کفش مناسب مانتو
کفش مناسب مانتو

کفش مناسب مانتو های مختلف چیست؟

در این مقاله با انواع کفش مناسب مانتو در مدل‌های مختلف آشنا می‌شوید. برخی اوقات ممکن است بانوان در انتخاب نوع کفش مناسب با هر مدل مانتویی دچار تردید شوند و نتوانند به راحتی کفش مناسب مانتو خود را پیدا کنند. این مشکل به یکی از دغدغه اصلی برای بسیاری از بانوان تبدیل شده است. در ادامه این مطلب با انواع کفش مناسب مانتوهای مختلف آشنا می‌شوید.

کفش مناسب مانتو

کفش مناسب مانتوی بلند در استایل مجلسی

در هنگام رفتن به مراسمات اگر به دنبال یک استایل مجلسی هستید و مانتویی که انتخاب کرده‌اید، بلند است بهتر است به دنبال کفش پاشنه بلند بروید. انتخاب یک جفت کفش پاشنه بلند ظرافت و زیبایی استایل زنانه شما را چند برابر می‌کند. این کفش باعث می‌شود تا پای شما بسیار بلند و کشیده‌تر به نظر برسد و کل استایل شما را شکیل‌تر از قبل خواهد کرد. علاوه بر آن می‌توان گفت هیچ مدل کفشی به اندازه‌ کفش پاشنه بلند مناسب یک استایل رسمی و مجلسی شیک نیست.

کفش مناسب مانتوهای بلند تابستانه

در فصل تابستان انواع مانتوی بلند زنانه بصورت جلو باز یا جلو بسته بر اساس نیاز مشتریان تولید می‌شود. برای این مانتوهای بلند بهترین انتخاب یک جفت کفش صندل است که اغلب بصورت لژدار هستند. این صندل‌ها مناسب فصل تابستان هستند و بسیار ترند و محبوب می‌باشند.

مانتو تابستانی با صندل

کفش مناسب مانتوی بلند برای استایل پاییزه و زمستانه

در فصول سرد مانند زمستان و پاییز که بانوان از مانتوی ضخیم و یا پالتوها استفاده می‌کنند، بانوان بهتر است به سراغ بوت‌های ساق‌دار یا نیم بوت پاشنه‌دار بروند. این بوت‌ها می‌توانند قد شما را بلندتر از قبل نشان دهند و کاملا مناسب یک استایل پاییزی رسمی یا مجلسی هستند. به همراه مانتوهای بلند ضخیم و یا پالتوهای بلند می‌توان از این بوت‌ها استفاده کرد.

کفش مناسب مانتوهای ساده دانشجویی یا اداری

اگر به دنبال یک استایل مناسب و شیک برای محیط کاری یا دانشجویی هستید، توصیه می‌شود به سراغ کتانی‌های اسپرت بروید. داشتن یک جفت کتانی خصوصا سفید در کمد هر دانشجویی از ضروریات است. طرح و مدل‌های جدید کتانی‌های اسپرت دخترانه به گونه‌ای است که علاوه بر راحتی پای شما در فعالیت‌های روزمره، بهترین گزینه برای ست کفش مناسب با مانتوی بلند نیز به شمار می‌روند.

مانتو دانشجویی یا اداری به همراه کتانی

کفش کالج به همراه مانتوی بلند یا کوتاه

این کفش‌­ها در همه جای دنیا پرطرفدار هستند. کفش کالج از آن دست کفش‌‌­هایی است که شما با استفاده از آن در استایل خود اول از همه عاشق راحتی آن می­‌شوید زیرا این کفش­‌ها تقریبا تخت هستند و کمی پاشنه دارند. علاوه بر راحتی یکی دیگر از مزیت‌­های کفش کالج این است که شما در هر استایلی از کژوال تا اداری می­‌توانید این کفش­ها را بپوشید. شما می­‌توانید کفش کالج را با مانتوهای بلند و حتی کوتاه بپوشید و به سادگی با سایر آیتم­‌های استایل خودتان مانند سرهمی، شلوار، دامن و… در زیر مانتو بلند ست کنید. اما مهم­ترین ویژگی که در استفاده از کفش کالج که کار شما را برای ساخت یک استایل جذاب آسان می‌­کند، این است که شما می­‌توانید آن‌ها را با همه نوع شلواری از شلوار پارچه‌­ای تا جین بپوشید. بنابراین کفش کالج یکی از پر کاربرد­ترین کفش‌­هایی است که شما با داشتن آن در کمد در واقع خیال خودتان را راحت می­‌کنید.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *