف کیفی و کمی خود اقدام به اخذ گواهی نامه بین المللی Iso ۹۰۰۱ : ۲۰۰۸ از شرکت توف نورد آلمان گردید.

گروه صنعتی کفش آفاق هدف اصلی خود را مشتری مداری و رضایت کامل مشتری و تولید محصول با کیفیت و با شرایط ارگونومی و تکنولوژی روز دنیا بنا نهاده است. این گروه کفش‌های تولیدی خود را با قالب‌های طبی و با توجه به شرایط ارگونومی و بدن و پای انسان و حفظ سلامتی و برطرف کردن بیشتر ضایعات کمر و زانو عرضه می‌نماید .نتیجه این تلاش فروش تعداد بسیار زیادی از محصولات، به شرکت‌های دولتی و خصوصی و سازمان‌های مختلف اداری و نظامی می‌باشد.

کفش مردانه تولیدی آفاق تبریز
کفش مردانه تولیدی آفاق تبریز

با توجه به شرایط موجود، اقلام تولید در این شرکت، از مواد اولیه تا محصول نهایی به طور صد در صد کنترل شده تا مشتریان محصولاتی با کیفیت، با دوام و با اطمینان دریافت نمایند. گروه صنعتی کفش آفاق برای محصولات خود حداقل شش ماه ضمانت تعویض در نظر گرفته است. این گروه در جهت شناسایی نام و نشان تجاری خود با استفاده از کاربردهای علمی و کارشناسی در نخستین جشنواره و سمینار برنده های شمال غرب کشور در خرداد ماه سال ۱۳۸۸ شرکت و یکی از برگزیدگان این جشنواره قلمداد گردید.

تولیدی کفش دکتر فام

کفش طبی دکتر فام، در سال 1387 تاسیس و به بهره برداری رسید. مرکز مدیریتی این برند در شمال‌غرب کشور در شهر تبریز به مدیریت علیرضا جباریان فام می‌باشد. این واحد تولیدی از متخصصان مجرب کشورمان جهت به دست آوردن بهترین کیفیت، طراحی و قیمت مناسب برای همه سنین و سلیقه‌ها بهره می‌گیرد . با توجه به شرایط ارگونومی بدن و پای انسان از قالب‌های طبی جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از ضایعات کمر و زانو استفاده می‌نماید. با توجه به هدف این تولیدی جهت بهبود کیفیت محصولات، اقلام تولیدی این شرکت از مواد اولیه تا محصول نهایی به طور صدرصد کنترل می‌گردد. نتیجه این تلاش فروش محصولات این تولیدی به شرکت‌های دولتی، خصوصی و سازمان‌های اداری و نظامی و واحدهای برون مرزی می‌باشد.

کفش طبی دکتر فام
کفش طبی دکتر فام

دکتر فام خطوط تولید قدرتمندی را برای کفش‌های چرمی و غیرچرمی مردانه، زنانه برای تمامی انواع کفش شامل رسمی، روزانه، صندل، دمپایی برای تمامی سلایق بوجود آورده است. محصولات دکتر فام دارای شش ماه ضمانت تعمیر زیره است. در صورت بروز مشکل برای زیره کفش و ضمانت تعویض کفش در صورت بروز مشکل برای رویه کفش می‌باشد.

تولیدی کفش نوبل در تبریز

اگر به دنبال بهترین کفش تبریز هستید، توصیه می‌شود سری به تولیدی کفش نوبل در تبریز بزنید. کارخانه تولیدی زیره، کفش و کیف نوبل با مدیریت آقای حسن یوسف‌زاده از سال 1373 به صورت سنتی آغاز به کار کرد و با گذر زمان و رونق این مجموعه از ابتدای سال 1382 تا کنون به صورت مکانیزه و کاملا حرفه‌ای به تولید زیره، کفش و کیف نموده است. تمامی محصولات این مجموعه به صورت کاملا مکانیزه و حرفه‌ای تحت نظر مجرب‌ترین کارشناسان اروپایی و از جمله کشور ایتالیا بوده است. نوبل با بکارگیری مواد اولیه‌ای همچون پلیمر، پلاستیک، و پولی اورتال از کشور ایتالیا باعث شده که کلیه محصولات مورد تایید زبده‌ترین کارشناسان داخلی و خارجی قرار گیرد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 3 میانگین: 3.7]

همچنین ببینید

صندل‌های جلسی ارزان در فروشگاه شیک تبریز

خرید اینترنتی کیف و کفش از تبریز

برای خرید اینترنتی کیف و کفش بصورت یکجا به کدام یک از فروشگاه‌های تبریز می‌توان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *