پارچه سوییت پشت غواصی چیست - کادای
پارچه سوییت پشت غواصی چیست - کادای

پارچه سوییت پشت غواصی چیست

منظور از پارچه سوییت پشت غواصی چیست؟ بسیاری از مردم با شنیدن نام پارچه سوییت به یاد لباس‌های ضخیم پاییزی می‌افتند. یکی از پارچه‌های محبوب و پر طرفدار در میان بانوان برای انتخاب مانتو، پارچه سوییت پشت غواصی است. این پارچه دارای جنس خاص و ظاهر جذابی است که شبیه به مخمل و چرم است که همین ویژگی باعث شده تا این پارچه با استقبال خوبی در میان مردم روبرو شود. معمولا با سرد شدن هوا و تغییر فصل در پاییز و زمستان، سر و کله پارچه سوییت در بازار و در میان انواع مانتوها پیدا می‌شود. در صورت خرید پارچه سوییت دقت کنید که این پارچه به دلیل جنسی که دارد، به مراقبت و دقت در نگهداری نیاز دارد تا لباس شکل و ظاهر زیبای خود را همیشه حفظ کند.

بطور کلی به سطح داخلی پوست حیوانات و لایه زیرین چرم، سوییت گفته می‌شود. امروزه از امکانات و تکنولوژی مختلف استفاده شده است تا با استفاده از چرم، محصولات متنوعی را تولید کرد. پارچه سوییت را در دسته‌بندی طبیعی و مصنوعی و از منظر دیگر ساده و کشی می‌توان طبقه‌بندی کرد. سوییت طبیعی را به وسیله لایه زیرین چرمی با سطح کرکی و دارای ترک تهیه می‌کنند که بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است. اخیرا روش‌های متنوع تولید، مزایا و معایب انواع سوییت سبب شده است تا سوییت مصنوعی بعضا محبوبیت بیشتری داشته باشد.

ویژگی پارچه سوییت پشت غواصی چیست؟

پارچه سوییت پشت غواصی به پارچه سوییتی گفته می‌شود که حالت پرز دارد و جنس این پرزها مخملی است. این پارچه تک رو است و پشت آن به حالت غواصی طراحی شده است. پارچه سوییت پشت غواصی به علت ضخامت خوبی که دارد، به شدت انعطاف‌پذیر و نرم است و در عین حال بسیار مقاوم می‌باشد. از ویژگی‌های مثبت این پارچه می‌توان به آبرفت نداشتن آن اشاره کرد. ایستایی پارچه سوییت پشت غواصی متوسط رو به بالا است و در تولید اکثر مانتوهای پاییزی، پالتو و دامن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه سوییت پشت غواصی با رنگبندی متنوع در بافت مات ارائه شده است. همچنین تامین‌کنندگان معتبر این پارچه، کیفیت آن را تضمین می‌کنند.

پارچه سوییت پشت غواصی

موارد استفاده از پارچه سوییت پشت غواصی چیست؟

پارچه سوییت پشت غواصی دارای ایستایی بسیار خوب و همچنین مقاومت کششی بالایی است که برای هر مدل مانتو و … می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال در تولید انواع مانتوی پاییزی بدون آستری و یا پالتوی (با آستری)، انواع پیراهن مدی و ماکسی، شلوار کلاسیک و یا اسلیم فیت و حتی برخی از مدل‌های مجلسی از پارچه سوییت پشت غواصی استفاده می‌شود. در تولید برخی از کت و دامن‌های پاییزی از این پارچه استفاده می‌شود که شدیدا محبوب و پر طرفدار است.

نحوه نگهداری از این پارچه بسیار مهم است. برای مثال حتما قبلا از دوخت باید پارچه را آبکشی کنید تا رنگ اضافی خودش را پس دهد (که این اتفاق یک بار رخ می‌دهد). هنگام اتو کردن پارچه سوییت پشت غواصی باید آن را از پشت اتو کنید یا بر روی آن یک پارچه نخی برای محافظت از پرزهای مخملی پارچه استفاده کنید تا خود پارچه آسیب نبیند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 4 میانگین: 2.5]

همچنین ببینید

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

اگر به دنبال معتبرترین سایت عمده فروشی لباس ترکیه هستید این مقاله را مطالعه کنید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *