چگونه پیراهن مردانه را کادو کنیم
چگونه پیراهن مردانه را کادو کنیم

چگونه پیراهن مردانه را کادو کنیم؟

پیراهن مردانه به دلیل یقه  خشک و بزرگی که دارد. اکثر ما می خواهیم بدانیم چگونه پیراهن مردانه را کادو کنیم. کادو کردن بسیار آسان است. برای یک کادوی خلاقانه  همراه مقاله کادای باشید.

چگونه پیراهن را به صورت خلاقانه کادو کنیم

استفاده از مناسب ترین مواد و تزئینات، نقطه آغازین بسته بندی پیراهن ، برای هدیه ای است که کاملاً مناسب به نظر می رسد. با این وجود به یک ایده شیک نیز نیاز دارید تا بتوانید بهترین نتیجه نهایی را بدست آورید تا پیراهن مردانه را خلاقانه کتدو کنیم.

. شما می توانید هدایای خود را مطابق با کلاسیک ترین رویکرد بسته بندی کنید یا برخی از ایده های داخل گوگل که متعارف و متمایز را دنبال کنید. تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توان یک طرح بسته بندی کادویی به سبک پیراهن مردانه را درست کرد؟ آموزش آسان ما را دنبال کنید و صد در صد خواهید آموخت که چگونه پیراهن مردانه را کادو کنیم. یک بسته بندی کادویی بسیار خلاقانه ، ایده آل برای آقایان تهیه کنید. ما این سبک را برای هدیه هایی که دارای یک بسته تخت و یک شکل مربع است پیشنهاد می کنیم: روسری ، کتاب ، پیراهن ، ژاکت … دقیقاً نوعی هدیه مناسب برای آقایان است.

لطفا مطالعه کنید: چگونه الگوی بلیز بکشیم که یک الگوی پایه باشد؟

مواد و ابزار

  • کاغذ بسته بندی به رنگ دلخواه شما: طرح کاغذ کادو پیراهن به سلیقه شما خواهد بود (نگاه کنید ببینید طرف مقابل از چه نوع طرحی خوشش می آید).
  • روبان: یک روبان پارچه ای پهن انتخاب کنید. زیرا گره زدن آن آسان است و بند بسته بندی کادویی پیراهن شما می شود. این نوع ربان زیباتر می­شود.
  • قیچی
  • پیراهن مردانه که برای هدیه باید بسته بندی شود.
ابزار لازم
ابزار لازم

نحوه بسته بندی

کاغذ بسته بندی را در اندازه ای ببرید که کاملا جعبه کادوی شما را در بر بگیرد. این مراحل آسان را دنبال کنید:

  • جعبه را به صورت عمودی قرار دهید.
  • کاغذ را به گونه ای ببرید که هنگامی که جعبه پوشانده شد. در قسمت پایین کاغذ به اندازه کافی باقی مانده است تا بسته بسته شود (نیمی از ضخامت جعبه) در بالا ، کاغذ سمت چپ باید نیمی از ارتفاع جعبه بسته بندی شده باشد.
  • جعبه را بچرخانید و درز را در یک طرف نگه دارید (نه در مرکز جعبه مثل همیشه).

جعبه را بپیچید و کاغذ را در پایین و در امتداد ارتفاع محکم کنید. فلپ بالایی را صاف کرده و تقریباً قرار دهید. روبان 1 متری به صورت افقی ، به طوری که از سمت راست و چپ به همان اندازه خارج می شود. روبان را بچرخانید و آن را عمود بر لبه بالایی بسته نگه دارید.

پس از چند بار غلتاندن آن ، باید بین روبان رول شده و لبه بسته بندی ، کاغذ 0.5 سانتی متری باقی مانده باشد. حالا کاغذ را بین رول و بسته بندی به اندازه یک سوم عرض جعبه در سمت راست و سمت چپ ببرید ، فلپ های روبان را به وسط تا کنید و روبان را گره بزنید و یقه پیراهن را بسازید. یک فلپ روبان بگیرید و آن را پایین بکشید ، آن را از پایین محکم کنید و سپس از فلپ دیگر یک گره کراوات واقعی یقه درست کنید. “شانه ها” را با استفاده از نوار شفاف محکم کنید. با استفاده از قیچی لبه پایینی کراوات را به درستی شکل دهید.

اتمام کادو پیراهن مردانه
اتمام کادو پیراهن مردانه

خودشه! هدیه به سبک پیراهن مردانه شما آماده است!

برای گرفتن بهترین نتیجه مراقب باشید
  • جعبه کادوی شما شکل مناسبی دارد
  • “پیراهن” با “کراوات” مطابقت دارد (کاغذ و روبان را در ترکیبی که ترجیح می دهید انتخاب کنید) ؛
  • اندازه روبان مناسب است ، به طوری که “کراوات” با “پیراهن” سازگار است.

منبع: nastribrizzolari

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

اگر به دنبال معتبرترین سایت عمده فروشی لباس ترکیه هستید این مقاله را مطالعه کنید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *