آرایش مناسب با رنگ موی مشکی
آرایش مناسب با رنگ موی مشکی

آرایش مناسب با رنگ موی مشکی چگونه است؟

نکات مهم در آرایش مناسب با رنگ موی مشکی را می‌دانید؟ در هنگام آرایش با موی مشکی از چه تناژ رنگی سایه و رژ لب باید استفاده کرد؟ در این مقاله سعی شده است تا بطور کامل راهنمایی‌هایی در زمینه نحوه آرایش با رنگ موی مشکی صحبت شود. در صورتی که از علاقمندان و طرفداران و به دنبال یادگیری و اطلاع از نکاتی که در هنگام آرایش با این رنگ مو باید به آن دقت کرد، می‌باشید بهتر است متن زیر را با دقت و حوصله مطالعه کنید. در این مطلب با انواع تکنیک‌های مهم که در هنگام آرایش با رنگ موی مشکی باید رعایت کنید، آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

در صورتی که شما همواره علاقمندید تا رنگ مویتان مشکی و خیلی تیره باشد، و یا به دلایلی مجبور به مشکی نگه داشتن رنگ موی خود هستید، باید آرایش متناسب با این رنگ مو که همخوانی با موی سرتان داشته باشد را بشناسید. برخی افراد حتی در زیر 30 سالگی نیز از رنگ کردن موی سر خود اجتناب می‌کنند. برخی نیز که رنگ مویشان بصورت طبیعی خرمایی یا بور است، از رنگ موی مشکی پر کلاغی برای موی سر خود استفاده می‌کنند. پیدا کردن یک آرایش مناسب با رنگ موی مشکی یا تیره اصلا کار دشواری نیست، فقط نیازمند کمی صبر و یادگیری چند تکنیک است که در این مقاله یاد می‌گیرید. در حالت کلی با هر رنگ مویی که بر سر دارید، باید بهترین و مناسب‌ترین آرایش را بشناسید. دانستن این تکنیک آرایشی در زیبایی و جذابیت شما نقش بسیار زیادی را ایفا می‌کند.

آشنایی با آرایش مناسب با رنگ موی مشکی

آشنایی با نحوه آرایش متناسب با رنگ موی مشکی

همانطور که در قسمت قبلی نیز گفته شد، یکی از معیارهای زیبایی چهره و استایل، انتخاب یک رنگ موی مناسب به همراه آرایش متناسب با این رنگ مو است که باید با رنگ پوست نیز تناسب داشته باشد. امروزه بسیاری از بانوان این اصل را رعایت کرده و به آن اهمیت زیادی می‌دهند. تقریبا می‌توان گفت که اغلب زنان علاقمند به رنگ موی مشکی و طبیعی خود هستند و نکته جالب اینکه این رنگ مو با طیف گسترده‌ای از رنگ پوست، رنگ چشم و آرایش‌ها متناسب است.

آرایش مناسب با رنگ موی عسلی چیست؟

اولین گام برای داشتن یک میکاپ زیبا که با رنگ موی تیره شما همخوانی داشته باشد، انتخاب یک کرم پودر متناسب با رنگ پوستتان است. سعی کنید به سراغ کرم پودری بروید که مکمل موی مشکی باشد. برای مثال در هنگام خرید کرم پودر به سراغ خرید کرم‌های با رنگ بسیار روشن و رنگ پریده نروید. زیرا این رنگ‌ها شما را شبیه به خون آشام در فیلم‌ها می‌کند و برای آرایش روزانه اصلا مناسب نیست. در هنگام رفتن به خرید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی می‌توانید از فروشنده نیز در انتخاب رنگ کرم مناسب  پوست خود کمک بگیرید و انواع رنگ‌های طبیعی کرم‌ها را بر روی پوست خود امتحان کنید. هیچ گاه از ترکیب دو رنگ مختلف در کرم نترسید، در برخی مواقع نیاز است تا از یک رنگ ترکیبی در دو کرم برای تناسب با رنگ پوست استفاده کرد.

تمرکز بر روی آرایش یک بخش خاص از صورت

منظور از تمرکز بر روی آرایش یک بخش از صورت این است که از یک رژ لب قرمز در کنار موی مشکی خود استفاده کنید. البته نیاز است تا سایر قسمت‌های صورت شما آرایش بسیار کمی داشته باشد و فقط یک رژ لب قرمز به چشم بیاید. هنگامی که از رژ لب‌های رنگ روشن استفاده می‌کنید، برای مرتب‌تر به نظر رسیدن و زیباتر شدن آن از خط لب استفاده کنید، با این کار موجب می‌شوید رنگ لب بهتر نمایش داده شود. بهتر است از برق لب نیز در این آرایش استفاده کنید تا لبتان درخشش بیشتری داشته باشد.

تمرکز بر روی آرایش چشم به همراه رنگ موی مشکی
تمرکز بر روی آرایش چشم به همراه رنگ موی مشکی

انتخاب سایه چشم مناسب با رنگ موی مشکی

در هنگام آشنایی با نحوه آرایش با رنگ موی مشکی، به بخش مهم سایه چشم می‌رسیم. معمولا بهترین آرایش چشم برای افرادی که رنگ موی تیره و مشکی دارند، آرایش دودی و تیره است که چشم‌ها را با گیرایی بیشتری نشان می‌دهد. ابتدا می‌توانید از یک مداد مشکی یا سایه مشکی در پشت چشم خود استفاده کنید . با براش آن را فید یا محو کنید تا حالت دودی در پشت چشمتان ایجاد شود. البته توجه به این نکته ضروری است که از سایه‌های بسیار تیره نباید استفاده کرد. اگر علاقمند به سایه‌هایی غیر از مشکی هستید، بهترین گزینه برای انتخاب سایه رنگ آلو یا سرخ است که در ترکیب با رنگ موی مشکی بسیار جذاب خواهد بود، به شرطی که خیلی پر رنگ کشیده نشوند و حالت محوی داشته باشند. این رنگ آرایش هم برای آرایش روزانه مناسب است هم برای مهمانی‌های شب زیبا می‌شود.

استفاده از سایه‌های مشکی یا دودی با رنگ موی مشکی

به نحوه آرایش ابروهای خود دقت کنید.

بسیاری از افراد در هنگام بررسی آرایش مناسب با رنگ موی مشکی، به نحوه آرایش ابروی خود دقت نمی‌کنند. در صورتی که ابروهای کلفتی دارید، بهتر است کمی آن را خلوت کنید. در حقیقت ابروهای پر پشت و خیلی تیره به رنگ موی مشکی نمی‌آید. حتی در صورت لزوم می‌توانید ابروی خود را رنگ کنید تا در تناسب بیشتری با رنگ ابروی شما باشد. برای مثال کسانی که رنگ ابرویشان بسیار تیره است می‌توانند کمی آن را روشن کنند. اینکار را بوسیله یک مداد ابرو یا سایه ابرو نیز می‌توان بصورت موقتی انجام داد. برعکس این موضوع نیز می‌تواند اتفاق بیافتد و ابروی شما رنگ بسیار روشنی داشته باشد که با مداد ابرو می‌توان آن را تیره کرد. البته توجه به این موضوع ضروری است که این رنگ ابرو باید به چشم شما نیز بیاید و بطور همزمان با رنگ مویتان مکمل باشد.

آرایش لب در تناسب با رنگ موی مشکی

استفاده از رژ لب قرمز به همراه رنگ موی مشکی
استفاده از رژ لب قرمز به همراه رنگ موی مشکی

در بررسی نحوه آرایش با رنگ موی مشکی نیاز به دقت به آرایش لب خود نیز دارید. برای آرایش لب‌ها، همانطور که گفته شد می‌توان هر رنگی را برای رژلب انتخاب کرد، چون این رنگ موی جادویی که شبیه به یک رنگ موی خنثی است، با رنگ‌های روشن تا تیره هماهنگی دارد و می‌توان این هماهنگی را در انواع تصاویر آرایشی نیز مشاهده کرد. اما یه انتخاب فوق العاده برای رنگ موی مشکی، رژلب قرمز بولد است که می‌توان حتی بدون آرایش چشم هم یک آرایش کامل و زیبا به شمار بیاید. البته از رژهای با رنگ نود نیز می‌توان در آرایش به همراه رنگ موی مشکی استفاده کرد که با یک سایه دودی و تیره بسیار زیبا می‌باشد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 1]

همچنین ببینید

برای ماندگاری آرایش چه کنیم

برای ماندگاری آرایش چه کنیم؟

برای ماندگاری آرایش چه کنیم؟ یکی از مشکلات بسیار مهمی که بسیاری از بانوان بخصوص …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *