رنگ گلبهی با چی ست میشه
رنگ گلبهی با چی ست میشه

رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه؟ + تصاویر آموزشی

در این مقاله قصد داریم با دوست داران رنگ گلبهی گپی بزنیم. به این ترتیب به این موضوع خواهیم پرداخت که رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه؟ و این موضوع را در تمامی جوانب زندگی (از دکوراسیون تا استایل لباس و مو و ناخن و …) برررسی خواهیم کرد. علاوه بر این به این موضوع خواهیم پرداخت که رنگ گلبهی در کجای طبیعت پیدا میشود؟ و با الهام گرفتن از طبیعت بیام خواهیم کرد که چگونه رنگ گلبهی رو با سایر رنگ ها ست کنیم. در انتها در بخش نظرات، منتظر شنیدن نظرات و تجربیات شما در زمینه ست کردن رنگ گلبهی با سایر رنگ ها هستیم.

طیف رنگ گلبهی

قبل از این که به این موضوع بپردازیم که رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه، طیف رنگ گلبهی را بررسی خواهیم کرد. حقیقت این هست که طیف رنگ گلبهی بسیار گسترده است. ولی در تصویر زیر بخشی از این طیف رنگی گلبهی را مشاهده می‌کنید.

طیف رنگ های گلبهی
طیف رنگ های گلبهی

رنگ گلبهی در طبیعت و الهام های طبیعت به ما

رنگ گلبهی نمادی از طبیعت است. برای آن که به پاسخ دقیق این سوال برسیم که رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه؟ جواب را در طبیعت جستجو خواهیم کرد. اما رنگ گلبهی را در کجا خواهیم دید؟ چه چیز هایی در طبیعت هستند که رنگ آن ها گلبهی است؟ این رنگ ها در کنار چه رنگ هایی استفاده شده اند؟ به تصاویر زیر توجه کنید. ساحل دریا، میوه هلو و گل های موجود در طبیعت، مواردی در طبیعت هستند که بسیار یافت می‌شوند.

همان طور که در تصاویر بالا مشخص است، رنگ گلبهی موجود در طبیعت در کنار رنگ هایی همچون سبز، قرمز، طوسی، زرد، نارنجی و قهوه ای دیده می‌شود. همین رنگ های استفاده شده در طبیعت در بخش های مختلف زندگی همچون دکوراسیون، آرایش، استایل و تزیینات میهمانی ها و … استفاده کنیم. در ادامه به بررسی تک تک این موارد به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

رنگ گلبهی با چه رنگی در استایل لباس ست میشه؟

رنگ گلبهی یکی از بهترین گزینه ها برای استایل است. تنها مشکلی که در استفاده از این رنگ وجود دارد این است که رنگ گلبهی با چه رنگی در استایل لباس با چه رنگ هایی ست میشه؟ یا اینکه این رنگ را در کدام یک از بخش های استایل خود استفاده کنیم؟ استفاده از این رنگ در شلوار و دامن مناسب تر است یا بلوز و پیراهن؟ آیا استفاده از رنگ گلبهی برای آقایان نیز مناسب است؟ در ادامه به بررسی تمام این موارد با نمونه های تصویری از آن ها خواهیم پرداخت.

رنگ گلبهی در استایل لباس
رنگ گلبهی در استایل لباس

رنگ گلبهی در استایل لباس زنان

رنگ گلبهی یک رنگ شاد و گرم است. این رنگ انگیزه دهنده و نشان دهنده عشق و محبت است. برای همین هم پوشیدن این رنگ را در قرار های عاشقانه و میهمانی های دوستانه توصیه میکنیم. علاوه بر این ها استفاده از این رنگ برای خانم ها نشان دهنده انرژی زنانه است. به دلیل گرم بودن این رنگ اغلب آن را با رنگ های سرد و خنثی استفاده میکنند. این کار موجب تعدیل آن خواهد بود. درست است که سبز مکمل رنگ گلبهی است اما توصیه ما استفاده از رنگ سفید و طوسی روشن است. به عبارتی رنگی که بیشتر از همه زیبایی های استایل زنانه را در کنار رنگ گلبهی به چشم میکشد، رنگ سفید و طوسی روشن است.

 

در تصاویر بالا مشاهده میکنید که رنگ گلبهی در دامن، مانتو، کت، انواع اکسسوری ها مثل کیف و ساعت، دامن، پیراهن، شلوار و بلوز استفاده شده است. رنگی که در کنار رنگ گلبهی در استایل های زنان تصویر مشهده میکنید، رنگ سفید و گاها طوسی بسیار روشن است. همچنین اگر به کفش های این استایل ها توجه کنید، اغلب کرمی و سفید هستند.

رنگ گلبهی در استایل و مدل مو

شاید بسیاری از افراد ندانند که رنگ گلبهی در رنگ مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ بسیار زیبا به چهره شما جذابیت خاصی می‌بخشد. در  تصاویر زیر انواع مدل های مو با رنگ گلبهی مشاهده می‌‌فرمایید.

اما رنگ گلبهی فقط در رنگ مو استفاده نمی‌شود. این رنگ در آرایش صورت و لاک ناخن نیز قابل استفاده است.

رنگ گلبهی در آرایش و ناخن

رنگ گلبهی به دلیل گرمی و آرامش خاصی که دارد، بسیار به عنوان لاک ناخن مورد استفاده است. این رنگ در کنار رنگ آبی روشن و رنگ های مکمل ززیر برای آرایش و لاک ناخن بسیار مناسب خواهد بود.

رنگ های مکمل گلبهی در آرایش و رنگ مو
رنگ های مکمل گلبهی در آرایش و رنگ مو

همچنین میتوانید با کمک رنگ طلایی و مشکی و طوسی روشن طرح هاییی بر روس لاک گلبهی خود ایجاد کنید.

همچنین رنگ گلبهی بسیار در آرایش خانم ها استفاده می‌شود. این رنگ در رژريال رژ گونه و سایه چشم به صورت افراد حس آرامش، لطافت و زیبایی خاصی می‌بخشد.

همان طور که در تصاویر بالا هم قابل مشاهده است، رنگ های مکمل رنگ گلبهی در آرایش صورت عبارتند از: کرمی، آبی روشن و قهوه ای بسیار روشن

رنگ گلبهی در استایل لباس مردان

همان قدر که استفاده از زنگ گلبهی در استایل خانم ها مناسب است، استفاده از آن در استایل آقایان نیز توصیه می‌شود. استفاده از این رنگ در آقاین نشان دهنده جسارت و آرامش درونا آن هاست. این رنگ به استایل مردانه شیک و خاص بودن را القا می‌کند.

اما سوال اینجاست که رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه؟ همان طور که در تصاویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، مکل رنگی گلبهی در استایل مردانه آبی روشن و تیره و طوسی تیره و روشن و گاهی مشکی است. این رنگ ها از گرمی «گ گلبهی می‌کاهند و حس نشاط و شادابی را به استایل مردانه می‌بخشند.

رنگ گلبهی در معماری

این روزها استفاده از رنگ ها در معماری بسیار ترند شده است. هر معمار ماهری با توجه به سبک کاری که دارد، رنگی را در طراحی های خود استفاده می‌کند. ولی در میان رنگ ها، رنگ گلبهی بسسار خاص ایت و ست کردن آن با سایر رنگ ها نیاز به دانش و تخصص دارد. به همین دلیل هر کسی جرات استفاده از رنگ گلبهی را در طراحی های معماری خود ندارد. علاوه بر این سوال که آیا رنگ گلبهی استفاده بکنیم یا خیر؟ این سوال نیز پیش می‌آید که رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که رنگ گلبهی در دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اتاق کودک و در نهاید نمای ساختمان با چه رنگی ست می‌شود؟

ست رنگ گلبهی در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ گلبهی رنگ مورد پسند و آرامش بخشی است که نمادی از طبیعت زیبای پیرامونمان است. از آن جایی که این رنگ به انسان ها حس آرامش میدهد، استفاده از آن را در دکوراسیون بسیار توصیه می‌کنند. ولی کار کردن با این رنگ اصلا آسان نیست. برای اینکه ایده هایی در زمینه رنگ گلبهی به شما بدهیم و به جواب این سوال بپردازیم که رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه؟ چند تصویر زیر را به دقت مشاهده کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص رنگ های مکمل رنگ گلبهی در دکوراسیون داخلی به شما خواهیم داد.

همان طور که در تصاویر هم مشخص است، در زمینه اینکه رنگ گلبهی در دکوراسیون با چه رنگی میاد، به رنگ هایی همچون سبز، کرمی، طوسی و سفید باید اشاره کرد. این رنگ ها (یعنی رنگ های سبز، کرمی، طوسی و سفید) رنگ های خنثی و سردی هستند. به این ترتیب باعث میشوند که گرمی بیش از اندازه رنگ گلبهی کاهش پیدا کند. تعدیل رنگ گلبهی با رنگ های سبز، کرمی، طوسی و سفید زیبایی محیط را دو چندان می‌کند.

ست رنگ گلبهی در دکوراسیون اتاق کودک

اتاق کودکان به خصوص دختر بچه ها عمدتا با رنگ صورتی دکور می‌شود. این موضوع باعث شده است که از رنگ های زیبایی همچون گلبهی و قرمز و … که در اتاق کودک دختر بچه ها قابل استفاده است بدور بود. هرچند از نظر من نویسنده رنگ ها جنسیت ندارند و رنگ گلبهی آن قدری زیبا هست که بتوان آن را در اتاق پسر بچه ها نیز استفاده کرد. انا در مورد اینکه رنگ گلبهی در دکوراسیوت اتاق کورک با چه رنگ هایی ست می‌شود، شما را به دیدن دو تصویر زیر دعوت می‌کنم.

در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، بسته به این که محیط شلوغ یا آرامی را دوست دارید، میتوانید از طیف رنگ های متفاوتی در کنار گلبهی استفاده کنید. استفاده از رنگ گلبهی ملایم در کنار رنگ کرمی و سفید در تصویر اتاق خواب اول، آرامش خاصی را القا می‌کند. ضمن اینکه استفاده از رنگ قرمز در کنار رنگ های زرد و چوبی روشن جلوه خاصی به اتاق دوم داده است.

ست رنگ در نمای ساختمان

برخلاف فرهنگ ما ایرانیان که عمده نماهای ساختمان هایمات را با نگ های کرمی و قهوه ای تزیین می‌کنیم، رنگ گلبهی در نمای ساخنمان جلوه ویژه ای را ایجاد میکند.

رنگ گلبهی زیبایی محیط را دو چندان میکند. ضمن اینکه ساختمان شما را هم بسیار زیباتر از آنچه که هست نشان می‌دهد. رنگ گلبهی در کنار رنگ سبز موجود در طبیعت (مثل چمن یا حتی چمن مصنوعی) بسیار زیبا خواهد بود. بهتر است در کنار گلبهی و سبز از رنگ سفید و رنگ های تیره (خرچند کم) نیز استفاده کنید.

رنگ گلبهی در دیوار نمای ساختمان
رنگ گلبهی در دیوار نمای ساختمان

در تصویر بالا رنگ هایی که بهتر است در کنار رنگ گلبهی مورد استفاده قرار بگیرند مشخص شده است. در این تصویر مشاهده می‌کنید که استفاده از زنگ های خنثی همچون طوسی و سیاه و طیف های رنگی سبز در کنار آن ها تناژ مناسبی به نمای ساخنمان داده است.

رنگ گلبهی با چه رنگی در تم و تزیینات میهمانی ها ست میشه؟

آخرین موردی که قرار است در این مقاله به آن بپردازیم، استفاده از رنگ گلبهی در تزیینام میهمانی ها خصوصا تم تزیینات تولد و تم تزیینات عروسی است.این رنگ در کیک، بازکنک، تزیینات کاغذی روی دیوار و دسته گل عروس و سایر قسمت های میهمانی ها قابل استفاده است.

رنگ مکمل تم میهمانی ها و تولد در کنار رنگ گلبهی، رنگ سبز و کرمی و سفید و بعضا استفاده از رنگ صورتی است.

اما در عروسی ها استفاده از رنگ گلبهی را با دو رنگ دیگز توصیه می‌کنیم. به تصاویر زیر توجه کنید تا ایده های جذابی برای تم عروسی داشته باشید.

تم عروسی گلبهی و قرمز و سفید
تم عروسی گلبهی و قرمز و سفید
تم عروسی گلبهی و سرمه ای و سفید
تم عروسی گلبهی و سرمه ای و سفید

 

 

عکس رنگ گلبهی

در ادامه تصاویر بیشتری برای رنگ گلبهی و انواع آن ببینید 🙂 دیدن این تصاویر شما را برای شناخت بهتر این رنگ و مکمل های آن آماده خواهد ساخت.

ست گلبهی و کرم

ست گلبهی و کرم
گلبه ای رنگ
گلبه ای رنگ
ست رنگ گلبهی
ست رنگ گلبهی
رنگ گلبه ای روشن
رنگ گلبه ای روشن
عکس رنگ گلبهی
عکس رنگ گلبهی
رنگ گلبهی برای لباس شیک دخترانه
رنگ گلبهی برای لباس شیک دخترانه
لباس گلبهی
لباس گلبهی
رنگ گلبهی برای موی دختر
رنگ گلبهی برای موی دختر
رنگ گلبهی برای لباس مجلسی
رنگ گلبهی برای لباس مجلسی
گلبهی با چه رنگی ست میشه
گلبهی با چه رنگی ست میشه
گلبهی روشن
گلبهی روشن مایل به صورتی
مکمل رنگ گلبهی
مکمل رنگ گلبهی
ست گلبهی و سرمه ای
ست گلبهی و سرمه ای
رنگ‌گلبهی
رنگ‌گلبهی
ترکیب رنگ گلبهی روشن
ترکیب رنگ گلبهی روشن
رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه در طبیعت
رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه در طبیعت
ست گلبهی و طوسی
ست گلبهی و طوسی
رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه در دکوراسیون
رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه در دکوراسیون
رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه
رنگ گلبهی با چه رنگی ست میشه
ترکیب رنگ گلبهی در تناژ های مختلف
ترکیب رنگ گلبهی در تناژ های مختلف
ترکیب رنگ گلبهی
ترکیب رنگ گلبهی
گل بهی
گل بهی
رنگ صورتی گلبهی
رنگ صورتی گلبهی
رنگ گل بهی
رنگ گل بهی و صورتی
رنگ گلبهی تیره
رنگ گلبهی تیره
گلبهی
گلبهی
رنگ گلبهی
رنگ گلبهی
گلبهی رنگ
گلبهی رنگ
رنگ گلبه ای
رنگ گلبه ای
رنگ گلبهی روشن
رنگ گلبهی روشن
گل بهی رنگ
گل بهی رنگ
رنگ گلبهی چه رنگی است
رنگ گلبهی چه رنگی است
این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 8 میانگین: 3]

همچنین ببینید

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

اگر به دنبال معتبرترین سایت عمده فروشی لباس ترکیه هستید این مقاله را مطالعه کنید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *