زن فروردینی
زن فروردینی

ازدواج زن فروردین با مرد دی ماهی مناسب است؟

آیا زن فروردین با مرد دی ماهی می‌تواند ازدواج موفقی را تجربه کند؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مطلب را مطالعه کنید. در حالت کلی گفته می‌شود که ازدواج زن فروردین و مرد دی ماهی مناسب نیست و بد است. حالا به بررسی علت بد بودن ازدواج متولدین این دو ماه با یکدیگر و خصوصیات مقابل هم این زوج پرداخته شده است.

دی ماهی ها چگونه عاشق میشوند؟

زن متولد فروردین و مرد دی ماهی بهتر است با یکدیگر ازدواج نکنند. زیرا این زوج نمی‌توانند با هم در زمینه‌های مختلف در زندگی به تفاهم برسند. هر دوی زن و مرد مرموز و محافظه کار می‌باشند، لذا نمی‌توانند به آرامش در زندگی مشترک برسند. در صورتی که به جزئیات اخلاقی زن متولد فروردین نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این زن همیشه از مردی خوشش می‌آید که اعتماد به نفس بالایی داشته باشد. اما زن فروردین ماهی به هیچ وجه نمی‌تواند مرد مغرور را تحمل کند. از طرفی مرد دی ماهی به شدت سرد و مغرور است. مرد دی به سختی ابراز علاقه می‌کند و در بیان احساساتش عاجز است. مرد دی خشک و جدی بوده و همین امر سبب می‌شود زن فروردینی احساس کند همسرش مغرور است. با برقراری این احساس بین این زوج کم کم احساسات و عشق از بین رفته و سردی و فاصله جایش را می‌گیرد.

زن فروردین ماهی علاقمند به مراقبت کردن از همسرش است. ولی اگر ذره‌ای احساس مادری به او دست بدهد و فکر کند در حال بزرگ کردن همسرش است، او را ترک می‌کند. البته ناگفته نماند که مرد دی ماهی اخلاق بچگانه‌ای ندارد و نیاز ندارد همسرش مدام مراقب او باشد. اگر مرد دی ماهی احساس کند همسرش در تمامی کارهایش سرک می‌شد و کنجکاوی می‌کند، از او دوری می‌کند.

بررسی سایر خصوصیات مرد دی ماهی و زن فروردین ماهی

زن متولد فروردین ماه دوست دارد همسرش فعال باشد و هرگز تنبلی نکند. او دوست دارد همسرش در کارهای خانه، بیرون از خانه، خرید و کارهای روزمره به وی کمک کند. مرد دی ماهی نیز در این زمینه بسیار فعال است و هرگز او را در حالت سکون و تنبلی نمی‌بینید. پس این زوج از این نظر مشکلی نخواهند داشت. از دیگر مشکلاتی که در ازدواج زن فروردین و مرد دی ماهی می‌تواند رخ دهد این است که زن فروردین ماهی از مردانی که خود خواه و خود رای باشند، خوششان نمی‌آید. در حالی که مردان دی ماهی به شدت خود خواه هستند. برای مثال اگر این زوج با یکدیگر بحث و دعوا کنند و مقصر مرد دی ماهی باشد، همسرش انتظار دارد که مرد عذرخواهی کند. در حالی که مرد دی ماهی هرگز برای آشتی پا پیش نمی‌گذارد و عذر خواهی نمی‌کند.

زن مناسب مرد دی ماهی باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

زن فروردینی مردی را دوست دارد که از او مراقبت کند و به او اهمیت دهد. او تشنه عشق و عاشقی است. او از همسرش انتظار دارد که مدام برایش گل بخرد، به او هدیه بدهد و حرف‌های قشنگی نثارش کند. برعکس مرد دی ماهی نمی‌تواند عشق و احساساتش را بروز دهد و همیشه از همسرش انتظار دارد نازش را بکشد و به او توجه کند. لذا با وجود این تفاوت‌ها ازدواج زن فروردین با مرد دی ماهی خوب نیست.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 8 میانگین: 3.5]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *