کادو پیراهن
کادو پیراهن

چگونه پیراهن را کادو کنیم تا با سلیقه باشد؟

وقتی وقت می گذارید و هدیه ای متفکرانه مانند پیراهن زیبا را برای کسی انتخاب می کنید. نمی دانیم چگونه پیراهن را کادو کنیم ، معمولاً می خواهید آن را به زیبایی کادو کنید. متأسفانه بسته بندی برخی از چیزها مانند پیراهن پیچیده تر از موارد دیگر است. اگر به کسی پیراهن می دهید و مطمئن نیستید که چگونه پیراهن را کادو کنیم، خوش شانس هستید! می توانید پیراهن را در یک جعبه لباس قرار دهید تا یک بسته مستطیل شکل خوب ایجاد کند. اگر جعبه ندارید ، می توانید پیراهن را با دستمال کاغذی و یک ورق کاغذ بسته بندی بپیچید. حتی می توانید با بسته بندی پیراهن در دستمال کاغذی و روبان ، شکل ترقه کریسمس ایجاد کنید!

بسته بندی پیراهن در یک جعبه

درست است که کادو کردن پیراهن کمی فکر و سلیقه می خواهد. برای اینکه بدانیم چگونه پیراهن را کادو کنیم، نکات و دستورالعمل هایی را باید رعایت کنیم. لطفا همراه ما باشید.

دستمال کاغذی و پیراهن تا شده را درون جعبه لباس قرار دهید و آن را کادو کنید.

دستمال کاغذی و پیراهن تا شده را درون جعبه لباس قرار دهید و آن را ببندید. یکی از ساده ترین راه های کادو پیراهن، قرار دادن آن در یک جعبه لباس است که جعبه پیراهن نیز نامیده می شود. در قسمت زیر جعبه 2 عدد دستمال کاغذی قرار دهید. سپس پیراهن را به طور مرتب جمع کرده و در بالای دست قرار دهید. در صورت تمایل ، می توانید یک ورق دیگر دستمال کاغذی اضافه کنید. سپس قسمت بالای آن را روی جعبه قرار دهید و آن را با 2 قطعه کوچک نوار بسته بندی کنید.
• گاهی اوقات ، هنگام خرید لباس ، می توانید این جعبه ها را به صورت رایگان تهیه کنید . به ویژه در فروشگاه های بزرگ یا فروشگاه هایی که بسته بندی کادو را ارائه می دهند. همچنین می توانید جعبه های لباس را در فروشگاه های جعبه بزرگ ، فروشگاه های مهمانی یا هرجایی که لوازم بسته بندی کادو فروخته می شود ، خریداری کنید.
• نوار به شما کمک می کند تا هنگام بسته بندی جعبه ، باز نشود.

دستمال رازیر پیراهن قرار دهید
دستمال رازیر پیراهن قرار دهید

جعبه را رو به روی قسمت بزرگی از بسته بندی کادو قرار دهید

جعبه را روی یک تکه بزرگ بسته بندی کادو رو به پایین بگذارید. بسته هدیه را تا جایی که تکه ای دارید که به اندازه کافی بزرگ باشد و بتوانید آن را در اطراف جعبه قرار دهید ، باز کنید. جعبه را به سمت پایین و در سمت چاپ نشده بسته بندی کادو قرار دهید. پهن ترین کناره های جعبه رو به روی شما باشد. سپس ، با استفاده از یک قیچی تیز ، تکه بسته هدیه را از رول برش دهید.
• به یاد داشته باشید ، همیشه بهتر است کاغذ را بزرگتر از آنچه لازم دارید برش دهید. همیشه می توانید مقدار اضافی را بعداً کوتاه کنید. اما اگر آن را خیلی کوتاه کنید نمی توانید بیشتر اضافه کنید.

لطفا مطالعه بفرمایید: چگونه لباس را کادو کنیم و هدیه بدهیم؟

انتهای کاغذ را به سمت بالا و بالای جعبه بکشید و آن را به سمت پایین بچسبانید.

انتهای کاغذ را به بالا و بالای جعبه بکشید و آن را به سمت پایین بچسبانیدکه به جعبه نزدیک شوید. لبه کاغذ را که از شما دورتر است بگیرید. لبه کاغذ را تا سمت بالای جعبه بکشید ، بنابراین یک لبه کاغذ به اندازه 1 اینچ (2.5 سانتی متر) دارید که از لبه بالایی نزدیک ترین به شما آویزان است. این فلپ را به صورت امن و پایین ترجیحاً با نوار دو طرفه بچسبانید.
• برای ایجاد لبه های مرتب و تیز ، با استفاده از انگشت شست و انگشت خود قبل از ضربه زدن روی فلپ لبه جعبه را چین دهید.

کاغذ کادو را روی جعبه بزارید
کاغذ کادو را روی جعبه بزارید

جلوی کاغذ را تا لبه ای که تازه چسب زده اید ، بکشید

جلوی کاغذ را تا لبه ای که تازه چسب زده اید ، بکشید. پس از ضبط کردن قسمت اول کاغذ ، با استفاده از انگشت شست جعبه را به عقب فشار دهید تا پایین کاغذ بسته بندی کشیده شود. سپس ، قسمت جلوی کاغذ یا بخشی را که به شما نزدیک است ، بالا بکشید تا جلوی جعبه را بپوشاند. کاغذ را از جایی که روی لبه های جعبه تا می خورد خلال کنید. به آخر کادو کردن پیراهن در اینجا نزدیک می شویم.

کاغذ کادو را روی هم قرار دهید
کاغذ کادو را روی هم قرار دهید

خیلی فشار ندهید ، زیرا نمی خواهید جعبه از روی کاغذ پاره شود.

بیش از حد کاغذ را برش دهید ، اما یک برآمدگی 1 اینچ (2.5 سانتی متر) بگذارید. هر کاغذ اضافی باید از بالای جعبه بالا برود. از قیچی خود استفاده کنید تا این کاغذ را برش دهید ، اما آن را برش نزنید تا برافروخته شود . حدود 1 سانتی متر (0.39 اینچ) کاغذ بیشتر از آنچه برای رسیدن به دور جعبه نیاز دارید، بگذارید.
• پس از پایان کار این کاغذ اضافی را مشاهده نخواهید کرد ، بنابراین اگر برش کاملاً صاف نیست نگران نباشید.

بیش از 1 اینچ (2.5 سانتی متر) را بریزید و آن را بچسبانید.

بیش از 1 اینچ (2.5 سانتی متر) را بریزید و آن را بچسبانید. برای دانستن چگونه پیراهن را کادو کنیم با استفاده از لبه جعبه به عنوان راهنما ، کاغذ بسته بندی اضافی را از طول به نصف بریزید ، سپس با انگشتان خود کاغذ را تا انتهای چین چین دهید. کاغذ را بکشید تا در جعبه محکم شود ، سپس 2-3 نوار کوچک در امتداد لبه چین قرار دهید تا کاغذ در جای خود قرار گیرد.
• تا زدن کاغذ لبه ای شسته و رفته ایجاد می کند که به نظر می رسد بهتر از آن است که بخواهید آن را به اندازه برش دهید. کادو پیراهن تمیزتر می شود.

فلپ بالایی را در یکی از طرفین پایین زده و قسمت اضافی آن را برش دهید

فلپ بالایی را در یکی از طرفین پایین زده و قسمت اضافی آن را قطع کنید. جعبه را بچرخانید تا یکی از اضلاع باز به سمت شما باشد. سپس ، قسمت بالای کاغذ بسته بندی را از آن طرف پایین تا کنید. کاغذ را در جایی که روی جعبه در بالا و پایین قرار می گیرد خلال کنید. سپس ، کاغذ را در امتداد چین پایین ببرید.
• در صورت تمایل ، می توانید کناره ها را تا کنید. تا در گوشه جعبه شکل های مثلثی ایجاد کنید. با این حال ، تا زدن فلپ ها به سمت پایین ساده تر است.

فلپ بالا را بچسبانید ، سپس فلپ پایین را تا کنید ، برش دهید و بچسبانید.

فلپ بالا را بچسبانید ، سپس فلپ پایین را تا کنید ، برش دهید و بچسبانید. فلپ پایین را به سمت بالا بکشید تا با لبه بالایی کاغذ مطابقت داشته باشد. آن را در جایی که از پایین جعبه تا می خورد خم کنید ، سپس دوباره در قسمت بالا قرار دهید. در آخر ، کاغذ اضافی را برش داده و فلپ را بچسبانید.
• دقیقاً مانند زمانی که کناره های جعبه را پیچیده اید ، ممکن است زیباتر باشد اگر حدود 1 در (2.5 سانتی متر) برآمدگی را رها کرده و آن را زیر آن تا کنید و برش را در جای خود بچسبانید.

با چسب کاغذ کادو را بچسبانید
با چسب کاغذ کادو را بچسبانید

در طرف دیگر تکرار کنید

در طرف دیگر تکرار کنید. تنها چیزی که اکنون باید باقی بماند یک طرف باز روی جعبه است. جعبه را بچرخانید تا سمت باز به سمت شما باشد ، سپس روند جمع شدن ، چین خوردن ، برش زدن و ضربه زدن به فلپ های بالا و پایین را تکرار کنید.
• تمام شد ، بسته شما بسته بندی شده است! اکنون می توانید یک برچسب نام ، روبان ، کمان یا هر تزئین دیگری که می خواهید اضافه کنید. کادو پیراهن در ان مرحله تمام شد. نگران اینکه چگونه پیراهن را کادو کنیم هم نباشید.

استفاده از کاغذ بسته بندی بدون جعبه

در این قسمت می خواهیم بدانیم دیگر چه راههایی برای اینکه بدانیم چگونه پیراهن را کادو کنیم وجود دارد.

پیراهن را روی 2 ورق دستمال کاغذی قرار دهید

پیراهن را روی 2 ورق دستمال کاغذی قرار دهید. اگر جعبه ای ندارید که پیراهن خود را در آن بپیچید ، هنوز می توانید آن را بپیچید. با این حال ، ممکن است فقط استفاده از کاغذ بسته بندی محکم ترین بسته بندی را نداشته باشد ، و هر دکمه ، ضربه محکم یا جیب هایی باعث چروک شدن کاغذ می شود. برای ایجاد یک سطح صاف ، چند قطعه کاغذ دستمال کاغذی را به حال خود اضافه کنید ، سپس پیراهن را به طور مرتب تا کنید و آن را روی دستمال بچینید.
• شما می توانید از هر نوع دستمال کاغذی که دوست دارید استفاده کنید ، اما اگر با رنگ کاغذ بسته بندی هماهنگ باشد بهتر به نظر می رسد. به عنوان مثال ، اگر از کاغذ بسته بندی قرمز ، طلایی و سفید استفاده می کنید ، می توانید از هر یک از این رنگ ها استفاده کنید.
• در این مرحله پیراهن می تواند رو به بالا یا رو به پایین باشد.

کادو بدون جعبه
کادو بدون جعبه

کناره های دستمال کاغذی را به طور مرتب به دور پیراهن بپیچید

کناره های دستمال کاغذی را به زیبایی به دور پیراهن بپیچید. یک طرف دستمال کاغذی را به آرامی از سمت چپ پیراهن تا کنید و از سمت راست دنبال کنید. سپس ، پایین کاغذ دستمال کاغذی را به بالا تا کرده و قسمت بالای کاغذ را به سمت پایین تا کنید. با این کار یک مربع یا مستطیل شسته و رفته ایجاد می شود که بسته بندی آن راحت تر خواهد بود.
• دستمال کاغذی را خیلی محکم نکشید ، در غیر این صورت ممکن است پاره شود.

یک ورق کاغذ بسته بندی را به اندازه کافی برش دهید تا بتوانید دور کادو را بپیچید

یک ورق کاغذ بسته بندی را به اندازه کافی برش دهید تا بتواند دور کادو را بپیچد. عرض کاغذ باید کمی بیش از دو برابر بسته شما باشد ، اما فقط طول آن در حدود 10 سانتی متر از ارتفاع پیراهن تا شده است. این کار به اندازه کافی ترک خواهد شد تا بتوانید فلپ های بالا و پایین را تا پایان دهید.
• برای این نوع از کاغذهای بسته بندی سنگین تر ، بهترین گزینه است ، زیرا احتمال پاره شدن آن کمتر است.

کاغذ کادو را به دور پیراهن بپیچید
کاغذ کادو را به دور پیراهن بپیچید

پیراهن را از پایین کاغذ در حدود 2 سانتی متر (5.1 سانتی متر) قرار دهید.

پیراهن را از پایین کاغذ در حدود 2 سانتی متر (5.1 سانتی متر) قرار دهید. کاغذ بسته بندی را که فقط رو به رو بر روی سطح کار خود بریزید. سپس ، پیراهن دستمال کاغذی را بالای ورق قرار دهید ، فقط یک برآمدگی باقی مانده که می توانید بعداً پایین بسته را ببندید. [12] • اگر کاغذ خود را به اندازه برش دهید ، پیراهن احتمالاً در مرکز قرار دارد. با این حال ، اگر مقدار اضافی را ترک کردید ، بهتر است همه کاغذهای اضافی را در یک طرف داشته باشید – در این حالت ، قسمت بالای آن – بنابراین فقط باید بعداً یک برش بزنید.

کاغذ را به دور هدیه بپیچید و آن را بچسبانید

کاغذ را به دور هدیه بپیچید و آن را بچسبانید. یک طرف کاغذ بسته بندی را تا انتهای پیراهن تا طرف مقابل تا کنید. این باید مقدار اندکی پیش آمدگی را برای شما ایجاد کند. کاغذهای اضافی را از طول بریزید و چین بزنید ، سپس فلپ را که درست کرده اید بچسبانید.
• اگر می خواهید کاغذ را تا انتهای پشت همپوشانی کنید ، آن را یک بار دیگر روی بسته بندی کنید ، سپس هرگونه برآمدگی را چین ، برش و نوار بچسبانید.

کاغذ را در قسمت بالا و پایین بسته تا کنید و آن را با نوار چسب پایین نگه دارید

کاغذ را در قسمت بالا و پایین بسته تا کنید و آن را چسب بزنید. بعد از اتمام بستن کناره ها ، باید ببینید که بالا و پایین هدیه هنوز باز است. برای بستن آنها ، کافی است آنها را به سمت عقب هدیه جمع کنید ، سپس آنها را با نوار چسب نوار چسب بزنید.
• در صورت تمایل می توانید گوشه های کاغذ را تا بزنید ، اما لازم نیست.

تزئینات دلخواه خود را اضافه کنید

تزئینات دلخواه خود را اضافه کنید. اکنون که پیراهن شما بسته شده است ، می توانید روبان ، کمان ، گل ، برچسب نام یا هر چیز دیگری که دوست دارید اضافه کنید. خیالتان راحت باشد! با این حال ، از آنجا که زیر سطح کاغذ محکم نیست ، از نوشتن هدیه با قلم جوهر خودداری کنید ، زیرا ممکن است بسته بندی هدیه را سوراخ کنید و در حال حاضر خود سوراخ کنید.

تزئینات دلخواه کادو
تزئینات دلخواه کادو

ساخت کراکر کریسمس

آستین پیراهن را تا کنید ، سپس آن را محکم از پایین بغلتانید.

آستین پیراهن را تا کنید ، سپس آن را محکم از پایین بغلتانید. پیراهن را رو به رو یا رو به پایین جلوی خود قرار دهید. آستین ها و کناره های پیراهن را به سمت وسط تا کنید تا یک شکل مستطیل ایجاد کنید. سپس ، از پایین پیراهن شروع کنید ، آن را محکم بغلتانید ، مانند بوریتو.
• با این کار شکلی برای کراکر کریسمس شما ایجاد می شود که شبیه یک تکه آب نبات بسته بندی شده است.

آستین پیراهن را تا کنید
آستین پیراهن را تا کنید

پیراهن رول شده را روی 3 ورق دستمال کاغذی بگذارید

پیراهن رول شده را روی 3 صفحه دستمال کاغذی بگذارید 3 ورق دستمال کاغذی را که روی هم چیده شده اند ، روی سطح کار خود پخش کنید. سپس ، پیراهن نورد شده را در نزدیکی پایین صفحه بالای کاغذ ، با فاصله مساوی از هر دو طرف قرار دهید.
• اگرچه این سبک هدیه را کراکر کریسمس می نامند ، اما می توانید از آن برای هر مناسبتی استفاده کنید! به عنوان مثال اگر برای هدیه تولد خود پیراهن می پیچید ، ممکن است از دستمال کاغذی به رنگ دلخواه گیرنده استفاده کنید.

پیراهن را رول کنیم
پیراهن را رول کنیم

پیراهن را در دستمال بچرخانید

پیراهن را در دستمال بچرخانید. پایین دستمال کاغذی را روی پیراهن بالا بکشید ، سپس دستمال کاغذی را به دور پیراهن بچرخانید ، با همان روشی که هنگام غلتاندن پیراهن استفاده کردید. با این حال ، دستمال کاغذی را خیلی محکم نکشید ، زیرا ممکن است پاره شود.
• وقتی از لبه کاغذ در حدود 1–2 اینچ (2.5–5.1 سانتی متر) فاصله گرفتید ، متوقف شوید.

پیراهن را را دستمال کادو بچرخانید
پیراهن را را دستمال کادو بچرخانید

آخرین تکه دستمال کاغذی را تا بزنید و سپس آن را بچسبانید.

آخرین تکه دستمال کاغذی را تا بزنید و سپس آن را بچسبانید. با ایجاد یک لبه کوچک و تا شده از 1-2 سانتی متر آخر (2.5-5.1 سانتی متر) دستمال کاغذی ، به نوار چیزی می دهید که به آن بچسبد. هنگامی که کاغذ را تا کردید ، از نوار دو طرفه استفاده کنید تا فلپ را به کاغذ دستمال زیر آن متصل کنید.
• لبه تا شده علاوه بر تأمین امنیت ، به نظر می رسد از لبه خام ورق کاغذ زیبا تر باشد.

کاغذ کادو را چسب بزنید
کاغذ کادو را چسب بزنید

دستمال کاغذی را درست زیر پیراهن فشرده کنید

دستمال کاغذی را درست زیر پیراهن فشرده کنید. احساس کاغذ دستمال کاغذی را تا جایی که می توانید پیراهن را متوقف کنید احساس کنید. سپس ، دست خود را از انتهای پیراهن حدود 1 در (2.5 سانتی متر) حرکت دهید و دستمال کاغذی را بگیرید. باید به راحتی در آن فرو ریخته و شکلی را ایجاد کند که شبیه یک بسته بندی آب نبات سخت باشد.

کادو را مانند شکلات کنید
کادو را مانند شکلات کنید

چین را با یک تکه روبان بپیچید ، سپس آن را در سمت دیگر تکرار کنید

چین را با یک تکه روبان بپیچید ، سپس آن را در سمت دیگر تکرار کنید. یک قطعه روبان لبه سیم به اندازه 1 فوت (30/0 متر) بردارید و آن را در محلی که فقط کاغذ دستمال را فشار داده اید بپیچید. نوار را محکم ببندید ، سپس لبه پیراهن را در سمت دیگر بسته پیدا کنید و یک روبان نیز در آنجا ببندید. خب  چگونه پیراهن را کادو کنیم؟ به سادگی و با رعایت این نکات.
• می توانید از هر روبانی که دوست دارید استفاده کنید ، اما روبان لبه دار ثبات بیشتری به هدیه می دهد ، زیرا احتمال اینکه گره باز شود کمتر است.
• اگر روبان اضافی وجود دارد ، آن را قطع کنید.
• آنچه در آن وجود دارد همین است! می توانید برچسب نام اضافه کنید ، هدیه را در روبان های بیشتری بپیچید. برچسب ها یا هر چیز دیگری که دوست دارید اضافه کنید! با این حال ، به خاطر داشته باشید که دستمال کاغذی شکننده است و به راحتی چین و چروک را نشان می دهد. برای اینکه ظاهر بسته بندی زیبا و ظریف به نظر برسد ، از بسته شدن بیش از حد آن خودداری کنید. این نکات را به دوستانی که از شما می پرسند چگونه پیراهن را کادو کنیم هم می تونید بگویید.

منبع: wikihow

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 5]

همچنین ببینید

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

سایت عمده فروشی لباس ترکیه

اگر به دنبال معتبرترین سایت عمده فروشی لباس ترکیه هستید این مقاله را مطالعه کنید. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *