چگونه استایل هنری بزنیم
چگونه استایل هنری بزنیم

چگونه استایل هنری داشته باشیم و انواع سبک مد

برای اینکه بدانیم چگونه استایل هنری داشته باشیم، در اینجا لیستی از انواع سبک های مد با تصاویر موجود است. اگرچه من خودم را یک متخصص مد نمی نامم. اما از آنجا که همه آخرین روندهای سبک مد را مطالعه کرده ام ، من کاملاً با مد روز و مد مورد پسند همه آشنا هستم. گرایش های جدید و نوظهور در صنعت مد بسیار محبوب شده اند. در سال 2020 ، روند مد به آرامی برای همیشه در حال پیشرفت است. این که آیا شما کسی هستید که فقط مد قدیمی و کلاسیک را دوست دارید یا کسی هستید که دوست دارد با روند مد آینده پیش برود ، این مقاله مناسب شما است.

مهم نیست که چقدر علاقه مند به سبک های مد بوده اید. برای آسان تر کردن کار شما ، من لیستی از تمام سبک های مد را به طور مستقیم آماده می کنم که کاملا مناسب همه پیر و جوان باشد. بگذارید برخی از این سبک های مد را یکی یکی بررسی کنیم.از همین سبک ها می توانیم یک استایل هنری بینظیر را داشته باشیم

1. سبک مد شلوغ(vintage)

این سبک همه چیز در مورد ظاهر قدیمی و شیک است. اینها پارچه ها و مدهایی هستند که در یک دوره گذشته به وجود آمده اند اما گذشته در واقع چندان گذشته نیست. مردم هستند و مد وجود دارد که می آید و می رود. اما مد پرنعمت یعنی شلوغ  همیشه بی انتها به نظر می رسد. Vintage به سبک قدیمی است که هرگز از مد نمی افتد. قدیمی طلایی است.  مطمئنا دوست دارید مقداری به کمد لباس خود اضافه کنید. جین ، کاپریس ، چکمه های بلند ، دامن برخی از سبک های مد قدیمی است که کاملاً رواج دارد. با این سبک از مد قدیمی باز هم می پرسید چگونه استایل هنری داشته باشیم؟ خیلی راحت با چکمه بلند  و یک دامن و نیمتنه یک استایل هنری به خود بدهید.

منظور از سبک Vintage Fashion چیست؟

کلمه “پرنعمت” اغلب اوقات برای توصیف سبک لباس استفاده می شود که از 20 تا 100 سال قدمت دارد و نشان دهنده دوره زمانی تولید آن است. به این دلیل به آن پر نعمت و بازده گفته می شود. شرطی که برای طبقه بندی خاصی از لباس های قدیمی مورد نیاز است این است که باید بازتابی مشخص از روندها و سبک هایی داشته باشد. اغلب توسط بسیاری از افراد به آن دوره خاص پیوند خورده است. با مروری از آرتیست های قدیمی متوجه این نوع سبک ها خواهید شد. شما می توانید لباس های پرنعمت را به عنوان Haute Couture یا در برچسب های مد رایج با کیفیت بالا پیدا کنید و می تواند جدید ، دست دوم ، دست ساز یا حتی ساخته شده باشد.

جدا از این ، شما همچنین باید بدانید که تعریف vintage می تواند بسیار انعطاف پذیر باشد از این رو برای هر دهه جدید ، موارد جدیدی وجود دارد که می توانند در این گروه جای بگیرند. بنابراین به عنوان vintage برچسب گذاری می شوند. همچنین برای شما مهم است که بدانید هر کالایی که در رده بندی قرار بگیرد با گذشت زمان عتیقه می شود. هر لباس پرنعمت که حداقل 100 سال یا بیشتر از آن باشد ، در گروه عتیقه قرار می گیرد.

چند نمونه لباس با سبک مد پرنعمت (از دهه 1920 تا 1990)

دهه 1920: مهره های بلند ، لباس های فلیپر ، کفش های بند T و پاشنه مری جینز

دهه 1930: آستین های پف کرده و پرزدار ، کت های بولرو ، آکسفورد ، فدوراس ، کفش های پاشنه و زنجیر

دهه 1940: دامن چهارخانه پشمی و توئید مستقیم ، کفش و کیف دستی خزنده ، بروچس و کفش سکویی

دهه 1950: لباس های پیراهن دار ، دامن های کامل با پتو ، پارچه های خز ، رشته های مروارید ، ست ژاکت دوقلو و عینک آفتابی Wayfarer

دهه 1960: سبک جکی کندی ، کلاه های ظریف Pillbox و کت و شلوار کت و شلوار کت و شلوار Flowing Tops ، Bell-Bottom Jeans و Bohemian Style

دهه 1970: کیف Birkin ، Platforms ، Boho-Chic ، Flare Jeans ، پاشنه بلوک ، چکمه های بلند تا ران و خاکی

دهه 1980: زنجیرهای طلایی ، پیراهن های گلف ایزود ، ژاکت های با شانه های محکم و بلیزرها و استیلتوس

دهه 1990: شلوار چسبان ، چوکر ، پیراهن های پارچه ای بزرگ و ژاکت های بزرگ

چگونه لباس های پرنعمت خود را تهیه کنیم؟

اگر دوست دارید لباس های پرنعمت خود را داشته باشید ، باید فروشگاه هایی را که دارای محصول قدیمی هستند به نام فروشگاه یا توضیحات لباس ها را جستجو کنید. همیشه باید قبل از تصمیم به خرید آن، برای خودتان اطمینان حاصل کنید که از سبک (vintage)پرنعمت پیروی می کند. جدا از این ، شما ممکن است برخی از لباس های قدیمی را در یک فروشگاه لباس دست دوم پیدا کنید. اما نوع لباس هایی که پیدا خواهید کرد بیشتر لباس های قدیمی است. من به شما  توصیه می کنم که مستقیماً به یک فروشگاه رسمی بروید تا بتوانید یک مجموعه حرفه ای از قطعات پرنعمت و همچنین یک مالک که تجربه زیادی در طراحی های قدیمی دارد را برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد پیدا کنید. قطعاتی که واقعاً دوستشان دارید. در مورد بچه ها صحبت می کنیم ، توصیه می کنیم از فروشگاه Petit Bateau دیدن کنید که در آن لباس های مدرن وقدیمی  از فرانسه پیدا خواهید کرد.

سبک vintage
سبک vintage

2. سبک مد Artsy

Artsy یکی از سبک های سبک است که  توجه من را به خود جلب کرده است. دیدن خانمهایی که دوست دارند لباسهایی بپوشند که بیانات سبک خاص آنها باشد بسیار جالب است. ایده این است که چیزی غیر متعارف و به دور از یک ظاهر طراحی سنتی ایجاد کنید. این ممکن است شامل برخی از رنگ های بسیار پررنگ و روشن ، با چاپ اغراق آمیز باشد. این لباس ها معمولاً دارای سایه های غیرمعمول و اشکال عجیب و غریب منحصر به فرد هستند. بیشتر آن دست ساز است و خانگی است.

Artsy سبکی است که بیشتر به خلاقیت مربوط می شود. این می تواند لباسی باشد که بتوانید به آن فکر کنید و به سرعت از تکه پارچه ای که در حال حاضر دارید بسازید. یا می توانید به سادگی ایده خلاقانه برخی از طراحان هنری را بپوشید. با این نوع سبک خیلی راحت می توانیم یک استایل هنری داشته باشیم.

سبک artsy
سبک artsy

آیا سبک مد Artsy برای من مناسب است؟

به نظر شخصی من ، من فکر می کنم سبک مد هنری برای کسانی است که از خلاقیت بالایی برخوردار هستند. اگر شما عاشق طراحی و خلق چیز جدیدی از محیط زندگی هستید پس این سبک قطعاً مناسب شماست. به نظر من بسیاری از دوستداران سبک هنری زیبا ، لباس های غیر معمول و همچنین وسایل دست ساز الهام گرفته را ترجیح می دهند که زیبایی سبک خود را افزایش می دهد. تعریف سبک مد artsy گسترده و بسیار انعطاف پذیر است و برای اینکه بتوانید نسخه خود را از سبک artsy پیدا کنید. باید آنقدر جسور و خلاق باشید که بتوانید ترکیبات مختلفی از موارد را امتحان کنید و نتیجه آن را برای خود آزمایش کنید.

یک نکته دیگر که باید بعد از شیوع COVID-19 بخاطر بسپارید ماسک های صورت آرایشی است که به بخشی مهم از سبک شما تبدیل شده اند ، مگر نه؟ اگز از من پرسیده شود چگونه استایل هنری داشته باشیم؟ من قطعا این سبک را معرفی خواهم کرد.

سبکartsy
سبکartsy

چرا مردم مایل به پوشیدن این سبک مد هستند؟

بیشتر اوقات ، مردم به این سبک مد لباس می پوشند تا بتوانند پیامی مخفی به جامعه برسانند. تا برای خود بیانیه دهند تا بتوانند در مقابل چیزهایی که به آنها اعتقاد دارند ایستادگی کنند. آنها معمولاً جذب چیزهایی می شوند که کیفیت بالایی دارند یا حداقل مواردی که ارزش مادی منحصر به فردی دارند. یکی از مواردی که در مورد این سبک مد زیبا است این واقعیت است که میزان زیبایی این سبک مد به ترجیحات شخصی افرادی که آن را پوشیده اند بستگی خواهد داشت. از این رو آن را به یک سبک مد تبدیل می کند که نهایت آزادی را به مردم می دهد.

دلیل علاقه به سبک artsy
دلیل علاقه به سبک artsy

به سبک Artsy چگونه استایل هنری داشته باشیم؟

من دو روش خارق العاده را می شناسم که در آن می توانید به سبک هنری لباس بپوشید ، بنابراین اجازه دهید یک به یک آنها را در زیر بررسی کنیم.

1. شلوار استرچ و لباس نامتقارن

راه اول پوشیدن شلوار استرچ یا حتی شلوار جین تنگ است تا آن را با لباس غیر متقارن جفت کنید. تاپ های نامتقارن بیانگر خلاقیت هایی اند که در حال پیشرفت هستند. یکی از بهترین راه ها برای سبک پوشیدن لباس نامتقارن ، تطبیق دادن آن با یک جفت شلوار استرچ مشکی یا خاکستری است. از شلوار چسبان هلو نیز ممکن است در بعضی موارد استفاده شود و همانطور که قبلاً اشاره کردم ، همه چیز در مورد خلاقیت شما است. در اینجا هیچ درست و غلطی وجود ندارد. چکمه های تخت و بلند ، همراه با برخی از جواهرات به عامل کلی سبک کلی کمک می کند.

اگر حال و هوای شلوار استرچ را ندارید ، به جای آن این جورابهای آلمانی را امتحان کنید.

2. جواهرات نمایشی یا خلاق

یکی از بهترین راه ها برای افزایش احساس هنری به لباس روزمره یا جواب سوال چگونه استایل هنری داشته باشیم؟ پوشیدن برخی جواهرات خلاقانه است. فقط گردنبند الماس و گوشواره های مروارید گرانبها را فراموش کنید و در عوض برخی از لوازم جانبی بی نظیر مانند یک قطعه صنعتگر را که در اصل با دست ساخته شده از بهترین کیفیت مواد که به نظر می رسد یک شی یا هنر ناب است ، امتحان کنید. در عین حال جسور و خلاق باشید تا اجازه دهید شخصیت شما از نوع لباس پوشیدن بیان شود. نکته: برای داشتن ظاهری کامل هنری ، کیف هنری را از Love Moschino اضافه کنید. برای دانستن بیشتر می در مورد این سبک پیشنهاد می کنم مقاله استایل با کمربند برای خانوم ها را مطالعه بفرمایید.

استایل هنری سبک artsy
استایل هنری سبک artsy

3. سبک مد اتفاقی

این بیشتر یک سبک رسمی است و بهتر است اگر آن را به عنوان روزهای کاری معرفی کنیم. موارد عادی هنوز هم برای یک جلسه کاری و رویدادهای دفتری کاملاً خوب است. در حالی که آقایان بلیز با شلوارهای متناسب با پیراهن رسمی و گاهی کراوات می پوشند ، زنان می توانند از شلوارک دامن و دامن با لباس مناسب یا بلوز با کت مناسب استفاده کنند. من به شما توصیه می کنم برای هر مناسبت به اندازه کافی اوقات فراغت کسب و کار را در مجموعه خود داشته باشید زیرا در تحت تأثیر قرار دادن تماشاگران در هر کجا که باشید موفق نخواهند شد.

منظور از Casual Wear چیست؟

لباس های گاه به گاه مجموعه خاصی از کدها نیستند بلکه تعریف واقعی لباس های گاه به گاه هر چیزی است که به طور سنتی برای یک مراسم منظم که به یک کد لباس رسمی مناسب یا نامناسب است ، می دانند. لباس های راحتی را به عنوان یک مجموعه خاص از لباس ها بپوشید که احساس آرامش در خود ایجاد کنید. اما در عین حال سطح ظرافت را حفظ کنید تا بتوانید به راحتی و به عنوان لباس های روزمره از آن استفاده کنید. از آنجا که شما باید یک لباس خاص را انتخاب کنید و آن را با لباس دیگر مطابقت دهید. با لباس راحتی معمولاً ظاهری را که می خواهید،باید خلاق باشید تا راحتی لباس شما را نشان دهد. سعی کنید تست کنید که کدام لباس بیشتر به شما می آید.

یک کد لباس غیر رسمی ممکن است یکی از بهترین فرصت ها برای کسانی باشد که دوست دارند احساس واقعی سبک شخصی را به مردم بیان کنند. چه این تنظیمات شخصی شما باشد که شما را به دنبال چیزی ناهموار ، براق ، خاکی یا مجلل تر می کند. لباس های گاه به گاه، شما را به پوشیدن لباس به گونه ای دعوت می کند که باعث می شود همیشه احساس راحتی کنید. به جای اینکه تمام توجه خود را به سمت تشریفات معطوف کنید. لباس روزانه شما را قادر می سازد تعادل مورد نظر خود را بین سطح راحتی ، سبک شخصی و همچنین فردیت پیدا کنید تا بتوانید لباس شیک اماکاربردی بپوشید.

لباس اتفاقی یا گاه به گاه
لباس اتفاقی یا گاه به گاه
نمونه هایی از پوشیدن گاه به گاه
  1. ژاکت با مینی بند
  2. مینیسر گاه به گاه
  3. شلوارک جین با تاپ تاپ ست شده است
  4. شلوارک باری که با یک تی شرت ساده و سفید ست شده است
  5. شلوار جین مشکی با پیراهنی به سبک نظامی ست شده است
در اینجا چند نکته سریع آورده شده است

جدا از این ، بگذارید چند نکته سریع به شما بدهم. فقط در صورت دیر رسیدن به صرف شام با دوستان خود،که نمی خواهید کلاه خود را بردارید ، پس نگران نباشید. فقط کافی است شلوار ورزشی را با دامن میدی عوض کنید. وقتی دمای اطراف شروع به کاهش کرد ، شلوار چرمی خود را دوباره بپوشید. دانستن چگونگی بازی با این هنر، پاسخی برای داشتن یک لباس مناسب است. از سویشرت یا کاپشن استفاده کنید. برخی از لوازم جانبی مانند گردنبند را به آن بیفزایید. با  اینکار می توان در یک چشم بر هم زدن لباس های خود را از روز به شب تغییر دهید. اکنون ، این همان چیزی است که ما آن را قدرت سبک مد گاه به گاه می نامیم. با این سبک هم می دانیم چگونه استایل هنری دشته باشیم.

4. لباس به سبک گرانج

این نوع لباس نتیجه موسیقی گرانج است و از دهه 1980 ایجاد شده است. تأکید زیادی بر ایجاد سایه های بزرگ و لایه لایه وجود داشت. این سبک به طور خاص شامل پیراهن های فلانل ، کت های چرمی ، جین پاره شده ، کت های متالیک ، تاپ های کراپتی ​​، چکمه های جنگی ، تی شعار ، جوراب های توری ، جین های گشاد ، ژاکت های کشدار بود. لباس های گشاد ، لباس های پاره و پاره و نامرتب از ویژگی های این سبک است. این سبک برای همه چیز خاصی دارد ، بنابراین این سبک را در لباس کمد خود جای دهید و با بیان سبک خود تأثیر بگذارید. می توتنید مقاله چگونه تیپ لشی بزنم را مطالعه بفرمایید.

سبک مد گرانج از کجا آمده است؟

سبک گرانج مد در ابتدا از صحنه موسیقی گرانج الهام گرفته شد و ریشه آن را در قطعات آشفته ، دنج و فلانل جستجو کرد. گرانج در ابتدا در اواسط سال 1980 در سیاتل ظهور کرد. به خاطر شعرهای عصبانیت و صدای ضعیفش معروف بود. گرانج گرچه بسیار تحت تأثیر هوی متال و پانک راک قرار گرفت. اما سرانجام با ایجاد سبک و ظاهر خود توانست هویت خود را پیدا کند. حال ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید در زیر یک لباس کامل به سبک گرانج بپوشید و چگونه استایل هنری داشته باشیم.

چگونه می توانم به طور مناسب در لباس Grunge Style لباس بپوشم؟

1. استفاده از کت چرم مشکی و اندازه فوق العاده

بیشتر وسایلی که شیک پوشان سبک مد گرانج تمایل دارند در کمد خود داشته باشند کت چرمی مشکی است. هنگامی که می خواهید به درستی به سبک گرانج لباس بپوشید ، پس باید به خاطر داشته باشید که همه چیز در مورد داشتن کت های چرمی مشکی است که از نظر اندازه بسیار بزرگ هستند. از این رو ، به جای انتخاب کت چرمی مشکی متناسب با اندازه بدن ، سعی کنید آنهایی را انتخاب کنید که بزرگتر از اندازه طبیعی شما هستند.

2. پوشیدن یک تی شرت سفید ساده

این یکی از مواردی است که شما باید داشته باشید و به احتمال زیاد یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که در زندگی خود انجام داده اید. یک تی شرت سفید ساده ممکن است به راحتی با کت چرمی فوق العاده بزرگ مشکی شما مطابقت داشته باشد. بعد از آن ، کار بعدی که می خواهید انجام دهید این است که موهای خود را به گونه ای حالت دهید که ظاهری نامرتب پیدا کند ، دقیقاً مانند ظاهری که به تازگی از رختخواب بیرون آمدید تا کمی از عناصر گرانج را در آن اضافه کنید. سرانجام ، شاید بخواهید یک رژ لب قرمز روشن با رژ لب بزنید تا لمس نهایی گرانج را به سبک کلی خود اضافه کنید.

سبک گرانچ
سبک گرانچ

نسخه 1990 گرانج

ممکن است بخواهید برای برخی الهامات نگاهی به سبک مد گرانج در دهه 1990 بیندازید. تکان خوردن ظاهری آهسته و عصبی که دوره این زمان خاص را توصیف می کند ساده است و همه این به لطف بازگشت این نوع روند است که اخیراً از نظر محبوبیت رشد کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید جمع آوری روحیه عصیان درونی و پذیرفتن نقص و نقص خودتان است. کتهای متالیک شلوار جین پاره شده ، طرحهای متناقض و همچنین اشکال گشاد ، فقط نوک کوه یخ برای این ظاهر “شیطان” است.

5. سبک مد شیک

این ظرافت و کلاس منهای رنگهای زنده است. من این سبک را نوعی سبک مرتب می دانم زیرا بیشتر شامل سیاه پوستان و سفیدپوستان است. همچنین ممکن است برخی دیگر از رنگ های نه چندان بلند و ظریف را مشاهده کنید ، اما همه کلاس و ظرافت هیجان انگیز است ، هیچ چیز بیش از حد و بدون رنگ های آشکار ظاهر نمی شود.

سبک شیک چیست؟

کلمه “شیک” به معنای ظرافت و شیک بودن است که معمولاً به نوع خاصی اشاره دارد. این کلمه ای است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شود تا به شما ایده ای از سبک مد خاص یا سبک هایی که در آن یک خانه تزئین شده است ، بدهید. برخی از مردم ادعا کردند که این کلمه بیش از حد استفاده می شود تا جایی که فقط به معنای خوب بودن چیزی است. ممکن است مبهم به نظر برسد و احتمالاً یکی از کلماتی است که ما معمولاً بدون درک کامل معانی واقعی که در پس آن قرار دارد استفاده می کنیم. با این حال ، در دنیای مد ، می توانم به شما اطمینان دهم که از دیدگاه من ، متوجه شدم که شیک به معنای ظاهری درجه یک است که از ترکیب چند مورد تولید می شود که با حداقل تلاش انجام می شود.

سبک مد شیک به دلیل پوشیدن قطعات تک رنگ با یک خط تمیز و براق مشهور است تا نشان دهد که او از قدرت درون خود برخوردار است و طعم خاصی از مد را دارد. شما به عنوان فردی که عاشق سبک شیک هستید ، معمولاً لباس سفید ، سیاه و همچنین خنثی را می پوشید تا بتوانید رنگ اصلی مورد نظر خود را روی لوازم جانبی پررنگ مانند کیف پول ساخته شده از پوست تمساح قرار دهید یا حتی یک رژ لب قرمز کلاسیک. اگر یک چیز وجود دارد که می توانید در کمد شخصی که طرفدار سبک شیک است پیدا کنید ، این لوازم جانبی مدرن ، براق و جدید است.

سبک فشن استایل یا شیک
سبک فشن استایل یا شیک

چگونه فوراً شیک به نظر می رسم؟

بهترین سعی خود را بکنید که لباسهایتان خوش سلیقه باشد و در عوض روی کفش ها و کیف ها تمرکز کنید

این یکی از استراتژی های اصلی من در مورد چگونگی ظاهر فوری شیک بودن است. کاری که من برای لباس هایم انجام می دهم این است؛ به طور معمول چیزی را انتخاب می کنم که به راحتی پوشیده شود و همان چیزی است که می دانم با آن راحت تر خواهم بود. یکی از ترکیبات مورد علاقه مواردی که دوست دارم از آن استفاده کنم دامنی است که با بلوز جذاب ست می شود. جدا از آن ، من همچنین تمام توجه و انرژی خود را بر روی انواع لوازمی که می پوشم متمرکز می کنم. صرف نظر از اینکه از آن برای یک موقعیت خاص استفاده خواهم کرد یا استفاده روزمره.

برخی از قسمت های پوست خود را به روشی صحیح نشان دهید

قسمت هایی از بدن که در معرض قرار گرفتن شما مناسب است مچ پا و شانه ها است. این قسمت هایی از بدن شما هستند که ممکن است بخواهید آنها را در معرض دید قرار دهید تا خصوصیات شیک درون شما را نشان دهد. سعی کنید به جای پیراهن کوتاه ، تاپ خود را بپوشید. به جای پوشیدن دامن کوتاه ، یک جین شلوار جین کوتاه را امتحان کنید. شما همچنین ممکن است با افشای برخی از بهترین ویژگی های بدن خود ، نسخه شیک شیکی باشید. به شما توصیه می شود همزمان پاها و همچنین صورت خود را در معرض دید قرار ندهید.

6. سبک مد بوهمی

این همان سبک هیپی است که راه خود را به محبوبیت باز کرده است. این سبک شامل زنان دارای موهای بلند و لباس های روشن بود که از پارچه هایی با جریان آزاد ساخته شده بودند. این سبک که شامل الگوهای پررنگ و چاپ های عجیب و غریب همراه با شلوارهای زیرزنگ بود. نسخه معاصر این سبک ، سبک شیک Boho است و از لباس های دست ساز ساخته شده از مواد طبیعی استفاده می کند. این سبک به دلیل طبیعت آزاد و آرامش شناخته شده است. تقریباً در همه لباس های این سبک،آزادی را می بینید. ماکسی بیلی یکی از نمونه های این سبک است.

سبک مد Bohemian چگونه است

سبک مد Bohemian فقط یک سبک مد نیست ، فراتر از آن است. این یک فرهنگ واقعی است که قبلاً وجود داشته و درست مثل هر فرهنگ دیگری ، حقوق خود را دارد. جدا از آن ، این نیز نوعی فرهنگ است. به شدت از یک ایدئولوژی خاص برخوردار است و دارای یک تاریخچه بسیار منحصر به فرد و پیچیده است. بیشتر مردم تمایل دارند سبک مد بوهمی را به مد هیپی مرتبط کنند. در اواخر دهه 70 و 60 ظاهر شد. اما در حال حاضر ، سبک مد بوهمی به یکی از بخشهای مهم فرهنگ ما تبدیل شده است. در حقیقت ، مد boho از قرن نوزدهم آغاز می شود و در آن زمان توسط مردم به عنوان وسیله ای برای ضد فرهنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر ، تنوع بسیار زیاد لوازم جانبی و همچنین لباس های boho باعث می شود که سبک مد بوهمی یک پدیده واقعی فرهنگی باشد.  این نوعی پدیده فرهنگی است که عناصر آرام را همراه با لباس های گشاد ، کلی قطعات هنری و گاه به گاه در بر می گیرد. از جواهرات بیشتر لباس هایی که به عنوان سبک بوهمیایی برچسب گذاری می شوند. معمولاً نمایانگر آنچه سبک بوهمیایی است را نشان می دهد و گزینه دوم برای روش های قدیمی لباس پوشیدن است. در حالی که راحتی های مشابه را با همان هزینه فراهم می کند.

سبک مد بوهمی
سبک مد بوهمی

مواردی که برای لباس پوشیدن به سبک بوهمیان باید در کمد لباس خود داشته باشید

پالت رنگ

تاپ توری سفید

تن پوش چاپی مخلوط

دامن ماکسی چاپ Boho

شلوار جین شعله ور شده

شلوار جین پریشان

چاپ کیمونو Boho

ژاکت جین پریشان

کت پوست گوسفند

صندل گلادیاتور

نیم بوت جیر دوزی شده

جواهرات فیروزه ای

روسری بزرگ

کیف حاشیه ای قهوه ای

7. سبک مد مرسوم ، مد روز

این سبک می تواند برای  یک دختر مدرن باشد که از تمام مد های مد روز پیروی می کند. اگر کسی هستید که همیشه با روندهای مد روز به روز هستید و سالانه بارها کمد لباس خود را با تغییر فصل تازه می کند ، شما دختر مد روز هستید. این راحت ترین سبک مد برای دنبال کردن ، بدون پیچیدگی ، بدون درام است و شاید به همین دلیل است که این سبک مد مورد علاقه من است. با این سبک خیلی راحت کمی توانید استایل خود را داشته باشید و بدانیم چگونه استایل هنری داشته باشیم.

سبک مد روز
سبک مد روز

10. سبک مد پر جنب و جوش

چگونه استایل هنری داشته باشیم ؟ در جواب این سوال  سبک پر جنب و جوش بسیار مناسب است. این سبک برای همه شما جلب توجه کنندگان و پر انرژی ها وجود دارد. این سبک پر از انرژی  است و همین امر از ترکیب پر جنب و جوش رنگ ها ، الگوها ، گلدوزی های اغراق آمیز ، طرح های نامتقارن و تعداد زیادی رنگ زنده و زنده نشان می دهد. اگر شما از آن دسته دخترانی هستید که عاشق مد پر جنب و جوش هستند ، کمد لباس شما پر از رنگ هایی خواهد بود که توجه توده ها را به خود جلب می کند.

سبک پر جنب و جوش
سبک پر جنب و جوش

11. سبک مد ظریف

وقتی صحبت از آن کلاس عالی و پالایش باشد ، ظرافت در الویت است. ظرافت همه چیز به جذابیت و مجلل به نظر رسیدن است. این سبک شامل ایجاد کمد لباس کامل و پر از وسایل درجه یک و پر زرق و برق است. این سبک شامل لباس های خیره کننده و جواهرات مکمل پر از الماس است که تماشاگران را بی حس می کند. این سبک ترکیبی از کلاس و مهارت در یک است.

سبک مد ظریف
سبک مد ظریف

12. سبک مد گوتیک

رنگ سیاه مترادف با این سبک است. همه چیز در مورد این سبک سیاه است . موهای سیاه ، لب های سیاه ، پیراهن های سیاه و چکمه های سیاه. مد گوتیک شامل پوشیدن لباس های تنگ و متناسب با تنوع لوازم جانبی و جواهرات گوتیک دیگر است. به نظر می رسد سبک مستقیم از قسمت بازی تاج و تخت باشد. از این حالت استفاده می شود در مهمانی های موضوعی و رویدادهایی که می خواهید ظاهری متفاوت از جمعیت داشته باشید. می توانید طلسم مرموز خود را بر روی آن ها بیندازید. نگاه کلی مربوط به مرموز بودن و همزمان بیمارگونه است.

سبک مد گوتیک
سبک مد گوتیک
نتیجه

در پایان ، می توانم بگویم که از طریق این قطعه با دقت تنظیم شده ، ما توانسته ایم موارد زیر را پوشش دهیم:

  1. لیستی از چند سبک مد که با دقت جمع آوری شده است تا بدانیم چگونه استایل هنری داشته باشیم.
  2. آنچه این سبک ها شامل می شود.
  3. نکات و پیشنهادات همراه با توصیه های من.
و برخی پیشنهادات محصول

مد یک چیز ذهنی است و همیشه لازم نیست که شما به این سبک ها یا هنجارهایی که توسط دیگران تنظیم و تعریف می شوند پایبند باشید. شاید شما ایده یا سبک منحصر به فرد خود را داشته باشید. شاید بتوانید آن را بپوشید و این یک فرم سبک برای دیگران می شود تا آن را دنبال کنند. اما از آنجا که ما قبلاً سبک های آزمایش شده ای داریم ، چرا نمی توان از آنها حداکثر استفاده را برد. و به همان شکلی که می توانیم از آنها بهره مند شد. بنابراین ، از این راهنمای جامع سبک به خوبی استفاده کنید. لباس خوبی بپوشید.

در نهایت انواع مد هایی که دوست دارید آنها را بپوشید به عوامل مهمی بستگی دارد که ممکن است لازم باشد در نظر بگیرید. عواملی مانند میزان سلیقه در انتخاب لباس که توسط شما تنظیم شده است. روحیه شما در روزی که تصمیم دارید با آن لباس خاص لباس بپوشید. در دسترس بودن وسایل داخل کمد و همچنین شرایط آب و هوایی تأثیر زیادی در سبک شما خواهد داشت. امیدوارم جواب سوال خود را که چگونه استایل هنری داشته باشیم را گرفته باشید.

منبع: brandable

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

مدل لباس تو خونه ای زمستانی

انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی دخترانه

در این مقاله با انواع مدل لباس تو خونه ای زمستانی برای بانوان که مناسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *