سازگاری مرد دی ماهی و زن مهر ماهی
سازگاری مرد دی ماهی و زن مهر ماهی

ازدواج مرد دی ماهی و زن مهر ماهی

ازدواج مرد دی ماهی و زن مهر ماهی چگونه است؟ در حالت کلی گفته می‌شود که ازدواج متولدین دی ماه و مهر ماه متوسط است و زیاد به صلاح این دو نفر نیست. زنان مهر ماهی معمولا نسبتا خود رای و بلند پرواز هستند. این زوج در صورت ازدواج ممکن است به دلیل وجود برخی خصوصیات اخلاقی مختلف با مشکل روبرو شوند. زنان مهر ماهی یک اخلاق خاصی دارند و آن به عنوان نقطه ضعف‌ زنان متولد مهر محسوب می‌شود که بی صبری در برابر انتقاد است. زنان مهر ماهی شدیدا تمایل دارند که‌ دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند. این اخلاق تا حدودی در مردان متولد دی ماه نیز دیده می‌شود و می‌تواند سبب بروز مشکل در زندگی مشترک این زوج شود.

ازدواج مرد دی ماهی و زن آبان ماهی

زن متولد مهر مردی را دوست دارد که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشید، دائما برای او گل و شکلات بخرد، بر سر میز شام شمع روشن کند، برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی مدام تماس تلفنی بگیرد، با نگاه کردن به چشمان همسرش بتواند احساسات قلبی خود را بروز دهد و آن را با عشق زیادی به زبان آورد. این اخلاق دقیقا بر عکس چیزی است که مردان دی ماهی هستند! مردان دی ماهی انسان‌هایی خشک و جدی هستند و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مردان دی ماهی ابراز عشق و علاقه‌شان است. حال تصور کنید که زن مهر ماهی انتظار ابراز علاقه از همسرش داشته باشد و مرد دی ماهی که در این کار اصلا ماهر نیست، نتواند این کار را به نحو احسن انجام دهد. این خصوصیات متضاد بعد از مدتی سبب بروز سردی در رابطه مرد دی ماهی با زن مهر ماهی می‌شود.

بررسی سایر خصوصیات مرد دی ماهی و زن مهر ماهی  

یکی از خصوصیاتی که مردان دی ماهی از همسرشان انتظار دارند، این است که فعال و اجتماعی باشند. خوشبختانه این ویژگی به خوبی در زنان مهر ماهی دیده می‌شود. یکی از بارزترین خصوصیات زنان مهر ماهی شخصیت اجتماعی آن‌ها می‌باشد. زنان مهر ماهی که دارای این خصوصیات هستند از منش خوبی برخوردارند و از شرکت در گروه‌های دوستانه کوچک لذت می‌برند.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است بین این زوج در زندگی مشترک پیش بیاید، این است که زنان مهر ماهی نمی‌توانند در برابر بروز مشکل و بحثی سکوت کنند و آرام این مشکل را کنار بگذارند. بر عکس مردان دی ماهی در صورت بروز مشکل و دعوا دلشان می‌خواهد که بحث درجا تمام شود و دیگر ادامه پیدا نکند. در حالی که زنان مهر ماهی تا آخرین نفس در بحث و مشاجره شرکت می‌کنند و هرگز کوتاه نمی‌آیند تا تکلیف نهایی بحث روشن شود. همین ویژگی متضاد می‌تواند مشکلات زیادی را برای این زوج ایجاد کند.

زنان مهر ماهی از مردانی خوششان می‌آید که با کادوهای بی مناسبت و حتی کوچک آن‌ها را خوشحال کنند و این دقیقا همان اخلاقی است که مردان دی ماهی نیز از همسر خود انتظار دارند.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 9 میانگین: 3.1]

همچنین ببینید

شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی - کادای

بهترین و بدترین خصوصیات دختر آذر ماهی

اگر شما نیز به دنبال شناخت خصوصیات دختر آذر ماهی هستید، بهتر است مقاله زیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *