مانتو خردلی با چه رنگی ست میشه - کادای
مانتو خردلی با چه رنگی ست میشه - کادای

مانتو خردلی با چه رنگی ست میشه

آیا می‌دانید مانتو خردلی با چه رنگی ست میشه؟ در ادامه با انواع ست مناسب مانتو خردلی آشنا می‌شوید. بهتر است بدانید که رنگ خردلی جزو رنگ‌های جذاب و نماد انرژی است. از این رو این رنگ معمولا توسط افرادی انتخاب می‌شود که روحیه پر انرژی و با نشاطی دارند. بسیاری از افراد در پوشش خود به سراغ رنگ خردلی می‌روند تا زرد. زیرا خردلی تیره‌تر از رنگ زرد است و بیشتر مورد پسند افراد قرار می‌گیرد. نکته‌ای که در استفاده از رنگ خردلی برای مثال در مانتو مطرح است، این مسئله می‌باشد که بهتر است از این رنگ بصورت یک دست در استایل خود استفاده نکنید و در رنگ کیف و کفش خود به سراغ رنگ‌های مکمل رنگ خردلی بروید.

تقریبا می‌توان گفت رنگ‌هایی که هماهنگی با رنگ خردلی دارند شامل آبی نفتی، آبی کثیف، بادمجانی، سفید، مشکی، سورمه‌ای، خاکستری، بنفش تیره، زرشکی، سبز و قهوه‌ای است. در ادامه با چند مورد از ست خردلی و رنگ‌های دیگر در استایل آشنا می‌شوید.

مانتو خردلی با چه رنگی ست میشه

ست رنگ خردلی و مشکی

این دو رنگ را با خیال آسوده ست کنید، خردلی و مشکی. این دو رنگ می‌توانند به یک نسبت در استایل دیده شوند، یا سهم هر کدام را بیشتر کنید. برای مثال در کنار مانتوی خردلی از شلوار و کیف و کفش مشکی استفاده کنید. مانتوی خردلی و شال مشکی، کاپشن و مانتوی مشکی در کنار شلوار خردلی، هر کدام را انتخاب کنید، نتیجه موفقیت‌آمیز خواهد بود.

ست مانتو خردلی با رنگ سفید

در صورتی که از مانتو خردلی در استایل خود استفاده می‌کنید، اولویت اولتان رنگ سفید باشد. خصوصا ترکیب این دو رنگ در بهار و تابستان بسیار مورد پسند است. در پاسخ این سوال که مانتو خردلی با چه رنگی ست میشه؟ می‌توان گفت که این مانتو بهتر است در کنار شلوار و شال سفید استفاده شود. البته در ترکیب این استایل می‌توانید رنگ و یا طرح دیگری را نیز وارد کنید و آن طرح پلنگی برای کیف و کفش است. کفش خود را پلنگی و کیف خود را ساده و قهوه‌ای نیز می‌توانید استفاده کنید.

ترکیب مانتوی خردلی و سبز

ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار زیبا است و حس بسیار خوبی را به دیگران القا می‌کند، زیرا در طبیعت نیز ترکیب این دو رنگ دیده می‌شود. در کنار مانتوی خردلی خود می‌توانید از شلوار سبز و یا یک شال سبز استفاده کنید. در این صورت کیف و کفش شما بهتر است به رنگ قهوه‌ای عسلی باشد.

ست مانتو خردلی با رنگ خاکستری

در صورتی که قصد پوشیدن مانتو خردلی را دارید و به سراغ ساختن یک استایل خاص هستید، رنگ خاکستری بهترین انتخاب است. سعی کنید به سراغ شلوار و یا شال به رنگ خاکستری بروید تا رنگ خردلی مانتوی شما بیشتر خود را نمایان کند.

استایل مانتو خردلی و رنگ خاکستری

استایل مانتو خردلی با رنگ بنفش

دو رنگ خردلی و بنفش در کنار یکدیگر یک ست خفن و فوق‌العاده زیبا می‌سازد که فقط انسان‌های اهل ریسک به دنبال این ست می‌روند. این استایل شاد و غیر تکراری را می‌توانید با استفاده از یک مانتو خردلی و شال و کیف به رنگ بنفش بسازید. رنگ سومی که در این استایل می‌توانید وارد کنید رنگ صورتی است که در شلوار و یک صندل می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *