سفر به شمال در پاییز - کادای
سفر به شمال در پاییز - کادای

بهترین لباس مناسب سفر به شمال در پاییز

درباره لباس مناسب سفر به شمال در پاییز چه می‌دانید؟ در این مقاله سعی شده است تا بطور کامل با انواع استایل‌های مناسب در مواقع سفر به شمال در پاییز صحبت شده است. در صورتی که اواخر تابستان باشد و هوا رو به سرد شدن رود و شما قصد کنید که برای سفر یا خرید به شمال بروید، بهتر است به فکر خرید لباس پاییزی بروید. خصوصا اگر قرار باشد آخر هفته پاییزی خود را به گردش و تفریح در شمال بگذرانید. سفر رفتن بخش جداناپذیر زندگی همه مردم است و داشتن یک استایل مناسب در این سفر اهمیت زیادی دارد.

همانطور که می‌دانید تفریح و سفر محدودیت زمانی ندارد و مردم در برخی مواقع با وجود حجم زیادی از کار و درس نیاز دارند تا به سفر بروند. اگر لباس‌های مورد نیاز سفرتان را از قبل در کمد با توجه به مقصد سفرتان مد نظر داشته باشید، دغدغه چمدان بستن را نخواهید داشت و با صرف وقت کم‌تری آماده خواهید شد. در هنگام انتخاب لباس سفر برای رفتن به شمال به سراغ لباس‌هایی بروید که در تن شما راحت و شیک باشد.

زیاد گران قیمت و شیک نپوشید.

اولین عاملی که در استایل سفر باید به آن دقت شود، این است که در سفر به شمال در پاییز زیادی گران قیمت و شیک نپوشید تا لباستان در طول سفر خراب نشود. همیشه در نظر داشته باشید که نباید راحتی را فدای شیک پوشی کنید. یادتان باشد با لباس‌های ساده هم نیز می‌توانید ظاهر خوب داشته باشید و عکس یادگاری زیبایی بگیرید. کافی است رنگ‌های جذاب پاییزی را در استایلتان به کار گیرید. وقتی با طبیعت همخوانی داشته باشید استایل خاص‌تری خواهید داشت.

لایه‌ای لباس بپوشید.

یکی از نکاتی که درباره لباس مناسب سفر به شمال در پاییز باید در نظر داشته باشید، این است که با وجود تغییرات دمایی مدام هوا در پاییز بهتر است لایه لایه لباس بپوشید. با این کار می‌توانید تعداد لایه لباس خود را با توجه به تغییرات هوا تغییر داده و آن را تنظیم کنید. سعی کنید لایه زیرین لباس خود را سبک انتخاب کنید تا فقط رطوبت بدنتان را جذب کند. روی این لایه سبک می‌توانید لباس گرم بپوشید. در صورتی که در طی سفر خود قصد دارید به جنگل یا کویر نیز بروید بهتر است یک لایه به عنوان بادگیر یا ضد آب را با خود به همراه داشته باشید.

به سراغ لباس‌هایی با جنس مناسب بروید.

اگر قصد دارید حداقل لباس را با خود به همراه داشته باشید، باید انتخاب بهینه‌ای انجام دهید. بهتر است در سفر به شمال به سراغ لباس‌هایی بروید که سریع چروک نمی‌شوند. زیرا در صورت دسترسی نداشتن به اتو، ظاهر لباستان بد دیده خواهد شد، شاید هم اصلا وقت اتو کردن لباس نداشته باشید. دقت کنید که اگر لباستان از جنس کتان باشد، به سرعت چروک خواهد شد، پس فضایی را برای این لباس‌ها در چمدان خود هدر ندهید. بیشتر لباس‌هایی از جنس جین و بافت مناسب هستند، زیرا می‌توانید آن‌ها را به صورت گرد تا کنید، که جای کمتری را در چمدان اشغال کند.

آیتم‌های ضروری در سفر به شمال در پاییز

در ادامه با انواع لباس مناسب سفر به شمال در پاییز آشنا می‌شوید.

بارانی‌های ضروری پاییزی

در فصل پاییز در شمال بارندگی بسیار زیاد است، لذا بهتر است حتما با خود یک بارانی به رنگ گرم پاییزی ببرید تا در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. این بارانی قطعا در گشت و گذار لذت‌بخش سفر به دردتان می‌خورد. در واقع به همراه داشتن بارانی کرم رنگ یا شتری، یکی از ضروریات استایل پاییزی است و نباید در سفر به پاییز از آن غافل شد.

بارانی پاییزی

دنیم‌های همیشه دوست داشتنی، ترند فصل

در سفر باید آیتم‌هایی را با خود ببرید، که در ست کردن آن مشکل نداشته باشید. دنیم‌های جذاب از این نوع هستند، که علاوه بر آن یکی از ترندهای پاییزی می‌باشند. کت‌های جین یک آیتم گرم برای شما محسوب می‌شوند، با پوشیدن آن روی پیراهن‌های بافت و پارچه‌ای استایل سفر خاص و متفاوتی را می‌توانید داشته باشید. جامپ سوئیت‌های جین که باعث کم‌تر شدن آیتم‌های لباس سفر می‌شود، را فراموش نکنید.

کت‌های گرم چرمی

از دیگر لباس مناسب سفر به شمال در پاییز، به همراه داشتن یک کت چرمی است که برای ساختن یک استایل جذاب و زیبا و همچنین برای گرم نگه داشتن بدنتان موثر است. به همراه یک کت گرم پرمی هیچ مشکلی در ست کردن نخواهید داشت و می‌توانید وقت بیشتری را صرف گشت و گذار کنید.

شال بزرگ پشمی

از دیگر مواردی که در سفر به شمال در پاییز باید به همراه داشته باشید، یک شال پهن و قواره بلند است. در صورتی که در پاییز احساس سرما می‌کنید می‌توانید از این شال به عنوان شال گردن استفاده کنید و یا آن را بر روی سرشانه خود بیاندازید. همچنین از این شال می‌توانید به عنوان کمربند استفاده کنید تا نقش یک پانچ گرم را برای شما بازی کند.

شال پشمی پاییزی

هودی‌ها، پلیور‌ها و رویه‌های بلند کشبافت

یکی از لباس مناسب سفر به شمال در پاییز، انتخاب یک هودی گرم است که در خلق استایل پاییزی موثر می‌باشد. با هودی می‌توانید انواع شلوارها را ست کنید و یا آن را به همراه یک جفت کتانی با حال و کژوال بپوشید. قطعا یکی از لباس‌های جدانشدنی فصل پاییز، پلیورهای بافت اورسایز هستند که می‌توان آن‌ها را به همراه دامن‌های با طرح پلنگی، ببری و … پوشید. اگر به پوشیدن دامن علاقمند نیستید نیز می‌توانید پلیور را به همراه انواع شلوارهای با استایل خاص بپوشید. حتی اگر قرار است در سفر ملاقات با افراد خاص را داشته باشید با این آیتم ظاهر شیکی خواهید داشت.

در صورتی که دلتان نمی‌خواهد لباس بافت زیادی را با خود به سفر ببرید، انتخاب یک رویه کش بافت بلند برای شما بسیار مناسب خواهد بود. هر موقع که سردتان شد می‌توانید از این رویه کش بافت بر روی سایر لباس‌های نه چندان ضخیم خود استفاده کنید. به همراه داشتن یک پلیور و یا یک لباس بافت گرم به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید صبح زود از هتل خارج شده و پیاده روی جانانه و لذت بخشی را اطرف هتل و در طبیعتی که اطراف هتل وجود دارد، داشته باشید.

دقت در انتخاب شلوار مناسب در سفر برای راحتی

یکی از پر کاربردترین شلوار که در میان زنان و مردان بسیار محبوب است، شلوار جین می‌باشد که به عنوان لباس مناسب سفر به شمال در پاییز شناخته شده است. برای ست کردن سایر لباس‌های خود با شلوار جین مشکلی نخواهید داشت. شما با توجه به سلیقه شخصی و اندام خود می‌توانید به سراغ شلوار با مدل گشاد، راسته و یا حتی اسکینی بروید.
ولی بهتر است به سراغ شلوار جین مدل راسته کمی گشاد دارای قد 90 بروید تا استایل مناسب و ترندی در سفر داشته باشید. هرگز به سراغ لباس‌های تنگ نروید تا جلوی فعالیت و راحتی شما را نگیرد. استایل‌های پاییزی به آیتم‌های چهارخانه‌ای گره خورده‌اند، و اگر طرفدار شلوارهای پارچه‌ای باشید، قطعا یک شلوار چهارخانه دارید. این مدل شلوارها را با پلیور‌های خوش‌رنگ پاییزی بپوشید. اگر راحت بودن را به هرچیزی ترجیح می‌دهید، پوشیدن شلوارهای ورزشی خط دار بهترین گزینه‌ برای شما است. نگران نباشید با این مدل شلوار هم می‌توانید استایل سفر متفاوت و کژوال داشته باشید.

شلوار جین مناسب برای سفر به شمال

استفاده از جوراب‌های رنگی بلند

بسیاری از شلوارهای کوتاه را در پاییز خصوصا در شمال نمی‌توان مورد استفاده قرار داد. لذا برای حفاظت از مچ پای خود بهتر است از جوراب‌های طرح‌دار و زیبا استفاده کنید. با این جوراب‌ها استایل شما متفاوت خواهد شد. در صورتی که پیراهن‌های پاییزی و ضخیم دارید ولی کمی کوتاه هستند، می‌توانید برای کامل شدن استایل خود از جوراب‌های رنگی و زیبا در سفر پاییزی خود استفاده کنید.

پوشیدن کفش راحت

همه شما از میزان اهمیت یک جفت کفش راحت در سفر به هر جای دنیا خصوصا برای فعالیت طولانی مدت و پیاده‌روی‌های مکرر در سفر آشنا هستید، پس در انتخاب کفش راحت دقت کنید. در صورتی که قصد رفتن به سفر تفریحی دارید و قرار است دائما به گشت و گذار بپردازید، بهترین انتخاب برای شما یک جفت کتانی اسنیکرز است.
اسنیکرز‌های سفید از جمله آیتم‌های پرکاربرد هستند، که با سایر لباس‌های سفر شما به راحتی ست می‌شوند. حتما در هنگام سفر به شمال در پاییز بردن نیم بوت را فراموش کنید. وجود نیم بوت در مواقع بارندگی در شمال بسیار به دردتان خواهد خورد. اگر قرار است در سفر به مراسم رسمی بروید، یک جفت بوت آنکل را در نظر بگیرید.

در فصل پاییز میزان بارش باران افزایش پیدا کرده و اگر شما به منطقه ای با آثار طبیعی و باستانی فراوان سفر کرده باشید، مسلما برداشتن کفشی که ضد آب نیست، برای شما مشکلات و دردسرهای زیادی را به وجود خواهد آورد. کفشی که با خود به سفر می‌برید، هم باید خیلی راحت باشد و هم در صورت امکان یک رویه ضد آب نیز داشته باشد تا در اثر بارش باران خیس نشود.

نیم بوت مناسب سفر به شمال در پاییز

در صورتی که پای شما نسبت به سرما حساس استريال حتما کفشی را با خود ببرید که در داخل آن یک لایه گرم و پشمی وجود داشته باشد. این مدل کفش‌ها به راحتی قادر هستند تا محیط داخلی کفش شما را گرم نگه دارند و شرایط خوبی را برای پای شما رقم بزنند.

به همراه داشتن کلاه در سفر به شمال در پاییز

از دیگر لباس مناسب سفر به شمال در پاییز، کلاه است. این دغدغه برای اکثریت افراد وجود دارد که آیا با خود کلاه ببرند یا خیر؟ برخی از مردم معتقدند که گرمای هوا از سر انسان وارد و از پا خارج می‌شود. مشکل پای انسان که با کفش یا نیم بوت مناسب حل می‌شود. برای سرتان نیز پیشنهاد می‌شود از یک کلاه پشمی استفاده کنید. بهتر است یک کلاه گرم را در چمدان خود قرار دهید و آن را در صورت لزوم و سردی هوا بر سر خود بگذارید تا از سرمای هوا، سردرد و … در امان باشید. اگر پالتو و یا کاپشن شما کلاه‌دار است می توانید برای آنکه چمدانتان بیش از حد معمول سنگین نشود، کلاه پشمی برنداشته و زمانی که احساس سرما کردید کلاه پالتو و یا کاپشن را بر سر بگذارید.

به همراه داشتن دستکش در سفر به شمال در پاییز

در مواقعی که دست شما به دلیل سرمای زیاد هوا یخ می‌زند، عملا نمی‌توانید کاری انجام دهید و در ضمن باید بدانید که سردی هوا قادر است لطافت و نرمی پوست دست شما را از بین ببرد. پس در صورتی که نسبت به پوست دست خود حساس هستید و دلتان می‌خواهید بعد از برگشت نیز پوست دستتان لطیف باشد، بهتر است با خودتان یک جفت دستکش ببرید.

ممکن است این مورد برای بسیاری از مردم، لباس مناسب سفر به شمال در پاییز محسوب نشود ولی این قضیه بسیار مهم است که شما در طول سفر احساس سرما نکنید و برای گرم کردن دست خود یک لباس مناسب داشته باشید. در ضمن به همراه داشتن دستکش در سفر جای زیادی در چمدان شما نمی‌گیرد.

ممانعت برخی افراد از برداشتن دستکش این است که آن‌ها اظهار می‌کنند زمانی که دستکش به دست می‌کنند، نمی‌توانند کارهای خود را مانند استفاده از گوشی همراه، به خوبی انجام دهند. تکنولوژی برای این گروه نیز فکری کرده و با تولید دستکش‌هایی که نوک آنها یک جسم از جنس پلاستیک قرار دارد، به افراد کمک می‌کند تا به هنگام پوشیدن دستکش هم دست‌های خود را از سرمای هوا محافظت کنند و هم بتوانند به کارهای روزانه خود رسیدگی نمایند.

به همراه داشتن لباس سبک و راحت در هنگام سفر به شمال

بسیاری از مردم در هنگام سفر رفتن فکر می‌کنند که مدام در حال گشت و گذار خواهند بود و به کل فراموش می‌کنند که لباس سبک و راحتی با خود ببرند. دقت کنید که هر چقدر هم در طول روز در سفر به تفریح و گشت گذار بپردازید، در نهایت شب باید به هتل برگردید. اکنون تصور کنید لباس بیرونی و رسمی به تن دارید. آیا واقعا می‌توانید با این لباس‌ها احساس راحتی داشته باشید و خوب بخوابید؟ قطعا خیر. لذا بهتر است هنگامی که قصد رفتن به سفر را دارید، حتما از بردن لباس خانگی و راحت غافل نشوید تا بتوانید در زمان استراحت در هتل آن را پوشیده و به بدن خود استراحت دهید. برای مثال یک یا دو ست راحتی تیشرت شلوار، چند ست لباس زیر را حتما همراه خود ببرید، حتما به دردتان می‌خورد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 4 میانگین: 4]

همچنین ببینید

سفر به شمال در تابستان - کادای

لباس مناسب سفر به شمال در تابستان کدام است؟

آیا می‌دانید لباس مناسب سفر به شمال در تابستان شامل چه لباس‌هایی است؟ در ادامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *