بورس لباس مجلسی مفتح شمالی در تهران
بورس لباس مجلسی مفتح شمالی در تهران

با بورس لباس مجلسی مفتح آشنا شوید.

در این مقاله به بررسی یکی از اصلی‌ترین منبع خرید لباس شب بانوان که بورسی لباس مجلسی مفتح نام دارد، پرداخته شده است. اکثر بانوان در ایران با دعوت شدن به یک مراسم جشن عروسی یا تولد دچار استرس خرید لباس مناسب می‌شوند. این دغدغه که برای بانوان ایجاد می‌شود با این سوال آغاز می‌شود که چی بپوشم؟ انتخاب و خرید یک لباس مجلسی مناسب و با قیمت معقول اهمیت زیادی دارد. همه بانوان دلشان می‌خواهد در مراسمات خود لباس خاص و تک بپوشند و در میهمانی بدرخشند ولی خب انتخاب صحیح لباس که از نظر قیمت و کیفیت مناسب باشد کمی سخت است. با خواندن این مقاله با یکی از خیابان‌های اصلی تهران آشنا می‌شوید که بهترین محل برای خرید لباس زنانه زیبا و شیک است. با توجه به تنوعاجناس موجود در خیابان مفتح دیگر نگران پیدا کردن و یا خرید لباس نباشید. در این خیابان انواع و اقسام پیراهن‌های زنانه و دخترانه با مدل‌های متنوع و با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسد. با مراجعه به فروشگاه‌های این خیابان مطمئن باشید که دست خالی بر نمی‌گردید.

بورس لباس مجلسی مفتح شمالی در تهران

مشخصات خیابان مفتح شمالی در تهران

حتما برای یک بار هم که شده وقتی تصمیم به خرید لباس مجلسی داشتید، بورس لباس مجلسی مفتح در تهران را به شما معرفی کرده‌اند. خیابان مفتح در تهران در قدیم خیابان روزبه سابق نام داشت که به سمت خیابان هفت تیر یک طرفه است و بسیار شلوغ! با رفتن به خیابان مفتح شاید با رانندگان بی اعصاب مواجه شوید و نیاز به پیاده روی داشته باشید ولی کمی که گذشت متوجه می‌شوید که ارزشش را دارد. این خیابان انگار یک جشنواره از لباس‌های با طرح و رنگ متفاوت است که در رنگ‌های شاد و مدل‌های بی‌نظیر در ویترین فروشگاه‌ای این خیابان واقع شده‌اند. در ویترین هر یک از مغازه‌ها چیدمانی از شیک‌ترین لباس‌ها مناسب برای افراد لاکچری و خاص پسند طراحی و به فروش می‌رسد. در صورتی که جزو آن دسته از افرادی هستید که به استایل و تیپ خود در مراسمات اهمیت زیادی می‌دهید و دلتان می‌خواهد لباستان منحصر به فرد باشد، حتما سری به خیابان مفتح تهران بزنید. این خیابان مناسب بانوانی است که برای مراسمات مختلف خود دچار سردرگمی در انتخاب لباس می‌شوند.

تاریخچه خیابان مفتح تهران

قدمت فروشگاه‌های خیابان مفتح در تهران به 27 یا 28 سال قبل بر می‌گردد و از آن زمان خیابان مفتح راسته لباس مجلسی مخصوص بانوان بود. تقریبا 30-40 درصد از فروشندگانی که در این خیابان مشغول هستند، خودشان تولیدی دارند و اجناس موجود در فروشگاه دوخت تولیدی خود آن‌ها است.

نمای عمومی بورس لباس مجلسی مفتح

از ابتدای خیابان مفتح که تقاطع چهارراه این خیابان با خیابان مطهری یا همان تخت طاووس است تا میدان هفت تیر، پر است از فروشگاه‌های به هم چسبیده که همگی در زمینه فروش لباس مجلسی شیک و مجلسی مخصوص بانوان مشغول هستند. در این خیابان امکان ندارد به دنبال لباسی باشید و مدل مورد نظر خود را پیدا نکنید. در بورس لباس مجلسی مفتح در تهران که پر از انواع بازارهای لباس مجلسی است تعداد بسیار زیادی از لباس در طرح و مدل‌های مختلف شامل لباس عقد، نامزدی، لباس شب و … برای مجالس خاص و رسمی را می‌توان یافت که در نوع خود بی‌نظیر هستند. در سمت دیگر خیابان مفتح نیز مغازه‌های متنوعی وجود دارد که دارای لباس مجلسی هستند ولی اکثر مغازه‌های تجاری اغلب در بخش غربی خیابان واقع شده‌اند.

در قسمت غربی این خیابان نیز انواع رستوران، بانک مختلف خصوصی و دولتی، فست فود و حتی سینما وجود دارد. لذا رفتن به این خیابان هم فال است هم تماشا. در صورت خسته شدن در بازار و احساس گشنگی می‌توانید به رستوران و یا فست فود آن طرف خیابان مراجعه کنید و چند دقیقه‌ای را نیز استراحت نمایید. در ابتدای خیابان مفتح سه چهار مورد فروشگاه بزرگ بیشتر از بقیه در معرض دید هستند که مغازه‌هایی بزرگ با انواع مدل‌های روز با قیمت‌های گران که با دکوراسیون مناسب و‌ خوش‌سلیقگی تمام در برابر چشم رهگذران به خوبی جلوه‌گری می‌کند.

انواع لباس موجود در فروشگاه‌های خیابان مفتح تهران

اگر به دنبال یک لباس شب منحصر به فرد هستید و حوصله رفتن به پاساژهای مختلف در هر نقطه از تهران را ندارید، بهتر است به خیابان مفتح مراجعه کنید. زیرا تنوع و تعداد فروشگاه‌های این خیابان به قدری زیاد است که با گشتن در این خیابان جنس مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. این خیابان یکی از اصلی‌ترین مرکز خرید لباس مجلسی در تهران است که می‌توان این حجم از مدل‌های متنوع لباس زنانه و دخترانه را در آن یافت.

لباس مجلسی در طرح‌های مختلف در خیابان مفتح

این خیابان به دلیل تنوع زیاد لباس‌های زنانه و همچنین قیمت بسیار مناسب لباس‌ها طرفداران و مشتریان ثابت زیادی دارد. اکثر لباس‌های این خیابان مورد پسند و سلیقه عموم بانوان است و دارای لباس‌های ساده و شیک و یا لباس‌های کار شده مطابق با سلیقه هر خانمی می‌باشد. علاوه بر لباس‌های بلند شب برای بانوان جوان، در این خیابان انواع کت و دامن‌های ساده و شیک برای افراد مسن و محجوب نیز وجود دارد که با کیفیت و قیمت مناسبی هستند. اگر دلتان می‌خواهد تمام فروشگاه‌های این خیابان را با حوصله بگردید به چند ساعت زمان نیاز دارید که برای استراحت نیز می‌توانید به آن طرف خیابان بروید و در کافه رستوران‌های موجود گلویی تازه کنید.

معرفی لباس مجلسی سحر در خیابان مفتح تهران

یکی از بورس لباس مجلسی مفتح که بسیار معروف است و پای ثابت مشتریان می‌باشد، گالری سحر است. این فروشگاه که نمایندگی برند ویچی و برند مدا را دارد، دارای اجناسی برند و با کیفیت و با قیمت خوب می‌باشد. اگر به دنبال لباس شب با برند خاص هستید و یا به دنبال لباسی خاص و لاکچری می‌باشید حتما به فروشگاه سحر مراجعه کنید. این فروشگاه برای مشتریانی که ساکن شهرستان هستند و قصد خرید آنلاین دارند، این امکان را فراهم کرده که از طریق پیج اینستاگرام https://www.instagram.com/lebasmajlesi_sarshar/ اقدام کنند. ارسال اجناس برای سرتاسر شهرستان‌ها امکان پذیر است. آدرس این فروشگاه بالاتر از میدان هفت تیر، مفتح شمالی (روزولت قدیم)، نبش کوچه مشیری، پلاک264 است.

فروشگاه تن آرا در خیابان مفتح

از دیگر فروشگاه‌های بورس لباس مجلسی مفتح، فروشگاه تن آرا است . اگر به دنبال اجناس ترک و برند هستید حتما سری به این فروشگاه بزنید. این فروشگاه دارای به روزترین مدل لباس مجلسی برای بانوان و دختران است. امکان خرید غیر حضوری نیز برای ساکنین شهرستان وجود دارد و مشتریان عزیز می‌توانند وارد پیج https://www.instagram.com/tanara.vip/ در اینستاگرام شده و مدل لباس این فروشگاه را ببینند. آدرس این فروشگاه: مفتح شمالی نبش خیابان بخشی موقر می‌باشد.

برای اطلاع از سایر بازار لباس مجلسی تهران نیز می‌تواند مقاله مرتبط را مطالعه کنید تا با انواع بورس لباس مجلسی و پاساژ‌های مختلف مناسب لباس شب در تهران آشنا شوید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 7 میانگین: 3.3]

همچنین ببینید

صندل‌های جلسی ارزان در فروشگاه شیک تبریز

خرید اینترنتی کیف و کفش از تبریز

برای خرید اینترنتی کیف و کفش بصورت یکجا به کدام یک از فروشگاه‌های تبریز می‌توان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *