زن آذری و مرد دی
زن آذری و مرد دی

ازدواج زن آذر ماهی با مرد دی ماهی

ازدواج زن آذر ماهی با مرد دی ماهی صلاح است؟ ازدواج زن آذر ماهی و مرد دی ماهی منطقی می‌باشد؟ در ادامه این مطلب به بررسی چگونگی اخلاقیات متولدین آذر و دی پرداخته شده و همچنین ازدواج متولدین این دو ماه با یکدیگر مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا نیاز است تا بدانید زنان متولد آذر از چه مردانی خوششان می‌آید؟ در حالت کلی زنان این ماه به دنبال مردانی هستند که به راحتی احساسات و عواطف خود را به زبان نیاورد. در واقع آن‌ها به مردانی با این خصلت احتیاجی ندارند. زنان آذر ماهی ترجیح می‌دهند تا مرد زندگی‌شان بیشتر نسبت به محیط و شرایط اطرافشان حساس باشد و بتواند موقعیت‌های مختلف را درک کرده و بسنجد و مطابق با آن‌ها بهترین تصمیم را بگیرد. همچنین زنان آذر ماهی از مردانی خوششان می‌آید که توانایی بکار گیری مهارت‌های لازم را در هر شرایط حساسی از زندگی داشته باشند.

ازدواج زن شهریوری و مرد دی ماهی

آن‌ها مردانی را برای ازدواج می‌پسندند که شوخ طبعی از ویژگی‌های بارز آن‌ها باشد. همین خصوصیت نیز در مردان دی ماهی خیلی کم است و یا اصلا وجود ندارد. زیرا مردان دی ماهی خشک و جدی هستند. زنان دی ماهی بر عکس از مردانی خوششان می‌آید که بتواند مدام آن‌ها را بخنداند و خودش نیز خوش خنده باشد. در صورتی که مردی نفوذپذیر و شوخ طبع باشد، مطمئنا شریک زندگی ایده آلی برای زنان آذر ماهی خواهد بود. از این جهت گفته می‌شود که ازدواج زن آذر ماهی و مرد دی ماهی متوسط است. زیرا متولدین این دو ماه خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارند و در صورت ازدواج با یکدیگر باید بسیار خویشتن دار باشند. این ازدواج در حالت کلی چندان جالب نیست و بهتر است هر یک از متولدین این دو ماه به دنبال افراد دیگری باشند.

تفاوت بین زنان آذر ماهی با مرد دی ماهی

بزرگ‌ترین تفاوت و اختلافی که بین زنان آذر ماهی و مرد دی ماهی وجود دارد، خانه‌داری و نظم و انصباط است. مردان متولد دی ماه خصوصا در سن جوانی دارای دیسیپلین و نظم و انضباط خاصی است که همیشه مورد تعجب دیگران قرار می‌گیرد. مرد دی ماهی همیشه کارها را سر ساعت و در زمان مخصوص خودش انجام می‌دهد. در حالی که زن متولد آذر خود را یک فرد آزاد و رها می‌داند و در قید و بند انجام کارها سر وقت و بصورت منظم نیست. مردان دی ماهی همواره انتظار دارند زن شریک زندگی‌شان، بسیار خانه‌دار و کد بانو باشد ولی متاسفانه زن آذر ماهی اهل خانه‌داری نیست.

ویژگی و خصوصیات مشترکی که زنان آذر ماهی و مردان دی ماهی دارند، این است که هر دو به دنبال کسب مقام و جایگاه به جای مال و ثروت هستند. این زوج در صورت ازدواج در این زمینه می‌توانند کمک زیادی به هم کنند. مردان متولد دی ماه زبان نیش‌داری دارند و این اخلاق در صورت مواجهه با بد زبانی زن متولد آذر می‌تواند فاجعه به بار بیاورد. ازدواج این زوج با هم کلا مناسب نیست ولی در صورت ازدواج امیدوارم طرفین بتوانند با شناخت کامل از یکدیگر، از حرف طرف مقابل برداشت ظاهری نکنند و با صحبت و گفت و گو مشکلات خودشان را حل کنند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 7 میانگین: 4.3]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *