مانتو سفید با چه رنگی ست میشه - کادای
مانتو سفید با چه رنگی ست میشه - کادای

مانتو سفید با چه رنگی ست میشه

مانتو سفید با چه رنگی ست میشه؟ در ادامه این مطلب با انواع استایل‌های مناسب مانتو سفید آشنا می‌شوید. یکی از مانتوهای بسیار پر طرفدار و محبوب در بین بانوان خصوصا در فصل تابستان، مانتو سفید است. در صورتی که شما نیز از علاقمندان به پوشیدن مانتو سفید هستید ولی نمی‌دانید با این مانتو از چه استایل و ترکیب رنگی باید استفاده کرد، بهتر است ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

مانتو سفید در انواع طرح‌های مختلف اسپرت و مجلسی و ساده دوخته می‌شود و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین این طرح‌ها، مانتویی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتو سفید با چه رنگی ست میشه

استایل با مانتو سفید

رنگ سفید جزو رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود، از این رو به راحتی می‌توان آن را با رنگ‌های متنوعی ست کرد. این رنگ یکی از رنگ‌های محبوب برای ساختن استایل بهاره و تابستانی است. یکی از رنگ‌هایی که به راحتی و با اطمینان می‌توان با رنگ سفید ست کرد، رنگ مشکی می‌باشد. این ترکیب رنگ اکثرا توسط زنانی انتخاب می‌شود که قصد فکر کردن و یا ریسک کردن در استایل خود را ندارند.

همچنین این امکان برای بانوانی که به دنبال ست‌های شاد هستند وجود دارد که رنگ سفید را با انواع رنگ‌های خنثی نظیر کرم و طوسی و … در پوشش خود ست کنند. از دیگر رنگ‌های مناسب مانتو سفید برای نوجوانان انتخاب رنگ‌های روشن و جیغ است که انتخاب ترکیب رنگ مناسب کاملا بستگی به سلیقه فرد و رنگ کیف و کفش نیز دارد.

ترکیب رنگ مناسب با مانتو سفید

سفید رنگی است که به همه رنگ‌ها می‌آید و می‌توان از آن در استایل به راحتی استفاده کرد. در صورتی که دلتان می‌خواهد در روزهای گرم تابستان احساس بهتری داشته باشید، بهتر است از سایر رنگ‌های شاد و پاستلی مثل صورتی، سرخابی، بنفش و … در استایل خود استفاده کنید تا جذاب‌تر و بهتر به نظر برسید. در صورتی که در تابستان از مانتوی سفید جلو باز استفاده می‌کنید، بهتر است از زیر مانتوی خود یک شومیز یا تیشرت رنگی مناسبی بپوشید. سپس از رنگی که داخل شومیز شما بکار رفته است، در استایل خود یعنی در شال، کیف و کفش استفاده کنید.

مانتو سفید با رنگ‌های شاد

اگر در کنار مانتوی سفید از شال یا کیف و کفش‌های رنگی استفاده کردید، بهتر است به سراغ شلوار جین بروید و از شلوارهای پارچه‌ای بپرهیزید. همچنین برای زیباتر و شادتر شدن استایل خود از اکسسوری‌های رنگی استفاده کنید تا استایل و تیپ شما خفن و پر انرژی به نظر برسد. انتخاب شال یا روسری با رنگی مناسب برای هماهنگ شدن با مانتوی سفید از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد و شما می‌توانید مانتوی سفید را به همراه شال یا روسری‌های رنگی بپوشید و تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید.

در صورتی که در انتخاب کیف و کفش شک دارید و قصد خرید یک کیف یا کفش مناسب برای ست کردن با مانتو سفید خود را دارید یا می‌خواهید کفش مناسبی با ست خود خریداری کنید به سراغ رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و کفش‌های نقره‌ای و طلایی مات بروید. 

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *