کمربند چرم لویی ویتون مردانه
کمربند چرم لویی ویتون مردانه

انواع کمربند مردانه + نحوه خرید

آیا انواع کمربند مردانه را می‌شناسید؟ برای خرید انواع مختلف کمربند مردانه به کدام یک از فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه می‌کنید؟ در راستای پاسخگویی به سوالات مطرح شده سعی شده است در مقاله زیر به معرفی انواع مدل کمربند مردانه به همراه چند مورد از فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن برای خرید این کمربندها بپردازیم. اکثر مردم بر این باورند که کمربند تنها برای نگه داشتن شلوار استفاده می‌شود. در حالی که چند سال است طراحان مد و استایل ثابت کرده‌اند که کمربند جزء مهم و کامل کننده در استایل زنان و مردان محسوب می‌شود. در حقیقت به کمربندها اکسسوری‌ نیز گفته می‌شود که فارغ از استایل زنانه یا مردانه هم برای نگه داشتن شلوار و هم برای بالا بردن جذابیت شلوار و تیپ فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حساب این تفکر که کمربند یک وسیله کوچک و بی اهمیت در استایل فرد می‌باشد، کاملا اشتباه است.

انواع کمربند طبی + معرفی فروشگاه

متاسفانه اکثر مردم در مورد کمربند و انواع مدل‌های آن شناخت زیادی ندارند و در هنگام خرید کمربند ساده‌ترین آن را خریداری می‌کنند. ولی در دنیای مد امروزی نیاز است تا مردان انواع مدل کمربند مردانه را بشناسند و بتوانند نوع کمربند مجلسی و اسپرت را از یکدیگر تشخیص دهند و نحوه ست کردن آن را با لباس خود یاد بگیرند.

کمربند چرم لویی ویتون مردانه

با بخش‌های مختلف کمربند آشنا شوید!

معمولا کمربندها دو قسمت بدنه و سگک دارند. قسمت انتهایی بسیاری از کمربندها توسط یک تکه فلز پوشانده می‌شود که این بخش، رد کردن بند از حلقه زیر سگک و بندینک‌های روی شلوار را آسان‌تر می‌کند. این بخش انتهایی همچنین باعث می‌شود تا کمربند دیرتر خراب شود و دوام طولانی‌تری داشته باشد. به بخشی از سگک که آن را به بند متصل می‌کند Chape گفته می‌شود.

انواع کمربند مردانه را بشناسید.

در حالت کلی کمربندها به دو نوع کمربندهای رسمی و غیر رسمی طبقه‌بندی می‌شوند. در ادامه هر یک از این دو نوع بررسی شده و مشخص می‌شود که هر یک در چه شرایطی قابل استفاده است؟

کمربندهای رسمی

کمربندهای رسمی که به آن کمربند مجلسی نیز گفته می‌شود دارای انواع مدل خاصی نیست. این کمربندها معمولا ظاهری یکسان دارند و تنها فرق بین آن‌ها می‌تواند جنس بند یا مدل سگکشان باشد. در واقع قوانین مد در خصوص کمربندی که در دسته بندی کمربند رسمی یا کمربند مجلسی قرار بگیرد سالهاست که تغییری نکرده است.

کمربند طرح گوچی مردانه
کمربند طرح گوچی مردانه

مدل سگک کمربند رسمی

سگکی که کمربندهای رسمی دارند معمولا یک قطعه فلزی چهار گوش یا بیضی می‌باشد. بند کمربند از بخش حلقه یا قلاب زیر سگک عبور کرده و روی کمر بسته ‌می‌شود. به این نوع خاص از سگک، سگک ریلی گفته می‌شود. معمولا در کمربندهای رسمی از سگک ریلی استفاده می‌شود و کمتر سگک سوزنی در این نوع کمربندها دیده می‌شود.

کمربندهای رسمی معمولا سگک‌هایی براق و به رنگ طلایی یا نقره‌ای دارند. با بزرگتر شده اندازه سگک، کمربند نیز رسمی‌تر می‌شود. این کمربندها را بهتر است با تاکسیدو یا کت و شلوارهای مجلسی ست کنید. قاب سگک در کمربند رسمی دارای طرح و شکل متنوعی است که می‌تواند بصورت برجسته و یا حتی چند رنگ باشد.

عرض بند کمربند رسمی

عرض بند کمربند باید بین 2.5 تا 4 سانتی‌متر باشد. با این حساب هر کمربند نازک و باریک در دسته‌بندی کمربندهای رسمی قرار می‌گیرد و هرچقدر عرض کمربند کمتر باشد، کمربند رسمی‌تر است.

جنس کمربندهای رسمی

در تولید کمربندهای رسمی از جنس چرم استفاده می‌شود که معمولا چرم گاو یا گاومیش است و دارای مقاومت و کیفیت بسیار زیادی می‌باشد. اکثرا در تولید کمربند رسمی از چرم طبیعی فول گرین Full Grain استفاده می‌شود که سخت‌ترین نوع چرم است. از چرم شترمرغ، چرم تمساح و چرم مار نیز برای تولید کمربند مجلسی استفاده می‌شود. در این میان چرم شترمرغ به دلیل آن که جای پرها روی آن به‌خوبی دیده می‌شود و بافت خاصی به چرم می‌دهد بسیار گران قیمت تر از انواع دیگر چرم است.

کمربند رسمی مردانه
کمربند رسمی مردانه

چرم مصنوعی که از ترکیب چرم با پلی اورتان ساخته می‌شود نیز برای تولید کمربند رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این نوع کمربندها به دلیل آن که دوام کمتری دارند، ارزان قیمت‌تر هستند.

کمربندهای غیر رسمی

در این نوع کمربند تنوع و مدل بسیار زیاد است. در این مدل انواع رنگ، سبک و مدل، جنس وجود دارد که هر یک برای استایل مخصوص به خود بکار می‌رود.

نوع سگک در کمربند غیر رسمی

در این مدل سگک‌های مختلفی شامل سگک سوزنی، ریلی یا نر و ماده وجود دارد. اما در مدل ریلی کمربندهای غیر رسمی، قاب سگک کمربند خیلی بزرگ‌تر از کمربندهای رسمی است.در کمربندهای غیر رسمی امکان تعویض سگک وجود دارد.

جنس کمربندهای غیر رسمی

کمربند غیر رسمی یا همان اسپرت را از هر جنسی می‌توان تهیه کرد. برای تولید کمربند غیر رسمی می‌توان از همان چرم فول گرین استفاده کرد که بسیار با دوام است. از دیگر متریال مورد استفاده در تولید کمربند اسپرت، جیر است که دارای دوام زیادی نیست. در کمربندهایی که از جیر تهیه شده است معمولا در قسمت زیرین جیر یک لایه چرم طبیعی می‌دوزند تا مقاومت این نوع کمربند را بالاتر ببرند. همچنین وینیل نیز در تولید کمربندهای غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چون وینیل براق بوده و رنگ‌های بسیار متنوعی دارد، بنابراین کمربندهایی که از این جنس تولید می‌شوند بسیار جوان پسند هستند.

https://persiahandicraft.com/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%da%a9%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%85-%d9%87%d8%a7/

 

کمربند چرم جیر

به این کمربندها قارچ نیز گفته می‌شود، زیرا طرحی اسفنجی دارد و رنگی تقریبا کرم دارا یا خاکستری است که به آسانی با شلوارهای روشن و تیره قابل ست کردن است. در تابستان این کمربند را می‌توان با رنگ‌های سفید ، کرم و خاکستری روشن ست کرد.

کمربند جیر مردانه
کمربند جیر مردانه

کمربند گوچی

در صورتی که اهل ریسک نیستید بهتر است از کمربندهای گوچی استفاده کنید که یک کمربند زیبایی ایتالیایی است و از چرم ساخته شده است. مناسب‌ترین کمربند برای پوشیدن با شلوار جین، کمربند مدل گوچی می‌باشد.

نحوه خرید کمربند مردانه در انواع مختلف

در صورتی که قصد خرید کمربند در انواع طرح و مدل‌های مختلف را دارید و یا به دنبال برندهای خاصی از کمربند هستید می‌توانید به سایت دیجی استایل با آدرس اینترنتی digistyle.com مراجعه کنید. در این سایت انواع مختلف مدل کمربند وجود دارد که قیمت هر یک در زیر تصویر درج شده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید یک خرید امن و مطمئن برای خود انجام دهید.

سایت دیجی استایل
سایت دیجی استایل

از دیگر فروشگاه‌های فعال در این زمینه فروشگاه اینترنتی پارک است که از سال 1346 فعالیت می‌کند. با مراجعه به آدرس اینترنتی parkbag.com می‌توانید انواع مدل کمربند مردانه را با قیمت‌های بسیار مناسب مشاهده کرده و خریداری کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

چگونه بالای کلاه را جمع کنیم

چگونه بالای کلاه را جمع کنیم

می خواهید بدانید چگونه بالای کلاه را جمع کنیم؟ همه الگوها و آموزشهای رایگان در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *