ست لباس پاییزی بانوان
ست لباس پاییزی بانوان

بهترین ست لباس پاییزی بانوان مدل 1401

با فرا رسیدن فصل پاییز، بسیاری از بانوان به دنبال بهترین ست لباس پاییزی برای خود هستند که هم به روز باشد و هم شیک. فصل پاییز نیز مانند هر فصل دیگری لباس و یا استایل جذاب خود را دارد. در استایل فصل پاییز از لباس‌های رنگارنگ گرفته تا لباس‌هایی متناسب با محیط می‌توان در استایل روزانه خود استفاده کرد. دقت کنید استایلی که انتخاب می‌کنید باید بر اساس شرایط تغییر دمایی قابلیت انعطاف را داشته باشد. معمولا لباس پاییزی مناسب باید برای حال و هوای بارانی و نه چندان سرد پاییز مناسب باشد. این لباس‌ها نباید بیش از حد ضخیم و گرم باشد و خیلی خنک و نازک هم نباشد تا فرد با پوشیدن آن اذیت نشود. در ادامه این مطلب سعی شده است تا برای شما عزیزان درباره چندین ست لباس پاییزی صحبت شود تا بتوانید به استایل دلخواه خود برسید. همچنین با خواندن مطالب زیر می‌توانید با همان لباس‌هایی که در کمد خود دارید یک استایل زیبا در پاییز بسازید و آیتم‌های مورد نیاز خود را شناسایی و جدا کنید. با ما همراه باشید.

ست کت و دامن در پاییز

یکی از بهترین ترکیب رنگی که در ست لباس پاییزی می‌توان استفاده کرد، رنگ‌های قهوه‌ای و کرم است. البته برخی از افراد خوش استایل در کنار این دو رنگ کمی هم رنگ نارنجی یا خردلی استفاده می‌کنند که یک ترکیب فوق‌العاده در استایلشان می‌سازد. در ست مورد نظر میتوانید از یک کت پاییزه به رنگ قهوه‌ای استفاده کنید، زیرا یکی از بهترین انتخاب‌ها در فصل پاییز برای بانوان کت نسبتا ضخیم پاییزه است. این کت نباید خیلی نازک و نه خیلی ضخیم باشد. جنس پارچه کت باید به نحوی باشد که برای هوای متعادل پاییز مناسب باشد. اگر به استایل کژوال و رسمی علاقمند هستید، بهتر است این کت را به همراه شلوار یا دامن مناسب بپوشید.

ست لباس پاییزی بانوان

از دیگر انتخاب‌های مناسب این ست، یک دامن پاییزی است که به همراه جوراب شواری و بوت یا نیم بوت می‌توانید ترکیب بی‌نظیری در استایل شما ایجاد کند. دامنی که برای این ست انتخاب می‌کنید بهتر است از جنس جیر و به رنگ کرم کاراملی باشد که در کنار کت قهوه‌ای بی‌نظیر می‌شود. رنگ بوت انتخابی نیز بهتر است قهوه‌ای باشد. در نهایت از یک شال نسبتا ضخیم پاییزی که دارای ترکیب رنگ قهوهای، کمی نارنجی و کرم باشد برای این ست پاییزی زیبا استفاده کنید. اگر قصد دارید رنگ نارنجی را در استایل خود کمی پر رنگ جلوه دهید بهتر است از یک کیف نارنجی رنگ استفاده کنید تا جذابیت این رنگ در ست لباس پاییزی شما دیده شود.

از زیر کت بهتر است یک شومیز به رنگ سفید یا کرم استفاده کنید. هر رنگ دیگری در زیر این ست پاییزی بپوشید، تعادل استایلتان را بهم می‌ریزد. حتی زیورآلاتی که استفاده می‌کنید نیز باید در رنگ‌های طلایی، برنجی و یا دارای سنگ تزئینی در رنگ نارنجی یا خردلی باشد تا استایل زیبای شما را تکمیل کند.

استایل مونوکروم پاییزه

از دیگر استایل‌های مناسب پاییز میتوان به ترکیب مونوکروم طوسی، سفید و مشکی اشاره کرد. این ست لباس پاییزی تصویری از عکس‌های سیاه سفید قدیمی را به شما القا می‌کند. اکنون در صورتی که به این ست مونوکروم یک رنگ درخشان و پر رنگ اضافه کنید، نتیجه کار بسیار خاص و زیبا خواهد شد. یکی از مزیت‌های لباس پاییزه این است که در این استایل میتوان انواع آیتم‌ها مانند بافت مخصوص را با یکدیگر استایل کرد. برای مثال در استایل مونوکروم میتوانید از بافتهای مختلف با رنگبندی متنوع را در استایل خود استفاده کنید تا ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

در ست لباس پاییزی مونوکروم توصیه می‌شود از یک رویه بافت در رنگ طوسی استفاده کنید و آن را با یک دامن چهارخانه سیاه و سفید استایل کنید. برای کامل کردن استایل پاییزی مونوکروم بهتر است از یک شال بافت که ترکیب رنگ سفید و طوسی دارد استفاده کنید تا استایلتان بی‌نظیر شود. اگر فرد جسوری هستید می‌توانید در این ست از یک رنگ بولد استفاده کنید که معمولا بهترین انتخاب یک کیف دستی زرد رنگ و کوچک است. همچنین استفاده از اکسسوری مثل کیف یا زیورآلات نیز برای این استایل مناسب است که می‌تواند شامل گردنبند بلند مهره‌ای به رنگ کهربایی باشد.

از زیر رویه بافت خود بهتر است بر اساس دمای هوای شهرتان، یک بلوز یا شومیز ترجیحا به رنگ سفید، طوسی یا مشکی بپوشید. استفاده از رنگ‌های دیگر در این استایل مناسب نیست.

استایل پاییزی با ترکیب رنگ قرمز و خردلی

یکی از رنگ‌های بی‌نظیر و جذاب در ست لباس پاییزی، ترکیب رنگ قرمز و خردلی است. در صورتی که دوست دارید استایلتان خاص باشد و مانند هر فرد دیگری از ترکیب رنگ کرم و قهوه‌ای در پاییز استفاده نکنید، بهتر است ترکیب قرمز و خردلی را امتحان کنید. رنگ قرمز در استایل شما نشانگر برگ قرمز و زرد درختان است. در این استایل استفاده از رنگ قرمز، کرم و خردلی در کنار هم نتیجه فوق‌العاده‌ای را سبب می‌شود.

ست قرمز و خردلی جذاب در پاییز

از لباس‌های اصلی ست پاییزه می‌توان از یک کت قرمز به همراه یک دامن به رنگ خردلی استفاده کرد. برای کامل کردن ست زیبا و جذاب خود می‌توانید از یک نیم بوت چرمی به رنگ خردلی استفاده کنید. از شال و روسری در رنگ‌های سیاه، قرمز، خردلی و طلایی برای استایل جذاب خود بکار ببرید. برای کیف انتخاب‌های زیادی وجود دارد، از کیف‌های رودوشی خردلی و کرم‌رنگ یا قهوه‌ای روشن و عسلی گرفته تا چرم و یا جیر قرمز. در این استایل پاییزه بهتر است از زیورآلاتی که استفاده کنید که شلوغ و رنگارنگ باشند.

ست پاییزه‌ شیک کژوال با ترنچ کت ترکیبی کرم و سبز

ترنچ کت‌ها یا همان بارانی‌های مخصوص پاییز یکی دیگر از آیتم ضروری در ست لباس پاییزی محسوب می‌شود که باید در کمد لباس هر خانمی وجود داشته باشد. با استفاده از کت‌ها می‌توان انواع استایل پاییزه کژوال و رسمی را ساخت که معمولا بهترین رنگ این کت برای پاییز رنگ کرم آن است. در کنار رنگ کرم و در سایر لباس‌های خود می‌توانید از ترکیب رنگ قهوه‌ای، سرمه‌ای، عنابی، قرمز و… استفاده کنید. ولی اگر دوست دارید استایلتان خاص باشد، به سراغ رنگ سبز بروید که در کنار کرم یک ترکیب فوق‌العاده ایجاد می‌کند.

ست پاییزه جذاب کرم و سبز رنگ

در این ست بهتر است از یک شال سبز رنگ به همراه کیف چرم کرم رنگ استفاده کنید. همچنین برای شلوار نیز باید به شراغ شلوار پارچه‌ای به رنگ بژ بروید و از یک بوت سبز رنگ از جنس جیر استفاده کنید تا تعادل استایلتان بهم نریزد. مزیتی که این استایل دارد، مناسب بودن آن هم برای شرایط کژوال و هم برای شرایط رسمی است. البته ناگفته نماند که اگر به ترکیب فوق علاقهای ندارید می‌توانید از شلوار جین و کتان نیز در کنار این کت استفاده کنید.. ولی اگر به استایل کژوال علاقه بیشتری دارید بهتر است از شلوار پارچه‌ای کمک بگیرید. در این استایل زیبا و جذاب باید از اکسسوری ساده به رنگ طلایی استفاده کنید که می‌توانید به جای طلایی رنگ سبز نیز در آن بکار رفته باشد.

در صورتی که در فصل پاییز به شمال سفر میکنید و به دنبال انتخاب صحیح لباس در این سفر هستید، توصیه می‌شود مقاله بهترین لباس مناسب سفر به شمال در پاییز را مطالعه کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *