چگونه کت شلوار بخریم؟
چگونه کت شلوار بخریم؟

چگونه کت و شلوار مناسب بخریم؟

آیا از خرید کت و شلوار گیج شده اید؟شما هم نمی دانید چگونه کت شلوار مناسب بخریم؟ تو تنها نیستی. تصمیمات و نظرات  زیادی در این زمینه وجود دارد. اشتباه کردن فقط یک مورد می تواند برای شما هزینه داشته باشد و آن کت و شلوار بعد از خرید دیگر مورد استفاده قرار نگیرد. نگران نباش یک فرآیند 10 مرحله ای وجود دارد که می توانید برای خرید کت و شلوار  مناسب مردانه دنبال کنید.

برای شروع آماده هستید؟ بیایید ببینیم چگونه کت و شلوار مناسب بخریم!

10 راه حل برای دانستن چگونه کت و شلوار مناسب بخریم؟

برای اینکه بدانید چگونه کت شلوار مناسب بخریم باید ببینید برای محل کار نیاز دارید، مهمانی یا برای دور همی خود نیاز به کت شلوار دارید. ما در اینجا به 10 آیتم برای خرید کت و شلوار اشاره خواهیم کرد.

مراقب  فروشنده باشید

او هرچه می خواهید بشنوید به شما خواهد گفت. همه چیز به نظر شما عالی می رسد. خیاط فروشگاه می تواند هر کت و شلواری را درست کند. و تقریباً می توانید تضمین کنید که سبک او با شما متفاوت خواهد بود. به تمام این دلایل ، شما باید تا آنجا که ممکن است در مورد چگونگی یک کت و شلوار و نوع کت و شلوار مورد نظر شما قبل از عبور از درب بدانید. به یاد داشته باشید ، شما رئیس هستید ، نه او.

بدانید که چرا کت و شلوار می خرید

آیا شما دنبال کت و شلواری هستید که قرار است هفته ای یک بار یا بیشتر در دفتر بپوشید؟ نمی دانید چگونه کت و شلوار مناسب انتخاب کنیم (اگر چنین است ، آن را تیره و کلاسیک نگه دارید.) یا آیا به دنبال کت و شلواری هستید که سالی چند بار برای عروسی و مراسم خاکسپاری بپوشید؟ (مشکی یا سرمه ای شرط مطمئنی است.) آیا کت و شلواری است که در مصاحبه های شغلی بپوشید؟ (اگر چنین است ، شما می خواهید لباس خوبی داشته باشید اما لباس آن بهتر از آن مردی که با شما مصاحبه می کند ، نباشد ، بنابراین خیلی گران نیست.) یا این نوعی است که می توانید با کفش های ورزشی و تی شرت بپوشید ، یا فقط کت با یک شلوار جین؟

لطفا مطالعه بفرمایید: نحوه انتخاب لباس اداری مردانه- رنگ کت و شلوار

چرا کت و شلوار می خرید؟
چرا کت و شلوار می خرید؟

شروع در یک فروشگاه بزرگ

هنگامی که آماده شروع خرید هستید ، دوستی را که از ارائه نظر نزدیک سلیقه شما است را با خود به فروشگاه ببرید. شما قادر خواهید بود مارک های متنوعی را به جای فقط یک مارک مشاهده کنید. وقتی داخل شدید ، خودتان یک دور کف کت و شلوار بزنید. ببینید چه سبک هایی وجود دارد. چه چیزی توجه شما را به خود جلب می کند. به قیمت ها نگاه کنید وقتی خوب و آماده هستید از یک فروشنده کمک بخواهید.

شانه ها:

شانه های کت و شلوار باید شما را بغل کند. لنت های شانه نباید فراتر از شانه های خود بیرون بیایند. اگر به پهلو رو به دیواری ایستاده اید و پد شانه قبل از این که دستتان را لمس کند ، دیوار را لمس کنید ، کت و شلوار خیلی بزرگ است.

اندازه خود را بدانید

به نظر واضح است ، اما اینطور نیست. مهمترین عنصر کت و شلوار مناسب بودن آن است ، و بسیاری از افراد فروشه همانند ما نمی دانند که چگونه یک کت و شلوار مناسب انتخاب کنیم. یا به طور خاص تر ، شما می خواهید که چطور یک کت و شلوار مناسب باشد. قبل از اینکه وارد اتاق رختکن شوید ، از اجزای مختلف لباس استفاده کنید و خوب کت و شلوار را چک کنید.

اندازه خود را بدانید
اندازه خود را بدانید

سینه

باید بتوانید به راحتی کت و شلوار را فشار دهید. برعکس ، نباید فاصله زیادی بین دکمه و سینه شما وجود داشته باشد. بیش از یک مشت فاصله باشد ارزش دارد.

طول

هنگامی که بازوهایتان به سمت پایین است و بزرگ است ، باید بتوانید انگشتان خود را زیر دو طرف کت کت و شلوار خود قرار دهید. با این حال ، این روزها ، با کت و شلوارهای کوتاه تر ، برخی از کت ها فقط به یک اینچ فراتر از دکمه آستین کت و شلوار شما می رسند.

شروع به فکر کردن در مورد تعداد دکمه ها کنید

اکنون باید به سبک خود کت و شلوار فکر کنید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید تعداد دکمه های کت و شلوار است. این یک معامله خوب در مورد برش و نوع مناسب است. در اینجا چند نشانگر اساسی وجود دارد:

کت و شلوار سه دکمه (سمت چپ) در دهه 1990 مورد غالب قرار گرفت. به نظر می رسد اکنون انتخاب مرد جوان استاندارد است. به جای انتخاب یکی از آن نسخه های با کیفیت بالا ، به دنبال نسخه ای با یقه برگردان باشید. یکی که در آن دکمه وسط را فشار دهید ، و برگردان نرم را تشویق کنید تا از بالای دکمه بالا بچرخد.

برای سالها لباس دو دکمه ای محافظه کارانه بود. اکنون هر برچسب مد قابل تصور در حال طراحی کت و شلوار دو دکمه است. با این تفاوت که آنها را ساده تر و مدرن تر کرده است. این برش در حال حاضر بیشترین سبک را دارد.

به منافذ پشت ژاکت کت و شلوار مناسب فکر کنید

دریچه مرکزی همه منظوره است. هم مدرن است و هم سنتی. نمی توانید اشتباه کنید

دریچه های جانبی (سمت چپ) بیشتر اروپایی هستند. کمی بیشتر مروارید

کت بدون تهویه کاملاً اشتباه است. این می گوید شما فکر می کنید هنوز 1986 است.

به منافذ پشت کت و شلوار فکر کنید
به منافذ پشت کت و شلوار فکر کنید

 نوع یقه برای کت و شلوار

یقه درجه یک، آنچه در بیشتر لباس های تجاری مشاهده می کنید استاندارد است.با این نکات می دانید که چگونه کت و شلوار مناسب بخریم.  شما همیشه با یک یقه ایمن هستید. یقه ی قله (سمت چپ) قدیمی تر و زیبا است. و اکنون از بازگشت با جمعیت مد بالا برخوردار است.

اگر به دنبال چیزهای عجیب و غریب ، کمی سبک تر هستید ، یک لباس یک دکمه را امتحان کنید. این برای همه مناسب نیست. اما اگر می توانید آن را بیرون بیاورید ، یک ظاهر زیبا است.

لطفا مطالعه بفرمایید: چرا انتخاب رنگ کت و شلوار شما مهم است؟

نوع یقه کت و شلوار
نوع یقه کت و شلوار

حالا به اتاق رختکن بروید

اگر پیراهن لباس و کفش لباس نپوشیده اید ، از آنها بخواهید ؛ یک فروشگاه خوب باید بتواند شما را ساپورت کند. سپس ، آینه سه طرفه را پیدا کنید و اندازه لباس خود را اندازه کنید. و نه فقط کت. شلوار را نیز در نظر بگیرید، آنها باید راحت باشند و بلند شدن (جایی که شلوار روی کمر شما قرار می گیرد) برای سلیقه شما نباید زیاد یا کم باشد. اگر فکر نمی کنید شلوار مناسب باشد ، کت و شلوار دیگری را امتحان کنید.

بدانید که خیاط چه کاری می تواند و نمی تواند برای شما انجام دهد

در اینجا مناطقی است که باید توجه خیاط خود را به آنها معطوف کنید

اطلاع از مهارت خیاط برای تغییر کت و شلوار
اطلاع از مهارت خیاط برای تغییر کت و شلوار

شانه ها:

اگر کت و شلوار شما در شانه ها نباشد، قرار نیست جایی دیگر باشد. فروشندگان به شما خواهند گفت که می توانند لنت های شانه را کاهش یا تغییر شکل دهند  به آنها گوش نکنید. کتی که فیت تن شما است را انتخاب کنید

شلوار:

اگر شلوار از نظر کمر خیلی بزرگ است، خیاط می تواند آنها را درست کند. اما اگر بیش از یک اینچ کمر باشد ، شما مشکل خواهید داشت.

کت:

یک خیاط معمولاً باید آستین ها را تغییر دهد. اصرار کنید که دوست دارید یک چهارم اینچ دستبند پیراهن نشان دهد. کناره های کت اغلب به مخروطی شدن نیاز دارند ، بنابراین به سمت تنه شما خط می گیرند.

 یقه را بررسی کنید:

بسیاری اوقات پشت کت کت وشلوار ، تا نزدیک گردن شما یک رول وجود دارد. یک خیاط خوب می تواند این را اصلاح کند.

انتخاب آخر خرید کت شلوار

هنگامی که پس از تغییر کت و شلوار خود برگشتید ، همیشه دوباره آن را امتحان کنید. غالباً ، به یک یا دو نیشگون دیگری نیاز دارد تا کاملاً مطابق خواسته های شما باشد. تبریک می گویم ، شما بعد از کلی تجسس که بدانید چگونه کت و شلوار مناسب بخریم، کت و شلوار خریداری کرده اید.

منبع: gq

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه

بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه مدل 2022

در این مقاله بطور کامل با بهترین مدل لباس پاییزی پسرانه که ترند سال 2022 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *