لباس مناسب تولد
لباس مناسب تولد

لباس مناسب تولد برای بانوان چه مدل‌هایی می‌تواند داشته باشد؟

با مدل لباس مناسب تولد برای دختران جوان و یا بانوان آشنا هستید؟ در این مقاله سعی شده است تا بطور کامل با انواع مدل لباس تولد برای بانوان صحبت شود. ممکن است به یک جشن تولد دعوت شده باشید و یا مراسم تولد خودتان باشد. بسیاری از افراد در این موقعیت دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌توانند لباس مناسبی برای خود انتخاب کنند. قطعا با وجود تنوع بسیار زیاد در بین لباس‌های موجود، انتخاب یک لباس مناسب کار سختی است. اگر لباس مناسب و زیبایی را انتخاب کنید، می‌توانید سلیقه زیبا و منحصر به فرد خود را به رخ بقیه بکشید. در ایــن مقاله پیشنهادهایی را بـه شما ارائه مـي‌دهیـم تـا اسـتـایل جذاب خودتـان را در مراسم تولد بسازید. لطفا مطالعه بفرمایید: با لباس خواستگاری برای افراد چاق آشنا شوید.

با چند خصوصیات مهم لباس تولد برای بانوان آشنا شوید.

در هنگانم انتخاب مدل لباس تولد برای خود بهتر است چند ویژگی مهم که در ادامه معرفی شده‌اند را در نظر بگیرید.

  • در مراسم تولدی که خانم‌های غریبه زیادی در آن حضور دارند و یا به عبارتی مجلس تولد زیاد خودمانی نیست، بهتر است به سراغ تیپ و استایل‌های خاص و اصولی بروید. برای مثال لباس مجلسی یا پیراهن‌های زیر زانو یا بالای زانو کاملا مناسب مراسم تولد هستند. این لباس‌ها می‌توانند مدل‌های مختلفی داشته باشند که هر شخص مطابق با سلیقه خود آن‌ها را انتخاب می‌کند.
  • حتما سایت‌های مد و فشن را چک کنید تا از آخرید و جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی اطلاع داشته باشد. پس از شناخت این مدل‌ها می‌توانید به خرید بروید و این طرح‌ها را در لباس‌های مختلف پیدا کرده و آن‌ها را پرو کنید. معمولا برای خرید لباس مجلسی بهتر است بصورت حضوری اقدام کنید و خرید آنلاین در این مواقع پیشنهاد نمی‌شود.
  • لباس مجلسی مناسب تولد حتما باید مناسب با فرم بدنی شما باشد. این لباس باید بتواند در مواقع ضروری شکم و پهلوی شما را بپوشاند و یا فرم سینه و پایین تنه شما را بهتر نشان دهد. در هنگام خرید و یا انتخاب لباس مناسب تولد با انواع یقه‌ها، انواع مدل کمر و یا لباس‌های مختلفی در سایزها و مدل‌های متنوعی روبرو می‌شوید. در صورتی که اندام شما گلابی شکل است، نیاز به لباسی دارید که بتواند شکم و پهلوی شما را پنهان کند. پس به سراغ لباس‌هایی باید بروید که تمرکز بر روی شانه‌های لباس باشد. در صورتی که دارای شانه‌های پهنی هستید بهتر است لباس با یقه بسته تهیه و خریداری کنید. اگر سینه‌های بزرگی دارید، بهتر است پیراهنی با یقه هفت خریداری کنید که بتواند توجه همه را به سمت پایین‌تنه شما جلب کند.

چند خصوصیت مهم لبایس متناسب با اندام شما

  • اگر اندام شما شبیه به ساعت شنی است، خوش شانس هستید و تقسیم‌بندی بدن شما در بالا تنه و پایین تنه متناسب است. در این حالت بهتر است به سراغ خرید لباس‌های مجلسی تنگ‌تر باشید و از لباس با یقه بلند دوری کنید.
لباس مناسب اندام ساعت شنی در بانوان
لباس مناسب اندام ساعت شنی در بانوان

  • در صورتی که اندام شما مستطیل شکل است و بدن شما انحنای کمی دارد، می‌توانید از لباس‌های با دامن کوتاه استفاده کنید. این مدل لباس تولد تمرکز را بر روی کمر شما می‌گذارد و لباس باید حتما دو تیکه باشد. در صورتی که اندام شما شبیه به سیب است، برای مراسم تولد بهتر است از لباسی استفاده کنید که کمر شما را بپوشاند. برای مثال لباس مجلسی کمربنددار مناسب این اندام است.
  • در هنگام خرید لباس مناسب تولد بهتر است به جنس پارچه نیز توجه کنید. اگر در فصل تابستان به مراسم می‌روید بهتر است از لباس‌های با جنس اطلسی، نخی و کتان استفاده کنید و در زمستان نیز به سراغ لباس‌های پشمی بروید.

نکات مهم رنگ لباس در هر فصل

  • هرگز از تیپ و استایل شخصی خود خارج نشوید. درست است که انتخاب‌های زیادی در انواع مدل لباس تولد وجود دارد که شامل لباس دکلته و بدون آستین، پیراهن بلند و کوتاه آستین سه ربع و … است، ولی بهتر است لباسی را انتخاب کنید که مناسب با شخصیت شما باشد. اگر مراسم تولد شما مذهبی است بهتر است از لباس‌های با یقه بسته و مدل‌های پوشیده‌تر استفاده کنید.
استفاده از لباس‌های پوشیده برای مراسم تولد مختلط
  • در هنگام خرید لباس تولد به فصلی که رنگ فصلی که در آن به مراسم دعوت شده‌اید، توجه کنید. ممکن است برای مراسمی مجبور شوید از لباس‌ مجلسی‌های تک رنگ، دو رنگ، طرح‌دار و یا کار شده استفاده کنید. لباس‌های مجلسی سفید و مشکی همیشه مد بوده و لباس‌های با رنگ صورتی، قرمز، آبی و رنگ‌های روشن برای فصول بهار و تابستان بسیار مناسب و زیبا هستند.

انواع اکسسوری

  • برای رفتن به مراسم تولد اکسسوری و جواهرات و همچنین کیف دستی را فراموش نکنید. از کیف دستی‌های کوچک برای مجالس تولد استفاده کنید.
  • در مراسمات تولد انتخاب یک کفش خوب نیز بسیار مهم است. اگر لباس شما چند رنگ دارد بتر است از کفش پاشنه بلندی که با رنگ یک قسمت از لباس شما سازگار است، استفاده کنید. اگر لباس شما تک رنگ است هر مدل کفشی به لباس شما می‌آید.

مدل پیراهن مخصوص تولد

در هنگام انتخاب انواع مدل لباس تولد به پیراهن‌های بلند و کوتاه متنوعی برمی‌خورید که در طرح‌های ساده و مختلفی دوخته شده‌اند. بهتر است با توجه به فرم بدنی خود و انواع ویژگی‌های ظاهری لباس پیراهن مناسب خود را انتخاب کنید. معمولا پیراهن‌های مجلسی کوتاه بیشتر از بلند پرطرفدار هستند. اگر از طرفداران پیراهن کوتاه هستید، بهتر است برای مراسم تولد به سراغ این مدل لباس بروید. اگر مراسم تولد شما مختلط است، بهتر است از پیراهن بلند و پوشیده استفاده کنید.

انواع دیگر لباس تولد

لباس‌های مجلسی گاها بدون آستین هستند که بیشتر مورد توجه مردم قرار دارند. بلوز و شلوار و یا کت و شلوار نیز می‌تواند از دیگر مدل لباس‌ تولد به شمار بیایند که می‌توانید با این لباس‌ها ظاهر و استایل بی‌نظیری را برای خود خلق کنید. خوبی کت و شلوار یا کت و دامن این است که پوشیده هستند و اغلب برای بانوان در رده سنی بالاتر مناسب‌اند. لباس خواستگاری برای افراد لاغر چه نکاتی باید داشته باشد؟

از دیگر مدل لباس پرطرفدار بین جوانان مدل لباس سرهمی است که طرفداران زیادی دارد و برای جشن تولد و میهمانی دورهمی بسیار مناسب است.

سرهمی مناسب تولد
سرهمی مناسب تولد

 این مدل لباس تولد در رنگ‌های مختلف تیره و روشن و در انواع مدل‌های متنوع در بازار موجود است. معمولا افراد چاق از سرهمی با رنگ تیره و افراد فرم اندام متناسب از سرهمی با رنگ روشن استفاده می‌کنند. مدل سرهمی شما را کشیده نشان می‌دهد و جذابین خاصی به شما در مراسمات مختلف می‌‌بخشد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 4]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *