با مانتو کرم چه رنگی ست میشه - کادای
با مانتو کرم چه رنگی ست میشه - کادای

با مانتو کرم چه رنگی ست میشه

یکی از سوالات رایج بانوان این است که با مانتو کرم چه رنگی ست میشه؟ مانتو کرم از لحاظ رنگ مثل سایر مانتوها نیست و ممکن است ساختن استایل با این رنگ مانتو کمی دشوار به نظر برسد. در ادامه با راهنمایی‌‌های این مقاله به راحتی می‌توانید مانتو کرم خود را با انواع رنگ‌ها ست کرده و یک استایل بی‌نظیر برای خود بسازید.
رنگ کرم جزو رنگ‌هایی محسوب می‌شود که به راحتی می‌توان آن را در پوشش خود با رنگ‌های گرم، خنثی و سرد ست کرد. در صورتی که علاقمند به استایل‌های متفاوت هستید می‌توانید مانتو کرم خود را در پوشش خود با رنگ‌های سرد نظیر آبی، سبز، بنفش، سرمه‌ای و … ست نمایید.
از مزیت‌های این رنگ مانتو این است که می‌توان آن را با رنگ‌هایی مثل نارنجی، قرمز، سرخابی، ارغوانی، زرشکی، صورتی و گلبهی ست کرد. افرادی که به دنبال یک هارمونی متفاوت در استایل خود هستند می‌توانید از رنگ‌های خنثی نظیر بژ، سفید، طوسی و خاکی نیز در کنار مانتوی قرمز استفاده کنید و یک استایل بی‌نظیر برای خود بسازید. علاوه بر رنگ لباس به همراه مانتو خود، بهتر است به مدل مانتو کرم نیز دقت کنید. اگر این مانتو بصورت جلو باز است، بهتر است به رنگ زیر مانتویی خود نیز دقت کنید تا شیک‌ پوش به نظر برسید.

ساختن استایل شیک به همراه مانتو کرم

اگر از علاقمندان به استفاده از اکسسوری در استایل خود هستید و مانتوی خود را کرم انتخاب کرده‌اید، همچنان هم در سایر لباس‌های خود از رنگ سرد استفاده کرده‌اید بهتر است در انتخاب کیف و کفش دقت کنید. برای اینکه ظاهر استایتان را چند برابر کنید، بهتر است به سراغ کیف و کفش با رنگ‌های گرم بروید.

با مانتو کرم چه رنگی ست میشه

استایل مانتو کرم

مانتوی کرمی اگر با لباس‌ها و شال و روسری پوست ماری و پلنگی ست شود باعث ایجاد استایلی منحصر به فرد در خانم‌ها می‌شود. همچنین بهتر است این رنگ مانتو را در پوشش خود با شلوار غواصی و چرمی بپوشید که در این صورت ظاهری امروزی‌تر خواهید داشت. رنگ کرم شامل طیف وسیعی از رنگ‌های روشن تا نخودی و شتری می‌شود. در صورت انتخاب مانتو کرم انتخاب زیادی در ست کردن استایل خود دارید و می‌توانید از رنگ‌هایی مثل سفید، مشکی، طوسی، سرکه‌ای، نارنجی و سبز استفاده کرد.

شال مناسب مانتو کرم

در انتخاب شال مناسب مانتوی کرمی بهتر است به رنگ پوست خود دقت کنید. اگر از مانتوی کرم استفاده می‌کنید و به دنبال شال مناسب این مانتو هستید بهتر است از رنگ‌های طوسی، سرکه‌ای، مشکی، سفید، قرمز و زرشکی، نارنحی، زردچوبه‌ای، سرکه‌ای، صورتی و گلبهی، لجنی، مردابی، آبی و سرمه ای استفاده کنید. البته به این نکته توجه کنید که برای مانتو‌های کرمی خیلی روشن بهتر است از رنگ سفید استفاده نشود. زیرا استایل شما خیلی بی‌روح و سرد به نظر می‌رسد و اصلا جذاب نیست.

شلوار مناسب مانتو کرم

در انتخاب شلوار به همراه مانتو‌ کرم بهتر است به سراغ رنگ‌های مشکی، خاکی، آبی در طیف‌های مختلف، سرمه‌ای و … استفاده کرد.

کیف و کفش مناسب مانتو کرم

رنگ کفش مناسب مانتو کرم

در مورد کیف و کفش اگر در پوشش خود بیشتر از رنگ‌های سرد استفاده نکرده‌اید یا بخش اصلی پوشش شما کرمی و رنگ‌های نزدیک به آن است، بهتر است برای کیف و کفش از رنگ‌های گرمی مثل قرمز، سرخابی، نارنجی استفاده کنید. البته کفش‌هایی با رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای و طلایی مات هم مناسب ست مانتو کرم هستند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *