نحوه صحیح شستن سوتین اسفنجی - کادای
نحوه صحیح شستن سوتین اسفنجی - کادای

نحوه صحیح شستن سوتین اسفنجی

با طرز صحیح شستن سوتین اسفنجی آشنا هستید؟ در ادامه با طرز صحیح شست و شوی سوتین اسفنجی آشنا می‌شوید. یکی از انواع سوتین‌ها که اکثر بانوان از آن بصورت روزانه استفاده می‌کنند، سوتین اسفنجی است. این سوتین که جزو سوتین‌های فرم‌ دار محسوب می‌شود. این سوتین‌ها دارای ابر هستند و برای ظاهر و استایل لباس بسیار پر کاربرد هستند. سوتین‌های اسفنجی دارای ابر در قسمت کاپ خود هستند، بنابراین برای شستن این لباس زیرها باید نهایت دقت را بکار برد تا عمر و دوام سوتین اسفنجی زیاد شود.

همانطور که می‌دانید برای شستن لباس زیر خصوصا سوتین دو روش وجود دارد که یکی شست و شوی دستی و دیگری شستن با ماشین لباسشویی می‌باشد. سوتین اسفنجی را بهتر است بصورت دستی بشویید و آن را در ماشین لباسشویی نیاندازید. قبل از شستن سوتین اسفنجی در لباسشویی بهتر است به کاپ درون سوتین دقت کنید که کاپ‌ها ثابت هستند یا خیر. اگر اسفنج و ابر سوتین شما درست نباشد، بهتر است پیش از شست و شو آن را درست کنید. سپس سوتین خود را در داخل کیسه‌های مخصوص شست و شوی لباس زیر قرار دهید و در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. تنظیمات لباسشویی را بر روی آب سرد تنظیم کنید و محفظه آن را با شوینده ملایم پر کنید.

شستن سوتین اسفنجی

در صورتی که اسفنج سوتین شما قابلیت جدا شدن دارد، قبل از شست و شو آن را از داخل سوتین خارج کنید و این اسفنج‌ها را با استفاده از دست و با آب سرد بشویید. سپس می‌توانید اسفنج را بر روی حوله خشک قرار دهید. هیچ وقت از خشک کن ماشین برای گرفتن رطوبت سوتین اسفنجی استفاده نکنید، زیرا به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان خراب می‌شود. گرما و حرارت زیاد در زمان خشک کن لباسشویی به راحتی فرم و شکل ظاهری سوتین را از بین می‌برد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 1 میانگین: 1]

همچنین ببینید

سوتین هارنس دار چیست

سوتین هارنس دار چیست

سوتین هارنس دار چیست و به چه مدل سوتینی گفته می‌شود؟ در این مقاله یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *