مدل لباس پاییزی نوزاد پسر
مدل لباس پاییزی نوزاد پسر

انواع مدل لباس پاییزی نوزاد پسر

در صورتی که کودک شما پسر است و به دنبال انواع مدل لباس پاییزی نوزاد پسر هستید مقاله زیر را مطالعه کنید. در ادامه این مطلب درباره نحوه ست کردن انواع لباس پسرانه مناسب فصل پاییز صحبت شده است. بسیاری از والدین با آمدن فصل پاییز درباره نحوه انتخاب لباس مناسب برای فرزند خود دچار سردرگمی و دغدغه ذهنی زیادی می‌شوند. فصل پاییز یکی از فصل‌های زیبایی است که می‌توان در آن از انواع لباس با رنگبندی مختلف استفاده کرد. با رسیدن فصل پاییز دمای هوا کمی خنک‌تر از فصل تابستان می‌شود و به همین دلیل بسیاری از والدین به پوشش صحیح فرزندان خود اهمیت می‌دهند و نسبت به خرید یا تهیه مدل لباس پاییزی نوزاد پسر اقدام می‌کنند. لباس مناسب نوزاد باید به نحوی انتخاب شود که نوزاد هم در منزل و هم در بیرون از منزل راحت باشد.

اکثرا والدینی که فرزندشان پسر است در انتخاب لباس خصوصا در فصل پاییز دچار سردرگمی زیادی می‌شوند. در ادامه با توجه به مطالب مفیدی که برای شما عزیزان آماده شده است، با بهترین لیست ست پاییزی برای نوزادان پسر آشنا می‌شوید که تاثیر زیادی در انتخاب یک دست لباس مناسب در این فصل برای شما عزیزان دارد.

ست بلوز آستین بلند و شلوار

یکی از بهترین مدل لباس پاییزی نوزاد پسر، ست بلوز آستین بلند و شلوار است. اگر فرزند شما هنوز نوزاد است، بهتر است در فصل پاییز همیشه چند دست بلوز آستین بلند در کمد فرزندتان داشته باشید. در فصل پاییز آب و هوا بسیار خنک است و می‌تواند در طول روز نیز متغیر باشد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فرزند پسر شما بلوز آستین بلند کمی ضخیم است. این بلوزها بهتر است به رنگ‌های پاییزی مثل رنگ زرد، خاکستری روشن یا طوسی، نارنجی، قرمز آتشین و … باشد. طرح مناسب لباس برای نوزادان پسر بهتر است به طرح دوچرخه، طرح اسکیت، ماشین، حیوانات، شخصیت های کارتونی و اسپرت باشد که برای پسر بچه‌ها دوست داشتنی است.

ست سوییشرت و شلوار

یکی از محبوب‌ترین ست پاییزی پسرانه ست سویشرت گرم پاییزه و شلوار است مثل سویشرت توکرکی، سویشرت اسپرت، سویشرت پلار گرم و …

ست سوییشرت و شلوار

برخی اوقات سلیقه‌ی والدین با چیزی که کودکان دوست دارند فرق دارد. پس بهتر است به عنوان والدین بزرگسال حواستان را جمع کنید و عاقلانه انتخاب کنید. همیشه ست پاییزی پسرانه را از برندهای معتبری مثل لوپیلو، ارنستینگ فمیلی، پپرتس و … انتخاب کنید. اگر کودک شما یک الی دو ساله است، اجازه دهید کودکان لباس دلخواه خود را انتخاب کنند.

برای انتخاب یک دست لباس مناسب برای فرزند پسر بهتر است به سراغ هودی های توکرکی و هودی کتان داخل موهر بروید که بهترین نوع هودی پسرانه هستند. بهتر است بر روی هودی پسرانه از طرح‌های روباه، خرس، طرح ماشین و طرح اسپرت که برای فرزندان پسر بسیار محبوب و دوست داشتنی هستند استفاده کنید.

ست پولوشرت نخ پنبه و شلوار

پولوشرت‌ها در دو نوع آستین کوتاه و آستین بلند عرضه می‌شوند. برای ست پاییزی نوزادی پسرانه فرزندتان می‌توانید از پولوشرت آستین بلند پنبه‌ای یا نخ پنبه‌ای همراه با یک شلوار جین یا شلوار اسلش استفاده کنید.

بادی آستین بلند نوزادی و شلوار

اگر کودکتان تازه متولد شده یا کمتر از دو سال سن دارد ست پاییزی پسرانه بادی آستین بلند و شلوار می‌توان استفاده کرد. بادی‌های نوزادی مثل بادی نوزادی آستین بلند و زیر دکمه دار برند لوپلیو آلمان لباس پسرانه بسیار شیک و ضد حساسیتی هستند.

ست پیراهن بافتنی، شلوار و کلاه بافتنی

همانطور که می‌دانید برای فصل پاییز و برای نوزادان بهتر است به سراغ لباس بافتنی بروید. در واقع فصل پاییز فصل لباس گرم و ضخیم است و همه را به یاد لباس بافتنی می‌اندازد. برای نوزادان پسر بهتر است به سراغ ست پیراهن بافتنی پسرانه آستین بلند، شلوار گرم و کلاه و دستکش بافتنی بروید که یکی از محبوب‌ترین مدل لباس پاییزی نوزاد پسر است و جزو پر طرفدارترین ست پسرانه پاییزی است.

نکات انتخاب ژاکت و لباس پاییزی مناسب

در انتخاب ست پاییزی پسرانه فرزند پسر که باید در نظر گرفته شود این است که در ابتدای فصل پاییز بهتر است از یک دست ژاکت یا سوییشرت‌های سبک و لطیف استفاده شود. شاید در روزهای اول پاییز هوا هنوز خوب باشد و شبیه به حال و هوای تابستانی باشد ولی بهتر است پوشیدن یک لباس گرم را فراموش نکنید. به محض این که کمی از ابتدای فصل پاییز بگذرد، وزش باد غصرگاهی و یا سوزش سرما را حس خواهید کرد و بهتر است به فکر لباس مناسب فرزند خود نیز باشید. اگر شاغل هستید و فرزند خود را به مهد کودک می‌برید بهتر است همیشه یک ژاکت را به همراه داشته باشید تا در مواقع ضروری بتوانید از آن برای گرم نگه داشتن فرزند خود استفاده کنید.

جلیقه انتخاب مناسب برای کودکان در پاییز

از دیگر مدل لباس پاییزی نوزاد پسر، یک جلیقه یا ژیلت است که در واقع همان کاربرد ژاکت را دارد با این تفاوت که جلیقه دارای آستین نیست. برای این که به راحتی بتوانید از یک جلیقه استفاده کنید بهتر است ابتدا از زیر ژاکت یک لباس آستین بلند کمی ضخیم برای فرزند خود استفاده کنید تا اگر هوا سرد شود بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید و در صورتی که هوا گرم شود، جلیقه را از تن درآورید. امروز جلیقه‌های پف دار متنوعی مد شده است که به نام پاور شناخته می‌شوند.

از لباس دکمه دار و یا زیپ دار استفاده نکنید.

در صورت انتخاب و خریداری کاپشن، ژاکت و یا جلیقه برای فرزند پسر خود این مورد را هرگز فراموش نکنید که لباس انتخابی شما دارای دکمه زیاد و یا زیپ متعدد نباشد. زیرا در بیرون از منزل برای پوشاندن یا درآوردن لباس از تن فرزندتان ممکن است اذیت شوید و این امر برایتان وقت‌گیر باشد. ضمن این که نوزادان معمولا در مواقع لباس پوشاندن یا درآوردن گریه می‌کنند و این امر می‌تواند شما را بیش از حد معمول کلافه کند. پس لباس هر چه ساده‌تر و بدون دنگ و فنگ باشد بهتر است. همانطور که رنگ و طرح لباس در بزرگسالان اهمیت دارد، انتخاب لباس مناسب برای کودکان نیز مهم است. برای فرزند خود از لباس به رنگ شاد استفاده کنید. در هنگام خرید کاپشن، سرهمی و یا لباس برای نوزاد پسر خود حتما علاوه بر مدل و رنگ لباس، به جنس و ضخامت آن نیز توجه کنید.

ست مناسب فرزندان پسر در پاییز

انتخاب کفش مناسب برای فرزندان پسر در پاییز

شاید شما هم تابحال این قول معروف را شنیده​ باشید که می​‌گویند: “بچه از پا سرما می‌خورد.” اینکه این ادعا تا چه اندازه صحت دارد!!! هنوز چیزی در مورد آن نمی​‌دانیم. ولی قطعا انتخاب کفش مناسب فصل پاییز و به ویژه در موقعیت​‌های بارانی اهمیت فوق​ العاده​‌ای برای حفظ سلامت کودک ​دلبند شما دارد.

اکسسوری‌های مناسب پاییز برای نوزادان

همانطور که برای بزرگسالان استفاده از اکسسوری در استایل پاییزی اهمیت دارد، استفاده از اکسسوری در استایل پاییزه پسر بچه‌ها نیز اهمیت دارد. در واقع استفاده از اکسسوری در لباس پاییز و زمستانی برای کودکان نیز الزامی است. این اکسسوری شامل کلاه، دستکش و شال گردن است. برای کودکان بهتر است از یک شال گردن یا کلاه پشمی استفاده کنید و تا حد امکان سر و پیشانی فرزند خود را خوب بپوشانید. همچنین استفاده از کلاه و شال گردن علاوه بر زیبایی خاصی که به استایل فرزند شما خواهد داد، قادر است گوش فرزندتان را از سرما حفظ کند و از طریق آن می‌توان از سرما خوردگی کودکان جلوگیری کرد.

استفاده از شال و کلاه برای نوزادان

همچنین برای فرزند خود حتما به سراغ دستکش در استایل پاییزه خود بروید تا بدن حساس و ظریف کودک شما از سرمای پاییز در امان باشد. فرزند پسر شما اگر دو سه ساله است قطعا در زمستان و با آمدن برف، دلش برف بازی می‌خواهد، پس استفاده از دستکش و کلاه برای دوران برف بازی فرزندان ضروری است. خصوصا در صورتی که در یک شهر با آب و هوای سرد زندگی می‌کنید بهتر است همیشه کلاه و دستکش را اطراف لباس کودک خود نگه دارید. در بعضی از مناطق دما می‌تواند به شدت در شب ظاهر شود. کمک به فرزندتان برای لذت بردن از بازی در فضای باز با تنظیمات مناسب زمانی که در هوا خنک می‌شود، می تواند خاطرات دلپذیری را برای وی رقم بزند. در صورتی که به دنبال فروشگاه‌های مناسب برای خرید لباس هستید، بهتر است به مقاله معرفی بازار لباس بچگانه تهران + آدرس مراجعه کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *