جدیدترین مدل کفش عروسی 2021 را بشناسید
جدیدترین مدل کفش عروسی 2021 را بشناسید

جدیدترین مدل کفش عروسی 2022 را بشناسید

آیا شما هم به دنبال جدیدترین مدل کفش عروسی 2021 هستید؟ انتخاب یک کفش مناسب و رویایی یک چالش برای عروس ها است. از آن جا که قرار است مدت زمان زیادی را به شکل ایستاده بگذرانید باید به دنبال کفش هایی باشید که کاملا متناسب با شکل طبیعی پاهای شما باشد تا احساس ناراحتی نکنید. اگر در پی کفش رویایی عروسی خود هستید با ما همراه شوید تا چند نمونه از بهترین کفش های مناسب عروسی را مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی جدیدترین مدل کفش عروسی 2021

Nina

 کفش Nina
کفش Ninaجدیدترین مدل کفش عروسی 2021 را بشناسید

کفش نینا یک برند لوکس و پرزرق و برق است که در سال 1953 توسط و دو برادر کوبایی در ایالات متحده تاسیس شده است. نینا یک طیف گسترده از کفش ها برای مناسبت های مختلف است و شما به راحتی می توانید یک کفش زیبا برای عروسی تان انتخاب کنید. علاوه بر کفش عروس می توانید از میان مدل های نینا کفش های مخصوص ساقدوش ها پیدا کنید. در صورتی که شما یک عروس پر جنب و جوش هستید بهتر است مارک های دیگر را بررسی کنید.

Danity

کفش Danity
کفش Danity

آیا عروسی شما در فصل تابستان است؟ Danity یک جفت کفش بسیار ظریف با رویه ی توری را به شما پیشنهاد می کند که طرحی کلاسیک و زیبا دارد این کفش با یک جفت تسمه به شکل صلیب تکمیل می شود و در عین ظرافت از پیچیدگی و استحکام خاصی برخوردار است.

Badgley Mischka

کفش Badgley Mischka
کفش Badgley Mischka

یکی دیگر از جدید ترین مدل کفش عروسی 2021 صندل بسیار زیبایی است که توسط Badgley Mischka طراحی شده است. این بسیار شیک و در عین حال اشرافی و لوکس است که رویه ی آن از جنس ساتن زیبا و درخشان است و در ناحیه ساق پا دارای تزئینات و بندی است که زیبای آن را صد چندان می کند.

Loeffler Randall

کفش Loeffler Randall
کفش Loeffler Randall

اگر به دنبال یک کقش عروسی رمانتیک هستید Loeffler Randall یک گزینه ی بی نظیر است قسمت رویه کفش ازجنس پارچه ای راحت است که رنگ فوق العاده شیک عاجی و سفید مرواریدی را برای شما تداعی می کند. پاشنه ها به شکلی طراحی شده است که در طولانی مدت پا ها را خسته نمی کنند. می توانید به راحتی با این کفش ها راه بروید یا تحرک داشته باشید. تزئینات کفش منحصر به یک پاپیون است که در عین سادگی جذابیت فوق العاده ای دارد.

Badgley Mischka

کفش تخت عروسی
کفش تخت عروسی

یکی دیگر از گزینه های جدید ترین مدل کفش عروسی 2021 دوباره به برند Badgley Mischka تعلق دارد. این کفش در عین زیبایی بسیار راحت و فوق العاده است. طراحی آن به صورت کاملا تخت و بدون پاشنه است که شاید برای کفش عروسی دور از انتظار باشد. می توانید به سادگی بر روی هر سطوح گوناگون راه بروید برقصید و نگران لیز خوردن نباشید. تنها پیرایه این کفش وجود تسمه ای است که با مهره های براق تزئین شده است.

Manolo Blahnik Hangisi Pump

کفش Manolo Blahnik
کفش Manolo Blahnik

برخی از طراحان لباس اعتقاددارند روز عروسی مثل یک ماراتن سخت است شما می خواهید حداقل 12 ساعت پاشنه هایتان را بپوشید. این کفش Manolo Blahnik یک گزینه عالی برای عروس خانم هاست. طراحی ساده با نگین های آبی رنگ بسیار زیبا بر روی آن ، ارتفاع پاشنه 3.5 اینچ است و به سادگی می توانید پاشنه ها را کنترل کنید.

Aquazzura Deneuve Pumps

کفش Aquazzura
کفش Aquazzura

کفش ها نیز مانند لباس های عروس از طرح های خاص و غافلگیرکننده پیروی می کنند. این یک پامپ بسیار زیبا از برند Aquazzura است. اگر لباس عروس شما کوتاه است و کفش هایتان در معرض دید قرار می گیرد این یک گزینه ی مناسب است. بی شک افراد زیادی عاشق طراحی کمانی در پشت این کفش خواهند شد.

Something Bleu

کفش Something Bleu
کفش Something Bleu

یکی دیگر از جدیدترین مدل کفش عروسی 2021 این کفش زیبا ته مایه آبی رنگ دارد و به وسیله ی گل ها تزئین شده است. در قسمت ساق پا دو روبان وجود دارد که به طرز دلپذیری به دور ساق می پیچد. این یک سبک عاشقانه است که تداعی کننده ی عروسی های رمانتیک و فانتزی است.

Crystal Back

کفش عروسی
کفش عروسی

این مدل کفش تقریبا با انواع لباس عروس ها هماهنگی دارد پاشنه های مناسب و تزئینات زیبایی که از هر زاویه قابل رویت هستند.

Jimmy Choo

کفش Jimmy Choo
کفش Jimmy Choo

بی شک یکی از زیباترین گزینه های کفش عروس کفش Jimmy Chooاست. که با رویه توری و یک مروارید درشت می درخشد. این کفش به عنوان مکمل لباس عروسی شماست. علی الخصوص لباس هایی که کوتاه تر هستند و کفش ها را در معرض دید قرار می دهند.

Sam Edelman

کفش Sam Edelman
کفش Sam Edelman

یک کفش سفید کلاسیک می تواند همیشه انتخاب مناسبی باشد. می توانید این مدل کفش را با انواع لباس های عروس مدرن و کلاسیک بپوشید.

Valentino Garavani

کفش Valentino Garavani
کفش Valentino Garavani

 

این کفش طراحی منحصر به فردی دارد و دارای تزئینات درخشان است. بی شک افراد زیادی عاشق این کفش ساده اما در عین حال فانتزی خواهند شد. قسمت پشتی کفش به وسیله یک کمربند بسیار ظریف کنترل می شود.

Malone Souliers Lace Mules

کفش Malone Souliers
کفش Malone Souliers

یکی از جدیدترین مدل کفش عروسی 2021 اگر تمایل ندارید کفش هایی با رویه ی کاملا پوشیده را انتخاب کنید یک پیشنهاد مناسب برای شما داریم. این کفش به صورت پارچه های گیپور و توری مانند طراحی شده و در عین حال همه ی ویژگی های یک کفش پوشیده را دارد.

کمربندهای تعبیه شده باعث می شوند که در هنگام راه رفتن مشکلی برای شما پیش نیاید.

 

Christian Louboutin Satin Pumps

کفش  Christian Louboutin
کفش  Christian Louboutin

این مدل کفش از جنس ساتن و با الهام از کفش های باله طراحی شده اند. این مدل کفش بسیار ظریف و زیبا است. این کفش نشان دهنده ی روحیه و احساسات زنانه است.

Aldo Embellished

کفش Aldo Embellished
کفش Aldo Embellished

این مدل کفش یکی از گران ترین و لوکس ترین کفش های عروسی دنیاست که در کنار تعادل بین درخشندگی و پرزرق و برق بودن را به خوبی حفظ می کند.

Alexandre Vauthier Crystal Flower Sandals

کفش Alexandre Vauthier
کفش Alexandre Vauthier

اگر به دنبال صندل های منحصر به فرد هستید این مدل صندل عروسی Alexandre Vauthier یک گزینه مناسب است. این صندل از چند تسمه نازک ساخته شده که به وسیله یک گل رز تزئین شده است. تسمه های ناحیه ساق باعث می شود هنگام راه رفتن تعادل بیشتری داشته باشید.

ASOS Block Sandals

کفش ASOS Block Sandals
کفش ASOS Block Sandals

 

این یک صندل ساده و کلاسیک است که می تواند در ساعت های طولانی عروسی از پاهای شما محافظت کند.

منبع: brides

 

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

کتونی تولید ملی

بهترین تولیدی‌ های کفش کتانی ایرانی کدامند؟

بهترین کفش کتانی ایرانی را از کدام فروشگاه می‌توان تهیه کرد؟ آیا فروشگاه‌هایی را می‌شناسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *