انواع کفش‌های طبی در فروشگاه لاریکه
انواع کفش‌های طبی در فروشگاه لاریکه

خرید اینترنتی کفش چرم طبیعی زنانه

برای خرید اینترنتی کفش چرم طبیعی زنانه کدام یک از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین را پیشنهاد می‌کنید؟ آیا بهترین فروشگاه در زمینه خرید اینترنتی کفش چرم طبیعی زنانه را می‌شناسید؟ در راستای پاسخگویی به سوالات ذکر شده در مقاله زیر سعی شده است تا یکی از برترین و معروف‌ترین برند کفش چرم طبیعی به نام برند لاریکه به شما عزیزان معرفی شود. فروشگاه کفش چرم طبیعی لاریکه بطور کامل در این مقاله شرح داده شده است. همچنین موقعیت جغرافیایی این فروشگاه در تهران و پیج اینستاگرام آن برای خرید اینترنتی و آنلاین از این فروشگاه در ادامه بطور مفصل توضیح داده شده است. با ما همراه باشید تا این فروشگاه بی‌نظیر ایرانی را بشناسید که از تولید‌کنندگان بزرگ کفش چرم در ایران است که محبوبیت بسیار زیادی در سطح کشور دارد.

پیدا کردن یک جفت کفش جدید همیشه آسان نیست. هر برندی، سبک متفاوت و از همه مهم‌تر کیفیت‌های مختلفی دارد. مارک‌های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد . هر یک دارای طرفداران مخصوص به خود می‌باشد. اکثر کفش‌های چرم شاید در نگاه اول، ظاهری زمخت داشته باشند ولی درحقیقت این طور نیست. مطمئنا باید در قبال پولی که می‌پردازید بهترین کفش را خریداری کنید. به طور کلی یک سرمایه‌گذاری اولیه خوب در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما خواهد شد. مثلا اگر یک جفت کفش دست دوز، طبیعی و با کیفیت بخرید و از آن‌ها به خوبی مراقبت کنید. دوام و عمر آن‌ها افزایش خواهد یافت و لازم نیست در طی یکسال چندین کفش خریداری کنید. در واقع کفش شما پایه و اساس لباس شما است و می‌توان خصوصیات یک فرد را از ظاهر کفش‌هایش حدس زد.

­

معرفی فروشگاه لاریکه برای خرید اینترنتی کفش چرم طبیعی زنانه

در ابتدا لازم است بدانید که نخستین کارخانه چرم‌سازی ایران در سال ۱۳۰۸ در شهر تبریز پایه‌گذاری شد. بعدها شهرهای دیگر هم مثل تهران و اصفهان وارد صنعت چرم شدند. در میان برندهای مختلف و معروف چرم ایرانی، برند لاریکه نیز یکی از بهترین برندهای کفش چرم طبیعی در ایران محسوب می‌شود و بسیار موفق است. کفش چرم لاریکه یکی از برندهای معروف و باکیفیت ایرانی است که چند سال است در عرصه تولید محصولات چرمی فعالیت می‌کند. این برند معروف با افتتاح شعبات مختلف و گسترش خرید حضوری و اینترنتی برای مشتریان خود و همچنین تبلیغات فراوان برند خود، توانسته است تا جای خود را در دل خریداران ایرانی باز کند. با یکبار خرید کردن از این فروشگاه و امتحان کردن راحتی و کیفیت فوق‌العاده اجناس برند لاریکه یقینا به مشتری ثابت این فروشگاه تبدیل خواهید شد.

کالج زیبای چرم زنانه در فروشگاه لاریکهکالج زیبای چرم زنانه در فروشگاه لاریکه
کالج زیبای چرم زنانه در فروشگاه لاریکه

آشنایی با اجناس فروشگاه لاریکه و معرفی خدمات این فروشگاه

در فروشگاه کفش چرم طبیعی لاریکه همه رقم کفش زنانه و حتی مردانه وجود دارد. مشتریان عزیز می‌توانند مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهند. قیمت محصولات این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه‌های چرم طبیعی بسیار مناسب‌تر و ارزان‌تر است. فروشگاه کفش چرم لاریکه محصولات متنوعی دارد و سعی می‌کند تا نیاز و خواسته طیف عظیمی از مشتریان را پوشش بدهد. طراحی‌ کفش زنانه این فروشگاه بسیار متنوع است و از اسپرت گرفته تا مجلسی همه رقم مدلی در این فروشگاه وجود دارد. محصولات این برند با قابلیت تخلیه هوای داخل کفش و جلوگیری از تعریق پا، ویژگی خاصی را ارائه می‌کنند. به ادعای خود برند در محصولات چرمی ایرانی دیگر بازار وجود ندارد.

کفش طبی و چرم زنانه لاریکه
کفش طبی و چرم زنانه لاریکه

برند لاریکه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که در صورت دو دل بودن و شک داشتن در خرید کفش چرم طبیعی زنانه از این فروشگاه، تست چرم را در حضور مشتری انجام دهند. در این تست کفش بر روی شعله مستقیم آتش قرار داده می‌شود و احتمال سوختگی و از بین رفتن کفش وجود ندارد.

کفش زیبای زنانه در فروشگاه لاریکه

موقعیت جغرافیایی فروشگاه کفش چرم طبیعی زنانه لاریکه

فروشگاه کفش لاریکه در تهران دارای دو شعبه برای خرید حضوری مشتریان می‌باشد. شعبه اول این فروشگاه در فلکه دوم صادقیه، پاساژ گلدیس، طبقه اول، پلاک 41 واقع شده است و ساعات کاری این شعبه از 12 ظهر الی 21 شب می‌باشد. شعبه دیگر موجود در تهران در آدرس میدان هفت حوض، خیابان خاموشی، پاساژ سادات، پلاک 7 و ساعات کاری این شعبه از 14 ظهر الی 20 شب می‌باشد. فروشگاه لاریکه در سایر شهرهای ایران نیز دارای شعبات مختلفی است که خرید را برای ساکنین سایر شهرهای ایران بسیار راحت‌تر کرده است. برای مثال شعبه زنجان فروشگاه لاریکه در آدرس سعدی شمالی، روبروی کوچه مقدم، جنب ساختمان میلاد می‌باشد. شعبه کرج نیز در مرکز خرید مهستان، طبقه همکف شمالی، پلاک 170 به اسم فروشگاه چرم راینو واقع شده است.

در صورتی که در شهر شما نمایندگی چرم طبیعی لاریکه وجود ندارد می‌توانید برای اخذ نمایندگی با شرایط استثنایی با شماره تلفن 33952418 تماس بگیرید.

آشنایی با وبسایت فروشگاه لاریکه و پیج اینستاگرام این فروشگاه

فروشگاه لاریکه امکان خرید غیر حضوری را نیز برای مشتریانش فراهم کرده است. برای خرید اینترنتی محصولات این فروشگاه می‌توانید هم از طریق وبسایت به آدرس www.larikeh.com و هم از طریق پیج اینستاگرام به آیدی kafsh_larikeh اقدام کنید. با مراجعه به سایت مشاهده می‌کنید که تمامی محصولات به همراه جزئیات مانند رنگ، سایز، جناس، قیمت و … بطور دقیق درج شده است و خرید از طریق سایت راحت‌تر است. زیرا اتلاف وقت در سایت برای استعلام موجودی برای مشتریان وجود ندارد.

در صورتی که در اینستاگرام عضو هستید می‌توانید به آیدی ذکر شده در فوق مراجعه کرده و این پیج را با 91 هزار نفر فالوور دنبال کنید. در این پیج تصاویر مختلفی از انواع کفش‌های طبیعی و طبی چرم زنانه و مردانه وجود دارد که در صورت پسندیدن می‌توانید پس از استعلام موجودی و پرداخت هزینه نسبت به خرید آن از طریق دایرکت اینستاگرام اقدام کنید.

پیج اینستاگرام فروشگاه کفش لاریکه در تهران
پیج اینستاگرام فروشگاه کفش لاریکه در تهران

لینک url اینستاگرام فروشگاه کفش چرم طبیعی زنانه لاریکه:

https://instagram.com/kafsh_larikeh?utm_medium=copy_link

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 4.5]

همچنین ببینید

آیا میدانید چه کفشی مناسب است؟

آیا می دانید چه کفشی مناسب است ؟

چه کفشی مناسب است ؟ با توجه به اهمیت کفش در سلامت افراد یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *