صندل‌های جلسی ارزان در فروشگاه شیک تبریز
صندل‌های جلسی ارزان در فروشگاه شیک تبریز

خرید اینترنتی کیف و کفش از تبریز

برای خرید اینترنتی کیف و کفش بصورت یکجا به کدام یک از فروشگاه‌های تبریز می‌توان مراجعه کرد؟ آیا بهترین فروشگاه حضوری و اینترنتی تبریز را برای خرید کیف و کفش می‌شناسید؟ در این مقاله سعی شده است تا یه معرفی یکی از بهترین و معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در تبریز به نام فروشگاه “تبریز شیک” پرداخته شود. همچنین موقعیت جغرافیایی شعبات مختلف این فروشگاه و انواع محصولات مختلف موجود در فروشگاه تبریز شیک بطور کامل به شما عزیزان معرفی و شرح داده خواهد شد. برای آشنایی با این فروشگاه بزرگ با ما همراه باشید. همانطور که می‌دانید امروزه بر خلاف گذشته، دیگر افراد نه وقت کافی برای خرید حضوری و گشتن در بازار و پاساژهای مختلف را دارند و نه می‌خواهند انرژی خود را صرف اینکار کنند. اخیرا اکثر افراد ترجیح می‌دهند با راحتی در خانه خود بنشینند و از طریق اینترنت و فضای مجازی خرید خود را انجام دهند.

در این میان خانم‌ها اکثریت مشتریان فروشگاه‌های مختلف را تشکیل می‌دهند و خری پوشاک و وسایل زنانه بسیار بیشتر از لباس و وسایل مردانه است. حتما تا به حال برای خود شما نیز پیش آمده است که به دنبال لباس، کیف و یا کفشی هستید. نمی‌توانید آن‌ را در پاساژها و مراکز تجاری پیدا کنید. یا ممکن است از خسته شدن مداوم در پاساژها و مغازه‌های مختلف خسته شده باشید . قصد خرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بدون اتلاف وقت را داشته باشید. از طرف دیگر ممکن است شما فروشنده پوشاک هستید و قصد دارید محصولات خود را به قشر گسترده‌ای از خریداران معرفی کنید. در این میان معرفی محصولات بصورت حضوری امری بسیار وقت‌گیر است و نیاز به زمان زیادی دارد.

معرفی فروشگاه شیک تبریز

با گسترش اینترنت و فروش اینترنتی، هر کسب و کاری نیاز دارد تا به سمت فروش آنلاین پیش برود. به همین دلیل فروشندگان لباس نیز از این جریان رو به جلوی پیشرفت فناوری استثنا نیستند. باید به فکر ورود به تبلیغات و فروش آنلاین باشند. فروشگاه شیک تبریز به عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های تبریز توانسته است تا هم به عنوان فروشگاهی برای خرید حضوری و هم بصورت اینترنتی فعالیت کرده و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.

کفش اسپرت باکیفیت در فروشگاه شیک تبریز
کفش اسپرت باکیفیت در فروشگاه شیک تبریز

فروشگاه شیک تبریز زمان کوتاهی است که افتتاح شده و در همین مدت زمان بسیار کوتاه یک ساله توانسته است تا نظر افراد و ساکنین تبریز را به سوی خود جلب کند. فروشگاه شیک تبریز به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین فروشگاه اینترنتی در تبریز زمینه فروش انواع مختلف کیف و کفش بصورت تکی و یا ست فعالیت دارد. همانطور که می‌دانید کیف و کفش از یکدیگر جدایی‌ناپذیر هستند و معمولا بصورت ست فروخته می‌شوند. در تبریز فروشگاه‌های زیاد و متنوعی وجود دارد. فروشگاه ها در زمینه فروش کیف و کفش فعالیت دارند و هر یک دارای مشتریان مخصوص به خود هستند. در این میان فروشگاه شیک تبریز یکی از فوق‌العاده‌ترین فروشگاه‌های تبریز است که دارای چند شعبه می‌باشد و در ادامه معرفی خواهند شد.

ویژگی مثبت فروشگاه شیک تبریز

افراد معمولا در هنگام خرید کیف و کفش به جنس و کیفیت آن و صد البته قیمت این محصولات نیز دقت و حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. اینکه شما به عنوان مشتری محلی را پیدا کنید که هم دارای اجناس با کیفیت و هم دارای قیمت مناسب و معقول باشد کمی دشوار است. در صورتی که شما نیز به دنبال خرید کیف، کفش بصورت تکی و یا ست با قیمت بسیار مناسب هستید، توصیه می‌شود حتما سری به فروشگاه شیک تبریز بزنید. خرید محصولات خارجی با قیمت گزاف همیشه هم خوب نیست، گاهی باید از کالاهای تولید داخلی حمایت کرد. کیف و کفش‌های موجود در فروشگاه شیک تبریز اصل و بسیار با کیفیت هستند. از همه مهم‌تر قیمت بسیار خوب و ارزان این اجناس است که فقط در فروشگاه شیک تبریز یافت می‌شود.

قیمت ارزان صندل‌های موجود در فروشگاه شیک تبریز
قیمت ارزان صندل‌های موجود در فروشگاه شیک تبریز

دلیل جذب مشتری زیاد و فروش فوق‌العاده فروشگاه شیک تبریز نیز همین موضوع رعایت قیمت است. یکی از مزیت‌های بسیار خوب فروشگاه شیک تبریز این است که این فروشگاه امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری را نیز برای ساکنین سایر شهرهای ایران فراهم کرده است. پس در صورتی که در سایر شهرهای ایران سکونت دارید نگران نباشید.

کیف و کفش مزونی شیک در فروشگاه شیک تبریز
کیف و کفش مزونی شیک در فروشگاه شیک تبریز

پیج اینستاگرام فروشگاه شیک تبریز

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ای که فروشگاه شیک تبریز در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. اگر در اینستاگرام عضو هستید نام و یا آیدی Tabriz.shik را جستجو کرده و این پیج را دنبال کنید.

در این پیج تمامی اجناس فروشگاه همراه با تصویر و اطلاعات و قیمت در قالب پست منتشر می‌شود. شما با انتخاب مدل کیف و کفش دلخواه خود می‌توانید تصویر آن را از طریق دایرکت اینستاگرام به ادمین پیج ارسال کنید. در صورت موجود بودن محصول، هزینه محصول را به همراه هزینه پست ارسال می‌کنید و سپس آدرس و اطلاعات کامل خود را درج کرده و در کوتاه‌ترین زمان محصول خود را دریافت می‌کنید. این پیج دارای 201 هزار نفر دنبال‌کننده بوده و همین رقم نشان‌دهنده میزان محبوبیت زیاد این فروشگاه در بین مردم ایران دارد.

کیف و کفش ست در فروشگاه شیک تبریز
کیف و کفش ست در فروشگاه شیک تبریز

لینک url اینستاگرام فروشگاه شیک تبریز:

https://instagram.com/tabriz.shik?utm_medium=copy_link

موقعیت جغرافیایی فروشگاه شیک تبریز

فروشگاه شیک تبریز که هم بصورت حضوری و هم بصورت اینترنتی در زمینه فروش کیف و کفش فعالیت دارد. دارای چندین شعبه هم در تبریز و هم در سایر شهرهای ایران می‌باشد. موقعیت جغرافیایی شعبه مرکز این فروشگاه در تبریز، چایکنار جنوبی، کنار گذر آبرسان، جنب ساختمان اساتید می‌باشد. شعبه دیگر این فروشگاه نیز در نصف راه اول خیابان ورزش واقع شده است. می‌توانید بصورت حضوری به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و محصول فوق‌العاده با کیفیتی را خریداری کنید.

فروشگاه شیک تبریز در کرج نیز دارای شعبه دیگری می‌باشد . در آدرس فردیس، سه راه حافظیه، روبروی اداره گاز به مدیریت آقای علی عبدالله‌پور واقع شده است. این فروشگاه در زنجان، سعدی شمالی، روبروی اداره برق نیز شعبه دارد که توسط آقای منوچهر یاری مدیریت می‌شود. همچنین در شهرهای میاندوآب در خیابان 24 متری امام حسین، نبش خیابان علی عباسی و در هادی شهر در میدان قیام، جنب حسینیه امیرالمومنین شعبه دارد. در آذرشهر، خیابان شهید بهشتی، ابتدای کوی حسنلو و در سراب، خیابان مطهری، مابین چهارراه دارایی و فردوسی، روبروی قنادی جدانی شعبه دیگر فروشگاه شیک تبریز موجود هستند. در شهرهای سلماس، نیشابور، نقده و بناب نیز شعباتی از این فروشگاه به چشم می‌خورد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 4.5]

همچنین ببینید

یکی از انواع کفش تبریز

معرفی بازار کفش تبریز + آدرس

در این مقاله به معرفی بازار کفش تبریز و موقعیت جغرافیایی هر یک از کارخانجات، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *