سوتین مناسب برای افراد لاغر - کادای
سوتین مناسب برای افراد لاغر - کادای

سوتین مناسب برای افراد لاغر

تا چه حد با انواع سوتین مناسب برای افراد لاغر آشنا هستید؟ در مقاله زیر با انواع سوتین خوب و مناسب برای افرادی که دارای سینه کوچکی هستند و اندام لاغری دارند، آشنا می‌شوید. همانطور که می‌دانید برخی از زنان بطور ژنتیکی دارای سینه کوچک و برخی دارای سینه‌های بزرگی هستند. برای بانوانی که دارای سینه کوچکی هستند، ممکن است پیدا کردن یک سوتین مناسب کار دشواری باشد و به یک چالش برایشان تبدیل شود. سینه زنان از لحاظ سایز، بافت چربی، شکل و میزان حجیم بودن با یکدیگر تفاوت دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، معیارهای دیگری نیز مانند وزن، قد، بافت توده‌ای کل بدن، میزان تراکم سلول‌ها و شکل کلی بدن نیز همگی بر روی سایز و تناسب سینه موثر هستند.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که سوتین با سایز کوچک می‌پوشند، ممکن است بارها این جمله را شنیده باشید که ” شما سینه کوچکی دارید و می‌توانید در اکثر اوقات از سوتین استفاده نکنید”. این یک تصور غلط است و تمامی افراد با سینه کوچک نیز ملزم به بستن سوتین هستند. زنان با سینه کوچک نیز باید سوتین بپوشند و به فکر سلامت بدن و نگهداری و فرم دادن به سینه‌های خود باشند. در صورتی که اندام ظریفی دارید و سینه‌تان کوچک است بهتر است به سراغ سوتین مناسب خود بروید. در ادامه با چند مدل سوتین برای افراد لاغر آشنا می‌شوید.

مدل مناسب سوتین برای کسانی که اندام لاغر دارند.

سوتین جک‌دار

یکی از سوتین مناسب برای افراد لاغر و دارای سینه کوچک، سوتین جک‌دار می‌باشد. در صورتی که از سایز سینه خود راضی نیستید و قصد دارید با استفاده از یک سوتین مناسب آن را بزرگ‌تر و برجسته‌تر نشان دهید، بهتر است به سراغ سوتین جک‌دار بروید تا به آسانی به سایز بزرگ‌تری در سینه خود برسید. سوتین جک‌دار با استفاده از فنری در زیر سوتین و اسفنجی که در داخل کاپ سوتین تعبیه شده است، به راحتی سایز سینه را در افراد لاغر افزایش می‌دهد. البته دقت کنید که نباید بطور دائمی از سوتین جک‌دار استفاده کرد.

مدل سوتین‌های نیم کاپ یا بدون بند

از دیگر مدل سوتین مناسب برای افراد لاغر که سینه‌های کوچکی دارند، استفاده از سوتین نیم کاپ یا بدون بند است. تمرکز اصلی این سوتین‌ها بر روی کاپ سوتین است. در واقع عملکرد اصلی این سوتین‌ها، تمرکز بر قسمت بافت اصلی سینه است و قسمت بالای سینه در این سوتین‌ها خالی می‌باشد. با پوشیدن این سوتین سینه شما پرتر دیده می‌شود، بدون اینکه نیازی به استفاده از پد یا اسفنج اضافی در داخل کاپ باشد.

استفاده از سوتین با کاپ به شکل مثلث

از دیگر گزینه‌های مناسب و پر کاربرد سوتین برای افراد لاغر استفاده از سوتین‌هایی است که شکل کاپ آن‌ها مثلثی شکل است. یعنی فاصله بین دو سینه که از یکدیگر فاصله دارند و فضای بین دو کاپ سوتین خالی است. این مدل سوتین نیز برای افراد لاغر بسیار مناسب است و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سوتین با کاپ مثلثی شکل

استفاده از سوتین حجم دهنده

در مواقعی که به مجلسی می‌روید و قصد بزرگ‌تر نشان دادن سینه خود را دارید، بهتر است از سوتین حجم دهنده استفاده کنید. این سوتین‌ها بندهای سرشانه را ندارند و به غیر از قسمت روی سینه سایر قسمت‌های سوتین نامرئی می‌باشند. این مدل سوتین برای افراد لاغر بسیار کاربردی است.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *