شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای
شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر را تا انتها مطالعه کنید. از خصوصیات مثبت یک دختر آذر ماهی می‌توان به بیان احساسات بصورت ساده و بسیار صادق اشاره کرد. این صفت اخلاقی خوب از خصوصیات مهم و بارز دختران آذر ماهی است. زنان آذر ماهی قادرند در یک لحظه به قدری هیجان زده شوند که کودکان نیز از این رفتار شگفت زده شوند. همچنین این دختران در هنگام ناراحتی می‌توانند غم خود را به وضوح بروز دهند و آن را ابراز کنند. این گروه از زنان اصلا بلد نیستند متفاوت از خصوصیات خودشان رفتار کنند و خودشان را جور دیگری نشان دهند.

خصوصیات یک دختر آذر ماهی

خصوصیات منفی زنان آذر ماهی

از خصوصیات منفی یک دختر آذر ماهی می‌توان به این موضوع در ابتدا اشاره کرد که برای شناخت اخلاق بد این زنان هیچ نیازی به صرف زمان زیادی ندارید. یک دختر آذر ماهی در همان جلسه دوم آشنایی اخلاق بد خود را که زبان تند و تیزش است، به شما نشان خواهد داد. این زنان می‌توانند با تیکه پرانی و بیان احساسات و طرز فکر خود به راحتی در مورد هر چیزی، شما را از پا درآورند.

زنان آذر ماهی بسیار رک و واضح هر آنچه که در ذهنشان می‌گذرد را بیان می‌کنند و اصلا خود سانسور نیستند. این زنان با گفتن هر چیزی که دلشان می‌خواهد، اصلا به فکر عواقب رفتار خود نیستند. از طرفی یک دختر آذر ماهی مدام احساس ندامت و پشیمانی دارد و مدام این سوال را از خود می‌پرسد که چرا چنین چیزی گفتم. این زنان نه تنها بسیاری از رفتارهایشان کودکانه است، بلکه بسیار کم صبر و تحمل هستند و مدام به فکر دیدن نتیجه رفتار خود در دیگران هستند. بنابراین اگر شما زن آذر ماهی را می‌شناسید که مایل به معاشرت با او هستید خود را برای یک کشمکش مداوم آماده کنید تا بتوانید روزی به مرحله آرامش و ایجاد تعادل نیز دست پیدا کنید.

معاشرت یک دختر آذر ماهی با مردان

قطعا با مطالعه و شناخت خصوصیات یک دختر آذر ماهی به این نتیجه می‌رسید که زنان آذر ماهی با وجود داشتن جذابیت‌های کودکانه و سرخوشانه، سعی دارند مردم را با زبان خود آزار دهند. ولی مهم‌ترین اخلاق در این زنان بی سیاست بودن در رفتار و عمل است. زنان آذر ماهی هرگز قادر نیستند قبل از صحبت فکر یا برنامه ریزی کنند و حتی حاضر به صبر کردن برای دیدن نتیجه رفتار خود نیستند.

بنابراین اگر مردی منضبط و بسیار مطیع خانه و خانواده هستید، بهتر است به سراغ زنان آذر ماهی نروید. ولی جالب است بدانید که این نوع مردان اکثرا عاشق خصوصیات اخلاقی زنان آذر ماهی می‌شوند و تصور می‌کنند زندگی‌شان در دستان زنان آذر ماهی است.

ازدواج در زنان آذر ماهی

با شناخت خصوصیات یک دختر آذر ماهی بهتر است بدانید که زنان آذر ماه از آن دست دخترانی نیستند که در خانه بمانند تا همسری مهربان پیدا کنند، بلکه خود را در اجتماع، فضای کاری و تفریحات سالم غرق می‌کنند و این بین اگر احساس خوشایندی به فردی داشته باشند مایل هستند با او معاشرت کنند و نه ازدواج. زن متولد آذر ماه حتی اگر خود را دختری در خانه و پر از عواطف دخترانه و گوش به فرمان هم نشان دهد، زبانش او را لو خواهد داد، زیرا زبان تلخ او حکایت از نوعی سرکشی دارد که نتوانسته است به صورت مثبت آن را زندگی کند.

مقایسه کهن الگویی زنان آذر ماه با کهن الگوی یونگی

یک دختر آذر ماهی از نظر اخلاقی شباهت بسیار زیادی با دختران متولد ماه‌های زمستان دارد. پس هر دختر آذر ماهی قادر است در گروهی از اخلاقیات کهن الگویی یونگ قرار گیرد که سایر زنان متولد زمستان نیز در آن قرار دارند. ولی مهم‌ترین مسئله در دختران آذر ماهی ترکیب خصوصیات اخلاقی کهن الگویی این دختران با زن آفرودیت و آرتمیس است. از لحاظ روانشناسی بسیاری از زنان آذر ماهی دچار اختلال شخصیت نمایشی هستند. معمولا زنان آفرودیت به این نوع اختلال دچار هستند.

در واقع اختلال ذکر شده نوعی رفتار هیجانی و نمایشی است که باعث می‌شود فکر بصورت ناگهانی هیجان زده شود و در آن لحظه قادر است تصمیمات هیجانی زیادی بگیرد. با این که تصمیمات از روی هیجان لذت بخش هستند ولی ممکن است چنین تصمیماتی در معاشرت یک دختر آذر ماهی با دیگران بخصوص در جامعه مخرب محسوب شود. این رفتار همچنین ممکن است باعث شود دیگران تصور کنند او یک زن بی‌مسئولیت و خودشیفته است. زنان آرتمیس معمولا روحیه ماجراجو و جنگجو دارند و همیشه مسئولیت تمامی رفتارهای خود را قبول دارند و منفعلانه رفتار نمی‌کنند. اگر از چنین زنانی سوال شود از چه لحظه‌هایی از زندگی خود پشیمان هستید قطعاً لبخند می‌زنند و دلیل آن را به شما نمی‌گویند. اما واضح است که این گروه از زنان ترجیح می‌دهند به خاطر کارهای انجام شده‌شان بازخواست شوند تا اینکه بشینند و حسرت کارهای انجام نشده‌شان را بخورند.

اخلاق زنان آذر ماهی

در حالت کلی می‌توان گفت که زنان آذر ماهی بسیار با منطق و واقع گرا هستند. این زنان مهمان دوست، بی‌ریا و اهل خرج کردن پول هستند. زنان متولد آذر همچنین بی نظم و انضباط، راست گو ولی بسیار بد زبان هستند. در صورتی که فردی کینه‌ای هستید و کمی حسادت در اخلاق شما موج می‌زند، به سراغ این زنان برای ازدواج نروید. ممکن است بهترین تعریف از یک دختر آذر ماهی این باشد که او زنی نیست که همیشه مطابق میل همسرش یا دیگران صحبت کند. این دختران گاهی اوقات ممکن است زبان تند و نیش‌داری داشته باشند و سبب ناراحتی شما شوند و گاهی نیز ممکن است حرف‌های زیبا و عاشقانه به شما بزند و شما را به سمت خود جذب کند.

اخلاق زنان آذر ماهی

درست است که زنان متولد آذر زبان تند و پر از کنایه دارند ولی از طرفی در دل این زنان جز صمیمیت و پاکی چیزی نیست. این زنان دنیا را به همان صورت که هست مشاهده می‌کنند و در زندگی همیشه به دنبال واقعیت و منطق هستند. به ندرت پیش می‌آید که کسی شبیه به زنان آذر ماهی وقایع زندگی را اینچنین مستدل و منطقی جلو ببرد و برای خوشبین شدن نسبت به آینده از خوبی‌های زندگی استفاده کند و بدی‌ها را نیز مانند یک واقعیت غیر قابل انکار قبول کند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 19 میانگین: 4]

همچنین ببینید

انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود - کادای

انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود؟

آیا می‌دانید سنگ‌های محبوب ماه آبان که از آن‌ها برای انگشتر متولدین آبان استفاده می‌شود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *