سفر به شمال در تابستان - کادای
سفر به شمال در تابستان - کادای

لباس مناسب سفر به شمال در تابستان کدام است؟

آیا می‌دانید لباس مناسب سفر به شمال در تابستان شامل چه لباس‌هایی است؟ در ادامه این مطلب درباره انواع لباس‌های ضروری که باید در سفر به شما خصوصا در فصل تابستان با خود به همراه داشته باشید، صحبت شده است. همانطور که می‌دانید بهترین زمان برای سفر خصوصا به شمال ایران فصل بهار و تابستان است. در این فصل آب و هوای شمال فوق‌العاده است و به همین دلیل مرددر این دو فصل محبوب به سفر می‌روند. قطعا می‌دانید برای لذت بردن از سفر خود نیاز است تا لباس مناسب با خود ببرید. در واقع به همراه داشتن چند دست لباس مناسب از اولویت‌های مهم سفر به شمال است. انتخاب لباس برای سفر از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتخاب لباس برای سفر بستگی به موقعیت مکانی مسیر انتخابی شما و همین طور بستگی به آب و هوای شهر مورد نظر شما دارد. از این رو اولین کاری که باید انجام دهید آب و هوای مقصد را بررسی کنید، زیرا که باید با توجه به آن آب و هوا لباس‌های خود را جمع آوری کنید. با توجه به این مطلب باید لباس‌های خود را بر اساس مقصدی که قصد رفتن به آن را دارید جمع آوری کنید و تا حد امکان لباس‌ها باید مناسب فصل و شهر مقصد باشند. از آن جایی که بانوان علاقه زیادی به لباس دارند و برایشان نوع پوشش بسیار حائز اهمیت است بایستی در انتخاب لباس دقت زیادی به خرج دهند و لباس‌های مورد علاقه خود را بردارند و هم چنین از برداشتن لباس‌های به درد نخور اجتناب کنند.

مانتوی گشاد در سفر به شمال

لباس مناسب در سفر به شمال در فصل تابستان باید چگونه باشد؟

همانطور که همه شما می‌دانید شمال دارای آب و هوای شرجی است و در فصول سرد دارای بارندگی زیادی می‌باشد. این که چه لباس‌هایی را با خود به شمال می‌برید در کیفیت سفر شما بسیار موثر است. در فصل تابستان میزان شرجی بودن هوای شمال به قدری زیاد است که هر چه بپوشید، احساس می‌کنید زیاد است. پس بهتر است چند دست لباس خنک در رنگ‌های روشن انتخاب کنید. دلیل انتخاب چند دست لباس این است که در تابستان به علت تعرق زیاد بدن، به تعویض لباس بیشتری احتیاج پیدا می‌کنید.

شلوار جین مناسب

یکی از اولین و مهم‌ترین انتخاب‌ها که باید به همراه خود ببرید، شلوار جین است. در واقع شلوار جین بهترین شلواری است که می‌توانید در سفر به شمال با خود ببرید. احتمال پارگی و خراب شدن شلوار جین صفر است و بعد از شستشو احتیاجی به اتو ندارد و مناسب سفر به شمال است. همچنین شما می‌توانید به راحتی با آن لباس‌های خود را ست کنید. فقط حواستان باشد خیلی شلوارتان تنگ نباشد تا بتوانید از هر مسیری با آن به راحتی عبور کنید. شلوار جین هم در تابستان و هم در زمستان انتخاب مناسبی است.

شال و روسری رنگ روشن و سبک

از آنجایی که گرمای هوا در تابستان زیاد است، لذا یکی از لباس مناسب سفر به شمال در تابستان برداشتن شال یا روسری نخی و نازک است. ترجیحا بهتر است این شال یا روسری قواره بزرگ و در رنگ روشن باشد. همچنین از مزیت شال یا روسری این است که در طول روز و در مسیرهای مختلف می‌تواند از پوست شما محافظت کند. البته ناگفته نماند که به همراه داشتن یک کلاه آفتابی از واجبات سفر به شمال در فصل تابستان است.

پیراهن ساحلی برای سفر به شمال

یکی از بهترین لباس مناسب سفر به شمال در تابستان که برای شما بسیار مناسب است، یک پیراهن ساحلی رنگ روشن و خنک می‌باشد. در تابستان بردن این پیراهن‌های ساحلی در رنگ روشن و گشاد از واجبات است. این پیراهن‌های ساحلی را می‌توانید به راحتی با صندل ست کنید. به خصوص که شما قرار است به ساحل و دریا بروید و این پیراهن به دردتان خواهد خورد.

پیراهن ساحلی برای بانوان

بلوز یا تیشرت‌های خنک

وقتی در ویلا هستید قرار نیست با مانتو و پیراهن باشد. پس بهتر است با خودتان چند تیشرت در استایل و لباس مناسب شمال همراه داشته باشید. حتی در بیرون از ویلاها و جنگل و کوه اگر خلوت باشد، تیشرت شما جایگزین پیراهن و مانتو می‌شود. سعی کنید از تیشرت‌های لانگ و گشاد استفاده کنید، زیرا پوشیدن بلوزهای تنگ در هوای گرم شمال در تابستان اذیت کننده است.

یک دست لباس رسمی

یکی از لباس‌هایی که معمولا افراد آن را نادیده می‌گیرند، لباس رسمی است. اگر در چمدان خود فضای خالی دارید و برایتان مقدور است، حتما یک دست لباس رسمی با خود به سفر ببرید. ممکن است در طول سفر نیاز به بازدید از نمایشگاه، سمفونی و یا مکان‌های رسمی داشته باشید که با استایل اسپرت ظاهر زیبایی نداشته باشید.

مانتو

از دیگر لباس مناسب سفر به شمال در تابستان که انتخاب آن برای بسیاری از بانوان دشوار است، مانتو می‌باشد. انتخاب مانتو مناسب یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها برای سفر به شمال در تابستان است. مانتوهای مسافرتی برای فصل تابستان باید، اول اینکه نازک باشد و دوم اینکه خنک باشد. از برداشتن یا استفاده از مانتوهای جنس غواصی و یا پلاستیک در سفر خود داری کنید. در هنگام انتخاب مانتو باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید. برای مثال عواملی مانند عرق کردن، خنک بودن، نازک بودن لباس باید در نظر گرفته شود. معمولا در سفر به شمال در تابستان حتما با خود چند مانتوی نخی برای تعریق کمتر و کاهش دمای بدن ببرید و ترجیحا رنگ مانتوها روشن باشد.

شلوار مناسب سفر به شمال

دامن شلواری مناسب برای سفر به شمال

ممکن است پوشیدن شلوار جین برای بسیاری از بانوان سخت و غیر قابل تحمل باشد، زیرا هوای شمال بسیار گرم و شرجی است و افراد ترجیح می‌دهند از شلوارهای پارچه‌ای و گشاد استفاده کنند. شلوار، دامن، دامن شلواری، لباس بلند ساحلی، شلوار ورزشی، شلوار راحتی و… از جمله لباس مناسب سفر به شمال در تابستان است که باید در سفر با خود به همراه داشته باشید. بانوان عزیز دقت کنند در صورتی که دامن یا پیراهن ساحلی ندارند، مشکلی نیست. فقط کافی است چند شلوار نخی و گشاد که رنگش با رنگ لباس شما ست باشد را انتخاب کنید و با خود ببرید. بهترین انتخاب برای بانوان استفاده از دامن شلواری گشاد است که برای جلوگیری از عرق سوز شدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نوشته ارزش چند ستاره را دارد؟ 1ستاره .... 5ستاره
[کل: 0 میانگین: 0]

همچنین ببینید

لباس مناسب سفر با هواپیما

ویژگی‌های لباس مناسب سفر با هواپیما

اگر شما نیز در هنگام سفر با هواپیما در انتخاب لباس مناسب دچار تردید می‎‌شوید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *