چگونه تیپ لشی بزنیم
چگونه تیپ لشی بزنیم

چگونه تیپ لشی بزنیم تا گنگ باشیم؟

اکثر جوان ها دوست دارند تیپ لش و گنگ بزنند. اما چگونه تیپ لشی بزنیم؟ از ابتدای دهه 70 تاکنون راه طولانی را طی کرده است. زمانی که مد تازه در حال ورود به خودش بود و مردم دیگر محدود به دیدگاه جامعه در مورد سبک نبودند. مد گنگ یا تیپ لشی جای خود را به خلاقیت موسیقی داده است و هنرمندان رپ مانند كانیه وست ، دیدی و فارل ویلیامز از طریق نوع لباس خود محبوبیت پیدا می كنند. خیلی از جوان ها با تقلید از همچین سوپراستارهایی تیپ های لش می زنند و این سبک را دنبال می کنند. اگر شما به طور طبیعی شیک پوش نیستید ، جای نگرانی نیست. شما هم می توانید به سبک هیپ هاپ لباس بپوشید که ما ایرانی ها به این سبک تیپ لشی می گوییم.

انتخاب سبک تیپ لشی

هر یک از این تیپ ها مانند تیپ گنگ، هیپ هاپ یا همان تیپ لشی سبک خاص خود را دارد. کسانی که در این نوع سبک لباس می پوشند خیلی راحت با دیدن تیپ شما سبک را می شناسند. حال چگونه تیپ لشی بزنیم که سبک متفاوتی داشته باشد؟

لطفا مطالعه کنید: چگونه خوشتیپ باشیم تا جذاب تر دیده شویم

انتخاب تیپ لشی
انتخاب تیپ لشی

مارکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد

مارکی را انتخاب کنید که  مناسب شما باشد. با تعداد نوازندگانی که وارد صحنه مد شده اند ، پیدا کردن سبکی  که مناسب شما باشد بسیار آسان خواهد بود. چه کسی بهتر از آنهایی که صاحب بخشی از مد رو به جلو هستند و   در مورد سبک لشی به شما می توانند کمک کنند؟ خیلی از خواننده ها و کسانی که در حیطه مد هستند را می توانید الگو قرار دهید.

انتخاب مناسب
انتخاب مناسب

لباسی پیدا کنید که متناسب با نوع بدن شما باشد

لباسی پیدا کنید که متناسب با نوع بدن شما باشد. زیبایی در اندازه های مختلف و لباس ها نیز وجود دارد. وقتی نوبت به پوشیدن لباس تیپ لشی می رسد ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که لباس هایی متناسب با نوع اندام خود انتخاب می کنید. پوشیدن چیزی که خیلی تنگ باشد یا خیلی بزرگ باشد  شاید جالب نباشد اما ست کردن با لباس های دیگر به آن می تواند زیبایی خاصی دهد . شما هم می توانید سبک خاص خود را داشته باشیدزیاد وسواس به خرج ندهید زیرا این سبک، سبکی آزاد است. Hip-Hop عبارت است از بیان سلیقه های مد. اجازه دادن به الهه درونی شما، آمدن آن به سطح.

تیپ لشی متناسب با سن پیدا کنید

لباس متناسب با سن پیدا کنید. حتی اگر در دهه 1980 بزرگ شده باشید ، زمانی که مد تیپ لشی واقعاً در صحنه تأثیرگذار بود. اگر یادتان باشد، سبکی که آن زمان به دیدن آن عادت داشتید از جهات مختلفی تغییر شکل داده است. در حالی که کلاه های قرمز کانگل ، عینک آفتابی بزرگ و عینک آفتابی قدیمی آدیداس در روز زیاد دیده می شدند، شما می خواهید آن ها را ارتقا دهید و مطمئن شوید که با سن شما متناسب است.

انتخاب لباس لشی برای آقایان

آقایان، مخصوصا جوانان عاشق این تیپ هستند و می گویند دوست داریم بدانیم چگونه تیپ لشی بزنیم. یک بلیز گشاد همراه یک شلوار گشاد که از پایین دور مچ پا کش دارد با یک کتانی سبک کانیه وست و گردنبند طلا یک تیپ لشی ایده آل را  می توان ست کرد.

بهترین شلوار برای تیپ لشی را پیدا کنید

شلوار افتاده بسیار به عنوان سبک  تیپ لشی شناخته می شود. اما شما در آنجا محدود نیستید. شلوار جین لاغر رنگی روشن همراه با شلوار چسبان چرمی و شلوارک چین خورده در اوج تیپ  لشی و مد قرار دارد. شلوار خود را پایه لباس خود بدانید و از آنجا بسازید. اگر شلوار گشاد را انتخاب کردید ، پیراهن گشاد را رد کنید. شلوار خود را با یک ژاکت درجه یک یا یک تی شرت ساده زیر کت هماهنگ کنید. می توانید به شلوار خود زنجیر نصب کنید و یک اکسسوری خاص هم داشته باشید.

با کفش های عالی ست کنید

کفش های عالی به پا کنید. چرا که کفش یا کتانی، تیپ شما را به نمایش می گذارد. کفش مناسب می تواند لباس شما به چشم بیاورد ، چه بخواهید گاهی وقت ها این تیپ لشی را بزنید یا حتی بخواهید برای یک شب در شهر کمی پیاده روی کنید. نیاز به یک کفش یا کتانی استاندارد و جنس خوب دارید. نایک و آدیداس در زمینه کفش های ورزشی به سبک تیپ لشی یا هیپ هاپ مارک های برتر هستند. در حالی که ممکن است Baby Phat با یک جفت چکمه بلند بالا و مرسوم مورد توجه قرار گیرد در هنگام تکمیل ظاهر هیپ هاپ خود با کفش های فانتزی ، انتخاب های بیشتری وجود دارد.

  • کفش های کتانی تخت و بدون بند
  • کفش های کتانی مچ دار
  • بوت بلند کار جیر
کفش مناسب
کفش مناسب

یک کلاه بیس بال به لباس خود اضافه کنید

برای جذاب تر شدن یک کلاه بیس بال به لباس خود اضافه کنید. افزودن کلاه به سبک بیس بال به تیپ شما، واقعاً می تواند ظاهر شما را کامل  کند. شما می توانید کلاه تیم مورد علاقه خود را وارد استایل خود کنید. کلاه ها از طیف گسترده ای از رنگ ها ، گرافیک ها و سبک ها برای انتخاب برخوردار هستند که به شما کمک می کنند تا برای هر مناسبت سبکب خاص را رو کنید. زنان و مردان می توانند یک کلاه بیس بال به تیپ لشی  یا هیپ هاپ خود اضافه کنند.

انتخاب لباس هیپ هاپ برای زنان

خانوم ها هم می پرسند که ما چگونه تیپ لشی بزنیم؟ واقعا همچین تیپی به خانوم ها می آید و با این لباسهای گشاد خیلی  زیبا تر می شوند. حال باید چگون لباسی را انتخاب کنند؟

لباس هیپ هاپ زنان
لباس هیپ هاپ زنان

یک شلوار چیریکی رنگی انتخاب کنید

یک شلوار چیریکی رنگی انتخاب کنید. از شلوار رقص هیپ هاپ مد گرفته تا شلوار کراپ تنگ و متناسب با یک جفت پاشنه پا ، متوجه خواهید شد که انتخاب شلوار چیریکی بیش از هر زمان دیگری مهم است. با ترکیب تاپ  و کاپشن یا پیراهن ، ظاهر هیپ هاپ یا تیپ لشی شما می تواند در عرض چند دقیقه از حالت شل به فاب برسد. اگر می خواهید با ظاهر هیپ هاپ خود کاملاً یکپارچه شوید ، کت و شلوار آدیداس یا لباس اسپندکس را در نظر بگیرید. با یک کتانی تقریبا بزرگ و ساقدار می توانید این تیپ را ست کنید.

شلوار مناسب زنان
شلوار مناسب زنان

کفش برای تیپ لشی زنان

در مورد کفش های روزمره یا سبک لشی باید بگویم که محدودیت زیادی ندارید. دستتان در این زمینه باز است. کفش های زنانه که به دنبال تکمیل ظاهر هیپ هاپ خود هستند ، در سبک ، رنگ و مارک های متنوعی ارائه می شود. Baby Phat ممکن است با یک جفت بوت بالا و مرسوم ، مد روز توجه شما را جلب کند در حالی که یک جفت کفش کتانی Pastry ظاهر تیپ لشی شما را زیبا می کند.

  • کفش های کتانی ساق دار و رنگی روشن
  • رنگ خنثی و تخت
  • کفش پاشنه دار استایل دار
  • چکمه های پاشنه بلند بالای زانو
کفش تیپ لشی زنان
کفش تیپ لشی زنان

چه مویی با تیپ لشی خود ست کنیم؟

موهای خود را کاملا طبیعی بزارید. دیگر دوران باندانا و کلاه های کانگول گذشته است. اکثرا رنگ موی طبیعی خود و سبک طبیعی را انتخاب می کنند و دیگر کسی به دنبال شینیون های آنچنانی و رنگ موی انچنانی نیست. خواه به دنبال یک سبک با کلاس هستید یا چیزی کمی بیشتر مبتکرانه ، با آن سرگرم شوید. هیپ هاپ یک حالت ذهنی است و موهای شما چیزهای زیادی در مورد ظاهری که می خواهید بدست آورید بیان می کند.

موی مناسب تیپ لشی
موی مناسب تیپ لشی

اکسسوری لباس هیپ هاپ شما

اکسسوری به استایل شما رنگ و جذابیت می دهد سعی کنید با اضافه کردن بند یا زنجیر به شلوار خود یا استفاده از کلاه یا دستبندهای رنگی زیبا تیپ خود را مطرح کنید.

بدون زیاده روی در دسترس باشید

بدون زیاده روی در دسترس باشید. برای لباس مانند ستاره ها نیازی به صرف ثروت ندارید. لوازم جانبی لباس را کامل می کند اما با بلوز زیاد مجذوب نمی شوید. ساده باشید. زمانی بلینگ همه چیز پر زرق و برق ، گران و بزرگ در نظر گرفته می شد. اما با تغییر سبک ، یک روش ساده برای دسترسی به انگشترهای مینیمالیستی ، سگک های کمربند و ساعت در دسترس است. در مدل های Hip-Hop زنان ، یک مجموعه کامل را می توان با گوشواره های حلقه ای ساده و یک زنجیر ریز در دسترس قرار داد. دیگر دوران گردنبندهای عظیم با یک آویز بزرگ ساعت  گذشته است.

اکسسوری تیپ لشی زنان
اکسسوری تیپ لشی زنان

به آنچه می پوشید اطمینان داشته باشید

به آنچه می پوشید اطمینان داشته باشید. صرف نظر از سبکی که برای دستیابی به آن تلاش می کنید ، همیشه باید از آنچه می پوشید اطمینان داشته باشید. درست مانند لوازم جانبی عالی ، ظاهر تازه با نگرش مطابقت بسیار فراتر می رود. لباسی متناسب با آن انتخاب کنید و به شخصیت خود اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد.

منبع: wikihow

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 14 میانگین: 3.6]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *