کتونی تولید ملی
کتونی تولید ملی

بهترین تولیدی‌ های کفش کتانی ایرانی کدامند؟

بهترین کفش کتانی ایرانی را از کدام فروشگاه می‌توان تهیه کرد؟ آیا فروشگاه‌هایی را می‌شناسید که در زمینه فروش بهترین کفش کتانی ایرانی فعالیت داشته باشند؟ در راستای پاسخ به سوالات ذکر شده، در مقاله زیر سعی شده است تا شما عزیزان را با چند نمونه از فروشگاه‌های مختلف که در زمینه فروش کفش کتانی ایرانی مشغول به کار هستند، آشنا کنیم. در صورتی که به دنبال خرید یک کفش و یا کتانی اصل و با کیفیت تولید داخل هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید تا با سه نمونه از فروشگاه‌های بی‌نظیر برای خرید کفش ایرانی فوق‌العاده با کیفیت آشنا شوید.

یکی از دغدغه‌های ما برای خرید کفش، کیفیت کفش‌های ساخت ایران می‌باشد. کفش‌های تولید شده در ایران مانند کشورهای خارجی از لول قیمتی مختلفی برخوردار است. همین لول قیمتی متنوع دلیل بر خرید یا نخریدن این کفش‌هاست. به طوری که اگر یک کفش با کیفیت بالا و جنس عالی می‌خواهید باید هزینه بیشتری بکنید. ممکن است این سوال برای شما بوجود بیاید که کیفیت کفش‌های ساخت ایران چگونه است؟ تشخیص این امر بسیار کار راحتی است. در ایران شرکت‌های حرفه‌ای تولید کفش وجود دارند که خرید کفش از آنها ارزش بالایی دارد این کفش‌ها می‌تواند مانند کفش‌های اورجینال خارجی برای ما دوام داشته باشند.

با توجه به این که این تولیدی‌ها در ایران قرار دارند به همین دلیل نسبت به کتانی‌های خارجی قیمت بسیار پایین‌تری دارند. اما این قیمت پایین دلیل بر کیفیت پایین محصولات نیست. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته تولیدکنندگانی در ایران هستند که کفش‌هایی با کیفیت و جنس بسیار عالی تولید می‌کنند و ارزش خرید کفش این برند‌ها بسیار بالاست. تهران یکی از کلان‌شهرهای بزرگ ایران است که در آن تولیدی‌های بسیاری در زمینه کفش وجود دارد که انواع کفش‌ها و کتانی‌ها با کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود.

معرفی سه نمونه از بهترین تولیدی‌های کفش و کتانی در ایران

همانطور که در بخش فوق نیز اشاره شد، تهران یکی از شهرهای بزرگی است که تامین کننده اصلی کفش های کتانی و ورزشی در کشور است کفش هایی که در کارخانه های تولیدی تهران تولید می‌شود پس از تولید توسط شرکت های پخش کننده که واسط فروش بین کارخانه و خریدار هستند در سراسر کشور پخش و همچنین در فروشگاه های اینترنتی نیز قابل خرید هستند. پس اگر به دنبال خرید کفش و یا کتانی ساخت ایران با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، توصیه می‌شود حتما به فروشگاه‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند سری بزنید و از خرید خود مطمئن باشید.

کتونی سفید دخترانه را با چه لباسی بپوشیم؟

تولید ملی، کتونی آدیداس

فروشگاه هزارپا در تهران

یکی از بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های تهران که در زمینه فروش انواع کفش و کتانی ساخت ایران فعالیت دارند، فروشگاه هزارپا می‌باشد. این فروشگاه در موقعیت جغرافیایی تهران، جنت آباد، تقاطع آبشناسان، برج آتی، طبقه دوم می‌باشد. این فروشگاه امکان مراجعه و خرید حضوری و همچنین اینترنتی را برای مشتریان بوجود آورده است و امکان ارسال سفارشات به تمام شهرهای ایران را دارد.

فروشگاه هزارپا در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای یک پیج معروف با 589 هزار نفر فالوور است که میزان محبوبیت زیاد این پیج و رضایت مشتریان را نشان می‌دهد. اگر در اینستاگرام عضو هستید می‌توانید نام و یا آیدی hezarpaa.ir را جستجو کرده و این پیج را دنبال کنید. در این فروشگاه می‌توانید انواع کتانی‌های با کیفیت ساخت ایران را در مدل‌ها و رنگ‌های بسیار زیبا و بی‌نظیر پیدا کنید. این فروشگاه دارای اجناس بسیار ارزان‌تر از بقیه فروشگاه‌ها می‌باشد. این فروشگاه برای تمامی سنین دارای کتانی‌های زنانه، مردانه، بچگانه و … می‌باشد. در تصویر زیر نمونه‌ای از کتانی این فروشگاه را مشاهده می‌کنید.

در فروشگاه هزارپا
در فروشگاه هزارپا

لینک url اینستاگرام فروشگاه هزارپا:

https://instagram.com/hezarpaa.ir?utm_medium=copy_link

تلفن تماس امور مشتریان: 09120266428

فروشگاه کفش و کتانی ریکه

اگر به دنبال خرید کفش و کتانی بسیار متنوع و تولید ملی هستید، توصیه می‌شود تا از فروشگاه اینترنتی ریکه خریداری کنید. این فروشگاه دارای برند ریکه می‌باشد که ثبت کشوری شده است و دارای گواهینامه ثبت علامت است. پس می‌توانید با اطمینان خاطر از این فروشگاه خرید کنید. این فروشگاه بسیار محبوب و پرطرفدار دارای یک وبسایت به آدرس rike1.com می‌باشد که با مراجعه به این وبسایت می‌توانید انواع محصولات این فروشگاه را بصورت آنلاین مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در این سایت انواع شلوار، پیراهن، اسلش، تیشرت، انواع ست مردانه، کفش و کتانی، پوشاک زمستانه، اکسسوری‌های متنوع و جذابی وجود دارد.

این فروشگاه امکان ارسال سفارشات به تمامی شهرهای ایران را دارد. علاوه بر خرید آسان از سایت می‌توانید از طریق اینستاگرام نیز خرید خود را انجام دهید. فروشگاه ریکه در اینستاگرام بسیار محبوب است و دارای 240 هزار نفر دنبال‌کننده می‌باشد. برای فالو کردن این پیج باید نام و یا آیدی rike.shoes را جستجو کرده و آن را دنبال کنید. قیمت‌های محصولات این فروشگاه بسیار مناسب است. همچنین این فروشگاه دارای یک پیج مخصوص برای لباس به آیدی boutique.rike دارد که می‌توانید با مراجعه به آن محصولات پرطرفدار این فروشگاه را مشاهده و خریداری کنید.

کفش فروشگاه ریکه
کفش فروشگاه ریکه

شماره تلفن پشتیبانی: 01342825616

لینک url اینستاگرام این فروشگاه:

https://instagram.com/rike.shoes?utm_medium=copy_link

معرفی تولیدی و پخش کفش امین

از دیگر فروشگاه‌ها و تولیدی‌های محبوب مشتریان در ایران، تولیدی و پخش کفش امین می‌باشد. آدرس جدید تولید امین در تهران، خیابان خیام، کوچه کارکن اساسی، کوچه نراقی، پلاک 6 واقع شده است. این فروشگاه در زمینه تولید و فروش کتانی‌های متنوع و زیبا برای بانوان فعالیت زیادی دارد. این فروشگاه نزدیک به 3 سال است که در این زمینه فعالیت دارد و دارای مشتریان مخصوص به خود می‌باشد. نمونه‌ای از کتانی‌های زیبای این فروشگاه را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

کالج زنانه فروشگاه امین
کالج زنانه فروشگاه امین

از دیگر مزایای این فروشگاه این است که نه تنها عموم مردم از سایر شهرهای ایران امکان خرید از این فروشگاه را دارند، بلکه ارسال کفش برای مشتریان به کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و کردستان است. شماره تلفن‌های دفتر تولیدی امین 09191491396 و 09390572324 و 02155696259 برای ارتباط مشتریان قابل استفاده می‌باشد. این فروشگاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای یک پیج عمومی با 13 هزار نفر دنبال‌کننده است و در آن انواع مختلف تصاویر از تولیدات این فروشگاه در قالب پست منتشر شده است.

لینک url اینستاگرام تولیدی کفش امین:https://instagram.com/kafsh.amin96?utm_medium=copy_link

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

آیا میدانید چه کفشی مناسب است؟

آیا می دانید چه کفشی مناسب است ؟

چه کفشی مناسب است ؟ با توجه به اهمیت کفش در سلامت افراد یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *