نحوه استفاده از پد بهداشتی زیر بغل - کادای

نحوه استفاده از پد بهداشتی زیر بغل

با نحوه استفاده از پد بهداشتی زیر بغل آشنا هستید؟ در این مقاله درباره نحوه بکار بردن و استفاده از پد زیر بغل و مزیت‌های این پدهای بهداشتی صحبت شده است. هر فردی در طول روز بنا به دلایل مختلفی مانند گرما، استرس، رطوبت هوا، اختلالات عصبی، فعالیت ورزشی و … تعریق بیش از حد داشته و نیازمند استفاده از پد بهداشتی است. در صورتی که از پد زیر بغل استفاده کنید، عرق زیر بغل و بدن شما به راحتی جذب می‌شود و در نتیجه این امر لکه بر روی لباس شما ایجاد نخواهد شد. بسیاری از مردم در این دغدغه مشترک هستند که با کمی تعریق، بوی بد می‌‍گیرند و لکه تعریق بر روی لباسشان باقی می‌ماند.

برای رفع این مشکل به شما توصیه می‌شود از پد ضد عرق زیر بغل استفاده کنید. به آسانی و با استفاده از این پدهای بهداشتی می‌توانید مشکل تعریق بیش از حد خود را حل کنید. پد بهداشتی زیر بغل دارای انواع مختلفی است که هر کس بر اساس شرایط بدنی خود از آن استفاده می‌کند. در ادامه با راه‌های استفاده از این پدهای بهداشتی آشنا می‌شوید.

ویژگی‌های پد ضد تعریق

محافظت 24 ساعته از عدم ایجاد لکه در لباس

دارای بافت نازک و انعطاف‌پذیر

دارای الیاف بسیار نرم

قابلیت جذب بسیار بالا

دارای لایه خشک‌کننده و خنثی‌کننده عرق

هیچ ضرری برای پوست ندارد.

بدون بو و ضد حساسیت است.

در انواع لباس مردانه و زنانه قابلیت استفاده دارد.

توسط دیگران قابل مشاهده نیست.

تغییر رنگی در لباس ایجاد نمی‌کند.

پد زیر بغل چیست؟

منظور از پد زیر بغل لایه‌ای است که دارای جنس پنبه می‌باشد و کاملا ضد حساسیت تولید شده است. این پدها معمولا یکبار مصرف هستند. پد زیر بغل معمولا دارای بافتی نرم و لطیف است که در صورت استفاده باعث ناراحتی فرد نمی‌شود. این پد را می‌توان به لباس چسبانده و از آن استفاده کرد. پد بهداشتی زیر بغل به راحتی عرق زیر بغل شما را جذب خواهد کرد، بدون اینکه هیچ لکه‌ای بر روی لباس فرد باقی بگذارد. این پدها دارای عملکرد سریع، بهداشتی و بسیار راحت هستند که به دلیل بافت نرم و قابلیت جذب بالا، محبوبیت زیادی در بین افراد مختلف دارند. این پدها را می‌توان در ناحیه زیر بغل لباس قرار داد، بدون اینکه سبب تغییر رنگ لباس یا خرابی آن در برابر مواد شیمیایی شود.

انواع مدل پد زیر بغل در بازار وجود دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارد. برخی از این پدها مستقیما بر روی پوست بدن فرد می‌چسبند و برخی از آن‌ها را نیز می‌توان بیشتر از یکبار استفاده کرد. پدهای زیر بغل نیز قابلیت شست و شو دارند و توانایی چسبندگی بسیار زیادی دارند و برخی از آن‌ها را می‌توان بیشتر از یکبار استفاده کرد. از مزایای بسیار مهم این پدهای بهداشتی، تمیز ماندن لباس در صورت تعریق زیر بغل است.

پد زیر بغل

نحوه استفاده از پد بهداشتی زیر بغل

در صورتی که برای اولین بار است به دنبال خرید این پد و یادگیری نحوه استفاده از پد بهداشتی زیر بغل هستید، باید بدانید که اصلا کار سختی نیست. این پدها به راحتی قابل استفاده هستند و سریعا تعریق پوست را جذب می‌کنند. این پدهای مفید را می‌توان هم در لباس‌های دارای آستین و هم در تی‌شرت زنانه و مردانه استفاده کرد. در ادامه با مراحل استفاده از پد زیر بغل آشنا گام به گام آشنا می‌شوید.

1- ابتدا بسته‌بندی پد را باز کرده و سپس آن را از لایه بهداشتی که به منظور محافظت از پد روی آن قرار داده شده را جدا کنید.

2- قسمت عریض پد را بر روی لایه درونی لباس خود چسبانده و بخش کوچکتر آن را نیز به لبه آستین لباس بچسبانید.

3- در صورتی که لباس بدون آستین بر تن دارید، می‌توانید پد را نصف کرده و از قسمت کوچکتر آن برای لباس دیگر خود استفاده کنید.

4- توجه داشته باشید که پد را در مرکز زیر بغل لباس خود بچسبانید. به طوری که پد در وسط حلقه آستین قرار گیرد.

5- پد را برای 5 ثانیه با دست فشار دهید تا کامل بچسبد.

6- در صورتی که بر روی پد مدت زمان استفاده را 24 ساعت نوشته بود، حتما بعد از پایان این مدت آن را دور بیاندازید.

نحوه استفاده از پد بهداشتی زیر بغل

نحوه عملکرد پد بهداشتی زیر بغل

نحوه عملکرد پد بهداشتی زیر بغل به این شکل است که در سیستم طبیعی تعریق بدن هیچ دخالتی نمی‌کند. این پدهای بهداشتی بصورت غیر مستقیم و بدون دخالت مواد شیمیایی، عرق فرد را از سطح بدنش جذب می‌کند و در طول شبانه روز زیر بغل فرد را خشک نگه می‌دارد. این پدها به دلیل عمر مفید و زیادی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. از قابلیت‌های مفید پد زیر بغل، خنثی کردن بوی بد عرق توسط لایه‌های خشک شده در آن است. پد زیر بغل کاملا بهداشتی بوده و عملکرد بسیار سریعی دارند و در این چند سال اخیر توانسته‌اند به میزان زیادی مشکل تعریق بیش از حد مردم را حل کنند.

در صورتی که قصد خرید پد بهداشتی زیر بغل را دارید، بهتر است بدانید که این پدها قیمت مناسبی دارند و گران نیستند. پدهای ضد تعریق را می‌توان در انواع مختلف به همراه بسته‌بندی‌های جذابی خریداری کرد. چسبندگی فوق‌العاده این محصول در محل قرار گرفتن خود بر روی لایه درونی لباس یا زیر بغل، باعث شده است تا در ۲۴ ساعت و حتی بیشتر، بتواند محافظ بروز عرق بر روی لباس باشد.

مزیت پد بهداشتی زیر بغل

مزیت پد زیر بغل

یکی از مزایای این محصول چسبندگی آن است که سبب می‌شود عمر مفید محصول افزایش یابد. همچنین خاصیت خنثی کردن بوی بد تعریق توسط لایه‌های خشک کننده این محصول باعث می‌شود تا بتوان از این پدها بصورت متعدد استفاده کرد. همچنین اطمینان خاطری که مصرف‌کنندگان این پد دارند سبب می‌شود تا روز به روز خرید این محصول بیشتر شود. بهتر است بدانید که اسپری ضد تعریق و یا دئودرانت‌ها در خود مواد شیمیایی دارند که ممکن است به لباس شما آسیب بزنند و یا آن را خراب کنند. پد زیر بغل از بروز این اتفاق جلوگیری کرده و بدون دخالت در روند طبیعی تعریق پوست، به جذب شدن تعریق کمک کرده و عرق را از سطح پوست جذب و خنثی می‌کند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 2 میانگین: 1.5]

همچنین ببینید

بهداشت ماشین لباسشویی - کادای

بهداشت ماشین لباسشویی (هرآنچه باید بدانید)

آیا به بهداشت ماشین لباسشویی خود اهمیت می‌دهید؟ در این مقاله به بررسی موضوع بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *