لباس کشتی کج اسپایدرمن
لباس کشتی کج اسپایدرمن

معرفی لباس های مرد عنکبوتی + عکس

در این مقاله مطالب جالبی از معرفی لباس های مرد عنکبوتی ارائه شده است. در صورتی که از علاقمندان به شناخت انواع مختلف لباس اسپایدرمن هستید، توصیه می‌شود مقاله زیر را بطور کامل مطالعه کنید. بدون شک همه شما می‌دانید که اسپایدرمن در کل جهان دارای یکی از برجسته‌ترین و شناخته شده‌ترین لباس‌ها در دنیای ابرقهرمانی کمیک بوکی می‌باشد. در این زمینه تنها سوپمن و بتمن می‌توانند با اسپایدرمن رقابت کنند. در سال 1962 لباس آبی‌ای توسط استیودیتکو برای اسپایدرمن طراحی شد که تقریبا ثابت و بدون تغییر باقی مانده است. این لباس به قدری خاص و جذاب است که تغییراتش کاملا ناچیز یا برای مدت بسیار کوتاهی بوده است. در نتیجه این امر، اگر به انیمیشن‌ها، فیلم‌ها یا بازی‌های رایانه‌ای اسپایدرمن دقت کنید، از همین لباس استفاده شده است. در ادامه به معرفی انواع مختلف لباس اسپایدرمن پرداخته شده است.

معرفی لباس های محلی ایران + عکس

لباس کشتی کج یا wrestler costume

پیتر پارکر پس از دست یافتن به نیروهای فوق بشری در شماره 15 کمیک “فانتزی شگفت‌انگیز” یک دست لباس خانگی و دم دستی برای خود طراحی کرد تا بتواند در مسابقات کشتی کج شرکت کند و از این راه کسب درآمد کند.

لباس کلاسیک classic red &blue costume

یکی از انوع مختلف لباس اسپایدرمن، همین لباس معروف و اصلی وی است. لباس کلاسیک اسپادرمن به رنگ قرمز و آبی می‌باشد. در جلو و پشت این لباس تصویر یک عنکبوت وجود دارد که دارای تارهای عنکبوتی در بخش‌های قرمز لباس است. این لباس در واقع اولین لباسی بود که پیتر پارکر پوشید. طرح اصلی این لباس در طول سال‌های قبل تقریبا ثابت مانده است و در صورت تغییرات جزئی باز هم به سوی طرح اصلی خود بازگشته است.

لباس کلاسیک اسپایدرمن
لباس کلاسیک اسپایدرمن

البته ناگفته نماند که تغییرات کوچکی از جمله وجود تارهای عنکبوتی در زیربغل وی که توسط استیو دیکتو خلق شده بود، در سال‌های ابتدایی حضور اسپایدرمن به چشم می‌خورد. تارهای عنکبوتی زیر بغل اسپایدرمن فقط برای تزئین بودند و کارایی خاصی نداشتند. اندازه این تارها در ابتدا بزرگ بود و سپس توسط طراحان دیگر سایزش کوچکتر شده و یا حذف شدند. گاهی طراحان دیگری مانند اریک لارسن و جان بیرن در طراحی خود به جای بخش آبی لباس اسپایدرمن از رنگ مشکی استفاده می‌کردند. همچنین سایز و اندازه چشمان اسپایدرمن بر روی ماسکش نیز دچار تغییرات کمی شده است.

لباس سیاه رنگ فضایی  Alien symbiote black costume

در معرفی لباس های مرد عنکبوتی به این لباس که اولین بار در شماره 252 کمیک “اسپایدرمن شگفت‌انگیز” بر تن وی پوشانده شد، می‌رسیم. البته از این لباس کمی قبل در شماره 8 کمیک “جنگ‌های مخفی” استفاده شده بود. در واقع در این کمیک، اسپایدرمن به همراه ابرقهرمانان دیگری از جمله کارول به سیاره Beyonder رفته بود تا در جنگ میان خیر و شر شرکت کند. در این مبارزه، لباس کلاسیک اسپایدرمن پاره شد و وی از دستگاه فضایی خواست که یک لباس برای او تهیه کند. لباسی که دستگاه به اسپایدرمن داد در واقع ماده‌ زنده فضایی بود که بدن اسپایدرمن را در بر گرفت. این لباس به قدری قوی بود که می‌توانست بی‌شمار تار عنکبوت تولید کند. این لباس به اسپایدرمن کمک کرد تا نیروی خود را افزایش داده و به قابلیت استتار دست پیدا کند.

اسپایدرمن در کمیک شماره 258 متوجه شد که این لباس تاثیرات منفی بر روی ذهنش دارد و با کمک گروه “چهار شگفت‌انگیز” از شر این لباس خلاص شد.

لباس سیاه رنگ فضایی اسپایدرمن

لباس blood spider

لباس اسپایدر خونی در حقیقت یک کپی از اسپایدرمن بود که در شماره 367 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز توسط طراحانی به نام‌های رد اسکال و تاسک مستر خلق شد تا اسپایدرمن را به قتل برساند. در پشت این لباس یک مخزن تار عنکبوت وجود داشت که از آنجا سیم‌هایی به مچ دست اسپادرمن وصل شده بود. در این لباس از تجهیزات مکشی استفاده شده بود که به اسپایدرمن اجازه چسبیدن به در و دیوار را می‌داد.

لباس اسپادرمن خونی

لباس مغازه‌ای costume shop

اسپایدرمن در طول این مدت 3 بار مجبور به خرید از مغازه شده است، یک بار در شماره 26 کمیک مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز، یک بار در شماره 113 کمیک اسپایدرمن شگفت‌انگیز، سپس در سال 1987 در کمیک تک قسمتی spiderman vs. wolverine.

لباس مغازه‌ای اسپایدرمن
لباس مغازه‌ای اسپایدرمنلباس مغازه‌ای اسپایدرمن

لباس ماسک پاکتی

از انواع مختلف لباس اسپایدرمن، به لباس با ماسک پاکتی می‌رسیم. بعد از اینکه اسپایدرمن لباس فضایی خود را از تن درآورد، بدون لباس ماند و یکی از عضو گروه چهار شگفت انگیز لباسی به او داد. این لباس چون بدون ماسک بود، اسپایدرمن مجبور به استفاده از ماسک پاکتی برای خود شد.

لباس ماسک پاکتی اسپایدرمن
لباس ماسک پاکتی اسپایدرمن

لباس عایق‌بندی شده

در معرفی لباس های مرد عنکبوتی، به لباس عایق‌بندی شده می‌رسیم که اسپایدرمن در شماره 425 کمیک اسپایدرمن شگفت‌انگیز مجبور بود برای شکست الکترو از این لباس استفاده کند. زیرا رقیبش الکترو بسیار قدرتمند بود و از خود اشعه‌های الکتریکی تولید می‌کرد. در قدیم اسپایدرمن در شماره 66 کمیک نیز از لباس مشابهی استفاده کرده بود.

لباس عایق‌بندی شده
لباس عایق‌بندی شده

لباس شش دستی

در کمیک شماره 100 از اسپایدرمن شگفت‌انگیز، پیتر پارکر معجونی برای اسپایدرمن درست کرد تا با خوردن آن، تمام نیروهای فوق بشری‌اش نابود شود. ولی برعکس اسپایدرمن چهار دست اضافی درآورد. در نتیجه این امر مجبور شد که از لباس شش دستی برای خود استفاده کند.

لباس شش دستی
لباس شش دستی

لباس هالکی

یکی از انواع مختلف لباس اسپایدرمن، لباس هالکی بود که در شماره 69 و 70 از کمیک web of spiderman استفاده شد. اسپایدرمن در آن زمان مشغول مبارزه با هالک بود و مورد اصابت اشعه بیوالکتریک قرار گرفت. وی برای مدت کوتاهی مثل هالک شد و قدرت بسیار زیادی بدست آورد.

لباس هالکی
لباس هالکی

لباس عنکبوتی

در شماره 437 از کمیک اسپایدرمن شگفت‌انگیز، بر روی اسپایدرمن ماده خطرناکی ریخت و موجب شد تا به موجودی نیمه انسان و نیمه عنکبوت تبدیل شود.

لباس لیزاردی

در معرفی لباس های مرد عنکبوتی، لباسی به نام لیزاردی وجود دارد که در شماره 39 از کمیک spectacular spiderman از آن استفاده شد. اسپایدرمن در این کمیک اصرار داشت تا به دکتر کرتیس کانزر کمک کند تا به لیزارد تبدیل نشود ولی در آخر خودش به مارمولک تبدیل شد. در نهایت دکتر کانزر سرمی را به اسپایدرمن تزریق کرد تا به حالت عادی خودش برگردد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است

بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس در زمستان چه رنگی است؟ اگر در فصل زمستان از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *