بالش بارداری برای بانوان
بالش بارداری برای بانوان

خرید هدیه برای زنان باردار + معرفی فروشگاه

برای خرید هدیه برای زنان باردار به سراغ چه هدیه‌ای می‌روید؟ آیا فروشگاه اینترنتی و آنلاینی را می‌شناسید که بتوان بصورت مطمئن از آنجا خرید کرد؟ در این مقاله سعی شده است تا کادوهای مناسب برای زنان باردار بررسی شده و فروشگاه مناسبی که در این زمینه فعالیت دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم.

خرید کادو تولد برای زنان + معرفی فروشگاه

زنان باردار به دلیل موقعیت حساسی که دارند، ملزم به انجام کارهای زیادی قبل از تولد کودک هستند. در این مواقع اگر تولد فرد باردار نیز باشد، همسر وی و یا دوست او می‌تواند با خرید کادوی مناسبی که مناسب شرایط بارداری نیز باشد او را بسیار خوشحال کند. در صورتی که به دنبال انتخاب یک هدیه مناسب برای افراد باردار هستید در این مقاله ما را همراهی کنید تا با فهرستی از کادوهای خاص و مناسب برای دوران بارداری بانوان آشنا شوید.

بالش بارداری

یکی از کادو مناسب بارداری برای بانوان، بالش بارداری است. زیرا بانوان باردار در هنگام خواب با نحوه خوابیدن سر و کله می‌زنند و برآمدگی شکمشان اجازه نمی‌دهد تا خواب راحتی داشته باشند. با خرید بالش بارداری برای این افراد این امکان را برای فرد ایجاد می‌کنید که بتواند راحت بخوابد. این هدیه می‌تواند اولویت شما در خرید هدیه مخصوص باشد.  زیرا بیشترین کمک را در نحوه درست خوابیدن به مادر می‌کند و هم مادر و هم کودک را شاد نگه می‌دارد.

بالش بارداری برای بانوان
بالش بارداری برای بانوان

کرم رفع ترک پوستی

تا به حال برایتان پیش آمده است که برای خرید هدیه به افراد باردار به سراغ کرم‌ها و یا روغن‌های پوستی بروید که از رفع ترک در دوران بارداری جلوگیری می‌کند؟ در دوران بارداری ایجاد این ترک‌ها بسیار شایع هستند و تا مدت‌ها باقی می‌مانند. با هدیه دادن این چیز ارزشمند می‌تواند به همسر، دختر و یا دوست خود کمک زیادی بکنید تا این ترک‌های پوستی را بهبود ببخشند. کرم‌های تهیه شده برای زنان باردار حاوی پارابن، فتالات یا فرآورده‌های نفتی نیست.

کرم رفع ترک پوستی به عنوان هدیه به زنان باردار
کرم رفع ترک پوستی به عنوان هدیه به زنان باردار

کارت هدیه اسپا هانا

از آنجایی که همه زنان عاشق درمان‌های زیبایی هستند، زنان باردار نیز از این مورد می‌توانند بیشتر استفاده کنند. خرید یک اسپا کارت صورت، مانیکور، یا پدیکور و سایر خدمات مورد نیاز می‌تواند بهترین گزینه برای خرید هدیه برای زنان باردار باشد. البته اگر به سراغ خرید این کارت هدیه می‌روید باید محلی را انتخاب کنید که از محصولات ارگانیک و طبیعی استفاده می‌کنند و ترجیحا نزدیک محل زندگی فرد باردار باشند.

خرید دفترچه خاطرات دوران بارداری

از دیگر کادوهای مناسب بارداری برای بانوان، دفترچه ثبت خاطرات این دوران شیرین است. فرد باردار ممکن است اکثر اوقات در مورد بارداری اش، کودک و نگهداری از کودک فکر کند. این دفترچه خاطرات همچنین می‌تواند برای نوشتن فهرست کارهایی که لازم است انجام شود، نوشتن نام کودکان یا ثبت سوابق سلامتی و ناراحتی‌هایی که تجربه می کنند، به کار رود.

خرید لباس بارداری

از بهترین گزینه‌های پرکاربرد برای خرید هدیه برای زنان باردار، انتخاب یک دست لباس بارداری برای این دوره است. یک لباس مناسب می‌تواند روحیه خانم باردار را تقویت کرده و باعث احساس شادی او شود. اگر در انتخاب سایز دچار تردید و مشکل هستید می‌توانید مادر باردار را به فروشگاه برده و به او اجازه دهید تا لباس‌هایی را انتخاب کند که مورد پسندش واقع می‌شود و در آن احساس راحتی می‌کند.

لباس بارداری
لباس بارداری

https://persiahandicraft.com/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%88-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85-%d9%88-%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%af%d9%87%db%8c%d9%85%d8%9f/

خرید DVD های یوگا برای زنان باردار

در صورتی که در نزدیکی محل زندگی فرد باردار، کلاس یوگا وجود دارد بهتر است او را در این کلاس‌ها ثبت نام کنید. شرکت در کلاس‌های یوگا به یادگیری آرامش فرد کمک می‌کند. یوگا در دوران بارداری مزایای بسیار زیادی دارد: این ورزش، عضلات مورد نیاز برای زایمان و وضع حمل را با یکدیگر هماهنگ می‌کند. اگر در نزدیکی محل زندگی فرد باردار مرکز یوگا وجود ندارد، می‌توانید برای او یک DVD آموزش یوگا در دوران بارداری تهیه کنید، که بتواند آن را در خانه تماشا و تمرین کند.

قاب عکس سونوگرافی

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید به فرد باردار بدهید و برای همیشه ماندگار باشد، قاب عکس سونوگرافی است. به راحتی می‌توانید قاب های مغناطیسی (آهن ربا دار) متناسب برای هر جنسیتی را خریداری کنید که به سادگی بر روی میز یا یخچال نصب می‌شود.

شکم بند بارداری

یک شکم بند بارداری می‌تواند به عنوان تکیه‌گاه برای فرد باردار مورد استفاده قرار گیرد. یک شکم بند زایمان، کاملا اطراف شکم او را می‌پوشاند و شکم و کمر خانم باردار را تقویت می‌کند. شکم بند‌هایی را انتخاب کنید که از مصالح (پارچه های) توری مانند انعطاف پذیر ساخته شده و مخصوص دوران بارداری هستند، زیرا می‌توان با آن‌ها به راحتی نفس کشید و کاملا راحت هستند.

شکم بند بارداری
شکم بند بارداری

ماساژور کف پا

برای خرید هدیه برای زنان باردار می‌توانید به سراغ ماساژورهای کف پا بروید. همچنین می‌توانید پدیکور پا را در سالن آرایشی نزدیک به محل زندگی فرد باردار انتخاب کنید. ماساژور کف پا برای فرد باردار بسیار مهم است و می‌تواند درد و تورم را در قسمت پاها که به علت افزایش وزن بوجود می‌آید، کاهش دهد و حس مطلوبی را به فرد هدیه کند.

هدفون مخصوص شنیدن صدا توسط کودک درون شکم

کودک می‌تواند از هفته 20 ام بارداری شروع به شنیدن کند. شما می‌توانید برای همسرتان، گوشی‌های قابل حملی که مخصوص زنان باردار هستند را تهیه کنید. این گوشی‌ها به این علت طراحی شده اند که به کودک اجازه دهند از طریق این گوشی‌های خاص که به رحم می‌چسبد، با خیال راحت به صداها گوش دهند.

معرفی فروشگاه

یکی از سایت‌های معتبر اینترنتی که بصورت غیر حضوری فعالیت دارد، سایت پاک سمن می‌باشد که در آن انواع کمربندهای مناسب در دوران بارداری را می‌توانید مشاهده کرده و خریداری کنید. این سایت از مهر سال 1368 شروع به فعالیت کرده و در این زمینه اعتبار زیادی دارد. برای دیدن نمونه‌ کارهای این فروشگاه می‌توانید به آدرس اینترنتی paksaman.ir مراجعه کرده و در فهرست محصولات موجود در این فروشگاه، کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

همچنین سایت دیجی کالا نیز که معرف حضورتان است دارای انواع کمربندهای طبی برای بارداری و سایر لوازم بارداری می‌باشد. با مراجعه به آدرس www.digikala.com می‌توانید کادوی مناسب برای افراد باردار را تهیه کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 3.5]

همچنین ببینید

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

اگر به دنبال معتبرترین سایت عمده فروشی لباس ترکیه هستید این مقاله را مطالعه کنید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *