خصوصیات دختر متولد آبان
خصوصیات دختر متولد آبان

چند مورد از بارزترین ویژگی‌های دختر متولد آبان

در این مقاله به بررسی چند مورد از اصلی‌ترین خصوصیات اخلاقی دختر متولد آبان پرداخته شده است. زنان آبان ماهی نیز مانند مردان متولد این ماه بسیار جذاب هستند. در این زنان خصوصیات بسیار جذابی وجود دارد که سبب می‌شود مردان به سمت آن‌ها کشیده شوند. در ادامه با این خصوصیات جذاب و دلربا آشنا می‌شوید.

غرور

یکی از خصوصیات اصلی در دختر متولد آبان و یا مردان متولد این ماه، غرور است. این زنان بسیار حساس هستند و انسان‌هایی دقیق، محتاط و بسیار مغرور هستند. این زنان در مقابل دوستان و عشق خود صبور هستند. ولی ذاتا همیشه خود را از بقیه بالاتر می‌بینند، حتی اگر دارای رفتار متواضعانه باشند ولی باز هم فقط خودشان را می‌پسندند.

حسادت

از دیگر ویژگی دختر متولد آبان حسادت او است، این زنان جزو حسودترین انسان‌ها در میان متولدین سایر ماه‌ها هستند. زنان آبان ماهی تقریبا به هر چیزی حسادت می‌کنند. این زنان همیشه خود را از بقیه برتر می‌دانند ولی با این حال باز هم نسبت به هر چیز کوچکی که در دیگران می‌بینند حسودی می‌کنند. این زنان در حالت کلی عاشق رفت و آمد و ارتباط با کسانی هستند که از نظر اجتماعی جایگاه برتری داشته باشد. این زنان اگر دوستان موفق و پولداری داشته باشند به آن‌ها افتخار می‌کنند، ولی در دل خود نسبت به آن‌ها کمی حسودند. در صورتی که این زنان نتوانند جایگاه خود را برابر با دوستان خود کنند، فکر حسودی آن‌ها را ویران می‌کند. دختر متولد آبان گاهی نمی‌تواند خودش را کنترل کند و دوستانش را آزار می‌دهد. انسان‌هایی که دوستش دارند را مانند عقربی نیش زده ولی بعدا از این کارش پشیمان می‌شود.

خصوصیات دختر متولد آبان

دشمنی

زنان آبان ماهی علاقه بسیار زیادی به دوستان خود دارند و هر جایی لازم باشد به کمک دوستشان می‌روند. ولی در صورتی که از این زنان پول قرض بخواهید، قطعا دست رد به سینه شما خواهد زد و فقط در زمینه غیر از زمینه مالی به کمک دیگران می‌رود. این زنان قادر هستند برای چندین ساعت به شما کمک کنند ولی حسادت و دشمنی نیز نسبت به شما در دل داشته باشند. این زنان با کوچک‌ترین بحث و اتفاقی ممکن است دلسرد شوند.

عشق

برای زنان آبان ماهی عشق نیز به اندازه پول مهم است و در برخی موارد ممکن است حتی عشق از پول برای این افراد مهم‌تر هم باشد. به ندرت پیش می‌آید که این زنان از مردان بی پول خوششان بیاید و یا وابسته مردان کم درآمد شوند. از طرفی از خصلت‌های خوب دختر متولد آبان این است که این زنان می‌توانند هم کار کنند و هم نسبت به همسر خود مسئولیت پذیر باشند. این زنان در صورتی که عاشق همسر خود شوند از هیچ کمکی برای فداکاری و کمک به همسر خود دریغ نمی‌کنند، البته به شرطی که همسرش با شخصیت، عاشق و حریص باشد.

به ندرت پیش می‌آید که زنان آبان ماهی از مردان کم پول خوششان بیاید ولی در این موارد نادر هم ممکن است زنان آبان ماهی راضی به تحمل شرایط بی پولی شوند. در صورتی که از این زنان حمایت کنید و به او اطمینان مادی بدهید، تا پای جان کنار شما زندگی خواهد کرد. او می‌داند که شما به موقع پول کافی به دست آورده و تمام خواسته‌های او را برآورده خواهید کرد و به او اطمینان مادی خواهید داد. این زنان در صورت عاشق بودن هر کاری که لازم باشد برای همسر خود انجام می‌دهند. زنان آبان ماهی دوست دارند همسرشان فقط برای خودشان باشد، در صورتی که ببیند همسرش نیم نگاهی به دیگران می‌اندازد به شدت ناراحت و عصبی می‌شود. این زنان اغلب در صورت عاشق شدن تغییر می‌کنند و سعی دارند هیچ چیز پنهانی میان او و همسرشان نباشد. این زنان نسبت به همسر خود بسیار بخشنده، مشفق، صادق و خوش قلب هستند.

خیانت

خیانت کرد به دختر متولد آبان اصلا کار راحتی نیست و حتی در برخی موارد ممکن است بسیار خطرناک هم باشد. افرادی که توانسته باشند به این زنان خیانت کنند، تعدادشان زیاد نیست. زنان آبان ماهی عشق کامل را انتظار دارند و در زندگی انتظار خیانت ندارند، زیرا فداکاری‌های زیادی در حق همسر خود انجام می‌دهند.

حتی اگر زن آبان ماهی را بسیار دوست داشته باشید هم تحت فشار زیاد قرار گرفتن، کنترل تمام حرکات و رفتارتان از سوی وی، سعی برای مشکوک نشدن او زمانی که نگاهی به اطراف می‌اندازید، تمام این‌ها بعد از مدتی شما را خسته می‌کند.

یا همه یا هیچ

نگاهی که زن آبان ماهی به زندگی دارد، با دیگران متفاوت است. این زنان طرز فکرشان یا همه یا هیچ است. این زنان دوست ندارند از هر چیزی مقدار کمی داشته باشند، زیرا برایشان ارزشی ندارد. دختر متولد آبان یا به چیزی که می‌خواهید بصورت کامل دست پیدا می‌کند و یا آن را رها می‌کند. این طرز فکر در کار، دوستی و عشق هم آشکار می‌شود. دختران آبان ماهی بسیار جسورتر از مردان متولدین این ماه هستند. این زنان هیچ ترسی از چیزی ندارند و در صورتی که عاشق شوند و یا تعادلشان از دست برود، ممکن است شکست خورده و ترسو به نظر بیاید در حالی که اینطور نیست.

ولی این زنان در بقیه موارد راحت هستند. مهم‌ترین چیز در زندگی این زنان عشق است. زن اگر عاشق شود هر کاری انجام می‌دهد و چون انسانی جسور و شجاع است از هیچ چیز و هیچ کس ترسی ندارد. زن آبان ماهی برای رسیدن به معشوقش به هر دیوانگی دست می‌زند. اگر خانواده‌اش مردی را که انتخاب کرده نپسندند عصیان می‌کند و اگر چاره دیگری نداشته باشد از خانه فرار می‌کند.

اجتماع

زنان آبان ماهی در جامعه به شدت مورد قبول هستند. زن آبان ماهی هرگز با زنانی که کنجکاو و فعال نیستند ارتباط برقرار نمی‌کند. دور و بر این زنان همیشه پر از رفقا و دوستان است. زنان آبان ماهی بسیار جذاب هستند و این جذابیت سبب جلب توجه دیگران می‌شود و به همین سبب نیز مردان زیادی در اطراف این زنان می‌پلکد.

ویژگی‌های بارز دختر متولد آبان

دلبستگی به خانه

دختر متولد آبان نسبت به فرزند خود بسیار علاقه از خود نشان می‌دهد ولی در نهایت اولویت زندگی‌اش همسرش است. این زنان در صورتی که به خاطر پول با یک نفر ازدواج کنند هم به او احترام می‌گذارند. زیرا این زنان اعتقاد دارند که مردان پولدار طریقه حفظ پول را به خوبی می‌دانند. این زنان به همین علت دقت زیادی نسبت به طرف مقابل خود نشان می‌دهند. در صورتی که دختر متولد آبان بدون عشق و علاقه ازدواج کند و روزی طعم عشق را بچشد، دیگر شوهرش برای او ارزشی نخواهد داشت.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 4.5]

همچنین ببینید

انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود - کادای

انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود؟

آیا می‌دانید سنگ‌های محبوب ماه آبان که از آن‌ها برای انگشتر متولدین آبان استفاده می‌شود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *