آرایش شامپاینی با لباس مشکی
نماد متولدین آذر ماهی

ازدواج زن دی ماهی و مرد آذر ماهی

ازدواج زن دی ماهی و مرد آذر ماهی موفق و منطقی است؟ در این مقاله سعی شده است درباره موضوع مهمی در زمینه ازدواج و سازگاری اخلاق زن متولد دی با مرد آذری صحبت شده است. در حالت کلی گفته می‌شود که ازدواج بین زوجین دی ماهی و آذر ماهی متوسط و معمولی است. معمولا زنان متولد دی ماه با بیشتر ماه‌های سال توانایی سازش دارند.

ارتباط زن دی ماهی با مرد آذری بسیار متوسط و عادی است و زندگی این زوج گل و بلبل نخواهد شد. زن دی ماهی و مرد آذری در صورتی که به دنبال زندگی موفق و پر از عشق و آرامش را داشته باشند باید به درک بسیار بالایی از ویژگی‌های شخصیتی طرف مقابل برسند. اگر ازدواج مرد آذر ماهی با زن دی ماهی انجام شود، معمولا زندگی متعادل و متوسطی درپیش خواهند داشت. در ادامه با ویژگی‌های اخلاقی این دو نفر با جزئیات کامل پرداخته شده است.

معمولا زن دی ماهی با مرد آذر ماهی خصوصیاتی نسبتا متفاوت از یکدیگر دارند. این دو نفر برای داشتن زندگی بهتر همواره باید خویشتن دار باشند. زن دی ماهی اگر بخواهد همیشه در چشم همسر آذر ماهی‌اش خوب و جراب به نظر برسد، باید همیشه خود را نسبت به همسرش بی‌تفاوت نشان دهد. این ویژگی بد در مردان آذر ماهی وجود دارد که تا حد امکان از ازدواج و پایبند بود فراری هستند. آن‌ها تا حد امکان از بروز احساسات خود دوری می‌کنند و زیاد با ابراز عشق و علاقه نسبت به همسر خود میانه خوبی ندارند. این اخلاق که جزو نقطه ضعف مردان آذر ماهی می‌باشد، باعث بروز مشکل بین زوج دی ماهی و آذر ماهی می‌شود.

ازدواج زن دی ماهی و مرد بهمن ماهی

سازگاری اخلاقی زن دی ماهی و مرد آذر ماهی

زنان دی ماهی اغلب به دنبال مردانی هستند که دائما از آن‌ها تعریف کند و احساسات خود را به راحتی بروز دهند. برعکس مردان آذر ماهی اهل عشق و عاشقی پر سر و صدا با بروز شدید احساسات نیستند و می‌توانند در این زمینه به نشکل بخورند. دمدمی مزاج بودن ویژگی بارز اغلب مردان متولد آذر ماه است. لحظه‌ای او را می‌بینید که شمشیر به دست و سوار بر اسب سفید به وسط میدان رفته تا به انجام امور بپردازد و اندکی بعد خود را نخود هر آشی می‌کند و پابه پای تمام برنامه‌ها نقشی ایفا می‌نماید.

اغلب مردان متولد آذر به طرز و حشتناکی از تشکیل دادن خانواده امتناع دارند. هرگز مایل نیست و اجازه نمی‌دهد که پدر و مادر یا خواهر و برادرش در زندگی خصوصی او دخالت بکنند. زن دی باید همواره به این مسئله توجه کند و از این موضوع سرمشق خوبی بگیرند و هرگز به دنیای خیلی اختصاصی مردان آذر ماهی قدم نگذارید.

مرد آذر ماهی در هنگام عصبانیت به صورت موجود خطرناک و غیر قابل کنترلی در می‌آید و به قول معروف تا عقده خود را خالی نکند، آرام نمی‌گیرد. برعکس زنان دی ماهی در صورت بروز عصبانیت ترجیح می‌دهند در آرامش و سکوت بگذرانند و حرفی نزنند که این ویژگی در تضاد با همسرشان است.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 9 میانگین: 4]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *