مانتو سبز با چه رنگی ست میشه
مانتو سبز با چه رنگی ست میشه

مانتو سبز با چه رنگی ست میشه

مانتو سبز با چه رنگی ست میشه؟ در ادامه این مطلب درباره نحوه استایل مانتو سبز با رنگ‌های مختلف صحبت شده است. شاید فکر کنید ست کردن با مانتو سبز بسیار مشکل است و گزینه‌های کمی برای ست کردن وجود دارد اما اینطور نیست. رنگ‌های مکمل زیادی وجود دارند که می‌توان در کنار مانتوی سبز از آن‌ها استفاده کرد. یکی از رنگ‌های اصلی که به راحتی می‌توان در کنار سبز استفاده کرد، رنگ مشکی است که به راحتی با هر رنگی ست می‌شود. پس در صورتی که به دنبال یک استایل رسمی در کنار مانتوی سبز هستید، بهترین انتخاب رنگ مشکی است.

از دیگر رنگ‌های موجود و مناسب در کنار مانتوی سبز، رنگ سفید و یا استخوانی است. در صورتی که از رنگ‌های پاستلیسبز پاستلی در مانتوی خود استفاده می‌کنید، بهتر است در انتخاب شال و یا شلوار خود به سراغ رنگ سفید یا استخوانی بروید. اگر برای ست با مانتو سبزتان مشکل دارید و انتخاب برای شما سخت است مانتو با هر طیف از رنگ سبز رنگ پوست و یا کرم و یا استخوانی بهترین انتخاب برای شما است.

مانتو سبز با چه رنگی ست میشه

استایل مانتوی سبز با سایر رنگ‌ها

شما در کنار مانتوی سبز به راحتی می‌توانید از انواع سایه‌های مختلف آبی در استایل خود استفاده کنید. انتخاب رنگ‌های مختلف آبی در کنار مانتوی سبز ترکیبی فریبنده ایجاد می‌کند. این دو رنگ کاملا با یکدیگر مطابقت دارند. از دیگر رنگ‌های مناسب مانتو سبز می‌توان به رنگ‌های صورتی، بنفش، بادمجانی و … اشاره کرد.

در زیر مانتوی جلو باز سبز می‌توانید از پارچه‌های طرح‌داری مانند پلنگی و یا راه راه استفاده کنید. اگر از سبز سدری استفاده می‌کنید یکی از رنگ‌های مناسب برای ست با آن قهوه‌ای است. ست کردن مانتو سبز با رنگ زرد یکی از شیک‌ترین و زیباترین ست‌های رنگی است، البته باید طیف رنگی آن‌ها را در نظر داشته باشید.

استایل مانتو سبز با آبی

همانطور که می‌دانید رنگ سبز طیف گسترده‌ای دارد و رنگ مناسب آن می‌تواند رنگ آبی نیز باشد. رنگ آبی جزو رنگ‌های تشکیل دهنده رنگ سبز است. در راستای وجود رنگ آبی در ترکیبات رنگ سبز بسیاری از مردم از این رنگ در استایل و پوشش روزانه خود استفاده می‌کنند. بنابراین اگر در طیف رنگ سبز، آبی بیشتری بکار رفته باشد، به عبارتی رنگ سبز تیره‌تر باشد، بهترین مکمل آن  رنگ آبی خواهد بود.

ترکیب مانتو سبز با رنگ قرمز

در صورتی که مانتو شما سبز رنگ است و به دنبال شال مناسب این مانتو هستید، می‌توانید به سراغ رنگ قرمز بروید. بکار رفتن خطوط چهارخانه و طرح‌هایی از این قبیل در کنار رنگ سبز محشر می‌شود. همانطور که می‌دانید برند معروف گوچی ترکیب رنگ سبز و قرمز است. برند گوچی در بسیاری از ست مردانه، زنانه، مانتوها و پالتوها و بسیاری از لباس‌های ورزشی از ترکیب این دو رنگ استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید کمی از رنگ‌های روشن در ترکیب رنگ قرمز و سبز استفاده کنید، پیشنهاد ما رنگ سفید است.

ست مانتو سبز با رنگ قرمز

مانتو سبز با ست زرد یا کرم

ترکیب رنگ سبز با رنگ‌های دیگر از جمله زرد هم می‌تواند جذاب باشد. رنگ زرد یا تنالیته‌ای از آن یعنی رنگ کرم، به علت بکار رفتن در ساخت رنگ سبز، انتخاب مناسب دیگری است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد ورود به مجلس شادی دارید، انتخاب دو رنگ سبز و زرد در کنار هم برای آن محیط مناسب است. ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر حس طراوات و شادابی به شما می‌دهد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *