خصوصیات مردان شهریور
خصوصیات مردان شهریور

با خصوصیات مردان شهریور بیشتر آشنا شوید.

اگر شما نیز برای ازدواج یا برقراری دوستی به دنبال شناخت خصوصیات مردان شهریور ماهی هستید، بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در ادامه این مطلب با انواع ویژگی‌های مردان متولد شهریور و خصوصیات مثبت و منفی اخلاقی این افراد صحبت شده است. در حالت کلی مردان متولد شهریور دارای عشق وجودی کم شعله‌ای هستند ولی همین شعله کم در عشق نیز ماندگار است و گرما بخش. مردان شهریوری کلکسیونی از هوش و کمال هستند و بسیار ثابت قدم می‌باشند. جالب است بدانید که بر انگیختن احساسات یک مرد شهریور ماهی بسیار سخت است و این مردان حتی برای سال‌های زیادی نیز می‌توانند بدون عشق و وجود کسی زندگی کنند. در صورتی که این مردان ازدواج کنند سعی دارند به کوچک‌ترین خواسته‌های همسر خود توجه کرده و آن را مهم بدانند.

مردان متولد شهریور معمولا بسیار با گذشت، خدا ترس و مورد تایید و محبت والدین می‌باشند. این مردان معمولا زندگی منظمی دارند و پول زیادی کسب می‌کنند و در نهایت این پول را صرف امور غیر ضروری می‌کنند. تشخیص دوست و دشمن برایشان سخت است و گاهی دچار تهمت می‌شوند. این مردان در زندگی ممکن است دچار مشکلات زیادی شوند. 

ویژگی کلی مردان متولد شهریور

از خصوصیات مردان شهریور می‌توان به دل پاکی و شوخ طبعی بسیار زیاد آن‌ها اشاره کرد ولی ممکن است این مردان گاهی زبان تند و تیزی داشته باشند. مردان شهریوری معمولا انسان‌هایی مهربان، عاشق پیشه و پر شور هستند. بر روی سینه این مردان یک علامت وجود دارد که نشان دهنده نجابت آن‌ها است. مردان شهریور ماهی عاشق رنگ‌های صورتی، سرمه‌ای و گاها قهوه‌ای هستند. این مردان بهتر است با همسر خود بیش از اندازه صمیمی نشوند و بهتر است ارتباط خود را با فامیل قطع نکنند. این مردان دارای فرزندان زیادی خواهند بود.

متولدین شهریور ماه معمولا مریض هستند و اغلب از ناحیه پا دچار آسیب و درد می‌باشند. در راستای این امر بهتر است مردان شهریوری مدان خوراکی‌های گرم بخورند. متولدین شهریور اگر به 5 سالگی برسند، عمر زیاد و درازی خواهند داشت و روزهای خوش یمن برای آن‌ها یکشنبه و چهارشنبه است. این مردان علاقه بسیار زیادی به نظم و ترتیب، مواد غذایی سالم، بهداشت و نظافت، سلامت و میدان‌های مبارزه دارند.

خصوصیات مردان شهریور

ویژگی منفی مردان متولد شهریور

از خصوصیات مردان شهریور ماهی که منفی محسوب می‌شود می‌توان به وسواسی بودن، ایرادی، احساسی، جنجالی، عصبی، غصه خور، دلشوره‌ای و نگران، نق نقو، بی رحم، سخت‌گیر، حساس، کهنه گرا و محافظه کار بودن اشاره کرد.

مردان شهریور ماهی از برخی موارد در زندگی متنفر هستند که عبارتند از: نامرتبی و شلختگی، مشکلات و خطرهای جسمی، چیزهای کثیف و ناشایست، کارمندان بی‌دقت، فلاکت و بدبختی، بی‌ثباتی و متغیر بودن. 

انتخاب افراد برای ازدواج از دید مردان شهریور ماهی

از خصوصیات مردان شهریور ماهی می‌توان به وسواسی بودن بسیار زیاد آن‌ها در ازدواج اشاره کرد. این وسواسی بودن بیش از حد مردان شهریور ماهی به دلیل نادیده گرفته شدن توسط اطرافیان است. لذا در صورتی که در با این مردان ارتباط برقرار کرده‌اید، بهتر است صبر زیادی داشته باشید. با صبر کردن و گذشت زمان مردان شهریور ماهی به زودی متوجه می‌شوند که آیا قصد ماندن یا ازدواج با شما را دارند یا خیر؟ ولی در مردان شهریوری رسیدن به این مرحله که بتوانند شخصی را مناسب خود پیدا کنند مسئله اصلی است. 

نگاه مردان متولد شهریور به زندگی

مردان شهریوری سبک زندگی مختص خود را دارند. شاید دیگران از دیدن آن‌ها احساس کنند که سرخورده و به دور از دنیا هستند ولی اصلا اینگونه نیست. مردان شهریوری در اوج احساس سرافرازی و شکوفایی و موفقیت خود می‌خواهند آرامش داشته باشند و این احساسات را در آرام بودن جستجو می‌کنند. هیجان و شور و شوق زندگی در این دسته از افراد مثل مزه کردن از زندگی است. به این ترتیب که با تمام شور و شوق هر چه که دوست دارند را تجربه می‌کنند ولی در عین حال بسیار آرام و متین هستند. 

مردان شهریور ماهی از چه زنانی خوششان می‌آید؟

نکته جالب درباره انتخاب یک شریک مناسب برای زندگی توسط مردان شهریور ماهی، وسواس بسیار زیادی است که این مردان به خرج می‌دهند. مردان شهریوری از زنانی خوششان می‌آید که بسیار با حجب و حیا هستند. در واقع این مردان اولویت اصلی انتخاب همسر را همین دو معیار در نظر می‌گیرند. مردان شهریور ماهی به ندرت راضی می‌شوند که همسرشان در بیرون از منزل فعالیت داشته باشد. برای این مردان بودن همسرشان در منزل و رسیدن به تمامی امورات خانه‌داری و تربیت فرزندان بسیار مهم است.

مردان شهریور ماهی عاشق زنانی هستند که فقط به خانواده توجه دارد. از سایر خصوصیات مردان شهریور در انتخاب همسر که برایشان اهمیت زیادی دارد، داشتن صداقت و وفاداری طرف مقابل است. این مردان عاشق زنانی هستند که همیشه در تلاش‌اند صداقت خود را به همسرشان ثابت کنند و هیچ چیزی را از او مخفی نکنند. مردان متولد شهریور ماه معمولا بسیار بالغانه رفتار می‌کنند و همیشه تصمیم درست و معقولی در زندگی می‌گیرند. بنابراین از آن دسته زنان پخته و منطقی‌ای که همیشه عقلانی برخورد می‌کنند خوششان می‌آید. 

خط قرمزهای مردان متولد شهریور ماهی

بهتر است در صورت انتخاب مردان متولد شهریور بدانید که خط قرمز این مردان چه چیزهایی هستند. در صورتی که قصد دارید در کنار این مردان زندگی آرامی داشته باشید و او همیشه عاشقتان باشد، بهتر است در مورد هر یک موضوعات ارائه شده در ادامه حواس خود را جمع کنید.

1- به دنبال شلوغی و اغتشاش نباشید، زیرا برای مردان شهریوری هماهنگی و صلح بسیار مهم است و برای حفظ صلح و آرامش در زندگی احترام زیادی می‌گذارند.

2- هر وقت احساس کردید همسرتان ساکت است، خلوت او را به هم نزنید و سعی کنید برای او مزاحمتی ایجاد نکنید.

3- قبل از این که در تصمیمات این مردان سرک بکشید، سعی کنید صبورانه رفتار کنید و نهایت آرامش را داشته باشید. در هر چیزی افراط نکنید زیرا مردان شهریوری از زنان میانه رو و منطقی خوششان می‌آید.

4- هرگز به دلیل مسائل کم اهمیت به همسرتان غر نزنید و در زمینه اموری که از دست شما کاری بر نمی‌آید مدان بهانه‌جویی نکنید و احساس غصه و غم نداشته باشید.

5- سعی کنید با طرز فکر و عادت‌های شخصی این مردان مخالفتی نداشته باشید زیرا این مردان با زبان نارضایتی خود را به شما خواهند گفت.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 28 میانگین: 3.8]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *