بررسی خصوصیات زن متولد دی ماه و مرد بهمن ماهی
بررسی خصوصیات زن متولد دی ماه و مرد بهمن ماهی

ازدواج زن دی ماهی و مرد بهمن ماهی

آیا ازدواج زن دی ماهی و مرد بهمن ماهی عاقلانه و منطقی است؟ در ادامه این مطلب درباره یکی از موضوعات مهمی که ازدواج و سازگاری اخلاقی زن دی با مرد بهمن است، صحبت شود. در حالت کلی گفته می‌شود که ازدواج زن دی ماهی و مرد بهمنی متوسط است و بهتر است بیشتر درباره این ازدواج فکر شود. یکی از این زوج اهل حساب و کتاب است و دیگری اهل احساسات زیاد و عاشق پیشه بودند. لذا این ازدواج ممکن است کمی با مشکل و دغدغه روبرو شود. زنان متولد دی ماهی به شدت با اقتدار و قوی هستند. آن‌ها با همسر و فرزندان خود به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویا همیشه مراقب و مواظبشان هستند و حس پدری نیز علاوه بر حس مادری دارند.

ازدواج مرد دی ماهی و زن اسفند ماهی

 زنان دی ماهی اغلب برای ازدواج به دنبال مردانی هستند که پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند تا این زنان بتوانند به شوهرشان افتخار کنند. زنان دی ماهی اغلب سعی دارند به هدف خود رسیده و شاغل شوند و بتوانند درآمد هرچند کمی برای خود داشته باشند. از طرفی مردان بهمن ماهی از نظر ویژگی اخلاقی بسیار مغرور هستند و همیشه سعی دارند احساسات درونی خود را پنهان کنند.  یکی دیگر از خصیصه‌هایی که مرد بهمن ماهی دارد این است که پر هیاهو است. در حالی که چنانچه دقت کنید متوجه خواهید شد که بیشتر آن فقط هیاهو است نه کار مثبت. این اخلاق در مردان بهمن ماهی در زندگی مشترک با زنان دی ماهی می‌تواند سبب بروز مشکل شود.

بررسی سازگاری اخلاقی زن دی ماهی و مرد بهمن ماهی

از دیگر خصوصیاتی که در هر دوی متولدین دی ماه و بهمن ماه وجود دارد این است که متولدین دی ماه و بهمن ماه از بی‌تفاوتی کردن بیزارند. ولی غرور بی‌جای هر یک از این زوج می‌تواند جلویشان را بگیرد تا برای ابراز عشق به هم و پیش قدم شدن در امور احساسی دچار مشکل شوند. شاید مرد متولد بهمن ماه و زن دی ماهی در ابتدای رابطه زیاد برای هم جالب نباشند و نتوانند از همان ابتدا زندگی آرام و بدون دردسری را تجربه کنند. سیاره حاکم بر هر دوی زن دی ماهی و مرد بهمن ماهی زحل است اما نقششان در دایره البروج کاملا متفاوت است.

چالشی‌ترین و مشکل‌ترین مسئله در زندگی و در رابطه این زوج ارتباط عاطفی است. زن دی ماهی می‌تواند به مرد بهمن ماهی کمک کند تا تمامی ایده‌هایی که در سرش است را عملی کند و به آن‌ها دست یابد. از طرفی دیگر مرد بهمن ماهی نیز قادر است تا به زنان متولدین دی ماهی کمک کند تا به تغییر دلخواه و مد نظر خود در زندگی برسند و جرات ریسک کردن را داشته باشند. زیرا زنان دی ماهی بسیار با ثبات هستند و اصلا اهل ریسک و تغییر سبک و روال عادی زندگی خود نیستند.

ازدواج مرد دی ماهی و زن اردیبهشتی

زن دی ماهی  اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین جهت برخی از زنان متولد دی به شاعری، نقاشی و آهنگ‌سازی روی می‌آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند. این ویژگی در مردان بهمن ماهی نیز دیده می‌شود و آن‌ها نیز به دنبال کسب مقام بهتر و پیشرفت بیشتری در زندگی هستند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 7 میانگین: 2.7]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

2 نظر

  1. گندترین واعصاب خورد ترین ازدواج زن دی و مرد بهمن هست یعنی نابودی تمام

    • سلام لعیای عزیز
      مطالبی که در خصوص ازدواج زن دی ماهی و مرد بهمن ماهی مطالعه کردید صرفا جنبه سرگرمی دارد.
      هر فردی تجربه متفاوتی در زندگی خود خواهد داشت که بر اساس شخصیت دو طرف صورت می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *