شلوار پارچه‌ای مردانه
شلوار پارچه‌ای مردانه

معرفی انواع مدل شلوار مردانه + معرفی فروشگاه های معتبر

در این مقاله به معرفی انواع مدل شلوار مردانه و چند مورد سایت فروشگاه مطمئن که بتوان از آنجا شلوار مردانه باکیفیت را تهیه کرد به شما عزیزان معرفی شده است. شلوار یکی از جزء ضروری در پوشش و استایل مردان به شمار می‌رود و نقش بسیار مهمی در ظاهر فرم اندام و تیپ آن‌ها دارد. لذا در نتیجه این امر توصیه می‌شود که ئر هنگام خرید شلوار مردانه به فرم شلوار، سایز، رنگ و ویژگی‌های ظاهری لباس توجه زیادی شود. شلوارهای مردانه در دو نوع اسپرت و مجلسی وجود دارد و بسته به سلیقه مشتریان خریداری می‌شوند.

از میان طرح‌ و مدل‌های متنوع شلوارها مناسب‌ترین آن را برای محیط کار و یا مجالس انتخاب کنید. شلوار در صورت مناسب بودن، به فرد احساس اعتماد به نفس و راحتی می‌دهد. با پوشیدن شلوار مناسب فرم بدنتان هم جذاب به نظر می‌رسید هم احساس راحتی و آرامش کامل را دارید. انواع مختلفی از شلوارها برای انتخاب وجود دارد و ممکن است انتخاب بهترین شلوار مناسب استایل‌تان کار آسانی نباشد.

افراد چه در صورت خرید شلوار طرح کلاسیک و چه خرید شلوار مدرن باید با نحوه ست کردن آن با لباس‌هایشان آشنا باشند. در ادامه به معرفی کامل مدل شلوارهایی پرداخته شده است که هر مردی باید در کمد لباسش داشته باشد. بعضی از این شلوارها مناسب استایل شیک کژوال هستند و بعضی نیز مناسب تیپ‌ و استایل‌های رسمی و شیک.

شلوار پارچه‌ای رسمی

داشتن یک شلوار پارچه‌ای با کیفیت برای هر مردی ضروری است و فرقی نمی‌کند که فرد در حوزه تجارت فعالیت می‌کند چه در ادارات رسمی مشغول به کار باشد. شلوار پارچه‌ای از سری شلوارهای پرطرفدار است که می‌توانید برای سر کار رفتن آن را با یک کت اسپرت ست کنید. یا اینکه بطور روزانه می‌توان از شلوار پارچه‌ای به همراه یک پیراهن یا یک ژاکت استفاده کرد که ظاهری کژوال ایجاد می‌کند. بهترین و محبوب‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای تولید شلوار پارچه‌ای باکیفیت، اسلیم فیت می‌باشد. این شلوار بهترین انتخاب برای داشتن ظاهری مدرن و شیک است. این شلوارهای پارچه‌ای معمولا در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و خاکستری تولید می‌شوند.

شلوار پارچه‌ای مردانه

شلوار چینو

یکی از مدل‌های محبوب شلوار مردانه، شلوار چینو می‌باشد. شلوارهای چینو عملکرد بسیار خوبی دارند و به راحتی با انواع لباس‌ها ست می‌شوند. شلوارهای چینو هم برای ساختن یک استایل شیک و مجلسی و هم برای ساختن استایل کژوال مناسب است. در تولید و تهیه این شلوارها از مواد و متریال سبک استفاده شده است و به همین دلیل برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و فضای باز بسیار مناسب هستند. شلوار چینو بیشتر از صد سال است که تولید می‌شود و طرفداران زیادی مانند بازیگران هالیوود و بازیکنان معروف فوتبال از سرتاسر جهان دارد. با این شلوار می‌توانید از اکسسوری‌های مختلف نیز استفاده کرده و یک استایل شیک برای خود بسازید.

شلوار چینو مردانه
شلوار چینو مردانه

شلوار کتان مردانه

در چندین سال اخیر از شلوارهای ترند و پر طرفدار می‌توان به شلوار کتان اشاره کرد که بخش جدایی‌ناپذیر استایل آقایان برای محیط کار، به‌خصوص بیزینس‌من‌ها محسوب می‌شود. شلوارهای کتان به راحتی با کت اسپرت یا پیراهن‌های مردانه دکمه دار و یا ژاکت‌ها قابل ست کردن هستند. داشتن شلوار کتان برای هر مردی ضروری است و می‌توانید ظاهری شیک و تمیز به ظاهر فرد بدهد. شلوارهای کتان بسیار راحت هستند و پوشیدن آن‌ها سخت نیست و به راحتی با هر لباسی ست می‌شوند.

با تاثیر رنگ در خرید آشنا شوید! تاثیر روانشناسی رنگ در خرید

این شلوارها نسبت به شلوارهای پارچه‌ای طرفداران بیشتری دارند. تفاوت عمده بین شلوار چینو و شلوار کتان، قسمت نشیمنگاه شلوار است، به طوری که شلوار کتان نشیمنگاهی راسته و پلیسه‌دار دارد و از پارچه کتان سنگین تهیه می‌شود و بصورت کاملا کارد و شق در تن می‌ایستد. در حالی که شلوار چینو از بالا کمی گشاد و هر چه به سمت پایین می‌رسد، تنگ‌تر می‌شود. دوخت شلوار چینو قابل مشاهده است و از پارچه‌های کتان و نخی سبک یا کتان ترکیبی (پارچه‌ای که از کتان و پلی‌استر تولید شده است) تهیه و دوخته می‌شوند. شلوارهای کتان برندهای مختلفی دارند که عبارتند از Topman ، Bonobos، Levi’s، Dockers، Polo Ralph Lauren و For All Mankind7. شلوارهای کتان هم به عنوان لباس رسمی و هم برای دورهمی دوستانه قابل استفاده است.

شلوار کتان مردانه
شلوار کتان مردانه

شلوار جین مردانه

شلوار جین از سری شلوارهای محبوب و قابل استفاده برای همه مردان است. این شلوارها معمولا جوان پسندانه هستند و دارای مدل‌های مختلفی می‌باشند که انتخاب آن‌ها بستگی به فرم و استایل بدن فرد دارد. این شلوارها در مدل‌های اسکینی، اسلیم فیت، راسته، راحت و گشاد وجود دارند. شلوار جین را می‌توان با ژاکت ست کرد و یا یک تی شرت باکیفیت و برند نیز برای ساختن استایل شیک با شلوار جین بهترین انتخاب است. در تولید بسیاری از شلوارهای جین از پارچه‌های کشی استفاده می‌شود که مناسب به سایز اکثر افراد باشد. اما اگر به‌طور کلی لباس تنگ دوست ندارید، شلوار جین راسته را امتحان کنید.

شلوار جین مردانه
شلوار جین مردانه

شلوار اسلیم فیت

شلوارهای اسلیم فیت مناسب برای افرادی است که به دنبال لباس و استایل راحت هستند. با پوشیدن شلوار اسلیم فیت می‌توانید استایل شیک و در عین حال راحت داشته باشید. در هنگام خرید شلوار اسلیم فیت به دوخت آن توجه کنید. این شلوار را می‌توان با تی شرت یا پیراهن مردانه ست کنید.

شلوار کارگو یا شش جیب مردانه

این شلوارها دارای جیب‌های بزرگ و بسیار گشاد هستند و در رنگ‌های مختلف مانند خنثی، کرم، مشکی و … در بازار عرضه می‌شوند. محبوب‌ترین رنگ شلوار شش جیب رنگ شتری و یا سبز ارتشی است. توجه داشته باشید که با پوشیدن این شلوار استایل کژوال خواهید داشت و برای استایل رسمی نمی‌توان از این شلوار استفاده کرد.

معرفی فروشگاه برای خرید انواع مدل شلوار مردانه

یکی از سایت‌های محبوب در زمینه خرید و معرفی انواع مدل شلوار مردانه ، سایت دیجی کالا می‌باشد که تقریبا برای همه مردم شناخته شده است. تنوع شلوار مردانه در دیجی کالا آنقدر زیاد است که می‌توانید ساعت‌ها در صفحات مختلف آن این محصول را جستجو و مشاهده کنید. شلوارها در مدل‌های متفاوت مانند نحوه‌ی بستن به صورت کشی، دکمه‌ای یا بندی و زیپی عرضه می‌گردد. علاوه بر آن برخی از این محصولات دارای جیب هستند و برخی از آنها کاملا چسبان‌اند. این محصولات علاوه بر رنگ‌های خنثی دارای رنگ‌های جذابی هستند که چشم هر بیننده را به خود جلب می‌‎کند. شلوارها از نظر نوع استفاده هم به انواع مختلفی دسته‌بندی می‌شود. مانند مجلسی، رسمی، روزمره و اسپرت.

برای خرید از سایت دیجی کالا باید به آدرس اینترنتی digikala.com مراجعه کرده و مدل شلوار دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

یکی دیگر از سایت‌های محبوب برای خرید شلوار مردانه در مدل و طرح‌های مختلف، وبسایت با آدرس اینترنتی sarabara.com می‌باشد. واژه سارابارا یک کلمه لاتین به معنی تن پوش شرقی است.

تصویری از وبسایت ذکر شده
تصویری از وبسایت ذکر شده

در این وبسایت تصاویری از انواع مدل شلوار مردانه به همراه جزئیات، سایزبندی و قیمت درج شده است. شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با مطالعه کامل جزئیات از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه مدل 2022

در این مقاله بطور کامل با بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه که ترند سال 2022 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *