انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود - کادای
انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود - کادای

انگشتر متولدین آبان از چه سنگ‌هایی ساخته می‌شود؟

آیا می‌دانید سنگ‌های محبوب ماه آبان که از آن‌ها برای انگشتر متولدین آبان استفاده می‌شود، کدام‌ها هستند؟ در ادامه این مطلب با انواع سنگ‌های خوش یمن متولدین آبان که برای آن‌ها خوش شانسی می‌آورد صحبت شده است. همچنین ویژگی این سنگ‌ها و خاصیت درمانی آن‌ها نیز ذکر شده است. با ما همراه باشید.

توپاز سنگ طلایی متولدین آبان ماه

یکی از سنگ‌های با سختی زیاد که در انگشتر متولدین آبان مورد استفاده قرار می‌گیرد، توپاز طلایی است که سختی 8 دارد. این سنگ را با یک ضربه منفرد می‌توان به چند تکه تقسیم کرد. توپاز در برخی خصوصیات شبیه به الماس است در صورت استفاده باید از این سنگ در مقابل ضربات سخت محافظت کنید. به احتمال بسیار زیاد معروف‌ترین توپاز نمونه بسیار بزرگ آن به اندازه 1640 قیراط است که در قرن 17 میلادی، پادشاه پرتقال اسم آن را براگانزا گذاشت. اوایل تصور می‌شد که این سنگ بزرگ‌ترین الماس کشف شده است ولی بعدها مشخص شد که آن سنگ نوعی توپاز بی‌رنگ است.

سنگ توپاز در رنگ‌های متفاوتی وجود دارد ولی نمونه گرانبهای آن رنگ زرد طلایی عمیق با کمی رنگ صورتی دارد. امروزه از توپازهای معروف می‌توان به سنگ سبز و آبی نیز اشاره کرد. سنگ‌های طبیعی صورتی توپاز بسیار نادر هستند و اکثر توپازهای در دسترس دارای رنگ زرد می‌باشند که بر روی آن‌ها عملیات حرارتی صورت گرفته است. معمولا سنگ‌های توپاز بدون رنگ و بصورت درخشان و گرما دیده هستند تا بتوانند رنگ آبی تولید کنند. در بسیاری از موراد تشخیص این سنگ‌ها از سنگ آکوامارین با چشم غیر مسلح امکان پذیر نیست. توپاز با رنگ‌های قهوه‌ای، زرد، نارنجی، شرابی، قرمز و صورتی در برزیل و سریلانکا یافت می‌شود. توپاز صورتی در پاکستان و روسیه نیز وجود دارد. توپاز مات و کمرنگ که برای تبدیل شدن به آبی ارتقا می‌یابد در برزیل، سریلانکا، نیجریه و چین یافت می‌شود.

خاصیت سنگ توپاز برای متولدین آبان ماه

واژه توپاز مربوط به زبان سانسکریت است که معنی آتش می‌دهد. به گفته مصریان باستان، خدای خورشید با تاباندن نور طلایی خود توپاز را رنگ آمیزی کرده است. در گذشته از این سنگ در انگشتر متولدین آبان ماه استفاده می‌شد که جهت محافظت در برابر آسیب‌های احتمالی موثر بود. رومیان عقیده داشتند توپاز با مشتری (خدای خورشید) ارتباط دارد. یونانیان نیز معتقد بودند که با استفاده از توپاز می‌توانید قدرت خود را افزایش داده و در زمان بحرانی خود را نامرئی کنید. همچنین گفته شده است که اگر در کنار غذا یا نوشیدنی سمی سنگ توپاز را قرار دهید، سریعا رنگش تغییر می‌کند.

سنگ توپاز برای متولدین آبان

سنگ توپاز قادر است توانایی معنوی فرد را افزایش دهد. با توجه به افسانه‌ها می‌توان گفت که از این سنگ برای بالا بردن هوش و خلاقیت استفاده می‌شده است. از این سنگ می‌توان برای افزایش شفقت، مهربانی، همدلی و رسیدن به موفقیت و تلاش بیشتر استفاده کرد. سنگ توپاز طلایی که توسط خورشید حکمرانی می‌کند، می‌تواند ثروت فراوانی را به ارمغان بیاورد و شخص را به سمت برنامه ریزی موثر و واقع بینی سوق دهد. در کتاب مقدس از توپاز به عنوان یکی از دوازده سنگ گرانبها در زره سینه پوش خاخام بزرگ یاد شده است. همه این سنگ‌ها به همراه سنگ توپاز مقدس هستند و مرتبط با دوازده قبیله اسرائیل و دوازده فرقه مقدس می‌باشند که می‌توانند راه به سوی بهشت را هموار کنند. متولدین آذر، مرداد و فروردین نیز می‌توانند از این سنگ استفاده کنند.

بریل از سنگ‌های زیبای آبان ماهی‌ها

سنگ بریل از خانواده سنگ‌های قیمتی و بسیار معروف هستند. این سنگ‌ها که در انگشتر متولدین آبان مورد استفاده قرار می‌گیرند، نه فقط به خاطر طیف رنگی بلکه به علت درخشان بودن بسیار زیاد و سختی 7.5 درجه مو معروف هستند. سنگ بریل سنگ مناسبی برای استفاده روزانه است. سنگ‌های مختلفی از این خانواده مثل آکومارین، توپاز و آمیتیست به عنوان سنگ ماه تولد آبان مورد استفاده قرار می‌گیرند. یونانیان باستان از خواص شکست نور بریل برای ساخت اولین عینک شناخته شده برای انسان استفاده می‌کردند. در زمان نرو (امپراتور روم)، بریل سفید یا شفاف در جزیره البا یافت شد و اغلب برای ایجاد عینک استفاده می‌شد.

سنگ بریل از بین النهرین استخراج می‌شود و در قدیم عابدین باستان آن را به عنوان یک سنگ سحر آمیز عبادت می‌کردند. بسیاری از مردم در گذشته معتقد بودند این سنگ ایمان به خداوند را تقویت می‌کند. از دیگر گونه‌های بریل، آکوامرین نام دارد که در قسمت بعدی شرح داده خواهد شد.

سنگ آکوامارین

سنگ آکوامارین در انگلیسی به معنی آب دریا می‌باشد که علت نامگذاری آن رنگ آبی کمرنگ این سنگ است. سنگ آکوامارین سختی 7.5 الی 8 درجه مو دارد و متعلق به خانواده سنگ بریل و زمرد است. در قرن نوزدهم رنگ سبز این سنگ محبوب بود ولی امروزه رنگ آبی کمرنگ این سنگ شهرت زیادی دارد. در بازار برای عمیق‌تر شدن رنگ این سنگ به آن حرارت و گرما می‌دهند. البته بهتر است دقت شود که اگر این سنگ بیش از اندازه گرم شود بهتر است آن را خریداری نکنید زیرا ممکن است با گرمای زیاد رنگ اصلی آن به کل از بین رفته باشد. این عملیات گرمایشی از آنجا نشات گرفته که آکوامارین یکی از سنگ‌های قیمتی است که هرگز به طور موفقیت آمیزی ترکیب و یا همسان سازی نشده است.

سنگ آکوامارین

خاصیت آکوامارین

این سنگ الهه دریا از دوران باستان را جشن می‌گیرد و به وسیله افرادی که سفر دریایی داشتند، حمل می‌شده تا با امنیت کامل از سفر دریایی بازگردند. از گذشته تا کنون بسیاری معتقدند که این سنگ می‌تواند با نیروهای تاریکی مقابله کند و ارواج روشنایی را جذب کند. آکوامارین سنگ بسیار جذابی است که می‌تواند شهود و آگاهی فرد را افزایش دهد. این سنگ می‌تواند همراهی و مهربانی را زیاد کند و آرامش عجیب و زیادی را به بدن و ذهن فرد بدهد.

این سنگ ذات پر طراوتی دارد و می‌تواند روحیه برابری در فرد را تقویت کرده و انرژی عمیقی را به فرد القا کند. قوی‌ترین انرژی‌ای که این سنگ می‌دهد، باز کردن توانایی‌های روحی است. در صورتی که به رفتار دیگران بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید بهتر است حتما از این سنگ در انگشتر متولدین آبان استفاده شود. سنگ آکوامارین می‌تواند شما را از برداشت ناخواسته دیگران دور نگه دارد. متولدین فروردین و اسفند نیز می‌توانند از این سنگ استفاده کنند.

سنگ آمیتیست مخصوص متولدین آبان ماه

آمیتیست سنگی با سختی هفت درجه مو است و بلور بندی تریگونال و از رنگ بنفش کمرنگ تا تیره وجود دارد. بلورها آمیتیست می‌توانند در یک سر بی‌رنگ و در سر دیگر بنفش باشند. آمیتیست در شکاف‌های خطی (لایه‌های روی هم قرار گرفته) صخره‌ها می‌توانند وجود داشته باشد. رنگ این سنگ می‌تواند به مرور زمان کمرنگ شود. آمیتسیت از خود دورنگی نشان می‌دهد و می‌تواند به رنگ مایل به آبی و مایل به قرمز دیده شود.

ناخالصی‌های آن پر مانند است. در کوه‌های اورال روسیه نوع قرمز آن وجود دارد. در آلمان، نامیبیا، غرب استراليا و زامبيا یافت می‌شود. در اروگوئه در سنگ‌های آتشفشانی نیز این سنگ زیبا یافت شده است. نوع خوب آن از سریلانکا بدست می‌آید. در چشمه‌های اطراف بوشهر نوعی از این سنگ بدست آمده است که به مرور زمان رنگ خود را از دست می‌دهد و بصورت نارنجی کمرنگ در می‌آید. نوع مصنوعی آمیتیست نیز ساخته شده است که ارزش چندانی ندارد. آمتسیت معمولا بصورت تخت تراش داده می‌شود.

خواص درمانی سنگ آمیتیست

سنگ آمیتیست در صورت استفاده از انگشتر متولدین آبان می‌تواند محافظ بسیار خوبی باشد. در بسیاری از مسائل علوم متافیزیک از این سنگ که یک کریستال بسیار قوی است، استفاده می‌شود. در قدیم از آمیتیست برای درمان اعتیاد و روابط اعتیاد آور استفاده می‌شده است و برخی آن را سنگ اجتناب نامگذاری کردند. در قدیم همچنین برای ترک الکل یا شراب از آمیتیست استفاده می‌شد. این سنگ قادر است استرس را از فرد دور کرده و قدرت درونی فرد را بالا ببرد.

رنگ بنفش این سنگ زیبا نشانه بزگی و عظمت است و انرژی شفادهنده آن می‌تواند ارتعاشات پایین را به ارتعاشات بالاتر منتقل کند و انرژی منفی را به انرژی عشق تبدیل نماید. این سنگ قادر است سطح جسمانی فرد را بهبود ببخشد و مناسب زمانی است که فرد قصد انجام مدیتیشن در چاکرای چشم سوم را دارد. این سنگ قادر است یک انرژی آرامش بخشی به فرد بدهد و در بالا بردن توانایی ذهنی و روانی تاثیر زیادی داشته باشد.

گفته می‌شود که موکل سنگ آمیتیست از درجه پایین‌تری نسبت به دیگر سنگ‌ها برخودار است و بدین ترتیب به راحتی می‌توان با آن ارتباط برقرار نمود. آمیتیست چاکرای هفتم ارتباط دارد درنتیجه چاکرای تاج که مکان مقدس روح است را باز و فعال می‌کند، که اجازه دسترسی آسان به نیروهای الهی را می‌دهد. این سنگ به ما عفت و بخشش هدیه کرده و آگاهی و ادراک روحانی را تقویت کرده و آن‌ها را به سطح بالاتری ارتقاء و جسم ما را با باز کردن دروازه انرژی معنوی به تعادل می‌رساند. آمیتیست سنگ ماه تولد آبان ، آذر و بهمن ماه است.

سنگ یاقوت سرخ

از دیگر سنگ‌های پر طرفدار که در انگشتر متولدین آبان دیده می‌شود، یاقوت سرخ است که یکی از سنگ‌های بسیار با ارزش تلقی می‌شود. این سنگ روبی نیز نام دارد و اندازه آن به قدری می‌تواند بزرگ باشد که قیمت آن با سنگ الماس یکی شود. روبی به معنی شاه سنگ قیمتی در زبان هند باستانی سانسکریت می‌باشد. این سنگ زیبا دارای طیف زیادی از رنگ قرمز است و بسیار درخشان و شیشه‌ای می‌باشد. سختی این سنگ 9 است و همین امر باعث شده برای قرن‌های زیادی به عنوان یک سنگ با ارزش حفظ شود. روبی از انواع کراندوم (یاقوت) است که رنگ قرمز آن را از کروم می‌گیرد.

سنگ یاقوت سرخ

در داستان مارکوپولو اینگونه نوشته شده است که یکی از نوادگان چنگیز به نام قوبلای خان این سنگ را به پادشاه سیلان به ازای دریافت یک شهر داد. همین امر نشان دهنده میزان ارزش سنگ یاقوت سرخ در طول تاریخ است. امروزه آزمایشگاه‌هایی برای ساختن سنگ یاقوت سرخ مصنوعی ایجاد شده است که به راحتی قابل تشخیص با نمونه اصلی این سنگ نیستند. از آنجایی که تمام عناصر دیگر کاملا یکسان هستند، فقط یک چشم آموزش دیده ممکن است قادر به تشخیص تفاوت در ساختار بلوری نمونه اصلی و ساخته شده این سنگ شود.

خاصیت یاقوت سرخ برای متولدین آبان

سنگ روبی نشانه این است که به زودی پول و ثروتی دریافت می‌کنید. شاید به همین دلیل است که این سنگ همیشه نزد خانواده‌های سلطنتی و یا تاج‌های پادشاهی وجود داشت. اگر با این سنگ مدیتیشن انجام دهید، ذهن شما باز شده و انرژی و حیات دوباره‌ای از چاکرای اول به تمام چاکراهای بدن شما می‌رسد. یاقوت سرخ برای چاکرای چهارم یعنی چاکرای قلب نیز بسیار مفید است. یاقوت سرخ قادر است نیروهای مثبت در ارتباط با حیات را می‌توانید از این سنگ بگیرید. اگر از یاقوت سرخ در انگشتر متولدین آبان استفاده شود، گردن خون در بدن افزایش می‌یابد و کل سیستم بدنی فرد فعال و زنده می‌ماند. این سنگ دارای ارتعاشات گرم کننده و تهییج کننده است.

در برخی قسمت‌های یاقوت سرخ خطوط و شیارهایی سوزن مانند وجود دارد که سبب می‌شود این سنگ برق و جلای ابریشم طوری داشته باشد. همچنین این خطوط باعث می‌شوند تا قدرت سنگ افزایش یابد. یاقوت سرخ قادر است انرژی حیات بخش و عشق آفرینی به دیگران ارائه دهد و به همین علت باید آن را محترم بشمارید. این سنگ می‌تواند احساس همدردی و شفقت را در میان افراد افزایش دهد. سنگ یاقوت سرخ مخصوص متولدین آیان، آذر، تیر و دی است.

سنگ گارنت برای متولدین آبان ماه

کلمه گارنت از یک کلمه لایتن گراناتوس گرفته شده است که اشاره به دانه‌های انار یا یک گیاه خاص با دانه‌های قرمز دارد که شبیه به کریستال‌های سنگ گارنت است. درباره سنگ گارنت که در انگشتر متولدین آبان استفاده می‌شود یک دیدگاه غلط وجود دارد که همه تصور می‌کنند گارنت فقط در رنگ قرمز وجود دارد. این سنگ دارای رنگ‌های متنوعی است و دارای یک گروه بزرگ از مواد معدنی با خواص فیزیکی می‌باشد که همین تفاوت در مواد معدنی سبب تفاوت در رنگ این سنگ خواهد شد.

سنگ گارنت

برخی از این تغییرات عبارتند از: آلماندین (قرمز تیره تا بنفش قرمز)، آندرادیت یا گارنت سیاه، دمانتوئيد یا گارنت سبز، گروسولار (سفید، زرد، سبز زرد، قهوه‌ای قرمز، نارنجی یا سیاه)، هسونيت (نارنجی تا قهوه‌ای)، پيروپ‌ (قرمز خونی)، رودولیت (گارنت ارغوانی)، اسپسارتين (نارنجی تا قرمز مایل به قهوه‌ای)، يوواروويت (سبز روشن)
تنها نبود گارنت آبی رنگ احساس می‌شد که در سال 1998 پس از کشف نوعی رنگ تغییر پذیر از آبی به قرمز – صورتی در Bekily ماداگاسکار لیست رنگ‌های گارنت را تکمیل کرد. این نوع از گارنت‌ها، نادرترین گارنت‌ها هستند (به جز گارنت‌های سبز روشن، که در اندازه‌های قابل برش نیستند).

خاصیت درمانی سنگ گارنت

سنگ گارنت در انگشتر متولدین آبان نماد عشق، تعهد و نوعی سنگ عاشقانه و الهام بخش است. از خواص این سنگ می‌توان به تاثیر آن بر افزایش میل جنسی، لذت جسمانی و روابط صمیمی افراد اشاره کرد. گفته می‌شود که اگر از این سنگ در جواهرات استفاده شود سبب جذب عشق و محبت و افزایش محبوبیت فرد در میان افراد خواهد شد. سنگ گارنت قادر است تا افسردگی را کاهش دهد و از آن برای شفای معنوی استفاده می‌شود. بسیاری از مردم اعتقاد دارند این سنگ برای سرمایه گذاری در کسب و کار بسیار مفید است و داشتن آن به فرد کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بالایی داشته باشد و در کسب و کار خود خلاق باشد.

با سنگ گارنت می‌توانید افکار و انرژی خود را بالا ببرید و آن را تقویت کنید. از قدیم گفته شده است که این سنگ در برابر دزدان بسیار موفق عمل می‌کند. فرقی نمی‌کند دزدی از ایده یا ثروت شما باشد، سنگ گارنت قادر است جلوی هر دزدی‌ای را بگیرد و از شما محافظت کند. سنگ گارنت می‌تواند انرژی فعالی که در غریزه بقای انسان وجود دارد را تقویت کرده و ترس افراد را کاهش دهد. این سنگ در حالت کلی احساس شجاعت را در فرد تقویت می‌کند. معروف است که گارنت بحران را به یک چالش تبدیل کرده و دید واضحی از راه حل‌ها را در مقابلمان قرار می‌دهد. این سنگ علاوه بر متولدین آبان، توسط متولدین دی، بهمن و اردیبهشت نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ابسیدین سیاه از سنگ‌های متولدین آبان

یکی از سنگ‌های معروف که در انگشتر متولدین آبان مورد استفاده قرار می‌گیرد، سنگ ابسیدین سیاه است. این سنگ شیشه‌ای بوده و دارای سختی 5 است که گاهی ممکن است بطور طبیعی مانند رعد و برق در شن و ماسه روشن شود و اشعه بدهد. این سنگ از گدازه‌های آتشفشانی تشکیل شده است که سریعا با برخورد با آب دریاچه یا اقیانوس خنک و سرد می‌شود. این روند سرد شدن باعث می‌شود سنگ بافت شیشه‌ای داشته باشد.

سنگ ابسیدین سیاه

سنگ ابسیدین با اینکه معمولا به رنگ سیاه است ولی در رنگ‌های دیگر مانند قهوه‌ای و خاکستری نیز قابل مشاهده است. در موارد نادر ممکن است این سنگ آبی، قرمز و سنگ باشد. رنگ‌های مذکور ممکن است بصورت یکنواخت و یا راه راه و حتی خال خالی بر روی سنگ دیده شود. رنگ آمیزی آن به علت وجود آهن، منگنز یا تیتانیوم در سطوح مختلف خود می‌باشد. این سنگ را می‌توان در مناطقی یافت که دارای فعالیت آتشفشانی است و یا در گذشته فعل و انفعالات آتشفشانی در آن صورت گرفته است. بسیاری از مکان‌ها از جمله هاوایی، ژاپن، ایسلند، مجارستان، مکزیک، اکوادور و گواتمالا مناطقی هستند که در آن‌ها سنگ شیشه‌ای تولید می‌شود.

خاصیت درمانی سنگ ابسیدین

سنگ ابسیدین نیز مانند همه سنگ‌ها متعلق به ستاره زحل است. این سنگ یکی از 9 سنگ سرنوشت ساز است که رنگ مشکی آن سبب پایداری، استوری و پاک دامنی می‌شود. سنگ ابسیدین نوعی سنگ محافظتی است که می‌تواند فرد را در برابر امواج منفی و حمله‌های روانی محافظت کند. این سنگ اگر در انگشتر متولدین آبان استفاده شود، می‌تواند استرس اطراف را به خود جذب کند و هضم را برای فرد راحت کند. این سنگ به راحتی سم زدایی می‌کند.

با استفاده از سنگ ابسیدین آمریکایی از این سنگ که به سنگ شیشه معروف است، استفاده می‌شده است. آن‌ها با این باور بودند که سنگ ابسیدین سیاه موجب افزایش قدرت تیزبینی خارجی و درونی فرد می‌شود. این سنگ بسیار تیز است و از این خاصیت برای ساختن کارد، سر نیزه، تیر و انواع سوزن، استفاده می‌شده است.

سنگ اشک آپاچی

از دیگر سنگ‌های معروف متولدین آبان، سنگ اشک آپاچین است که نوع نامتعارفی از سنگ ابسیدین است. این سنگ در نگاه اول خشن و مات به نظر می‌رسد ولی اگر آن را در مقابل نور قرار دهید بسیار شفاف دیده می‌شود. با توجه به نظریه‌های علمی می‌توان گفت که سنگ اشک آپاچی که ممکن است به ندرت در انگشتر متولدین آبان استفاده شود، میلیون‌ها سال پیش تشکیل شده است یعنی زمانی که زمین در حالت ثابتی از تنش ساکنین قرار داشت.

سنگ اشک آپاچی

برخی معتقدند زمانی که گدازه‌های داغ از دهانه آتشفشان به سرعت زیادی به بیرون پرتاب می‌شود و در برخورد و تماس با هوا قرار می‌گیرند، قبل از افتادن بر زمین سریعا خنک می‌شوند. زیرا از شدت گرمای این گدازه‌ها باران ایجاد می‌شود. سپس این گدازه‌ها به شکل جامد درآمده و در داخل توده‌های بسیار بزرگی از یک ماده معدنی به نام پرلیت یا همان شیشه آتشفشان فرو می‌روند. لایه‌های پرلیت بر روی هم ساخته می‌شود تا اشک‌های آپاچی زیبا را ایجاد کنند.

خاصیت سنگ اشک آپاچی

با توجه به گفته‌های موجود در افسانه‌ها، این سنگ یک ظرفیت اسرارآمیز دارد که از قدیم تا کنون مهربانی، غم و اندوه را با خود حمل کرده و آن‌ها را نابود کرده و برای رسیدن به آرامش درونی این موانع را رها کرده است. اشک آپاچی، سنگی برای از بین بردن غم و اندوه و همچنین پذیرش بخشش خود از دیگران و یا مورد بخشش قرار دادن آن‌ها شناخته شده است. از این جهت خواص آن بسیار شبیه ابسیدین است.

سنگ اشک آپاچی قادر است استرس و اضطراب فرد را کاهش دهد و به وی کمک کند تا فرصت‌ها را جذب کرده و به سمت تغییرات مثبت در زندگی حرکت کند. با استفاده از سنگ اشک آپاچی می‌تواند چشم اندازی مثبت نسبت به مسائل داشته باشید و درهای جدیدی را به روی خود باز کنید. این سنگ اگر در انگشتر متولدین آبان مورد استفاده قرار گیرد، قادر است بصورت فیزیکی اسپاسم عضلات را کاهش دهد و تمامی سموم بدن را نابود کند. این سنگ به علت بهبود جذب ویتامین، به ویژه ویتامین‌های C و D، سیستم ایمنی بدن تقویت می‌کنند.

سنگ مرجان

یکی از سنگ‌های محبوب و پر طرفدار متولدین آبان، سنگ مرجان است که دارای مبدا و ذات ارگانیک است. این سنگ قادر است تا در جهت ارتباط با الهه آب مورد استفاده قرار گیرد. تنوع و طبیعت شگفت انگیز این سنگ بسیار شهرت دارد. این سنگ قادر است احساسات را ملایم کند و برای فرد آرامش بیاورد. از جمله خاصیت این سنگ می‌توان به آسان سازی، تحریک درونیابی، تخیل و تجسم اشاره کرد. سنگ مرجان می‌توان فرد را به سمت جستجوی عرفان سوق دهد و تمامی ترس، افسردگی، وحشت و نگرانی فرد را از بین ببرد.

سنگ زیبای مرجان

گفته می‌شود در صورتی که یک قطعه سنگ مرجان را در زیر بالش بگذارید، به راحتی می‌خوابید و هیچ کابوس یا خواب ناخوشایندی نمی‌بینید. با استفاده از این سنگ می‌توان با اجداد ارتباط برقرار کرد. سنگ مرجان به عنوان یکی از چهار سنگ عنصر به سرخپوستان پوئِبلو، نماد جاده زندگی است. مرجان یا سنگ دریا، به عنوان نگهبان سفرهای دریایی، جهت محافظت در برابر خراب شدن کشتی و یا حمله کوسه استفاده می‌شود.

این سنگ برای مواقعی که اثر انرژی سیاره نجومی ماه‌تان ضعیف است یا آن را حس نمی‌کنید بسیار مفید است. سنگ زیبای مرجان بصورت مستقیم بر روی مریخ تاثیر می‌گذارد و سبب می‌شود انرژی مثبت در فرد تقویت شود. بسیاری از افرادی که به دلیل تاثیر منفی ستره خود با زوج دیگر بخصوص در ازدواج مشکل دارند، می‌توانند از این سنگ برای از بین بردن تاثیرات منفی زندگی خود استفاده کنند. معمولا از سنگ مرجان به همراه رکاب طلا استفاده می‌شود ولی در برخی موارد نیز می‌توان از نقره نیز به همراه این سنگ استفاده کرد. بهترین نوع از نظر ستاره شناسی و طالع بینی برای متولدین آبان اول سنگ مرجان قرمز ایتالیا و بعد نوع ژاپنی آن می‌باشد. مرجان سنگ ماه تولد آبان ، آذر و اردیبهشت می‌باشد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *